Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Bethesda E3 Showcase 2016: Δεύτερη καλή χρονιά

Μπορεί να μας έστησε ένα εικοσάλεπτο η Bethesda, αλλά…Quake. Και όχι μόνο.

Η Bethesda ξεκίνησε μόλις πέρυσι να οργανώνει συνεντεύξεις Τύπου στο πλαίσιο της E3. Πέρυσι άφησε καλές εντυπώσεις και φέτος, ακολουθώντας την ίδια απλή λογική στην παρουσίαση, καταφέρνει το ίδιο ακριβώς. Δείχνει έτσι ότι πέρυσι…”δεν έτυχε, πέτυχε”. Φέτος όχι μόνο είχε νέους τίτλους να δείξει, αλλά αφιέρωσε και αρκετό χρόνο στα σχέδιά της να στηρίξει με νέο περιεχόμενο τους ήδη υπάρχοντες. Δεν είναι όλοι το ίδιο σημαντικοί φυσικά, αλλά η Bethesda εμμένει και φαίνεται να μην εγκαταλείπει τίποτα.

Οι εξελίξεις στους συνήθεις υπόπτους

DOOM

Ο τίτλος είναι ακόμη φρέσκος (όσο φρέσκο μπορεί να είναι κάτι μονίμως πασπαλισμένο με δαίμονες βέβαια), αυτό δεν σημαίνει ότι η id Software κάθεται και δεν έχει πλάνο. Και τα πλάνα της περιλαμβάνουν γενναίες δόσεις δωρεάν περιεχομένου όπως φαίνεται, ενώ, αυτήν την εβδομάδα, όλοι μπορούν να δοκιμάσουν δωρεάν το πρώτο επίπεδο του παιχνιδιού. Ένα download ακόμη στην ημερησία διάταξη δηλαδή.

SnapMap

Με πολλαπλά updates, ο level editor του Doom θα εμπλουτιστεί με νέα construction models, όπλα, αντικείμενα και props, ενώ, κατά την Bethesda, θα καταστεί δυνατή και η δημιουργία εμπειριών με λογική single player.

Multiplayer

Δωρεάν περιεχόμενο έρχεται και στο multiplayer αφού ετοιμάζονται δύο νέα modes που θα διατεθούν τον ερχόμενο μήνα. Το Exodus είναι παραλλαγή CTF με ένα flag, ενώ το sector είναι multi-zone capture-and-hold mode. Μέσα στο καλοκαίρι έρχονται και τρία free-for-all modes, μεταξύ των οποίων και το Classic Deathmatch.

Unto The Evil Multiplayer DLC 01

Δεν είναι τα πάντα δωρεάν όμως. Το Unto The Evil θα σας κοστίσει και κάτι. Περιλαμβάνει τρεις χάρτες (Offering, Cataclysm, Ritual), το δαίμονα Harvester, νέο όπλο, νέο εξοπλισμό, πανοπλίες, taunts και παρόμοια θεάρεστα.

Μέσα σε όλα προέκυψε VR demo με την ολοκληρωμένη υποστήριξη HTC Vive να βρίσκεται σε άγνωστη γωνιά του ορίζοντα.

Fallout

Fallout 4

Full του DLC έγραψε η μοίρα του Fallout 4 και μάλιστα με αρκετά συγκεκριμένο πρόγραμμα κυκλοφοριών. Το Contraptions Workshop προσθέτει λογής λογής εργαλεία και αντικείμενα για το Creation Kit και έρχεται μέσα στην εβδομάδα. Τον Ιούλιο έρχεται το Vault-Tec Workshop που, όπως μπορεί να φανταστεί κανείς, επιτρέπει το σχεδιασμό και δημιουργικά Vaults. Τον Αύγουστο όμως έρχεται το Nuka World DLC, που, τρόπον τινά, προσθέτει μια μεταποκαλυπτική εκδοχή θεματικού πάρκου α λα Disneyland.

Το 2017 όμως έρχονται τα ωραία, με έκδοση του Fallout 4 για το HTC Vive, που σημαίνει πυρηνικό “μπάσιμο” στην εικονική πραγματικότητα.

Fallout Shelter

Ούτε το Fallout Shelter αφήνει πίσω τη Bethesda. Πώς να το κάνει άλλωστε μετά από δεκάδες εκατομμύρια downloads; Ετοιμάζει λοιπόν μεγάλο update που επιτρέπει την αποστολή κατοίκων σε quests, φέρνει νέα αντικείμενα, τοποθεσίες, εχθρούς, χαρακτήρες, σύστημα μάχης και, γενικά, λίγο από όλα. Φέρνει όμως και τη μεταφορά του “φορητού” τίτλου στο PC για περισσότερες ακόμη χαμένες ώρες από τη ζωή. Όλα αυτά τον Ιούλιο που μας έρχεται.

