Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 9 ώρες πριν

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 15 ώρες πριν
  • 3

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 15 ώρες πριν

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 15 ώρες πριν

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 15 ώρες πριν

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 15 ώρες πριν

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 15 ώρες πριν

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 16 ώρες πριν

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Το Rust έρχεται στους κινηματογράφους μετά την τραγωδία που συγκλόνισε την παραγωγή (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πυρά κατά της Rachel Zegler για το εισπρακτικό φιάσκο του Snow White

NEWS
  • 30/03
  • 1

Ο Leonardo DiCaprio γίνεται αλλοπρόσαλλος φυγάς στο One Battle After Another (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πολεμικές ετοιμασίες στο νέο trailer της σειράς Andor

VIDEO NEWS
  • 29/03

Shuhei Yoshida: Το Japan Studio έκλεισε καθώς η Sony δεν ήθελε να επικεντρωθεί σε τίτλους ΑΑ

NEWS
  • 29/03

Με το Elio η Pixar μας ταξιδεύει με μια περιπέτεια στο διάστημα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Η ελληνική ομάδα Pixel Reign ανακοίνωσε το roguelike first person shooter Moros Protocol (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Ημερομηνία κυκλοφορίας και νέες πληροφορίες για το MindsEye του Leslie Benzies (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Starship Troopers: Extermination Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Offworld Industries

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Offworld Industries

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
To Starship Troopers: Extermination δεν καταφέρνει να περάσει τη βάση…

To Starship Troopers είναι αδιαμφισβήτητα μία από τις πλέον αγαπημένες ταινίες στην ιστορία του κινηματογράφου. Το cult αριστούργημα του Paul Verhoeven μας μεταφέρει στο μακρινό 2297 όπου και η ανθρωπότητα έχει έρθει σε επαφή με έναν εχθρικό πολιτισμό από αραχνοειδή (ή απλά “bugs”). Πρωταγωνιστής είναι ο Johnny Rico, ένας 18χρονος απόφοιτος του Λυκείου που θα καταταγεί στον στρατό και θα βρεθεί στο επίκεντρο του πολέμου που πολύ γρήγορα ξεσπάει ανάμεσα στα δύο είδη. Η ταινία μπορεί να έχει μείνει χαραγμένη στη μνήμη του κοινού για τα μηνύματα που περνάει μέσα από την υπερβολή και την ασύγκριτη 90s αισθητική, αυτό που δεν παύει να ισχύει όμως είναι ότι η θεματολογία της αυτή καθ’ αυτή (ο πόλεμος με εξωγήινα αραχνοειδή) είναι ό,τι πρέπει για videogames. Προκαλεί έκπληξη, λοιπόν, το πως για τόσα χρόνια το ip έχει μείνει ανεκμετάλλευτο. Το κενό έρχεται να καλύψει η Offworld Industries με το Starship Troopers: Extermination.




Ένα καθαρά multiplayer first person shooter, το Starship Troopers: Extermination (ST:E, από εδώ και πέρα) δεν πρόκειται να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στο lore ή οτιδήποτε τέτοιο. Τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά: Σε αρένες των 16, οι παίκτες καλούνται να συνεργαστούν για να ολοκληρώσουν τα objectives σε ένα τα πρακτικά 3 διαφορετικά modes που είναι διαθέσιμα. Μέσα από διαφορετικά classes καθορίζεται ο οπλισμός, η αντοχή στα χτυπήματα, τα gadgets/abilities και γενικότερα προσφέρεται μια ποικιλία ως προς τον τρόπο που ο καθένας θέλει να συνδράμει στην εκάστοτε αποστολή. Θα ήταν βέβαια ακόμα καλύτερο οι διαφορές ανάμεσα στα classes να είναι πιο εμφανείς, αφού σε όλες τις περιπτώσεις τα avatars είναι απλά και βασικά μοντέλα με ελάχιστες λεπτομέρειες που είναι πραγματικά εμφανής κατά την διάρκεια του gameplay. Σε κάθε περίπτωση το αναπόφευκτο grind στον σχετικά μικρό αριθμό επιπέδων που είναι διαθέσιμα θα προσφέρει xp και καλύτερα abilities/passives, attachments στα όπλα και γενικότερες αναβαθμίσεις που θα ραφινάρουν ακόμα περισσότερο το στυλ παιχνιδιού του κάθε class.



