Η οποία Acer δεν ανακοίνωσε τίποτα απολύτως, απλά ανέφερε μερικά παραδείγματα από προϊόντα της που απευθύνονται σε απαιτητικούς gamers, όπως την οθόνη X27 με G-Sync HDR και το Predator 21X, ένα τερατώδες laptop των 9000 δολαρίων με κυρτή οθόνη. Από εκεί και πέρα, από εδώ παν’ κι οι άλλοι που λένε.
Συνολικά αφιερώθηκε χρόνος επί σκηνής σε 31 τίτλους, με φευγαλέες αναφορές σε κάποιους άλλους, καθαρά για το τυπικό της υπόθεσης. Από αυτούς του 31 οι περισσότεροι δεν συνοδεύονταν από κάποια ουσιώδη πληροφορία ή εξέλιξη. Για την ακρίβεια πήραν χρόνο και τίτλοι που κυκλοφορούν ήδη ή τίτλοι που κυκλοφορούσαν τη μέρα της παρουσίασης και στο υπόλοιπο της εβδομάδας. Μαζί με τίτλους που εμφανίστηκαν για να αναφερθούν αλλαγές και προσθήκες σε μηχανισμούς, νέα εποχιακά events ή ακόμη και για την επίδειξη κάποιας μηχανής γραφικών, αυτά τα παραδείγματα αποτέλεσαν την πλειοψηφία των περιπτώσεων.
Anno 1800
Genesis Alpha One
Overwhelm
Sable
Telltale’s The Walking Dead: The Final Season
Warframe: The Sacrifice
Jurassic World Evolution
Realm Royale
Just Cause 4
Hunt Showdown
Killing Floor 2
Maveircks Proving Grounds
Noita
Ooblets
Satisfactory
Star Citizen
Star Control: Origins
Stormland
Two Point Hospital
Hitman 2
Που και που ακούγαμε και νέες ημερομηνίες
Σε λίγες περιπτώσεις τουλάχιστον αποκαλύφθηκαν και ημερομηνίες ή έστω μήνας κυκλοφορίας για μια χούφτα τίτλων.
Archangel: Hellfire
17 Ιουλίου 2018
The Walking Dead
8 Νοεμβρίου 2018
Don’t Starve: Hamlet
Δεκέμβριος 2018
The Sinking City
21 Μαρτίου 2019
Είχαμε και πραγματικές ανακοινώσεις
Ενίοτε ανακοινωνόταν όντως κάτι νέο για την πλατφόρμα. Κάποιοι τίτλοι εμφανίζονταν για πρώτη φορά γενικά ενώ κάποιοι άλλοι έκαναν για πρώτη φορά τη μετάβασή τους σε PC. Δεδομένου ότι μεγάλο μέρος της παρουσίασης ήταν αδιάφορο από άποψη αποτύπωσης εξελίξεων σε διάφορα μέτωπα, θα ήταν καλύτερο να βλέπαμε περισσότερα για τους τίτλους και τις εκδόσεις που ακολουθούν.
Bravery Network Online
Maneater
Morning Star
Neo Cab
Night Call
Rapture Rejects
The Forgotten City
Yakuza Kiwami | Valkyria Chronicles 4 | Yakuza 0
Μυστήριες εντυπώσεις
Το κλασικό πρόβλημα πια είναι πως δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό μήνυμα, κάποια συγκεκριμένη εντύπωση που να προσπαθεί να δημιουργήσει για το PC gaming. Ελπίζουμε δηλαδή να ισχύει αυτό ακριβώς που γράψαμε διότι, διαφορετικά, πρέπει να πιστέψουμε ότι το μήνυμα ήταν αυτό που ακούσαμε στην αρχή της παρουσίασης: ενθουσιασμό για το ότι θα προβάλλονταν 3 παιχνίδια Battle Royale πριν τελειώσει η εκδήλωση. Και όσο κι αν μας κέρδισε το Rapture Rejects, δεν νομίζουμε ότι αυτή η δήλωση είναι η καλύτερη «σημαία» ούτε για το PC, ούτε και για οποιαδήποτε πλατφόρμα. Ειδικά για τα δεδομένα της E3.
