Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

SnadPS4: Διαθέσιμη η πιο σταθερή έκδοση του PS4 emulator με σημαντικές βελτιώσεις (video)

NEWS
  • 50 λεπτά πριν

Samsung Galaxy A56 Review

REVIEWS
  • 2 ώρες πριν

Η Mojang το ξεκαθαρίζει, το Minecraft δεν θα γίνει free-to-play

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Assassin’s Creed Shadows: Τα νούμερα μαρτυρούν την επιτυχία του

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Το Netflix ξεκινάει το streaming περιεχομένου σε HDR10+

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Το FBC Firebreak αφήνει στην άκρη τα χαρακτηριστικά των μοντέρνων live service games

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Η εξαγορά από τη Scopely δεν σημαίνει ότι το Pokemon GΟ θα γεμίσει με διαφημίσεις

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Χαμηλή απήχηση για τις εκπτώσεις του Steam σε σχέση με το 2019

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Χαμό προκάλεσε η ανακοίνωση κυκλοφορίας του Scarlet & Violet: Destined Rivals, του νέου set του Pokemon TGC

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Assassin’s Creed Shadows: Πως να ανεβάσετε γρήγορα επίπεδο τον χαρακτήρα σας

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Φήμη: o Bam Margera θα εμφανιστεί τελικά στο remake του Tony Hawk 3 + 4

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Monster Hunter Wilds: Ημερομηνία κυκλοφορίας και λεπτομέρειες για το πρώτο Free Title Update (trailer)

VIDEO NEWS
  • 20 ώρες πριν

Assassin’s Creed Shadows: Πέτυχε το μεγαλύτερο λανσάρισμα physical game φέτος στη Μ. Βρετανία

NEWS
  • 21 ώρες πριν

H Warner Bros. είχε στα πλάνα της παιχνίδι crossover τύπου Mario Kart

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Μάθαμε σε τι οφείλει την ύπαρξή του το δημοφιλές Nemesis System

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Το Assassin’s Creed Shadows οδήγησε σε σημαντική άνοδο τη μετοχή της Ubisoft

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Ακόμα περισσότερα παιχνίδια του Xbox θα κυκλοφορήσουν για PS5 και Nintendo Switch 2

NEWS
  • 25/03

Η Sony γνώριζε ότι οι αποκλειστικότητες ήταν πολύ σημαντικές για την επιτυχία του PS1

NEWS
  • 25/03

Φήμη: Νέο Nintendo Direct για το Nintendo Switch μέσα στην εβδομάδα

NEWS
  • 25/03

Το Palworld ίσως να κυκλοφορήσει για Nintendo Switch 2 αν αυτό είναι "ισχυρό"

NEWS
  • 25/03

“Κατέβηκε” το mod που πρόσθετε τον χάρτη του GTA 6 στο GTA 5

NEWS
  • 25/03

Banana Bash: Νέο παιχνίδι για το NES ετοιμάζει η Work3 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 25/03

Η Αυστραλία έριξε άκυρο και στο Silent Hill f (ενημέρωση)

VIDEO NEWS
  • 24/03

Έρχεται online παρουσίαση για το Title Update 1 του Monster Hunter Wilds (video)

NEWS
  • 24/03

Επί πληρωμή η έκδοση early access του free to play Game of Thrones: Kingsroad (video)

VIDEO NEWS
  • 24/03

Ghost of Yotei: Η Sucker Punch «επιβεβαιώνει» εκ νέου την κυκλοφορία του εντός του 2025

NEWS
  • 24/03

Χωρίς το Apple One ίσως να μην ήταν βιώσιμο το Apple Arcade

NEWS
  • 24/03

Διέρρευσε ένα τετράωρο playthrough του first person Until Dawn prototype του PS3

VIDEO NEWS
  • 24/03

Indiana Jones and the Great Circle: Ημερομηνία κυκλοφορίας στο PS5 και λεπτομέρειες για τις εκδόσεις (trailer)

VIDEO NEWS
  • 24/03

Διέρρευσε νέο gameplay υλικό από το Battlefield 6!

NEWS
  • 24/03

Πάει και για τέταρτη σεζόν το Maestro

NEWS
  • 24/03

Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition Review

REVIEWS
  • 24/03

Τα credits του Assassin’s Creed Shadows φτάνουν τις 2 ώρες! (video)

NEWS
  • 24/03

Το PlayStation κατοχύρωσε πατέντα για DualSense με τροφοδοσία από την ηλιακή ενέργεια!