Τώρα, οι μάχες αυτές καθ’ αυτές είναι πραγματικά διασκεδαστικές και φέρνουν πολύ συχνά στο μυαλό την ατμόσφαιρα από την ταινία – τις περισσότερες φορές. Αυτό γιατί όταν όλα δουλεύουν σωστά, η δράση είναι καταιγιστική. Οι σφαίρες φεύγουν από παντού, τα bugs έρχονται κυριολεκτικά κατά δεκάδες και τα πτώματά τους στοιβάζονται και δημιουργούν μικρούς λοφίσκους, είναι πραγματικά μια συναρπαστική εμπειρία. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ ο τίτλος ήταν εδώ και κάποιο καιρό σε early access, μετά την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας είναι προφανώς ακόμα σε early access. Σε πρώτη φάση, η ομολογουμένως εντυπωσιακή τεχνολογία της ομάδας ανάπτυξης που φέρνει εκατοντάδες εχθρούς (νεκρούς και ζωντανούς) στις οθόνες ομολογουμένως προσφέρει πολλά στην ατμόσφαιρα και την παρουσίαση. Το πρόβλημα είναι ότι στο PlayStation 5 (η έκδοση του οποίου χρησιμοποιήθηκε για τις ανάγκες αυτού του κειμένου), το frame rate όταν οι μάχες αρχίζουν και «γεμίζουν» πέφτει σε πραγματικά χαμηλά επίπεδα, πολύ πιο κάτω από τα 30 καρέ το δευτερόλεπτο, ακόμα και στο Performance preset. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ίδια προβλήματα σημειώνονται σε όλες τις εκδόσεις για κονσόλες (ασχέτως από τις επιδόσεις του τίτλου στο PC).



Το ασυνεχές framerate και μάλιστα όταν πέφτει σε τόσο χαμηλά επίπεδα, με τη σειρά του επηρεάζει το latency και γενικότερα το input κάτι που δίνει μια δυσάρεστη αίσθηση στην κίνηση και την δράση γενικότερα, αφού όχι μόνο ο χαρακτήρας αντιδράει με καθυστέρηση, αλλά και το περιβάλλον πηγαίνει σε stop motion. Το ΑΙ από τη μεριά του είναι απελπιστικά κακό, με τα bugs να συμπεριφέρονται σαν κάθε άλλο παρά μια έξυπνη μορφή ζωής, κάτι που φυσικά ισχύει και για τα φιλικά npcs. Τα τρία διαφορετικά game modes δεν έχουν τεράστιες διαφορές μεταξύ τους, αφού πρακτικά σε (σχεδόν) όλες τις περιπτώσεις, οι ομάδες καλούνται να εξερευνήσουν τον χάρτη, να χτίσουν κτίσματα και οχυρώσεις (μέσα από ένα δύσχρηστο με gamepad και με θεμελιωδώς λανθασμένο σύστημα), να συλλέξουν πόρους και να τους μεταφέρουν στη βάση, πολεμώντας αραχνοειδή στο ενδιάμεσο, συνήθως με μια μεγάλη μάχη/άμυνα στο τέλος. Το Horde mode είναι απλά η μεγάλη μάχη, σε waves, και με τα εκάστοτε side objectives.



Η αλήθεια είναι ότι πολύ γρήγορα η εμπειρία χάνει το ενδιαφέρον της αφού στην πραγματικότητα τα διαφορετικά επίπεδα είναι πολύ λίγα (είναι χωρισμένα σε modes και επίπεδο δυσκολίας – στο main campaign) και γενικότερα κανείς θα πρέπει να ποντάρει πολύ στο emergent gameplay και τις καταστάσεις που λαμβάνουν χώρα σε κάθε match, αφού από πλευράς «σκηνικού» τα πράγματα θα είναι λίγο πολύ τα ίδια. Δε βοηθάει και το γεγονός ότι οπτικά δεν είναι κάποια παραγωγή που θα αφήσει τον κόσμο με πεσμένο το σαγόνι. Τα πράγματα είναι αρκετά…budget, ακόμα και αν το σήμα της Unreal Engine κάνει την εμφάνισή του στις αρχικές οθόνες. Στον ηχητικό τομέα, από την άλλη, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα, με όμορφες συνθέσεις, πειστικά εφέ και τον ίδιο τον Casper Van Dien να ερμηνεύει για ακόμα μια φορά τον Johnny Rico, στρατηγό πλέον.



Βέβαια, όλο το budget για τον Casper Van Dien και τις κουραστικές πολλές Solo αποστολές που βάζουν τους παίκτες να κάνουν baby sitting 3 πολύ περιορισμένης ευφυίας npcs σε μια σειρά από 25 (!) αποστολές θα μπορούσε να έχει πάει αλλού. Όπως για παράδειγμα στο ραφινάρισμα του multiplayer, όπου και χτυπάει πραγματικά η καρδιά του τίτλου. Ίσως η παραγωγή να θεώρησε ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν «κράχτης» και να φέρει περισσότερο κόσμο. Με όλο τον σεβασμό στον Casper, μάλλον όχι. Και είναι κρίμα, γιατί υπάρχουν καλές ιδέες και πραγματικά καλές στιγμές. 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Συνθέσεις
  • Πιάνει με επιτυχία την ατμόσφαιρα του αρχικού υλικού
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Πολλά, πολλά bugs (κυριολεκτικά και μεταφορικά)
  • Περιττό solo mode
  • Πρακτικά λίγο περιεχόμενο
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...