Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Φήμη: Εντός του 2025 θα κυκλοφορήσει το Assassin's Creed Invictus

NEWS
  • 38 λεπτά πριν

Ομάδα «ειδικών αποστολών» του PlayStation σκανάρει την αγορά για “άγνωστα διαμάντια”

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Επιτέλους, λεπτομέρειες για τη νέα ταινία Resident Evil

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Απολύσεις στην Eidos Montreal που εργάζεται -μεταξύ άλλων- και στο νέο Fable

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Karate Kid: Legends – O Ralph Macchio και ο Jackie Chan επιστρέφουν στη δράση (trailer)

VIDEO NEWS
  • 4 ώρες πριν

Επετειακό website για το Final Fantasy 9 επαναφέρει τις συζητήσεις για ένα remake

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Το gameplay του Doom: The Dark Ages είναι το καλύτερο της σειράς, σύμφωνα με τα πρόσφατα previews (video)

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Πόση ώρα θα είναι η διάρκεια του Nintendo Direct για το Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 7 ώρες πριν

NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 8 ώρες πριν

Starlink στην Ελλάδα από €29 το μήνα!

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Προσοχή: Επείγουσα ενημέρωση για δεδομένα Ελλήνων χρηστών στο Dark Web, τι πρέπει να κάνετε

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Ακούστε για πρώτη φορά πως είναι η «φωνή» του καρχαρία! (video)

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Νέα πατέντα της Sony αποκαλύπτει controllers με μαγνητικά πλήκτρα για μεγαλύτερη αντοχή

NEWS
  • 11 ώρες πριν
  • 1

Gaming κυκλοφορίες: Απρίλιος 2025

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 12 ώρες πριν

Όλο και πιο πιθανή η ύπαρξη mouse controls στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Νέες σημαντικές πληροφορίες για το Ghost of Yotei του PS5

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Μάλλον αποκαλύφθηκε τι κάνει το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 και έχει αρκετό ενδιαφέρον

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Διέρρευσαν εικόνες από Star Wars strategy game των Respawn και Bit Reactor

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 31/03

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 31/03

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 31/03

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 31/03

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 31/03

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 31/03

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 31/03

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 31/03

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 31/03

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 31/03

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 31/03

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 31/03
  • 3

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 31/03

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 31/03

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 31/03

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 31/03

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 31/03

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Το Rust έρχεται στους κινηματογράφους μετά την τραγωδία που συγκλόνισε την παραγωγή (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πυρά κατά της Rachel Zegler για το εισπρακτικό φιάσκο του Snow White

NEWS
  • 30/03
  • 1

Ο Leonardo DiCaprio γίνεται αλλοπρόσαλλος φυγάς στο One Battle After Another (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πολεμικές ετοιμασίες στο νέο trailer της σειράς Andor

VIDEO NEWS
  • 29/03

Necrobarista: Final Pour Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Route 59

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Coconut Island Games

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Necrobarista: Final Pour
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://necrobarista.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
*
Μπαρίστα σε μπαρ για νεκρούς: μια ονειρεμένη δουλειά. Ή μήπως όχι; Η τελευταία στάση των νεκρών πριν το άγνωστο «μετά» είναι επεισοδιακή και το Necrobarista: Final Pour επιχειρεί να πει μια ιστορία γεμάτη συναισθήματα. Αξίζει τις ώρες που ζητά να του αφιερώσετε; Η απάντηση στο review του Χρήστου Χατζησάββα.

Όταν κάποιος πεθάνει -από οποιαδήποτε αιτία- παραμένει στον κόσμο μας για 24 ώρες προτού χρειαστεί να αποχωρήσει για τον επόμενο κόσμο, όποιος κι αν είναι αυτός. Κανείς δεν ξέρει να πει τι ακριβώς ακολουθεί μετά κι έτσι οι θαμώνες του μπαρ “The Terminal” περνούν εκεί τις τελευταίες τους ώρες στη διάσταση των ζωντανών, προσπαθώντας να κατανοήσουν την κατάσταση στην οποία βρίσκονται, να συμφιλιωθούν με την ιδέα του θανάτου και έπειτα να προχωρήσουν προς το τέλος του ταξιδιού τους.




