Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Test Drive Unlimited Solar Crown Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kylotonn

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nacon

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Test Drive Unlimited Solar Crown
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.testdriveunlimited.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
*
To Test Drive Unlimited Solar Crown -στην κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή- δεν είναι το επόμενο κεφάλαιο της σειράς που οι fans περίμεναν.

Η σειρά Test Drive δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς είναι μια από τις πλέον εμβληματικές. Μπορεί τα τελευταία χρόνια να έλαμψε δια της απουσίας του, αλλά δεν παύει να είναι μια σειρά που έχει προσφέρει πραγματικά αξιομνημόνευτους τίτλους, σε σχεδόν όλες τις γενιές συστημάτων. Πράγματι, χρειάστηκε 13 ολόκληρα χρόνια για την επόμενη προσθήκη και μάλιστα την συνέχεια στο Test Drive Unlimited 2. To Test Drive Unlimited Solar Crown (ή αλλιώς TDU:SC από εδώ και στο εξής) από την αρχή αναλαμβάνει το δύσκολο έργο να αναβιώσει όχι μόνο μια ολόκληρη σειρά δεκαετιών, αλλά και να ακολουθήσει έναν από τους πλέον αγαπημένους τίτλους της. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται η Kylotonn (KT Racing) και publisher είναι η Nacon, μετά την απόκτηση των δικαιωμάτων της σειράς από την BigBen Interactive και την μετέπειτα συγχώνευση-μετονομασία της. Ας δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά πως ακριβώς τα καταφέρνουν.




Με την δικαιολογία ενός τουρνουά και μια ιστορία που δεν βγάζει ιδιαίτερο νόημα αλλά ταυτόχρονα δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία, οι παίκτες μεταφέρονται στο Hong Kong σε μια ψηφιακή αναπαράσταση 1 προς 1 (σύμφωνα με τους devs) και έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσουν κάποια από τα πιο πολυτελή και γρήγορα αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή στον κόσμο. Σίγουρα, το TDU δεν ήταν 100% οδήγηση και είχε κάποια στοιχεία “lifestyle”, αλλά και τότε ήταν τόσο ανούσια όσο και τώρα, με άψυχους NPC που χρησιμεύουν ελάχιστα παραπάνω από διακόσμηση του χώρου. Η αλήθεια είναι ότι από το TDU2 έχουν περάσει πολλά χρόνια, και το τοπίο στην βιομηχανία δεν είναι το ίδιο. Πράγματι, ήρθαν τίτλοι που σε έναν μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό επηρεάστηκαν φανερά από την συνταγή της Eden Games και δημιούργησαν τη δική τους σειρά, αλλά κομμένοι και ραμμένοι στις ανάγκες και τις τάσεις της σύγχρονης αγοράς. Το Solar Crown ακολουθεί τη δική του πορεία, υιοθετώντας κάποιες πρόσφατες ιδέες αλλά ταυτόχρονα μένοντας πιστό στις ρίζες του.



Σε αντίθεση λοιπόν με τίτλους όπως το Forza Horizon και το πρόσφατο The Crew Motorfest (με την ομάδα ανάπτυξης του τελευταίου να έρχεται από τις «στάχτες» της Eden Games), όπου και τα αυτοκίνητα μοιράζονται σαν διαφημιστικά στυλό και μέσα σε 2-3 ώρες οι παίκτες έχουν στην κατοχή τους ήδη μια χούφτα supercars, το Solar Crown ακολουθεί μια πιο «προσγειωμένη» τακτική και κατά κάποιο τρόπο αναγκάζει τους παίκτες να μάθουν το αυτοκίνητο που έχουν διαλέξει και να το τιθασεύσουν, τρόπο τινά, χρησιμοποιώντας τις ιδιοτροπίες του κάθε οχήματος προς όφελός τους. Σε πρώτη φάση, γιατί τα αυτοκίνητα είναι πάρα πολύ ακριβά και χρειάζονται πολλοί αγώνες και πολλά χιλιόμετρα για να μπορέσει κανείς να μαζέψει τα χρήματα και να αγοράσει το αντικείμενο του πόθου του. Επιπρόσθετα, ορισμένα από τα αυτοκίνητα ξεκλειδώνουν μετά από ορισμένα reputation levels, κάτι που σημαίνει ότι ακόμα και να τα χρήματα να είναι διαθέσιμα, ο χαρακτήρας χρειάζεται να αποκτήσει περισσότερο xp για να μπορέσει να τα αγοράσει.