The Elder Scrolls

The Elder Scrolls Legends

Θυμάστε το strategy card game με γεύση από The Elder Scrolls που ανακοινώθηκε πέρυσι τέτοια εποχή; Ε, ακόμη έρχεται, είναι σε closed beta και σας περιμένει στην επίσημη ιστοσελίδα αν θέλετε να το δοκιμάσετε μια ώρα αρχύτερα. Εκτός από το opening cinematic που ακολουθεί, αποκαλύφθηκε ότι, όταν κυκλοφορήσει τελικά ο τίτλος, θα εμφανιστεί εκτός από PC και iPad, σε iPhone, Mac, Android smartphones και tablets.

The Elder Scrolls Online

Την Τρίτη (αύριο δηλαδή) φτάνει σε PS4 και XO το περιεχόμενο του Dark Brotherhood update, κάτι που έτσι κι αλλιώς ήταν θέμα χρόνου. Ωστόσο ετοιμάζεται και το ακόμη πιο ενδιαφέρον, για πρακτικούς όμως λόγους, One Tamriel update που δεν έχει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας.

Με το συγκεκριμένο update αίρονται ουσιαστικά οι περιορισμοί περιεχομένου βάσει levelling, αφού κάθε χαρακτήρες θα κλιμακώνεται αυτόματα ανάλογα με τις απαιτήσεις του περιεχομένου. Έτσι όλα θα είναι στη διάθεση όλων, κάθε γωνιά του χάρτη, ενώ θα μπορούν να συνεργαστούν άνετα χαρακτήρες και παίκτες που προηγουμένως δεν μπορούσαν λόγω της μεγάλης απόστασης που τους χώριζε.

Κατά τα άλλα, ελπίζουμε να σας αρέσουν τα καβούρια και οι μεγάλοι αριθμοί.

The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition

Έγινε και αυτό λοιπόν. Χωρίς να είναι απόλυτη έκπληξη, αφού οι φήμες έδιναν και έπαιρναν, η Special Edition του Skyrim έρχεται σε κονσόλες και PC με βελτιωμένο τεχνικό τομέα φυσικά, γεύση από τον οποίο θα βρείτε παρακάτω. Πάντως όσοι είχαν την Legendary Edition στο PC ή απλά αγόρασαν όλο το DLC θα πάρουν χωρίς χρέωση την έκδοση, μέσω Steam. Πάνω που παίρνατε ανάσα για παράπονο. Εκπνεύστε.

Dishonored 2

Ανακοινώθηκε πέρυσι, και μάλιστα με CGI trailer, όχι δείγμα gameplay, μετά έμεινε άφαντο και τελικά βγήκε στη σκηνή ο Harvey Smith που είχε πολύ καλό υλικό να δείξει, καθαρό gameplay μάλιστα, όχι όμως και τον ανάλογο αέρα. Ευτυχώς, όταν πρόκειται για περιπτώσεις σαν το Dishonored, είναι αδύνατο να ξεφύγει κανείς από την ουσία. Η Arkane έχτισε την Void Engine για χάρη του sequel, στην οποία βασίστηκε για τη δημιουργία πλούσιων και δυναμικών κόσμων με την ιδιαιτερότητα ότι η αισθητική παραπέμπει σε πίνακα λαδομπογιάς.

Μάθαμε ότι ο Corvo είναι επιλέξιμος αλλά η Emily ξεχωρίζει αφού έχει τελείως νέες δυνατότητες τώρα που μεγάλωσε (15 χρόνια πέρασαν στον κόσμο του παιχνιδιού), όπως τη δυνατότητα να τραβά την προσοχή εχθρών τόσο απόλυτα προς ένα σημείο που κανείς δεν θέλει να κοιτάξει αλλού, ούτε και αντιλαμβάνεται ή θυμάται την ύπαρξη της Emily. Είδαμε και το Shadow Walk που θυμίζει καθαρά μια από τις καλές στιγμές του The Darkness και θα δείτε και στο gameplay trailer που ακολουθεί (δεν έλειπε ούτε από το περσινό CGI trailer πάντως - απλά δεν ξέραμε τότε περί τίνος επρόκειτο).

Όλα ξεκινούν και τελειώνουν στο Dunwall, αλλά ο Harvey Smith εξήγησε ότι το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού λαμβάνει χώρα στην Carnaca, μια αρκετά διαφορετική περιοχή.

Όπως και να έχει ο τίτλος έρχεται στις 11 Νοεμβρίου, και σε συλλεκτική έκδοση που περιλαμβάνει τη μάσκα του Corvo, το δαχτυλίδια της Emily, αφίσα, μεταλλική θήκη για το παιχνίδι, το Dishonored: Definitive Edition και το Imperial Assassin’s Pack με αποκλειστικά bonecharms, επιπλέον lore κα…χαρτζιλίκι.