Στο μπαρ αυτό η πιο εκκεντρική παρουσία είναι με διαφορά η Maddy, η ιδιοκτήτρια και
“Necrobarista” του τίτλου. Το μαγαζί βρέθηκε στα χέρια της έπειτα από μια συμφωνία με τον Chay, τον προηγούμενο ιδιοκτήτη που για άγνωστους (αρχικά) λόγους παρέδωσε -κυριολεκτικά- τα κλειδιά στη νεαρή κι έμεινε στο χώρο ως βοηθός. Ειδικότητά του είναι τα αλκοολούχα (κι όχι μόνο) ποτά, με την Maddy να διαχειρίζεται τα πάντα στο μαγαζί και τη μικρή Ashley να βοηθάει… όταν δεν φτιάχνει δολοφονικά ρομπότ που πρέπει να πολεμήσουν μεταξύ τους για τις ανάγκες ενός σόου. Κι εκεί που όλα έδειχναν ήσυχα, ένα ακόμη βράδυ ρουτίνας μετατράπηκε σε κάτι ξεχωριστό, όταν ο πρόσφατα «συγχωρεμένος» Kishan επισκέφθηκε το Terminal… Λόγω της φύσης του ως visual novel, η ισορροπία μεταξύ spoiler και γενικής γνώσης είναι λεπτή, οπότε στο εξής θα αποφεύγονται οι λεπτομέρειες όσο αυτό είναι εφικτό. Αρχικά, ο Kishan είναι η τέλεια δικαιολογία να εξηγούνται τα πάντα στον παίκτη που παρακολουθεί τα γεγονότα ως τρίτος. Η χώρα στην οποία εκτυλίσσεται το παιχνίδι (Αυστραλία) δεν είναι κάτι που υπάρχει συχνά σε παιχνίδια κι οι δημιουργοί προσπάθησαν να φέρουν λίγη από την κουλτούρα της στον παίκτη σε διάφορες μορφές όπως ιδιοτροπίες γλώσσας ή γαστρονομικές συνήθειες.  Εξ αρχής, η γενική ιδέα είναι ενδιαφέρουσα: πώς αντιδρούν όλοι στον θάνατο, κάτι φυσικό κι αναπόφευκτο; Από αυτόν που του συμβαίνει και τις σκέψεις του (θα με θυμούνται οι γνωστοί μου, θα με ξεχάσουν, θα τους ξαναδώ;) έως εκείνους που βρίσκονται γύρω του, όπως η Maddy. Βάζοντας τη νεκρομαντεία στην εξίσωση, τα πράγματα γίνονται πολύ ενδιαφέροντα μιας και οι άνθρωποι μπορούν πλέον (σε κάποιο βαθμό) να επηρεάσουν την ουσία του θανάτου με κίνδυνο να έρθουν αντιμέτωποι με φοβερές επιπτώσεις. Μια από αυτές είναι το Council of Death, μια οργάνωση που φροντίζει οι άνθρωποι που έφυγαν από τη ζωή να μένουν για 24 ώρες στη Γη προτού αποχωρήσουν για να ολοκληρώσουν τον κύκλο τους. Μέλος της οργάνωσης είναι κι ο Ned, ένας παλιός γνωστός του Chay, και οι δυο τους δε χάνουν ευκαιρία να το υπενθυμίζουν σε όλους τους παρευρισκόμενους.



Οι διάλογοι μεταξύ των δύο δεν είναι πάντοτε για καλό, βέβαια. Η νεκρομαντεία είναι κάτι που το “Death Council” (όπως δεν τους  αρέσει να τους αποκαλούν) παρακολουθεί στενά μιας και υπάρχουν αρκετοί που τη γνωρίζουν ως τέχνη και τη χρησιμοποιούν για κάθε σκοπό: από αθώες πράξεις έως πιο σκοτεινές. Είναι άγνωστο -αρχικά- σε ποια θέση βρίσκεται ο Chay και πώς κατέληξε ιδιοκτήτης ενός μπαρ ενώ ο Ned εργάζεται στο Council. Ποια είναι η ανάμιξη της Maddy και της Ashley σε όλο αυτό; Η τελευταία πρόκειται για έφηβο κορίτσι, πού βρίσκεται η οικογένειά της; Γενικώς, το Necrobarista έχει πλούσιο κόσμο και χαρακτήρες με ιδιαίτερες προσωπικές ιστορίες τις οποίες αξίζει να ζήσουν οι παίκτες, είτε είναι φίλοι των visual novels είτε ψάχνουν μια ανθρώπινη ιστορία. Αφήνεται να εννοηθεί πως υπάρχει μαγεία στον κόσμο και είναι κάτι φυσιολογικό, αν όχι κάτι ελεγχόμενο από οργανώσεις όπως το Council, και το γεγονός ότι τα γεγονότα του παιχνιδιού εκτυλίσσονται σε μια τοποθεσία δημιουργεί τη λαχτάρα να εξερευνήσουν ξανά τον κόσμο του Necrobarista οι δημιουργοί του σε κάποιο επόμενο παιχνίδι.