NEWS
  • 24/03

Xiaomi Pad 7 Video Review

REVIEWS
  • 24/03

Indiana Jones and the Great Circle: Εντός της ημέρας η ημερομηνία κυκλοφορίας για το PS5

NEWS
  • 24/03

«Το αρχικό σχέδιο του Crash Bandicoot ήταν τρομακτικό για την ιαπωνική αγορά», αποκαλύπτει ο Shuhei Yoshida (video)

NEWS
  • 24/03

Assassin’s Creed Shadows: Εξαιρετικό λανσάρισμα με καλύτερες επιδόσεις από το Origins και το Odyssey

NEWS
  • 24/03

“Ενδεχόμενη καθυστέρηση του GTA 6 ίσως είναι καταδικαστική για πολλές εταιρείες”, σύμφωνα με αναλυτή

NEWS
  • 24/03

To Delta Force ρίχνει bans 10 χρόνων στους cheaters

NEWS
  • 23/03

Μπόλικο περιεχόμενο και βελτιώσεις με το νέο update του Sonic Dream Team (trailer)

VIDEO NEWS
  • 23/03

Η Unity αναφέρει ότι το 79% των developers «αισθάνονται θετικά» για την AI στα παιχνίδια

NEWS
  • 23/03

Η Microsoft παρουσίασε το DirectX Raytracing 1.2 και τα πρώτα δείγματα είναι εντυπωσιακά (video)

NEWS
  • 23/03

Skull and Bones Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Singapore

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Skull and Bones μπορεί κάποιος και να το χαρακτηρίσει ως μια πολύπαθη κυκλοφορία. Ανακοινώθηκε το 2017 όμως από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, τόσο που αυτό έγινε ολόκληρος ωκεανός. Τόσο από την άποψη του χρόνου που πέρασε, αφού τελικά το παιχνίδι κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2024, σε έναν σχεδόν διαφορετικό πλανήτη από ότι είχε αρχικά ανακοινωθεί, αλλά και χρημάτων αφού ούτε λίγο ούτε πολύ η ανάπτυξή του στοίχισε 200 εκατομμύρια δολάρια. Χρήματα φυσικά τα οποία ακόμα και ο Yves Guillemot δεν περιμένει να πάρει πίσω, όμως παρά τις καθυστερήσεις επί καθυστερήσεων, το παιχνίδι έπρεπε να κυκλοφορήσει. Δυστυχώς για τον γράφοντα και μάλλον και την Ubisoft.



Ξεκινώντας τον τίτλο, είστε καπετάνιος σε ένα πλοίο στον στόλο του Exeter, το οποίο και καλείστε να προστατεύσετε καταμεσής μιας μεγάλης ναυμαχίας. Εντελώς απρόοπτα και σαν κάτι που δεν έχει επαναληφθεί ποτέ και σε κανένα video game στην ιστορία, η μάχη χάνεται, το πλοίο σας καταστρέφεται και εσείς, περισυλλεγμένος από δύο ναύτες, καλείστε να ξεκινήσετε εκ νέου. Ό,τι πιο generic, με τον αστερίσκο βέβαια πως σε ένα videogame σε Persistent κόσμο δεν θα μπορούσε και να είναι πολύ διαφορετικά. Με τον ίδιο, διεκπαιρεωτικό τρόπο λειτουργεί και όλο το σενάριο που περικλείει το Skulls and Bones. Σε κανένα σημείο δεν ξαφνιάζει, ενώ ακόμα κι όταν προσπαθεί να γίνει λίγο πιο ιδιαίτερο, σε συγκεκριμένα quests, η προσπάθειά του αυτή καταποντίζεται από τα μέτρια voice overs και τα επαναλαμβανόμενα objectives. Και είναι αυτή η γενικότερη εικόνα του τίτλου που κρατάει κάθε του τομέα στα “ρηχά”. Οι παίκτες καλούνται να συγκεντρώνουν resources, είτε διάσπαρτα στη θάλασσα είτε σε νησιά, είτε καταστρέφοντας άλλα καράβια και φυσικά με την ολοκλήρωση των quests που τους ανατίθενται μέσω του μηχανισμού PvE του παιχνιδιού. Όλα τα παραπάνω μας οδηγούν φυσικά στην μάχη του Skulls and Bones.



Μια μάχη ανεμπνευστή, από την οποία δεν έχει τίποτα να ζηλέψει το Black Flag που όπως είπαμε έχει και μια παραπάνω δεκαετία στην πλάτη του. Σημαδεύοντας με τα κανόνια μας, διαπιστώνουμε πως δεν υπάρχει καμία διαφορετικότητα στη ζημιά που προκαλείται στα αντίπαλα καράβια, είτε στοχεύουμε την πρύμνη, είτε την πλώρη, είτε τα πανιά τους. Επιπλέον δεν υπάρχουν διαφορετικών τύπων πυρομαχικά, ενώ ο μόνος μηχανισμός που πραγματικά επιφέρει την διαφορά είναι το χρονικό σημείο στο οποίο θα ενεργοποιήσουμε το “brace” προκειμένου να δεχθούμε εμείς λιγότερη ζημιά. Το ρεσάλτο, ο μηχανισμός κατά τον οποίον θα επιβιβαστούμε στον εχθρό, ενεργοποιείται αυτόματα αν πετύχουμε σωστά την στόχευση οπότε και βλέπουμε το αντίστοιχο cutscene και μετά από ένα μάλλον άκομψο cut, επιστρέφουμε στην κανονική πλοήγηση, με τα αγαθά που έχουμε κλέψει από το άλλο πλοίο να εμφανίζονται στο κάτω μέρος της οθόνης. Κανένα σασπένς, καμία επιλογή επιβίβασης στο απέναντι πλοίο ή μάχης hand to hand με οποιονδήποτε τρόπο.