Για σύντομο χρονικό διάστημα πάντως, όσοι προπαραγγείλουν οποιαδήποτε έκδοση, σε ψηφιακή ή κανονική μορφή, εξασφαλίζουν και το Dishonored: Definitive Edition. Άγνωστο μέχρι πότε όμως.

Και ύστερα ήρθαν οι μέλισσες

Prey

Πείτε το Prey 2 αν θέλετε, η Bethesda το λέει σκέτο Prey. Πρόκειται για κανονικότατο reboot στο οποίο καταλήγουμε μάλλον μετά από πολλαπλές αποτυχημένες προσπάθειες. Το σημαντικότερο ίσως είναι ότι ο τίτλος φτάνει στα χέρια της Arkane Studios, και συγκεκριμένα το παράρτημα στο Austin του Texas. Στο παιχνίδι πρωταγωνιστεί ο Morgan Yu που συμμετέχει σε πειραματισμούς με στόχο τη βελτίωση του ανθρώπινου είδους. Στο διαστημικό σταθμό Talos 1 εν έτει 2032 και με τέτοιο πείραμα στη μέση, εννοείται ότι πάνε πράγματα στραβά και παρουσιάζεται εξωγήινη εισβολή.

Όπως έγινε πέρυσι με το Dishonored 2, το Prey αποκαλύφθηκε με CGI trailer ουσιαστικά, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε κάτι πιο ουσιώδες του χρόνου τέτοιο μήνα πάλι.

Quake Champions

Τόσο Quake που “άνοιξε” την παρουσίαση. Τόσο εστιασμένο σε λογική Arena που λέγεται Quake Champions. Και τόσο “PC” που ανακοινώθηκε αποκλειστικά για PC. Με το CGI trailer να μην αφήνει περιθώρια συζήτησης περί gameplay, μένει το θέαμα και η υπομονή. Πάντως, ακόμη και στο trailer, ο χαρακτήρας που συμβολίζει τον παίκτη υποτίθεται, προλαβαίνει να κάνει ένα respawn στο τέλος.

Η γενική εικόνα

Η Bethesda λοιπόν, μια ιδιόκτητη εταιρεία που βρίσκεται εκτός χρηματιστηρίου και, αν είναι να ζορίσουν τα πράγματα, κάνει ό,τι θέλει ο ιδιώτης ιδιοκτήτης που έχει και την απόλυτη πλειοψηφία, κατάφερε να παρουσιάσει δύο τελείως νέους τίτλους και πολύ gameplay από το μεγαλύτερο τίτλο της για φέτος. Η EA προφανώς δεν μπορούσε ούτε να προσεγγίσει κάτι ανάλογο.

Πέρα από κάθε δόση σαρκασμού βέβαια, η Bethesda, με δεύτερη συνεχόμενη καλή παρουσία στην E3, αρχίζει και δημιουργεί μια παράδοση, κυρίως θετική. Έχει ξεφύγει σαφώς πλέον από τη λογική “ρίχνω έναν τίτλο στην αγορά”, ασχέτως του είδους του, και φροντίζει να έχει συγκεκριμένο πλάνο ενίσχυσής του από νωρίς. Ιδανικό παράδειγμα είναι το Doom που όσα “στραβά” του έχουν καταλογιστεί λόγω multiplayer και την ευελιξία του SnapMap. Η Bethesda κάνει βήματα για να καλύψει κενά και μάλιστα γρήγορα, γεγονός που βέβαια μαρτυρά ότι ήξερε ακριβώς ποια είναι τα κενά. Συγχωρείται πιο εύκολα όμως γιατί φροντίζει το βασικό πυρήνα και κάνεις παράπλευρες εκπτώσεις που τρέχει όντως να καλύψει ύστερα. Πολλοί άλλοι, δυστυχώς, ξεκινούν τελείως ανάποδα.

Έχει επίσης βρει ρυθμό με την id Software και τα IP της, κάτι που δεν είχε καταφέρει ποτέ η ίδια η id όσο ήταν ανεξάρτητη. Ακόμη και η περίπτωση του Prey είναι ενδιαφέρουσα, αφού δείχνει ότι το IP αγοράστηκε με την εταιρεία αποφασισμένη να το μεταμορφώσει σε κάτι χρήσιμο και με την εμπλοκή της Arkane δύσκολα θα πει κανείς ότι κάνει κάτι διαφορετικό, ακόμη και αν το αποτέλεσμα αποδειχθεί κατώτερο των περιστάσεων όταν έρθει η ώρα.

Φροντίζει μάλιστα να ρίχνει το επικοινωνιακό βάρος σε μια μεγάλη παραγωγή το χρόνο και έτσι δεν μπερδεύεται ούτε η ίδια, ούτε το κοινό.

