Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 56 λεπτά πριν

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 2 ώρες πριν

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 8 ώρες πριν
  • 3

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 8 ώρες πριν

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 8 ώρες πριν

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 8 ώρες πριν

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 8 ώρες πριν

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 8 ώρες πριν

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 9 ώρες πριν

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Το Rust έρχεται στους κινηματογράφους μετά την τραγωδία που συγκλόνισε την παραγωγή (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πυρά κατά της Rachel Zegler για το εισπρακτικό φιάσκο του Snow White

NEWS
  • 30/03
  • 1

Ο Leonardo DiCaprio γίνεται αλλοπρόσαλλος φυγάς στο One Battle After Another (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πολεμικές ετοιμασίες στο νέο trailer της σειράς Andor

VIDEO NEWS
  • 29/03

Shuhei Yoshida: Το Japan Studio έκλεισε καθώς η Sony δεν ήθελε να επικεντρωθεί σε τίτλους ΑΑ

NEWS
  • 29/03

Με το Elio η Pixar μας ταξιδεύει με μια περιπέτεια στο διάστημα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Η ελληνική ομάδα Pixel Reign ανακοίνωσε το roguelike first person shooter Moros Protocol (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Ημερομηνία κυκλοφορίας και νέες πληροφορίες για το MindsEye του Leslie Benzies (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Φήμη: H Naughty Dog εργάζεται με "μυστικότητα" στην ανάπτυξη ενός τίτλου τα τελευταία τρία χρόνια

NEWS
  • 28/03

Η Warner Bros. Games φέρεται να ακύρωσε το Hogwarts Legacy Definitive Edition

NEWS
  • 28/03

«Οι 8χρονοι δεν ονειρεύονται το PlayStation 6», δηλώνει ο επικεφαλής του Netflix Gaming

NEWS
  • 28/03

Τα «μυστηριώδη» Nintendo Switch 2 Edition games ίσως υποδηλώνουν remasters τίτλων του original Switch

NEWS
  • 28/03

Slitterhead Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bokeh Game Studio

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Xseed Games

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Slitterhead είναι ο επόμενος τίτλος που φέρει την υπογραφή το Keiichiro Toyama, το όνομα του οποίου κανείς βρίσκει δίπλα σε τίτλους όπως τα Silent Hill, Forbidden Siren και Gravity Rush. Διαφημίστηκε σαν μια επιστροφή στα παλιά horror μονοπάτια, και αυτό από μόνο του ήταν αρκετό για να τραβήξει το ενδιαφέρον, αφού η αλήθεια είναι πως μέχρι την ημερομηνία κυκλοφορίας ελάχιστες πληροφορίες είδαν το φως της δημοσιότητας. Το αν υπήρχε λόγος για αυτό ή όχι μένει να το εξετάσουμε παρακάτω.



Η ιστορία μας μεταφέρει στο φανταστικό Kowlong (που ουσιαστικά είναι το Kowloon του Hong Kong) μέσα από μια αισθητική γεμάτη neon και 90’s που φέρνει στο μυαλό cult κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές μιας άλλης εποχής. Πρωταγωνιστής μας είναι ο Hyoki, μια οντότητα χωρίς σώμα ή μνήμη, που έχει την ικανότητα να ελέγχει το μυαλό και το σώμα των ανθρώπων. Η μοναδική πληροφορία που θυμάται είναι ότι πρέπει να εξοντώσει τα Slitterheads, απόκοσμα πλάσματα που παίρνουν την μορφή των ανθρώπων και τους σκοτώνουν για τροφή. Στην περιπέτεια του ο Hyoki θα γνωρίσει μια σειρά από ανθρώπους (άσχετους μεταξύ τους) που μπορούν να διατηρήσουν ένα κομμάτι από την συνείδησή τους όταν το σώμα τους χρησιμοποιείται, και έχουν πιο δυνατές ικανότητες από τους «απλούς» ανθρώπους. Από την συναναστροφή μεταξύ τους, ο Hyoki θα αποκτήσει κάποια ανθρώπινα χαρακτηριστικά και όλοι μαζί θα ξεσκεπάσουν μια αλήθεια πολύ διαφορετική από αυτό που θα περίμενε κανείς.  