Ο μόνος λόγος που κατεβαίνουμε από το πλοίο είναι για να επισκεφθούμε τα διάφορα μαγαζιά και να ψωνίσουμε αγαθά που θα μας χρησιμοποιηθούν για να εξοπλίσουμε το πλοίο μας και να το ανεβάσουμε επίπεδο, ή να ολοκληρώσουμε τα quests που κι αυτά μας ανταμείβουν με παρόμοια αγαθά. Δεν υπάρχει μάχη σε κανένα επίπεδο, ενώ ξαφνιαστήκαμε όταν διαπιστώσαμε πως ακόμα και κάποιες τοποθεσίες είναι μη επισκέψιμες και όταν αράζουμε το πλοίο εκεί μπορούμε να αλληλεπιδράσουμε μόνο από ένα σχετικό μενού. Τουλάχιστον μπορούμε να αλλάξουμε και την εμφάνιση του πειρατή μας, αφού μέσα σε όλα τα καταστήματα με πρώτες ύλες υπάρχει και σχετικός ράφτης συνήθως. Τεχνικά, το Skulls and Bones δεν δύναται να κρύψει τα χρόνια της ανάπτυξής του. Τουλάχιστον είναι σταθερό στην έκδοση του PlayStation 5 που δοκιμάσαμε εμείς, με τα 60FPS να θεωρούνται δεδομένα στο ανάλογο mode, παρά τις στιγμές που ομολογουμένως μπορεί να επικρατεί “πανικός” επί της οθόνης. Αυτό που απογοητεύει είναι η κίνηση των πλοίων πάνω στο νερό, αφού ειδικά την ώρα της μάχης ή την ώρα που “καβαλάνε” μεγάλα κύματα, φαίνονται σαν “καρυδότσουφλα”, χωρίς βάρος, ασχέτως μεγέθους σκάφους.



Σε τελική ανάλυση, το Skulls and Bones αποτελεί μια κυκλοφορία που προβληματίζει. Σε καμία του έκφανση δεν μπορεί κάποιος να δικαιολογήσει ούτε το κόστος ανάπτυξης ούτε το χρόνο ανάπτυξης.  Καινούρια μηχανή γραφικών, δεν αναπτύχθηκε. Ούτε σοβαρά voice overs από ηθοποιούς κάποιου βεληνεκούς και κύρους, τα οποία θα αύξαναν σημαντικά το κόστος. Ταυτόχρονα, αν και ο μηχανισμός πλεύσης του σκάφους θεωρητικά είναι ο ίδιος με το Assassin’s Creed: Black Flag, για κάποιο λόγο η εικόνα των σκαφών στο νερό, ειδικά εν κινήσει, μοιάζει πολύ χειρότερη από 10 χρόνια πίσω. Το ίδιο και η περιήγηση στην στεριά, με τον χαρακτήρα μας πεζό να περπατάει προς την βαρετή ολοκλήρωση του ενός quest μετά το άλλο, κάτι που θα μπορούσε να γίνει και μέσα από ένα απλό μενού.



Και μετά από περίπου είκοσι ώρες παιχνιδιού αναρωτιόμαστε γιατί τελικά κυκλοφόρησε ένα τέτοιο παιχνίδι, που δεν θα καταφέρει καν να βγάλει τα έξοδα του, ενώ έβαλε και την Ubisoft σε ακόμα περισσότερα έξοδα προώθησης του; Το ότι υπάρχει μια καλή ιδέα η οποία αγαπήθηκε από το κοινό και τους κριτικούς στην εποχή της (πάνω από δέκα χρόνια πίσω) δεν πάει να πει ότι ο κόσμος θα την αποδεχτεί χωρίς οτιδήποτε παραπάνω ως ξεχωριστή κυκλοφορία και μάλιστα σε full price. Ίσως μια βιώσιμη εναλλακτική θα ταν η δωρεάν διάθεση στην αγορά των κινητών τηλεφώνων όμως εκεί ο ανταγωνισμός θα ήταν πραγματικά τεράστιος. 

3

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Το setting και η μάχη δεν είναι και τόσο άσχημα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Βαρετές μάχες, περιήγηση στον κόσμο και απουσία σεναρίου
  • Μέτριος τεχνικός τομέας
  • Κυκλοφορία εκτός εποχής
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...