Ταυτόχρονα βέβαια, όταν έρχεται η ώρα για gameplay demo, ακόμη και το πιο ενδιαφέρον παιχνίδι όλων των εποχών να έχει στα χέρια της, δεν ξέρει να διαχειριστεί την προσοχή που όντως δικαιούται. Πέρυσι το είδαμε με τον Matt Howard, φέτος με τον Harvey Smith. Τους έχουμε και τους δύο σε εκτίμηση (περισσότερο το δεύτερο - λόγω συνήθειας) αλλά η παρουσία τους, η εκφορά λόγου, κάθε εξήγηση, όλα είναι πιο άβολα από όσο αξίζει στα προϊόντα που προβάλλονται επί σκηνής. Διορθώνονται αυτά βέβαια. Κάποτε όλο και κάποιος ξεθαρρεύει ή απλά εμφανίζεται κάποιο πρόσωπο με εκτόπισμα και “αέρα” ταυτόχρονα.

Αν τριτώσει το καλό του χρόνου, τότε η Bethesda θα μπορεί να ισχυρίζεται στα σοβαρά ότι έχει καλύτερο μέσο όρο στην παρουσία της από οποιονδήποτε άλλον. Άλλωστε εδώ είμαστε και θυμόμαστε επικών διαστάσεων σκαμπανεβάσματα από τους “μεγάλους”.

Τέλος, δεν θέλουμε να σας σοκάρουμε (ψέμα μεγάλο), αλλά η σεκάνς έναρξης του showcase έκρυβε hint για νέο Wolfenstein.

Υ.Γ.: Το παρόν κείμενο γράφτηκε όσο έπαιζε Bollywood playlist - διαβάζεται τραγουδιστά, χτυπηθείτε στο ρυθμό του. Ή απλά χτυπηθείτε. Από το τίποτα…



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PORTAL
    • Εγω ειδα μονο παιχνιδια πρωτου προσωπου, κανενα καινουργιο ip, remaster του Skyrim που και εχει πουληθει ως goty και εχουν βγει ενα σωρο mods που βελτιωνουν τα γραφικα, και ολα αυτα απο μια εταιρια που στην προηγουμενη Ε3 πουλουσε ενα πανακριβο συλλεκτικο Pip boy και στην φετινη το καθιστα οχι και τοσο συλλεκτικο αφου βγαζει καλυτερο Pip Boy. Και ειναι η ιδια εταιρια με το μακραν πιο over hyped περσινο παιχνιδι ονοματι Fallout 4, που ακομα κανεις δεν εχει καταλαβει το αστειο με τα βραβεια και τις υποψηφιοτητες. Προσωπικα μου προκαλει απορια η τοσο καλη μεταχειριση στη Bethesda απο τον Τυπο.

    • yaponvezos
    • @PORTAL

      Ε, μαν. Η Bethesda είναι. Με first person ασχολείται πάντα. Τι περίμενες; Platformer;

      Για την Bethesda το νέο IP είναι το Prey. Με τη λογική ότι πρώτη φορά το χειρίζεται. Και το "όχι νέο IP" είναι περίεργη κουβέντα. Because Rockstar ας πούμε. Συμφωνώ να ζητάμε νέα IP, απλά δεν είναι το μόνο πράγμα που μετρά στο ζύγι.

      Στο Skyrim βλέπεις ότι δεν στάθηκα. Απλή αναφορά κάνω στην ουσία. Δεν είναι κάτι σημαντικό.

      Για τα του Fallout 4 θα συμφωνήσω.

      Το Pip Boy είναι σχετικό. Πέρυσι ήταν μέρος μιας συλλεκτικής έκδοσης. Φέτος μιλάμε για merchandise καθαρά που κατασκευάζεται από τρίτο και διατίθεται αποκλειστικά από τρίτο.

    • PORTAL
    • @Yapovezos

      Ναι οκ απλα εχουν μαζεψει αρκετες 'ατασθαλιες' τελευταια και δεν ανεφερα τη συνδρομη που ζητουσαν στο ESO στην αρχη, το remaster του Dishonored, την προσφατη επενδυση στην νοσταλγια με το Doom και το Quake.

    • diver_gr
    • Ξεζούμισμα το Skyrim αλλά ας δούμε και τη θετική πλευρά του πράγματος, υπάρχει πολύ κόσμος που δεν έπαιξε το Skyrim στην εποχή του, ευκαιρία λοιπόν να το απολαύσουν περισσότερα άτομα. Τη με πειράζει εμένα από τη στιγμή που το έπαιξα στην ώρα του.

      Το μόνο αρνητικό κατά τη γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε εμείς που έχουμε αγοράσει το Skyrim σε Xbox360-ps3 να μπορούσαμε να κατεβάσουμε το Remaster δωρεάν όπως και στο PC.

*