Με αυτόν τον τρόπο η KT καταφέρνει να δώσει έναν συγκεκριμένο τόνο και ρυθμό στο grind, ξεκλειδώνοντας τον χάρτη σταδιακά, κάνοντας το ίδιο και για τα αυτοκίνητα και τις διαφορετικές κατηγορίες τους. Έτσι οι παίκτες μπορούν να εξοικειωθούν με τα οχήματά τους σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απ’ ότι συμβαίνει με το progression παρόμοιων τίτλων. Ταυτόχρονα, με αυτόν τον τρόπο καλύπτεται καλύτερα το γεγονός ότι ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι χαρακτηριστικά μικρός για την κατηγορία του. Υπάρχουν πολλές εκδόσεις από εμβληματικά μοντέλα, αλλά σε απόλυτο αριθμό η ποικιλία που προσφέρεται είναι μικρή για τα δεδομένα. Το οδηγικό μοντέλο είναι προφανώς περισσότερο arcade παρά simulation, αν και συγχωρεί πολύ λιγότερο από τα παραδοσιακά arcade racers. Χρειάζεται κάποιος χρόνος εξοικείωσης όχι μόνο με το κάθε αυτοκίνητο αλλά και το μοντέλο οδήγησης γενικότερα, αλλά όταν όλα μπαίνουν στη θέση τους και ο οδηγός εναρμονίζεται με το όχημα, το αποτέλεσμα είναι πραγματικά απολαυστικό.



Θα μπορούσε να είναι ακόμα πιο απολαυστικό αν ο τίτλος δεν ήταν σε πραγματικά κακή κατάσταση όσον αφορά το online κομμάτι του, κάτι πολύ βασικό δεδομένου ότι μιλάμε για ένα always online, racing MMO. Οι servers του τίτλου ήταν ξεκάθαρα ανίκανοι να ανταπεξέλθουν ακόμα και στον μικρότερο αριθμό παικτών που είχαν κάποιες πρόσβαση κάποιες μέρες νωρίτερα από την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας μέσα από τις ειδικές εκδόσεις. Τα θέματα είναι πολλά και διάφορα, από τα παραδοσιακά freezes και crashes, απώλεια του progression, κολλήματα στην αρχική οθόνη του sign-in, άδεια lobbies, αλλά και disconnects και μηνύματα σφάλματος για το save εν τω μέσω του αγώνα. Αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα θέματα, και όπως είναι προφανές, είναι αρκετά για να χαλάσουν την εμπειρία ή έστω την όρεξη για να ασχοληθεί κανείς περεταίρω με τον τίτλο εκείνη τη στιγμή. Το online κομμάτι είναι σίγουρα το μεγαλύτερο πρόβλημα, αλλά είναι και άλλες πτυχές του τίτλου που μαρτυρούν ότι ο τίτλος δεν κυκλοφόρησε πλήρης, ή έστω σε ικανοποιητική και σταθερή κατάσταση. Όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι από τεχνικής πλευράς, η KT Engine φαίνεται να δυσκολεύεται εξαιρετικά να αντέξει το φόρτο που της έχει ανατεθεί.



