Όλα συμπτύχθηκαν σε 25 λεπτά. Κάπου εκεί μέσα χώρεσαν κάποιες αχρείαστες αναφορές, όπως π.χ. τα αντικείμενα από Zelda στο Skyrim του Switch (όχι άλλο Skyrim, ήμαρτον). Χώρεσε πάντως η αναφορά σε 9 τίτλους και μπορούμε να πούμε πως καμία δεν ήταν αδιάφορη. Αυτό που μπορούμε να σημειώσουμε πάντως είναι πως η Nintendo μπορεί να είπε ότι θα επικεντρωθεί κυρίως σε τίτλους που θα κυκλοφορήσουν εντός 2017, αλλά στην πραγματικότητα δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Θα φτάσουμε κι εκεί όμως.
Τι είχε να δείξει λοιπόν η Nintendo;
Τα κοντινά
Έστω και με τη βοήθεια της Ubisoft και της Koei Tecmo οι παραγωγές που φέρουν τη σφραγίδα της Nintendo και θα κυκλοφορήσουν μέχρι το τέλος του έτους, εκτός απροόπτου δεν είναι αμελητέες, είναι δεδομένο πάντως ότι δύο τίτλοι, εκείνοι που έρχονται και κοντά στο τέλος του έτους είναι που τραβούν την προσοχή.
Όλοι οι τίτλοι (και το μοναδικό expansion) ήταν γνωστοί πριν την E3, με εξαίρεση το Mario + Rabbids Kingdom Battle, η ύπαρξη του οποίου είχε μεν διαρρεύσει, αλλά, τεχνικώς, τώρα ανακοινώθηκε και επιδείχθηκε για πρώτη φορά. Το πιο περίεργο ήταν μάλλον πως ο τίτλος που ανακοινώθηκε τελευταίος κυκλοφορεί στο τέλος του Αυγούστου. Περίεργο από την άποψη ότι ανακοίνωση και κυκλοφορία δεν βρίσκονται συνήθως τόσο κοντά χρονικά.
Fire Emblem Warriors (Φθινόπωρο 2017)
The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild DLC (30 Ιουνίου και τέλη 2017)
Το πρώτο μέρος του DLC, το The Master Trials, είχε αποκαλυφθεί έτσι κι αλλιώς και έρχεται στις 30 Ιουνίου. Στο τέλος του χρόνου όμως έρχεται το δεύτερο μέρος του expansion με τίτλο The Champion’s Ballad. Σε αυτό θα περιλαμβάνονται οι ήρωες Daruk, Mipha, Revali, Urbosa, οι οποίοι θα διατεθούν και ως amiibo βέβαια. Αναμένονται και περισσότερες λεπτομέρειες.
Mario + Rabbids Kingdom Battle (29 Αυγούστου 2017)
Pokken Tournament DX (22 Σεπτεμβρίου 2017)
Το Pokken Tournament DX είναι έτσι κι αλλιώς μεταφορά από το Wii U, κατά τη λογική του Mario Kart 8 Deluxe, και απλά αναφέρθηκε στην παρουσίαση.
Super Mario Odyssey (27 Οκτωβρίου 2017)
Αυτό που περίμεναν όλοι για το Super Mario Odyssey, ημερομηνία δηλαδή, ανακοινώθηκε κανονικά, ενώ χώρεσε και ένα δείγμα από gameplay ακόμη. Αυτός είναι ο σημαντικότερος τίτλος της Nintendo για το 2017, και σίγουρα σημαντικός για τη σειρά, αφού πρόκειται για πρώτη φορά μετά από την εποχή του Super Mario Galaxy που η Nintendo επανέρχεται σε πιο ανοιχτού τύπου τίτλο Mario. Πάντως όλο και κάποια πληροφορία λείπει περί multiplayer. Για το Switch μιλάμε άλλωστε.
Xenoblade Chronicles 2 (Γιορτές 2017)
Το Xenoblade Chronicles 2 είναι αδύνατο να είναι αδιάφορο, βέβαια εμπορικά δεν μπορεί να έχει τη σημασία του Super Mario Odyssey. Συγκεκριμένη ημερομηνία δεν μάθαμε, παρά τις φήμες όμως η Nintendo ανέφερε ότι ο τίτλος θα είναι έτοιμος για την εορταστική περίοδο του 2017.
