Ο χώρος που μας φιλοξένησε κατά την τριήμερη παραμονή μας στο Λονδίνο.
Μετά από την απαραίτητη δόση καφέ, κατευθυνθήκαμε προς το χώρο του Review Event, στο Ocean Room του Cumberland Hotel. Ακολούθησε η γνωριμία μας με τους François Viel και Thomas Beaufils, υπεύθυνοι του χώρου που θα μας φιλοξενούσε για τις επόμενες δυο μέρες. Ακολούθησε γεύμα με τοπικά εδέσματα, κατόπιν μια σύντομη ενημέρωση για το υλικό που είχαμε στη διάθεσή μας και πλέον ήμασταν έτοιμοι να βουτήξουμε στα “άδυτα” του Rainbow Six Siege. Η δοκιμή του τίτλου έγινε σε PC, με χαρακτηριστικά πολύ δυνατότερα από τα minimum και recommended specs που είχε ανακοινώσει η Ubisoft λίγο καιρό πριν. Αξίζει να σημειώσουμε ότι όλα τα PC συνοδεύονταν από το Xbox One controller της Microsoft, τρόπος χειρισμού που προτιμήσαμε οι περισσότεροι παίκτες κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, σημείο ίσως των καιρών για το στίγμα που έχουν αφήσει οι κονσόλες στο PC gaming.
Η φιλοξενία της Ubisoft ήταν υποδειγματική.
Ξεκινώντας, γνωρίσαμε τα τρία modes του Rainbow Six Siege: Situations, Terrorist Hunt και Multiplayer. Αν και πρωταγωνιστής του τίτλου είναι το Multiplayer mode, οι François και Thomas επέμειναν ότι έπρεπε να περάσουμε πρώτα από τα άλλα δύο, για να γνωρίσουμε τους μηχανισμούς του παιχνιδιού και να είμαστε πλήρως έτοιμοι για το ανταγωνιστικό multiplayer. Το Situations mode αποτελείται από δέκα σενάρια με κλιμακούμενη δυσκολία, σε κάθε ένα από τα οποία ο τίτλος προσθέτει και κάποιο νέο μηχανισμό που πρέπει να εκμεταλλευθούμε. Η προσθήκη που ξεχωρίζει στο Rainbow Six Siege είναι η καταστροφή του περιβάλλοντος, επιτρέποντας μας να εισέλθουμε στον εκάστοτε χώρο με διαφόρους τρόπους, είτε από παράθυρα, είτε ακόμα και από το ταβάνι με τη χρήση εκρηκτικών. Ακόμα και οι περισσότεροι τοίχοι στα επίπεδα του τίτλου μπορούν να καταστραφούν, προσφέροντας την ευελιξία στις ομάδες να καταστρώνουν με ευφάνταστους τρόπους το σχέδιο δράσης τους.
Επι τω έργω…
Στο Terrorist Hunt, οι παίκτες σχηματίσαμε ομάδες των τεσσάρων και κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε την AI του παιχνιδιού σε διάφορες αποστολές και στα 11 επίπεδα που περιέχονται στην αρχική έκδοση του παιχνιδιού. Η μεγαλύτερη δυσκολία του συγκεκριμένου mode, αποτέλεσε την καλύτερη εισαγωγή μας σε ένα βασικό κανόνα του Rainbow Six Siege. Για να κερδίσουμε, έπρεπε να υπάρχει ουσιαστική επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας. Όλα τα PC ήταν εφοδιασμένα με headsets, οπότε είχαμε την άνεση να συζητάμε για τα σχέδια μας και να τα φέρουμε εις πέρας, σαν κανονική ομάδα κρούσης. Η πιο έντονη εμπειρία όμως ήρθε στο Multiplayer mode, όπου ομάδες των πέντε παικτών έρχονται αντιμέτωπες, σε εναλλασσόμενους ρόλους μεταξύ επιτιθέμενων και αμυνόμενων. Εδώ παρατηρήσαμε και ένα αρνητικό του παιχνιδιού. Τα τρία σενάρια που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε, Hostage, Bomb και Secure Area, αν και διαφέρουν στη θεωρία μεταξύ τους, καταλήγουν να μη διαφέρουν τόσο στην πράξη. Στις περισσότερες των περιπτώσεων αδυνατούσαμε να ολοκληρώσουμε τα objectives της κάθε περίπτωσης, οπότε απλά κερδίζαμε ή χάναμε τον κάθε γύρο με την εξόντωση όλων των μελών της αντίπαλης ομάδας.
Άλλη μια άποψη του Ocean Room για τις ανάγκες του review event.
Αντί συμπεράσματος, θέλουμε να εξηγήσουμε γιατί το παραπάνω κείμενο δεν είναι το review του παιχνιδιού. Το παιχνίδι βρισκόταν μεν στην τελική του έκδοση, οπότε τυπικά δεν είχε διαφορές με αυτό που θα βρείτε στα ράφια των καταστημάτων την 1η Δεκεμβρίου. Ουσιαστικά όμως, το περιβάλλον στο οποίο δοκιμάσαμε εμείς το Rainbow Six Siege χαρακτηρίζεται ως ιδανικό. Το Rainbow Six Siege, είναι ένας τίτλος online multiplayer, που στηρίζεται στην άρρηκτη και συνεχή επικοινωνία των παικτών του για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Θέλουμε να έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τον τίτλο σε πραγματικές συνθήκες, με το φόρτο που θα έχουν τις πρώτες μέρες (αλλά και στη συνέχεια) οι servers, για να βεβαιωθούμε ότι η εμπειρία που βιώσαμε εμείς δεν θα διαφέρει από αυτή που θα βιώσετε όσοι προβείτε στην αγορά του. Οπότε θα πρέπει να περιμένετε λίγο ακόμα για την ολοκληρωμένη μας άποψη. Τέλος, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους συντελεστές της Ubisoft που βρίσκονταν εκεί καθόλη τη διάρκεια της εκδήλωσης για να βεβαιωθούν ότι η τριήμερη διαμονή μας στο Λονδίνο θα είναι όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη.
Σε ωραία χρονική στιγμή σε έστειλαν στο Λονδίνο Πλάτωνα, δεν μας απείλησαν με καμια βομβίτσα, έτσι; :P
Mission Impossible: Enternity και έτσι;
Όχι, ευτυχώς δεν είχαμε σχεδόν κανένα ντράβαλο. Και λέω σχεδόν γιατί τα δρακόντεια μέτρα ασφαλειάς γενικά στο Λονδίνο προκάλεσαν λίγη ταλαιπωρία και καθυστέρηση, αλλά όχι τίποτα που ο οποιοσδήποτε καλά εκπαιδευμένος συντάκτης του Enternity δεν θα έφερνε εις πέρας... :P :P :P