Όσον αφορά στη διάρκειά του, χωρίζεται σε εννέα επεισόδια και περιλαμβάνονται δύο επιπλέον “Side Stories” που αφορούν δευτερεύοντες χαρακτήρες που εμφανίζονται στη βασική πλοκή. Όλα αυτά μπορεί να ακούγονται πολλά, όμως δε θα διαρκέσουν πάνω από 4 ώρες για κάποιον παίκτη που του αρέσει να μην αφήνει τίποτα ανεξερεύνητο. Ανάμεσα στα επεισόδια, οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να εξερευνούν το μπαρ και να περιεργάζονται διάφορα αντικείμενα του χώρου, μαθαίνοντας την ιστορία τους και συμπληρώνοντας κενά της βασικής πλοκής ή απλώς ανακαλύπτοντας περισσότερα για τη συγκεκριμένη, μαγική Αυστραλία. Σε επίπεδο μηχανισμών, το παιχνίδι παίζεται από προοπτική πρώτου προσώπου όταν ο παίκτης έχει τον έλεγχο, όμως κατά βάση είναι απλός θεατής και παρακολουθεί τους άλλους χαρακτήρες να συνομιλούν. Οι σκηνές του Necrobarista είναι πολύ στατικές, με μικρές κινήσεις οι οποίες είναι αρκετά σπάνιες, αλλά παραμένουν αξιομνημόνευτες. Η κάμερα είναι τοποθετημένη σε τέτοιες γωνίες που δίνουν στυλ σε κάθε καρέ, ενώ αισθητικά θα μπορούσε να το αποκαλέσει κανείς “anime” για οικονομία λέξεων. Είναι πανέμορφο, οι χαρακτήρες διαφέρουν μεταξύ τους και μένουν στη μνήμη, το μπαρ είναι καλοσχεδιασμένο και τα χρώματα αποδίδουν άψογα το συναίσθημα κάθε στιγμής ακόμη κι αν όλα είναι εντελώς στατικά.



Διαβάζοντας τα κείμενα των διαλόγων (κάθε μορφής voice acting απουσιάζει παντελώς) ο παίκτης μπορεί να «σκανάρει» λέξεις ή εκφράσεις με κίτρινο χρώμα έναντι του λευκού που τυπικά έχουν τα γράμματα, για να μάθει κάποιο βαθύτερο νόημα – μια έκφραση που λένε οι Αυστραλοί ή μια λέξη που έχει να κάνει με μαγεία, για παράδειγμα. Συνήθως, η επεξήγηση έχει μια δόση χιούμορ όμως αρκετά συχνά αυτό μπαίνει εμπόδιο στην κατανόηση της πραγματικής σημασίας της λέξης και τον γενικότερο τόνο της σκηνής. Πρόκειται για ένα «βαρύ» (θεματικά) παιχνίδι και ορισμένες φορές η σοβαρότητα χάνεται ελαφρώς εξαιτίας μερικών επεξηγήσεων. Όμως στους διαλόγους μεταξύ των χαρακτήρων, το χιούμορ υπάρχει ως κομμάτι του χαρακτήρα τους κι είναι πιο ταιριαστό στη στιγμή, το διάλογο, την προσωπικότητα: κάτι που δε μπορεί να ειπωθεί για τις τυχαίες λέξεις και το χιούμορ στις επεξηγήσεις αυτών, καθώς δε γνωρίζουμε από πού πηγάζει. Ένα άλλο πρόβλημα με το κείμενο είναι η έλλειψη περιγράμματος στα γράμματα, με αποτέλεσμα σε κάποιες σκηνές το κείμενο που ο παίκτης πρέπει να διαβάσει (είναι ο βασικός στόχος του παιχνιδιού) να χάνεται εντελώς γιατί το φόντο κάνει κυριολεκτικά αδύνατη την ανάγνωση – με την έλλειψη voice acting, αυτό μετατρέπεται σε τεράστιο πρόβλημα. Και δεν πρόκειται απαραίτητα για λέξεις αλλά για ολόκληρες προτάσεις, κάτι που δε βοηθάει όταν ο παίκτης έχει απορροφηθεί από την πλοκή και ξαφνικά του δημιουργούνται κενά. Μικρά τυπογραφικά λάθη εμφανίζονται επίσης, αλλά δεν είναι τόσο συχνά κι ούτε μεταμορφώνουν το νόημα της πρότασης. Έπειτα, παρότι μεταφέρθηκε σε Nintendo Switch αρκετό καιρό μετά την αρχική του κυκλοφορία, έχει προβλήματα με πτώση καρέ και τεράστιους χρόνους φόρτωσης (ίσως περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα για αλλαγή δωματίου), όμως σε γενικές γραμμές δεν ενοχλούν στο βασικό κομμάτι του παιχνιδιού (επεισόδια) και εμφανίζονται κυρίως όταν ο παίκτης έχει πλήρη έλεγχο (intermissions, ανάμεσα στα επεισόδια).