Τα μακρινά
Kirby (2018)
Κάτι η επέτειος του franchise, κάτι η νέα κονσόλα και το υβριδικό μέλλον της Nintendo, η εταιρεία βάζει σε σειρά τους γνωστούς υπόπτους και τους ετοιμάζει για μετακόμιση. Ο Kirby ένας εξ αυτών, με την τελική ονομασία του τίτλου να είναι ακόμη ρευστή. Το νέο platformer υποστηρίζει τη συμμετοχή 4 παικτών σε co-op, με 4 Joy-Con ή με 4 ζεύγη τοποθετημένα σε grips.
Yoshi (2018)
Τα αντίστοιχα ισχύουν και στην περίπτωση του Yoshi σε γενικές γραμμές, με τον τίτλο να έχει διαφοροποιημένη αισθητική και δυνατότητα συμμετοχής δεύτερου παίκτη.
Τα (μάλλον) ακόμη πιο μακρινά
Metroid Prime 4
Σταθερός πόθος των φίλων της Nintendo ένα νέο Metroid Prime, μιας και η προηγούμενη τριάδα σε αυτό το παρακλάδι ήταν όντως πολύ καλά παιχνίδια. Δέησε να πετάξει ένα τυράκι η Nintendo, και όταν λέμε “τυράκι” εννοούμε ένα logo και την απλή παραδοχή ότι ετοιμάζεται το Metroid Prime 4. Χωρίς δείγμα από gameplay, φανταζόμαστε ότι έχουμε μέλλον.
Pokémon
Μέλλον έχουμε λογικά και για τον πρώτο “κανονικό” τίτλο Pokémon που ετοιμάζει η Nintendo για το Switch, πόσο μάλλον για μη αποκλειστικά φορητή της κονσόλα. Έγινε απλή αναφορά και ειπώθηκε συγκεκριμένα ότι δύσκολα θα το δούμε σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο.
Οι περαστικοί
Ο όρος “περαστικοί” είναι μάλλον ταιριαστός για τις μοναδικές παρουσίες από τρίτους που, ανάλογα με το πώς το βλέπει κανείς, μετράνε και δεν μετράνε.
Rocket League (Τέλη 2017)
Το σταθερά δημοφιλές Rocket League έρχεται στο Switch με όλο το περιεχόμενο, μερικά αποκλειστικά οχήματα και διακοσμητικά στοιχεία από τον κόσμο της Nintendo και υπόσχεται συνεργασία με όσους έχουν τον τίτλο σε Xbox One και PC. Το PlayStation 4 μένει εκτός λόγω πολιτικής Sony σε περίπτωση που αναρωτιέστε.
Skyrim
Το Skyrim αναφέρθηκε περισσότερο ως υπενθύμιση για τα αντικείμενα από τον κόσμο του The Legend Of Zelda που θα διατίθενται στην έκδοση για Switch. Αλήθεια όμως. Όχι άλλο Skyrim. Είμαστε τόσο δα μακριά από το “Skyrim στο φραπέ”.
Ναι αλλά…
Η Nintendo λοιπόν έδειξε ότι έχει προτάσεις για το 2017, ότι προχωρά σιγά σιγά η μετάβαση των πάντων προς το Switch (το 3DS δεν αναφέρθηκε ποτέ στην παρουσίαση, αν και ανακοινώθηκε για αυτό, αμέσως μετά, το Metroid: Samus Return) και πως το 2018 έχουμε να λαβαίνουμε που λένε.
Φυσικά και δεν έχουμε αμφιβολία ότι η Nintendo μπορεί να στηρίξει το σύστημά της με δικές της, καλές παραγωγές. Εδώ πάσχισε όσο πάσχισε για το Wii U, τώρα που έχει πιο ακίνητο στόχο θα δυσκολευθεί περισσότερο; Απίθανο. Το πρόβλημα που έχει όμως με το Switch ως πλατφόρμα, αλλά και με τον προκάτοχό του, χώρια τη χρόνια κατάρα, σε κυμαινόμενο επίπεδο από την εποχή του Nintendo 64 κι έπειτα, είναι ακριβώς το ανάποδο από εκεί της Microsoft. Δηλαδή της λείπουν οι τίτλοι από τρίτους.
