Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Monster Hunter Wilds Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Capcom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Monster Hunter Wilds
    • 16+ pegi 16+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.monsterhunter.com/wilds/en-us/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

    9.5

    ENTERNITY SCORE
*
Το Monster Hunter Wilds έχει κάθε λόγο να είναι το επόμενο εμπορικά πιο επιτυχημένο game της Capcom, δικαιολογώντας το hype που χτίζει εδώ και 14 μήνες, όπως και τη φήμη που ακολουθεί τη σειρά από τη στιγμή που κυκλοφόρησε το World πριν από 7 χρόνια.

Μια από τις μεγαλύτερες ανακοινώσεις των The Game Awards 2023 ήταν αναμφίβολα η ανάπτυξη ενός νέου Monster Hunter game, με την Capcom να φαίνεται πως επιφυλάσσει το πιο φιλόδοξο sequel της σειράς μέχρι και σήμερα. Γεγονός διόλου παράλογο, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τη θέση που κατέχει πια το franchise στη βιομηχανία του gaming. Από το 2018, με την κυκλοφορία του Monster Hunter: World, η ιαπωνική εταιρεία σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων, ξεπερνώντας κάθε τίτλο Resident Evil που κυκλοφόρησε ποτέ, πράγμα εντυπωσιακό από μόνο του. Ακόμα και το Monster Hunter Rise που ακολούθησε το 2021 επανέλαβε το εν λόγω επίτευγμα. Όχι πως πρόκειται για κακή κυκλοφορία, όμως δεδομένου ότι αναπτύχθηκε με γνώμονα το Nintendo Switch, το οποίο έρχεται με περιορισμένο hardware σε σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα εκεί έξω, το Rise ήταν αναπόφευκτα μικρότερου βεληνεκούς απ’ τον επιβλητικό προκάτοχό του.




Γι’ αυτόν τον λόγο, το Monster Hunter Wilds είναι ο πραγματικός διάδοχος του World – ο τίτλος που επαναφέρει τα μεγάλα και πλούσια οικοσυστήματα αυτού του πολύ ιδιαίτερου σύμπαντος της Capcom, μαζί με ότι αυτά συνεπάγονται: Ορδές τεράτων που περιμένουν να δαμαστούν, μαγικούς κόσμους που χρήζουν μελέτης και εξερεύνησης, αλλά και μια νέα ιστορία γεμάτη από πολλούς και ενδιαφέροντες χαρακτήρες, συγκινήσεις, εντάσεις και φυσικά, ανελέητες μάχες μέχρι τελικής πτώσεως. Το εν λόγω action RPG είναι παράλληλα ένας από τους πρώτους μεγάλους τίτλους του 2025 που σίγουρα θα μας απασχολήσει για καιρό και που αναμφίβολα θα αποτελέσει πόλο έλξης για ακόμα περισσότερους παίκτες που δεν δοκίμασαν ποτέ κάποιο από τα προηγούμενα games της σειράς. Άλλωστε, όπως ισχύει πάντα (με τα mainline games τουλάχιστον), οποιοσδήποτε μπορεί να ριχτεί στον κόσμο του άφοβα, χωρίς να έχει απαραίτητα “προϋπηρεσία” στο συγκεκριμένο IP της Capcom.

Μεγαλύτερο και πιο τολμηρό από ποτέ
Για αρχή, όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν το Monster Hunter αυτό που είναι, δηλώνουν το παρόν και στο Wilds: Μια βασική ομάδα πρωταγωνιστών (το Hunters Guild) εδραιώνει βάσεις μελέτης τεράτων σε διάφορες περιοχές, προκειμένου να εμπλουτίσει την κατανόησή της για τον κόσμο τους, αλλά και για να μπορέσει να αναπτύξει αποτελεσματικότερους τρόπους αντιμετώπισης των πιο επικίνδυνων από αυτά. Με γνώμονα τα παραπάνω, οργανώνονται αποστολές με τις οποίες κυνηγοί ξεκινούν περιπέτειες ανεύρεσης συγκεκριμένων τεράτων, αρχικά ψάχνοντας για ίχνη τους και στη συνέχεια εντοπίζοντας το μέρος στο οποίο συνηθίζουν να κυκλοφορούν, ανάλογα με το εκάστοτε κλίμα της κάθε περιοχής, ώστε να τα πολεμήσουν και – προφανώς – να τα εξοντώσουν. Αφότου ολοκληρωθεί η κάθε μάχη, οι κυνηγοί μπορούν να lootάρουν τα τέρατα – στην ουσία να τα πετσοκόψουν και να συλλέξουν κομμάτια της σάρκας τους, κάτι που θα τους αποφέρει όλο και καλύτερο εξοπλισμό, δηλαδή πανοπλίες και όπλα. Πρακτικά, κυνηγάμε τέρατα με εξοπλισμό που φτιάχνουμε από τα πτώματα όσων έχουμε ήδη παλέψει και νικήσει. Αυτός είναι ο βασικός κύκλος δράσης του Monster Hunter. Ακούγεται απλό, σωστά;



