Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

WRC Generations Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kylotonn

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nacon

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • WRC Generations
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.wrcthegame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 3

    ENTERNITY SCORE
*
Το WRC Generations είναι το πιο πρόσφατο παιχνίδι της Kylotonn και μάλλον ένα από τα χειρότερα παιχνίδια της κατηγορίας.

Η φετινή κυκλοφορία της Kylotonn για τη σειρά παιχνιδιών για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό ορόσημο στη διαδρομή της σειράς. Αυτό γιατί είναι η τελευταία έκδοση που θα βγει από τους ανθρώπους της γαλλικής εταιρείας, καθώς τα δικαιώματα από την επόμενη σεζόν και μέχρι τουλάχιστον το 2026 είχαν εξαγοραστεί από την Codemasters και πλέον ανήκουν στην ΕΑ, η οποία θα κυκλοφορεί τους διαδόχους του WRC Generations.




Γνωρίζοντας ότι αποτελεί το έσχατο πόνημα της δημιουργικής ομάδας για το WRC, η ομάδα παραγωγής του παιχνιδιού ετοίμασε έναν τίτλο, με τον οποίο υπόσχεται ότι θα ξεπεράσει τον σκόπελο της ετήσιας κυκλοφορίας και θα μείνει σταθερός στο πέρασμα του χρόνου, ως μία αυτόνομη ύπαρξη, η οποία θα περιλαμβάνει το μεγαλύτερο εύρος αυτοκινήτων και διαδρομών στην ιστορία της σειράς και θα περιέχει τις περισσότερες δυνατότητες από κάθε άλλη κυκλοφορία του παρελθόντος στον χώρο. Και πράγματι, από τα πρώτα λεπτά της ενασχόλησης με το παιχνίδι, φαίνεται πως το WRC Generations αποτελεί ένα compilation από τα καλύτερα κομμάτια των κυκλοφοριών, διαθέτοντας όλες τις περιοχές που είχαν συμπεριληφθεί στα προηγούμενα παιχνίδια, καθώς και μία σωρεία από μοντέλα αυτοκινήτων από τις αρχές του παγκοσμίου πρωταθλήματος μέχρι και σήμερα. Στα συνολικά 85 διαφορετικά αυτοκίνητα περιλαμβάνονται θρύλοι του παρελθόντος όπως η Lancia Fulvia, το Audi Quattro, η Toyota Celica και το Peugeot 205, αλλά και πιο σύγχρονες εκδόσεις από τα τετράτροχα τέρατα όπως το Mitsubishi Lancer, το Subaru Impreza και το Citroen Xsara. Φυσικά, υπάρχουν και οι επίσημες απεικονίσεις των αυτοκινήτων του παγκοσμίου πρωταθλήματος από το 2022 και στις τέσσερις κατηγορίες του WRC.



Η δουλειά που έγινε στα αυτοκίνητα, δεν έγινε όμως και στις διαδρομές καθώς με ελάχιστες εξαιρέσεις (Σουηδία, Ιαπωνία), οι υπόλοιπες ειδικές είναι αυτούσιες εκείνες των προηγούμενων ετών και παρότι έχουν συμπεριληφθεί και αγώνες που δεν συμπεριλαμβάνονται στο περσινό καλεντάρι, όπως η Γερμανία και το Σαν Ρέμο, απλά μπήκαν με μόνο ένα τεχνικό ρετουσάρισμα για να υποστηρίξουν καλύτερα τις δυνατότητες της νέας γενιάς. Σε κάθε περίπτωση, το γεγονός του περσινού εορτασμού των 50 ετών του θεσμού και η προσθήκη αυτών των διαδρομών στην προηγούμενη έκδοση της σειράς μάλλον έκανε όλη τη δουλειά για τη δημιουργική ομάδα, καθώς δεν φαίνεται να ασχολήθηκαν περαιτέρω για τη φετινή κυκλοφορία. Η μεγαλύτερη απογοήτευση είναι δυστυχώς η παρουσία του εθνικού αγώνα, καθώς το Ράλι Ακρόπολις απεικονίζεται με τις ίδιες τρεις ειδικές, δηλαδή την μία διαδρομή που είναι κομμένη σε τρία μέρη, όπως ακριβώς είχαν εμφανιστεί στην περσινή επετειακή έκδοση. Όποιος περιμένει αλλαγές θα απογοητευτεί, ενώ το μόνο που υπάρχει διαφοροποίηση είναι ότι ο αγώνας είναι διαθέσιμος και σε βασικά game modes του παιχνιδιού, όπως το πρωτάθλημα ή η καριέρα, δηλαδή το ελάχιστο δυνατό για έναν αγώνα που είναι πλέον βασικό μέρος του προγράμματος.