Θα δούμε το FIFA 18, χωρίς το story more, θα δούμε το NBA 2K18 (έτσι κι αλλιώς φτιάχνει έκδοση για ARM η 2K οπότε γιατί όχι), θα δούμε και το Skyrim (κάνει για όλους τους λεκέδες) και, με βάση διάφορα Nintendo Direct και μεμονωμένες ανακοινώσεις, δεν λείπουν και indies.
Ούτε αυτά φάνηκαν όμως στην παρουσίαση, ούτε εμπλουτίστηκαν με κάτι άλλο. Ο κόσμος δυσπιστεί από την αρχή για το συγκεκριμένο ζήτημα και η Nintendo, στη συγκεκριμένη περίπτωση ειδικά, έδειξε να αδιαφορεί πλήρως για την εντύπωση που αφήνει ως προς την αιώνια ανησυχία του κοινού της. Ανησυχία που χτίζεται χρόνια, δεν γκρεμίζεται από τη μια στιγμή στην άλλη, αλλά αγνοήθηκε στη φετινή E3.
Μπορεί, ενδεχομένως, η Nintendo να θεωρεί ότι τα Nintendo Direct είναι καλύτερος τρόπος να πει κάτι για όλα αυτά, έχει όμως τα νούμερα και ξέρει το αυτονόητο: άλλη η προσοχή του κόσμου στην E3. Αν είχε πράγματα να πει, τι ψυχή είχαν 5 λεπτά ακόμη με 2-3 τίτλους από άλλα χέρια και με διαφορετικό ύφος;
Μάλλον δεν πρέπει να εκπλησσόμαστε, ειδικά φέτος, αφού κάθε platform holder αγκάλιασε λίγο-πολύ τις αδυναμίες του, σαν να του έλειψαν ένα πράγμα.
Στο γενικότερο παιχνίδι των εντυπώσεων πάντως, και μόνο βάσει πλήθους εσωτερικών παραγωγών, ένα σημαντικό και αναμενόμενο βήμα στην περίπτωση του τίτλου Pokémon και μια έκπληξη, κενή περιεχομένου για την ώρα βέβαια, της προκοπής στην περίπτωση του Metroid Prime 4, ήταν εύκολο να ξεχωρίσει στην πιο περίεργη E3 που μπορούμε να θυμηθούμε.
Μπορεί να είναι ευχαριστημένη λοιπόν. Ελπίζουμε όχι υπερβολικά.
Αδικαιολόγητα πιο αρνητική η συνολική κριτική για την παρουσίαση της Nintendo από όσο θα έπρεπε κατά την ταπεινή μου άποψη.
Εγώ πιστεύω το μεγάλο θετικό της Nintendo είναι ότι έκανε ζωντανή επίδειξη στο treehouse event των πιο πολλών παιχνιδιών που παρουσίασε, σε αντίθεση με την Sony και την Microsoft που έδειξαν μόνο trailers.
Στο event, οι developers έπαιξαν τα παιχνίδια αρκετή ώρα, δείχνοντας διαφορετικές πίστες και bosses. Τα παιχνίδια που έδειξαν είναι: Super Mario Odyssey, Mario + Rabbids Kingdom Battle, Fire Emblem Warriors, Xenoblade Chronicles 2, Metroid: Samus Returns και Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions.
Εγώ βλέπω παιχνιδάρες , εσύ βλέπεις παπάκια. Πολύ επιθετικός χωρίς λόγο. Επιθετικοι να ειστε στα τεραΦΛΟΠΣ της microsoft και στις αστειοτητες της γελοιας μπεθεσντα. Κέρδισε και με άνεση η Νιντενδο φετος.
Σε πονεσε η Nintendo πολυ.Απο το facebook εχω παρατηρησει την αρνητικη κριτικη που κανετε για το Switch αλλα εδω το τερματισατε.
@clapiotis
Γιατί; Αν δεν επιχειρηματολογήσεις, δεν μπορώ ούτε να σου ρίξω δίκιο, ούτε άδικο.