Στο PlayStation 5, η έκδοση του οποίου χρησιμοποιήθηκε για τις ανάγκες αυτού του κειμένου, ακόμα και στο performance mode υπήρχαν σημεία που ο ρυθμός ανανέωσης των καρέ έπεφτε κοντά στα 20 καρέ το δευτερόλεπτο, ακόμα και αν ήταν για λίγα δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι για ένα από τα πολυπληθέστερα σημεία του πλανήτη, οι δρόμου του Hong Kong στο Solar Crown είναι χαρακτηριστικά άδειοι, με ελάχιστη κίνηση. Σε οποιοδήποτε mode ο οπτικός τομέας δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, με τη γενικότερη εικόνα να παραπέμπει περισσότερο στην προηγούμενη γενιά συστημάτων, κάτι που δε δικαιολογεί τις κακές επιδόσεις. Είναι προφανές ότι ο τίτλος χρειαζόταν αρκετό καιρό ακόμα για βελτιώσεις και optimization, ενώ η KT έχει ήδη δηλώσει πως στον τίτλο έρχονται και άλλες προσθήκες στο gameplay, κάτι που ενισχύει την γενικότερη εικόνα. Οι όποιες τακτικές και λόγοι για το γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό είναι θέμα για μια εντελώς διαφορετική συζήτηση, το αποτέλεσμα όμως είναι ότι έχουμε ένα τίτλο που κυκλοφορεί σε μια κατάσταση που σε καμία περίπτωση δεν ήταν ικανοποιητική, ακόμα και αν λάβει κανείς υπ’ όψιν τα συνηθισμένα προβλήματα που έχουν οι always online τίτλοι στο launch τους και τις πρώτες μέρες.



Είναι κρίμα, γιατί φαίνεται πως είναι ένα racer που έχει φτιαχτεί από ανθρώπους που τους αρέσει αυτό που κάνουν. Ελάχιστοι για παράδειγμα θα έμπαιναν στον κόπο να ενσωματώσουν ηχητικά κλιπ υψηλής πιστότητας από πράγματα όπως τον ήχο που κάνουν τα shifters στο τιμόνι όταν αλλάζουν ταχύτητα. Ταυτόχρονα όμως, ορισμένες αποφάσεις φέρνουν πολλά ερωτηματικά, με κυριότερη αυτή του always online και πιο συγκεκριμένα την αδυναμία διαχωρισμού του single-player από το multiplayer, κάτι που ήταν διαθέσιμο και εφικτό από το πρώτο TDU. Αυτό σημαίνει αδυναμία pause στους αγώνες, άβολοι χρόνοι αναμονής σε άδεια lobby σε αγώνες αφού ο τίτλος θέλει να κάνει matchmaking σε κάθε race, αδυναμία restart ενός αγώνα αν κάτι δεν πάει καλά ή ακόμα και το γεγονός ότι δεν υπάρχει τρόπος να δει κανείς τα αυτοκίνητα σε κάθε αντιπροσωπεία σε ένα menu. Θα πρέπει να περπατήσει μέχρι το αυτοκίνητο, να κάνει interact, και να αποφασίσει στις επιμέρους επιλογές όπως το χρώμα, το εσωτερικό και οι ζάντες – κάτι που δεν προσφέρει τη δυνατότητα preview, για κάποιο λόγο. Τις πρώτες φορές είναι εντυπωσιακό και έχει ενδιαφέρον. Μετά από λίγο γίνεται μια βαρετή διαδικασία.



Δυστυχώς, το Test Drive Unlimited Solar Crown στην κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή, δεν είναι το επόμενο κεφάλαιο της σειράς που οι fans περίμεναν. Θα χρειαστεί αρκετή δουλειά και εκτενές updating για να μπορέσει να φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Αν και το κοινό δείξει υπομονή, τότε θα μπορούν να μπουν οι βάσεις για μια νέα σειρά σε ένα δημοφιλές είδος. 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Διαφορετική προσέγγιση
  • Όμορφες λεπτομέρειες
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Απαράδεκτη κατάσταση του online κομματιού
  • Πολλά bugs
  • Κακές επιδόσεις
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*