Μιλώντας για το κομμάτι των modes κι αυτό με τη σειρά του έχει μείνει απαράλλαχτο, παρά την προσθήκη τόσων και τόσων νέων αυτοκινήτων. Η βουτιά στο παρελθόν έχει μείνει τελείως ανεκμετάλλευτη και ο μόνος τρόπος να χρησιμοποιήσει ο οποιοσδήποτε, ειδικά τα παλαιότερα μοντέλα, είναι να τα επιλέξει σε επιμέρους ειδικές ή πρωταθλήματα που έχει διαμορφώσει ο ίδιος. Το ακόμη πιο στενάχωρο είναι πως για έναν τίτλο που διαφημίζεται ως ο τελευταίος της σειράς με στόχο την παραμονή στις συνειδήσεις των παικτών και πέρα από την απεικόνιση μίας σεζόν του WRC, το βάρος παραμένει σχεδόν αποκλειστικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα, με την παρουσία ξεχωριστού mode για την εξέλιξη του πρωταθλήματος της περασμένης σεζόν. Στο gameplay, πάλι η μεγαλύτερη διαφορά αφορά τα καινούρια αυτοκίνητα. Η προσθήκη ενός υβριδικού συστήματος στη νέα γενιά των αυτοκινήτων που παρουσιάστηκε πέρσι, έφερε τους ανθρώπους της Kylotonn να ενσωματώνουν μία νέα λειτουργία, στην οποία ο παίκτης επιλέγει τον τρόπο με τον οποίο ασκείται η δύναμη από το σύστημα αυτό. Πριν την εκκίνηση της κάθε ειδικής καλείται να αποφασίσει εάν θέλει να ασκείται πολλή δύναμη για λίγη ώρα, λίγη δύναμη για πολλή ώρα, ή να υπάρχει ισορροπία. Δυστυχώς, το σύστημα είναι άνισο, καθώς η μεσαία επιλογή είναι με διαφορά η πιο σωστή, ανεξάρτητα από τον αγώνα, την επιφάνειά του (πάγος, χιόνι, χώμα κι άσφαλτος).



Πολύ κακός είναι κι ο τεχνικός τομέας, που συνεχίζει να κινείται στην μετριότητα των περασμένων κυκλοφοριών. Το frame rate καταρρέει στις υψηλές ταχύτητες, το μοντέλο ζημιάς είναι μεν πιο αληθοφανές, αλλά τα animation εκτός διαδρομής είναι υπερβολικά αστεία, ενώ φέτος καταστράφηκε σχεδόν ανεπανόρθωτα και το σύστημα καιρού, καθώς η βροχή μπορεί να κάνει το παιχνίδι unplayable, καθώς ειδικά εάν βρέχει σε χωμάτινους αγώνες, η διαδρομή οριακά παραμένει ορατή από τις εντελώς λάθος αντανακλάσεις που υφίστανται στην φετινή έκδοση. Στα πιο χειροπιαστά, το σύστημα οδήγησης παραμένει σχεδόν απαράλλαχτο στα μέτρια χαρακτηριστικά που το αποτελούσαν τα τελευταία χρόνια, καθώς τα αυτοκίνητα είναι μεν ευκολοδήγητα και άνετα, αλλά πολύ μακριά από τις πολύ εντυπωσιακές επιδόσεις που πετυχαίνουν οι ανταγωνιστές του DiRT Rally, οι οποίοι θα έχουν τα μελλοντικά δικαιώματα. Οι ζημιές μπορεί να είναι σημαντικές, αλλά δεν απεικονίζονται στον χειρισμό του αυτοκινήτου, φράσεις όπως φθορά ελαστικών ή το σύστημα διεύθυνσης παραμένουν άγνωστες έννοιες και παρά την ευκολία του, κάποιος που έχει ασχοληθεί με τις προηγούμενες κυκλοφορίες, δεν έχει να περιμένει το παραμικρό.



Γενικότερα, αυτό είναι και το απόσταγμα του WRC Generations. Οι υποσχέσεις για έναν τελευταίο τίτλο που θα καθόριζε θετικά το legacy της σειράς και των κυκλοφοριών που έβγαλε στα ράφια η Kylotonn για το WRC ήταν μεγάλες, αλλά δυστυχώς αυτό που πέτυχαν οι Γάλλοι ήταν ένα όμορφο αλλά ανούσιο φινάλε και τελικά θα τους θυμούνται όπως τους αρμόζει. Σαν μία μέτρια σειρά, η οποία ολοκληρώθηκε με μία απόπειρα που ναι μεν έλεγε πως μπορούσε να προσφέρει, αλλά τελικά δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μία τελευταία αρπαχτή. 

3

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • 85 μοντέλα αυτοκινήτων από όλη την ιστορία του WRC
  • Θα δούμε κάτι διαφορετικό από την επόμενη χρονιά
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Οι ίδιες μέτριες διαδρομές
  • Τα ίδια μέτρια γραφικά
  • Το ίδιο μέτριο σύστημα χειρισμού
  • Χειρότερη απεικόνιση των καιρικών φαινομένων
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*