@aggelos24
Αυτό το κάνει κάθε χρόνο και όντως λειτουργεί θετικά. Ωστόσο το παρόν κείμενο είναι για το Spotlight, όχι για το Treehouse. Το Spotlight είναι πιο σημαντικό επικοινωνιακά αφού εκ των πραγμάτων το παρακολουθεί περισσότερος κόσμος, άρα εκεί είναι που η Nintendo έχει την ευκαιρία να αγγίξει περισσότερους καταναλωτές με το μήνυμά της.
@valkongr
Ούτε πολύ, ούτε λίγο επιθετικός είμαι. Αν είναι να μου πεις κάτι τέτοιο, προσπάθησε να μου δείξεις σημείο στο κείμενο στο οποίο στέκει γλωσσικά ότι είμαι επιθετικός. Επιπλέον τα παπάκια δεν τα χρησιμοποιώ με αρνητική έννοια. Είναι συμβολισμός για το ότι παίρνουν σειρά όλα τα franchises της Nintendo, αρκετά μαζεμένα τη δόση αυτή για το πέρασμά τους στο Switch.
Και αν είναι να μου ζητάς να είμαι επιθετικός στην MS και στην Bethesda, προφανώς δεν έχεις διαβάσει όσα έγραψα στα κείμενα εκείνων των παρουσιάσεων. Στις πρώτες παραγράφους του κειμένου μου για την Bethesda να σταθείς μόνο, θα καταλάβεις.
Και δεδομένου ότι φέτος ασκώ κριτική σε ΟΛΟΥΣ τους platform holders, είναι τουλάχιστον άστοχο να υποθέτει κάποιος ότι υπάρχει συγκεκριμένη συμπάθεια ή μεροληψία υπέρ του ενός ή του άλλους.
@Gkalas
Δεν με πονάει κανείς διότι δεν έχω ανάγκη να ποντάρω σε κανένα άλογο και να δω οτιδήποτε οπαδικά. Επίσης στο Facebook δεν ξέρω τι έχεις παρατηρήσει, αλλά σε μένα να βρεις αρνητική κριτική στο σήμα μου για το Switch είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
@all
Δεν υπάρχει πρόβλημα να με χρεώσετε για κάτι που σας φαίνεται στραβό. Αυτό το αποδέχομαι ως ενδεχόμενο όταν γράφω κάτι και υπογράφω με το όνομά μου. Στο κείμενο έχω κάνει τον κόπο να αναπτύξω ένα σκεπτικό. Αν θέλετε να επιχειρηματολογήσετε κόντρα σε αυτό το σκεπτικό, εδώ είμαι, πρόβλημα δεν έχω, συζητάμε μέχρι εξάντλησης.
Αυτό που δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτώ είναι πράγματα που απλά υποθέτει κάποιος ότι ισχύουν, επειδή βλέπει κάτι οπαδικά.
Και επειδή η κριτική που γίνεται εδώ στην περίπτωση της Nintendo έχει να κάνει με το πρόσωπο που δείχνει προς τα έξω σχετικά με το third party support, μπορεί να ενοχληθεί όποιος θέλει που το καυτηριάζω, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με την πραγματικότητα πως η απουσία των third party από την παρουσίαση ήταν αδιαμφισβήτητο γεγονός.
Εν τω μεταξύ, το να νομίζει κάποιος ότι έχω κάποιο ειδικό ζήτημα με την Nintendo και το Switch είναι τελείως ανυπόστατο και απλή ένδειξη πως είτε δεν έκανε τον κόπο να διαβάσει την κριτική μου για τις άλλες εταιρείες είτε, όταν τη διάβαζε, δεν πρόσεχε τι έγραφα.
Ειδαμε οτι θελουμε να βλεπουμε εμεις οι νιντεντακηδες... Πραματα που δε θα τα παιξουμε αλλου... Μια χαρα ηταν η παρουσιαση της Νιντεντο. Ξεχρεωνουμε ηδη πιστωτικες καρτες για να εχουμε υπολοιπο στις γιορτες να χτυπησουμε τα Switch μας.