Κι όταν τερματιστεί το παιχνίδι, μπορεί να επιστρέψει κανείς σε αυτό; Ουσιαστικά, δεν έχει λόγο να το κάνει. Η ιστορία είναι πλήρως γραμμική, το τέλος μοναδικό, η έκβαση των γεγονότων προκαθορισμένη – ο παίκτης είναι παθητικός θεατής σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Η έκδοση “Final Pour” περιλαμβάνει ένα “Doodle Mode” όπου ο παίκτης ζωγραφίζει πρόσωπα για τα τρία ρομποτάκια της Ashley που εμφανίζονται ανάμεσα στα επεισόδια, και το “Studio Mode” που επιτρέπει τη δημιουργία cutscenes με ένα δυνατό εργαλείο. Το πρόβλημα είναι πως τα doodles είναι αμελητέα προσθήκη και το studio εξωφρενικά δύσχρηστο σε Nintendo Switch, καθώς γίνεται χρήση του χειριστηρίου και μόνο, ακόμη και σε handheld mode. Το μενού δε βοηθά να καταλάβει κανείς ακόμη και σε ποια επιλογή βρίσκεται ο κέρσοράς του, η εναλλαγή από μπάρα σε μπάρα είναι δύσκολη, το αποτέλεσμα ίσως δε δικαιώσει τον κόπο. Μια ακόμη προσθήκη του “Final Pour” είναι δύο side stories, τα οποία παραμένουν στο ίδιο μήκος κύματος με τη βασική πλοκή.



Οπότε το «ζουμί» του παιχνιδιού είναι η ποιότητα του σεναρίου και των χαρακτήρων, καθώς ο παίκτης πρακτικά είναι μονάχα θεατής και τίποτα περισσότερο οπότε θα ήταν άδικο να κριθεί ως προς το βάθος των μηχανισμών του. Η αλήθεια είναι πως το Necrobarista ξεκινάει με ενδιαφέρον, κάνει μικρή «κοιλιά» προς τα μισά κι έπειτα ξαναπιάνει ρυθμό, όμως είναι κάπως μπερδεμένο όσον αφορά στο ηθικό κομμάτι. Δεν μπορούν να αποκαλυφθούν πολλά  ελέω spoilers, όμως γίνεται αρκετή κουβέντα γύρω από το κομμάτι της νεκρομαντείας και των νεκρών που βαδίζουν προς την άγνωστη τελευταία κατοικία τους, και στο τέλος όλα αυτά κάνουν μερικά βήματα πίσω για να δώσουν χώρο στους πρωταγωνιστές – η ιστορία των οποίων είναι γλυκόπικρη και πολύ ανθρώπινη. Όλο το βάρος πέφτει στους δικούς τους ώμους, καθώς σε κοντινότερη ανάλυση, το σενάριο είναι κάπως μπερδεμένο ως προς το ποιος αποτελεί καλό ή κακό σε έναν κόσμο όπου ο θάνατος δεν είναι κάτι ηθικό ή ανήθικο – είναι απλώς μια πραγματικότητα.



Ωστόσο προτού αυτά φτάσουν να προβληματίσουν κάποιον παίκτη, θα έχει σίγουρα μπει στα «παπούτσια» της Maddy, θα έχει προσπαθήσει να κατανοήσει τον Chay, θα έχει χαρεί με την μόνιμα σκανδαλιάρα Ashley, θα έχει νιώσει τη θλίψη του Kishan… και ίσως αυτά αρκούν. Θα μπορούσε να είναι καλύτερο παιχνίδι; Αναμφίβολα, σε αρκετά σημεία. Είναι όμως παιχνίδι που λίγο-πολύ όλοι θα κατανοήσουν και θα τους βοηθήσει να νιώσουν κάτι, γιατί το θέμα που πραγματεύεται είναι απλό κι ανθρώπινο παρά το… μαγικό κοστούμι που φοράει στον κόσμο της Maddy. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Αισθητικά, το παιχνίδι είναι πανέμορφο όπως και το στήσιμο κάθε σκηνής
  • Ένας μαγικός κόσμος που φαίνεται πώς έχει πολλά να δώσει
  • Χαρακτήρες απλοί, ανθρώπινοι όπως και θεματολογία
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Τεχνικά προβλήματα, από την εμφάνιση του κειμένου ως το ρυθμό καρέ
  • Κάπως μπερδεμένο στο τελικό του μήνυμα, την αποδοχή του θανάτου
  • Οι προσθήκες της έκδοσης “Final Pour” δεν είναι μεγάλες ούτε λειτουργούν καλά
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...