Επιπλέον το ξεκαθάρισμα για το τι προβάλλεται όντως πρώτη φορά και τι προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για PC, από όσους τίτλους αναφέρονται προφανώς, είναι άσκηση υπομονής που δεν θα έπρεπε να απασχολεί τον θεατή. Δεν έπρεπε καν να απασχολεί με τέτοιο τρόπο τον δημοσιογράφο που προσπαθεί να μεταφέρει τα τεκταινόμενα στον αναγνώστη προς όφελος, υποτίθεται, του PC gaming.
Πάντως, προς τιμήν της διοργάνωσης, δεν υπάρχει ούτε ίχνος υπεροψίας που να βασίζεται στις φαιδρότητες περί “PC Master Race”. Εστιάζει εξ ολοκλήρου στα παιχνίδια. Το κακό αυτήν τη δόση ήταν πως, από τη μία, είδαμε πολύ πιο μαζεμένα τα πράγματα στο μέτωπο του VR. Κάτι που ισχύει και για το σύνολο της έκθεσης σε γενικές γραμμές.
Δεν είδαμε επίσης την Microsoft, όπως άλλες χρονιές, παρότι ανακοίνωσε φέτος το Gears Tactics που αναπτύσσεται αποκλειστικά για PC. Παρατηρήσαμε επίσης πως χρονιά χωρίς την Tripwire Entertainment και αναφορά στο Killing Floor είναι αδύνατη. Δεν ξέρουμε ποιος έχει κάνει τάμα ή έχει βάλει στοίχημα, αλλά όταν η μόνη συγκλονιστική ανακοίνωση είναι κάποιο summer event, δεν είναι ανάγκη να ασχοληθούμε, πάλι, με το Killing Floor 2 στην ίδια την παρουσίαση.
Όλη η εκδήλωση θα μπορούσε λοιπόν να είναι πιο μαζεμένη, να σταθεί σε λιγότερα παιχνίδια για περισσότερη ώρα. Κι αυτό πριν αναρωτηθούμε ποιος λείπει και ποιος όχι
Πάντως επιβιώνει ακόμη η αναμενόμενη τρέλα που βρίσκει χώρο να αναπτυχθεί σε αυτήν την πολύ πιο δεκτική, σε οτιδήποτε, πλατφόρμα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Maneater. Πρόκειται για open world RPG που βάζει τον παίκτη σε ρόλο πεινασμένου καρχαρία. Είναι επίσης σημαντική η παρουσίαση κάποιων εταιρειών όπως η SEGA που δεν θύμισε μόνο διάφορες μεταφορές που έχει ήδη κάνει σε PC αλλά φρόντισε να ανακοινώσει πως έρχεται και η σειρά Yakuza στην πλατφόρμα, αν και όχι ολόκληρη βέβαια, αλλά και το επόμενο Valkyria Profiles.
Χρειάζεται να φαίνονται κινήσεις που καλύπτουν κενά, αλλά και κινήσεις που πάνε το gaming, πότε το PC gaming, πότε το gaming γενικότερα, μπροστά.
Κι ενώ μπορούμε να σκεφτούμε διάφορα τέτοια παραδείγματα σε παρουσιάσεις άλλων, που περιλαμβάνουν μάλιστα και παραγωγές για PC, τα ψάχνουμε με το τουφέκι στο PC Gaming Show. Το οποίο αν δεν αναγκάσει από την πλευρά του να το πάρουν κάποιοι πιο σοβαρά, θα βασίζεται πάντα στο χιούμορ του ευχάριστου οικοδεσπότη.
Ρε παιδια αυτο το Star Citizen ποτε υποτιθεται οτι θα ειναι ετοιμο;
Ενας θεος ξερει. Προσωπικα εικαζω οτι ο δημιουργος φοβαται μην παθει οτι ο δημιουργος του no man's sky και τραβαει την αναπτυξη οσο το δυνατον περισσοτερο να ειναι σιγουρος
Εγω φοβαμαι οτι ειναι τοσο μεγαλοπηβολο που ουσιαστικα δε θα τελειωσει ποτε.Μακαρι να διαψευστω γιατι εχει ολα τα φοντα να σαρωσει.
Αδυνατώ πλέον να σχολιάσω το Star Citizen. Έχουν ξεφύγει τελείως οι άνθρωποι. Τι να πει κι η Square Enix βέβαια που δεν την έχει φτάσει ακόμη η Cloud Imperium σε κάτι τέτοια.