@vonzuchter
Το ότι έχω σκαλώσει με το καλημέρα με την περίπτωση του Mario + Rabbids, πέραν των προφανών επιλογών από τους λοιπούς τίτλους, είναι κάτι που δεν περίμενα να πάθω πάντως. Για κάποιο λόγο, από το πρώτο δείγμα μου φάνηκε αυτονόητο ότι θα διαλυθώ με το παιχνίδι αυτό.
Πολύ σημαντική η ανακοίνωση των Pokemon και ας απέχουμε 100 χρόνια από την κυκλοφορία του. Για έμενα και για πολλούς φίλους μου είναι λόγος για να αγοραστεί η κονσόλα.
Υ.Γ: Αλήθεια, όχι άλλο Skyrim.
Πέρα από τους first party τίτλους το χάος. Αν και νομίζω ότι λόγω του ότι μιλάμε για φορητή κονσόλα ήταν αναμενόμενο. Δηλαδή όταν σε 3 χρόνια θα έχουν βγει όλα τα βαριά χαρτιά της τι θα γίνει; Πάντως το Metroid και το Pokemon το βλέπω να βγαίνουν το λιγότερο σε 2 χρόνια.
Δε μπορω να καταλαβω προς τι καποιες διαμαρτυριες για το αρθρο...λιγο πολυ εγινε παντου κριτικη και οχι μονο στη nintendo.Και κακα τα ψεμματα εχω βαρεθει να βλεπω σε καθε 3rd party trailer παιχνιδιου το κλασικο "θα κυκλοφορησει σε pc,ps4,xbox one".Πιστευα πως θα αλλαξει πια αυτο αλλα βλεπω να γινεται μια απο τα ιδια.
Προσωπικα μου εκαναν εντυπωση οι παιχνιδαρες της ubisoft και ο τεραστιος αριθμος των 1st party της sony(για εταιρια που εχει αριστες σχεσεις με τους 3rd parties).Κατα τα αλλα καλα να ειμαστε να ευχαριστιομαστε gaming και μπραβο στα παιδια του enternity για την ολη δουλεια με την Ε3.Τεραστιο το περιεχομενο και τα αρθρα,πραγματικα μολις πριν λιγο καταφερα και τα διαβασα ολα :)
Ως παιχνίδια Nintendo (ποσοτικά) ήταν πραγματικά μια όαση σε σχέση με παλαιότερα χρόνια. Όντως δείχνει ότι ο δρόμος του ARM επεξεργαστή ηταν ο σωστός για να μπορέσει να δείξει περιεχόμενο σε συχνότερους ρυθμούς.
Το πρόβλημα όμως συνεχίζει κατά τη γνώμη μου και αφορά τους 3rd party. Πρακτικά ΔΕΝ υπήρχε υποστήριξη σε κοινά multiplatform παιχνίδια.
Ούτε Ace Combat, ούτε Assasins Creed, ούτε τίποτα. Κοινώς πάμε για μια φάση που πάει "μονόπατα" προς συγκεκριμένα είδη παιχνιδιών πιο "ανάλαφρα". H μόνη ΑΑΑ παραγωγή είναι το Xenoblade αλλά και αυτό μου φάνηκε "παλιάς κοπής" τίτλος. Φυσικά θα είναι υπέροχος αλλά γενικά μου φάνηκε κάπως ξεπερασμένης λογικής.
Δε σχολιάζω για Metroid γιατί μιλάμε για τίτλο που εφόσον δεν έδειξαν ουτε εικόνα σημαίνει ότι έχουμε μπροστά μας 1.5 χρόνο τουλάχιστον!
Το Skyrim το ξέραμε αλλά το έχουν παίξει όλοι (δεν καταλαβαίνω το λόγο που ξαναβγαίνει).
Το Yoshi μου φάνηκε...πισωγύρισμα σε σχέση με το Yoshi's Woolλy World και ελπίζω μέχρι να βγει να φάει αρκετό polishing γιατι στα μάτια μου φάνηκε κατώτερο.
Ομοίως και το Xenoblade θεωρώ ότι είδα κατώτερα γραφικά στο περιβάλλον σε σχέση με το Xenoblade X του WiiU αλλά όντως είπαν οι άνθρωποι ότι όλο το διάστημα αυτό μεχρι την κυκλοφορία θα δουλέψουν στα γραφικά.