Πρακτικά το gameplay χωρίς ανάμεσα στις σκηνές δράσεις που λαμβάνουν χώρα στους δρόμους του Kowlong, και τις συζητήσεις ανάμεσα στον Hyoki και τα Rarities, τους προαναφερθέντες ανθρώπους. Μέσα από τις συζητήσεις αυτές ξεκλειδώνονται νέες αποστολές και στοιχεία που θα βοηθήσουν στην πορεία, ενώ κατά τη διάρκεια της δράσεις οι παίκτες συνήθως θα πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένα objectives που συνήθως θα τους φέρουν σε μία (ή και περισσότερες) τελική μάχη με ένα ή περισσότερα Slitterheads. Αυτές οι αποστολές συνήθως χωρίζονται ανάμεσα σε αναζητήσεις και κυνηγητό, ενώ από ένα σημείο και μετά εισάγεται και ένας μηχανισμός time travelling, με τον οποίο ο Hyoki επιστρέφει σε καταστάσεις που ήδη έχουν συμβεί και προσπαθεί να τις κάνει να εξελιχθούν αλλιώς, έχοντας ήδη τη γνώση του τι θα συμβεί παρακάτω.



Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε μια σειρά από επαναλαμβανόμενες καταστάσεις που λίγο μετά τα μισά της περίπου 15ωρης περιπέτειας αρχίζει κάπως να κουράζει. Και κυρίαρχο ρόλο σε αυτό παίζουν δύο παράγοντες. Πρώτος είναι η μάχη και ο όλος μηχανισμός hijacking που αν και φρέσκος, είναι ξεκάθαρο που χρειαζόταν πολύ περισσότερο budget και testing. Σε κάθε μάχη εμφανίζονται άνθρωποι που λειτουργούν συμπληρωματικά στα rarities. Με αυτόν τον τρόπο οι παίκτες μπορούν να αλλάζουν hosts με ταχύτητα και να καταφέρνουν απανωτά χτυπήματα στα bosses/slitterheads κρατώντας την προσοχή τους πάντα σε κάποιον άλλο/τον προηγούμενο host. Στην πράξη κάτι τέτοιο όμως σπάνια συμβαίνει. Το ΑΙ αν και σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις είναι εγκεφαλικά νεκρό, κατά τη διάρκεια της μάχης επιδεικνύει μια σπάνια ικανότητα να ξεχωρίζει τον Hyoki σε κλάσματα δευτερολέπτου και να επιτίθεται κυριολεκτικά χωρίς σταματημό στο σημείο που σε πολλές φορές κάνει stun lock τον πρωταγωνιστή, μην αφήνοντας κάποιο παράθυρο για healing ή κάποια σοβαρή στρατηγική. Δεν βοηθάει και το jank που υπάρχει σε αφθονία στο σύστημα χειρισμού.



Το δεύτερο είναι ο τεχνικός τομέας, που θυμίζει παραγωγή δύο γενιών πίσω. Η μουσική είναι τολμηρή και σίγουρα ο Akira Yamaoka ξεχωρίζει, αλλά οπτικά τα πράγματα είναι δύσκολα. Και ακόμα πιο δύσκολα γιατί κατάφεραν να αποτυπώσουν με εκπληκτική ακρίβεια την ατμόσφαιρα και το vibe μιας cult ταινίας αντίστοιχης θεματολογίας, αλλά με πολύ budget οπτικό αποτέλεσμα. Σε συνδυασμό με το jank στη μάχη και τον χειρισμό δημιουργούν το απόλυτο σύνολο ενός τίτλου της εποχής του PlayStation 3/Xbox 360.



Και είναι πραγματικά κρίμα, γιατί πίσω από τα προβλήματα τεχνολογικής φύσεως (και μη), κρύβεται ένας τίτλος που ξεπερνάει στερεότυπα και καθιερωμένες ιδέες πάνω σε πάνω από ένα είδη. Και εν τέλει αν και το gore είναι σε γενναίες δόσεις και τα Slitterheads είναι αρκούντως… γκροτέσκα, έχουμε να κάνουμε με ένα action RPG με στοιχεία horror – κάτι που θα μπορούσε να δώσει ακόμα περισσότερη ελευθερία στην ομάδα της Bokeh Game Studio. Σε μικρές δόσεις είναι λιγότερο πιθανό να κουράσει, αλλά σε καμία περίπτωση δυστυχώς δεν μπορεί να κρατήσει τον ενθουσιασμό και το ενδιαφέρον στο ίδιο επίπεδο με τις πρώτες δύο ώρες. 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ατμόσφαιρα
  • Μουσική
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Τεχνικός τομέας
  • Επαναλαμβανόμενο gameplay
  • Jank/bugs
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...