Το Kirby είναι ένα ωραίο platform ειδικά για mobile καταστάσεις αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση τίτλος που θα σημειώσει πωλήσεις ή θα φέρει νέο κόσμο στο Switch.
Το Fire Emblem Warriors είναι πάλι και αυτό "ιδιαίτερος" τίτλος που βασίζεται σε μηχανισμό και ύφος εποχής PlayStation 2 αλλά με σύγχρονα γραφικά. Είναι γενικά τύπος παιχνιδιού για λίγους.
Ακόμη και το Mario μου φάνηκε "περίεργο" από το trailer αλλα τουλάχιστον στο tree house δείξανε ότι μιλάμε για ένα διαμάντι τελικά.
Εν κατακλείδη όμως όλα αυτά με κάνουν να αναρωτιέμαι για πολλά πράγματα...
Ένα από αυτά (και το κυριότερο), είναι ότι νομίζω πως δεν έχει καταλάβει η Nintendo ακόμη τον παλμό του σύγχρονου gamer. Καλά τα παιχνίδια της και πραγματικά ελπίζω να μη σταματήσει ποτέ και να μην αλλάξει το ύφος της αλλά ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ.
Για μένα ήταν η καλύτερη E3 της nintendo εδώ και χρόνια. Βάζω μέσα και την παρουσίαση όσο και το treehouse.
1. To Mario Odyssey φαίνεται πολύ καλύτερο από ότι περίμενα προσωπικά. Ανυπομονώ για τον τίτλο
2. Xenoblade τα Χριστούγεννα του 2017 που επίσης δεν το περίμενα με τπτ.
3. Mario & Rabbids. Δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο τίτλος της Ubisoft. Αν τα reviews είναι καλά θα αγοραστεί
4. Μου αρέσουν πολύ τα platform games επομένως προφανώς και με ικανοποίησαν οι ανακοινώσεις kirby & yoshi. Ειδικά στο Yoshi η carboard αισθητική μου φαίνεται φανταστική
5. Core Pokemon game αναπτύσσεται ήδη για switch. Δεν το περίμενα τόσο νωρίς, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πόσο άργησε να ανακοινωθούν τα X/Y για 3ds.
6. Metroid Prime 4. Enough said
7. Metroid: Samus returns και μάλιστα πολύ κοντά χρονικά. Το 3ds απλά αρνείται να πεθάνει. Περιμένουμε επίσης τις ultra sun/moon και 3 διαμαντάκια από atlus (ΕΟ5, Radiant Historia, Strange Journey Redux)
To Switch κατά τη γνώμη μου πάει πολύ καλά από first party κυκλοφορίες για τη launch χρονιά του. Zelda, Mario kart, Arms (που είναι πολύ καλό και δεν το περίμενα), Splatoon μέσα στο καλοκαίρι και έπεται συνέχεια μέχρι τα Χριστούγεννα. Αν μπορέσουν οι τίτλοι αυτοί να σπρώξουν το hardware οι third party θα έρθουν από μόνοι τους
@bahamut zero, είπε κανείς ότι από first party τίτλους δε θα τα πάει καλά το Switch; Πόσα third party srtudios θα επενδύσουν στο να φτιάξουν ειδική έκδοση για το Switch; Γιατί τη δυναμική του Wii με τις τρελές πωλήσεις δε τη βλέπω να έρχεται. Άσε που και η ιδιαιτερότητα του μηχανήματος δεν επιτρέπει και πολλά πολλά. Το βλέπω δύσκολο να δούμε third party τίτλους και ειδικά triple A παραγωγές.
Εγώ σχολιάζω απλά ότι είδα στην E3. H παρουσία της Nintendo με ικανοποίησε. Από εκεί και πέρα το αν θα έρθουν τίτλοι θα εξαρτηθεί από τις πωλήσεις της κονσόλας και μόνο. Αν πουλήσει θα το αγνοήσουν οι developers? Δε νομίζω
Δεν νομίζω οτι είναι θέμα "ειδικής έκδοσης" όσο του οτι δεν υπάρχει ενδιαφέρον.
1TF vs 1.3TF του XBOX One συγνώμη αλλα δεν είναι διαφορά. Ειδικά δε αν πάμε σε λογική οτι αν με 1.3TF του XBOX One βγαίνουν 900p προφανώς πέφτοντας σε 720p ερχόμαστε σε ίδια απόδοση πάνω κάτω... Θέλω να πω πως ετσι όπως φαίνεται είναι πιο πολύ "έλλειψη αναγνώρισης κοινού" παρά τεχνολογίας...
Ας ελπίσουμε οτι οι εταιρείες θα εκτιμήσουν πως οι 3 εκατομμύρια gamers που αγόρασαν ένα ZELDA δεν είναι casual gamers...
@Volga, είναι διαφορετική αρχιτεκτονική σε σχέση με τις άλλες κονσόλες και πρακτικά πιο αδύναμη από ό,τι λένε τα νούμερα. Ακόμα και τα Fifa, Pro, Nba 2k που θα βγούνε θα είναι last-gen εκδόσεις, καμιά σχέση με αυτές των PS4, Xbox One.
@blackmore, πάντα η Νιντέντο στόχευε σε διαφορετικό από ότι η Sony και η Microsoft. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποτελεί ένα ρίσκο η δημιουργία ειδικής έκδοσης ενός παιχνιδιού για το Switch. Βέβαια αν κάνουν μεγάλες πωλήσεις τα third party παιχνίδια θα το κυνηγήσουν και οι developers, αλλά μην περιμένεις θαύματα.
Παιδιά το wii ήταν ειδική περίπτωση. Ναι μεν είχε εξαιρετικές πωλήσεις το μηχάνημα αλλά οι περισσότεροι το έπαιρναν για wii sports κτλ και οι third party δεν πουλούσαν. Το ds/3ds δεν είχαν third party υποστήριξη; Τα τεχνικά λίγη σημασία έχουν. Εδώ η Square Enix βγάζει το DQ11 εκτός από ps4/switch και στο 3ds που είναι γενιές πίσω σαν μηχάνημα. Γιατί το κάνει; Επειδή δεν μπορεί να αγνοήσει τη δυναμική του προφανώς
@volga
400-450 gflops ειναι το switch, 800-900 αν παμε σε FP16, αλλα δεν μπορει να ειναι ολος ο κωδικας σε FP16, ασε που πρεπει να ξαναγραφτει αν δεν κανω λαθος. Ισως αποδιδει λιγο παραπανω σε σχεση με τις αλλες κονσολες λογω nvidia, ποιος ξερει (οι καρτες της nvidia παντα "αποδιδουν" παραπανω απο της amd).
To 1TF ισχύει για το Tegra chip οταν τρεχει σε full συχνοτητα, στο switch τρεχει underclocked. Μην ξεχνας πως τα παιχνιδια πρεπει να μπορουν να τρεχουν και undocked, undocked το chip τρεχει σε ακομα μικροτερη συχνοτητα.
Δεν πρόκειται το switch να παρει Ports απο μεγαλα παιχνιδια, ειναι δυσκολο να τα τρεξει και για την ωρα δεν εχουν και κοινο στο switch.
Δε νομίζω πάντως προσωπικά ότι ο κόσμος παίρνει switch για να παίξει ports από ps4 και xbox one. Αν και είμαι περίεργος να δω πώς θα τρέχει το dragon quest XI το οποίο είναι major τίτλος
@bahamut zero δεν μίλησα για ports αλλά για υποστήριξη. Δε δείχνει να έχει υποστήριξη μια κονσόλα που ΜΟΛΙΣ βγήκε. Δε λεω μικρά studios όπως η 3D Projekt ή η Rockstar να ασχοληθούν. Φυσικά και εκεί είναι περιορισμένες οι δυνατότητες λόγω προσωπικού άρα πάνε στα σίγουρα και καλά κάνει. Αλλά οταν υπάρχει η EA με τόσα studios και απλά βγάζει ένα FIFA είναι μαγκωμένα τα πράγματα... αυτό εννοώ.
@roronoa δεν απαιτεί πουθενά η Nintendo ο τίτλος να παίζει undocked. Απλά αν γίνεται καλώς και γίνεται.
Σε κάθε περίπτωση κανείς δεν μπορεί να προδικάσει πορείες συμφωνώ αλλά δείχνει επίφοβο. :)