Ως βασική ιδέα, σίγουρα είναι. Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Στο Monster Hunter Wilds υπάρχουν πολλές περιοχές με περιβάλλοντα που διαφέρουν έντονα μεταξύ τους. Για παράδειγμα, υπάρχουν ερημικοί αμμόλοφοι,  πυκνά δάση με γιγαντιαία δέντρα και σπηλιές που είτε θα έχουν ακραία χαμηλή θερμοκρασία, είτε δραματικά υψηλή. Σε κάθε μια απ’ αυτές τις περιοχές, εντοπίζονται ξεχωριστά τέρατα που προσαρμόζονται και ευδοκιμούν στο εκάστοτε κλίμα. Ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο, θα χρειαστεί να επιλέξουμε με πολλή προσοχή τον εξοπλισμό που θα έχουμε μαζί μας στο κυνήγι κάθε ενός από αυτά τα τέρατα. Κι αυτό περιλαμβάνει περισσότερα πράγματα από την ενδυμασία του κυνηγού μας: τα όπλα μας, όποιου τύπου και αν είναι (από συνολικά 14), μπορούν να εφαρμόσουν κομμάτια από διαφορετικά τέρατα, αλλάζοντας σύσταση κατά βούληση, ενώ τα αντικείμενα που κουβαλάμε ανά αποστολή, ορίζουν τις πιθανότητες να τη φέρουμε εις πέρας. Το παιχνίδι ξεκαθαρίζει το πόσο σημαντική είναι η κατάλληλη προετοιμασία για κάθε αποστολή, δίνοντάς μας χώρο να ελέγξουμε τι διαθέτουμε, τι αναβαθμίσεις μπορούμε να κάνουμε και τι αντικείμενα – προμήθειες χρειάζεται να αγοράσουμε. Υπάρχουν μάλιστα προτάσεις για τις δημιουργίες και τις αναβαθμίσεις όπλων και ενδυμασιών, πάντα με βάση το σημείο που βρισκόμαστε στην ιστορία. Αυτό κάνει τα πράγματα λίγο πιο απλά, όμως όσοι θέλουν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο του χαρακτήρα τους είναι σχεδόν βέβαιο πως θα το αποφύγουν. Κι αυτό γιατί οι προτάσεις αυτές δεν παρουσιάζουν πάντα το βέλτιστο setup, αλλά ένα ενδεικτικό, για όσους ενδεχομένως χάνονται με τις πολλές λεπτομέρειες.



Οι μάχες με τα τέρατα έχουν και αυτές τους δικούς τους ιδιαίτερους μηχανισμούς. Στο Monster Hunter Wilds, το χαρακτηριστικό σύστημα μάχης της σειράς επιστρέφει στο απόγειό του, με περισσότερες επιλογές σε σχέση με το παρελθόν. Αρχικά, ο ρυθμός με τον οποίο εξελίσσεται μια μάχη εξαρτάται από εμάς, με βάση δύο διαφορετικές παραμέτρους: τον τύπο των όπλων που χρησιμοποιούμε και το αν έχουμε καλέσει βοήθεια (σε online ή offline co-op). Κάθε τύπος όπλου έχει τις δικές του επιθέσεις, ανάλογα με το πόσο βαρύ και το πόσο δυνατό είναι το κάθε όπλο. Αν ένα όπλο είναι ογκώδες και ισχυρότερο του μέσου όρου, συνήθως εκτελεί με αργό ρυθμό τις επιθέσεις του. Αντιστρόφως ανάλογα, όταν ένα όπλο εστιάζει στην ταχύτητα, τότε οι επιθέσεις του είναι λιγότερο δυνατές. Οι αμέτρητες δυνατότητες πειραματισμού στην ανάπτυξη και την αναβάθμιση των όπλων, μας κάνει να θέλουμε να δοκιμάσουμε όλο και περισσότερους τύπους από αυτά, μια και κάθε φορά ανακαλύπτουμε και έναν νέο τρόπο αντιμετώπισης τεράτων. Εκτός αυτού, το να “ντύνουμε” τα όπλα μας με τη σάρκα των τεράτων που κατατροπώσαμε, δίνει ένα διαρκές αίσθημα ικανοποίησης, που συμβάλλει ακόμα περισσότερο στο να θέλουμε να συνεχίσουμε τον αέναο κύκλο των μαχών και των περαιτέρω αναβαθμίσεων. Βέβαια, όσοι έχουν γνωρίσει ήδη τη σειρά από τα πιο πρόσφατα παιχνίδια της, γνωρίζουν όλα τα παραπάνω.



Όμως, το Wilds κρύβει και ορισμένους άσσους στο μανίκι του. Για παράδειγμα, το Focus Mode: Με το πάτημα ενός πλήκτρου, μπορούμε να σημαδέψουμε με ακρίβεια το σημείο στο σώμα ενός τέρατος που θέλουμε να επιτεθούμε. Οι απανωτές επιθέσεις σε ένα συγκεκριμένο σημείο, μπορεί να δημιουργήσει πληγή στο τέρας, κάνοντάς το πιο ευάλωτο. Όταν βρισκόμαστε σε Focus Mode, εμφανίζονται και οι πληγές που φέρει ένα τέρας, ώστε να μπορέσουμε να επιτεθούμε σε αυτές και να εκτελέσουμε ένα Focus Strike. Τα επιτυχημένα Focus Strikes είναι πρακτικά ένα critical attack που χρησιμοποιεί το Hook Slinger του κυνηγού μας (ένα είδος grappling hook), ώστε να εκτοξευτούμε πάνω από το σώμα του τέρατος που αντιμετωπίζουμε και στη συνέχεια να εκτελέσουμε μια σειρά από έξτρα δυνατά χτυπήματα κατά μήκος ολόκληρου του σώματός του. Τα Focus Strikes δεν αποτυγχάνουν ποτέ στο να εντυπωσιάσουν, δίνοντας μια εντελώς διαφορετική διάσταση στις μάχες. Ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος δημιουργίας πληγών στα τέρατα είναι το Demon Mode, το οποίο εκτελεί γρηγορότερες και δυνατότερες επιθέσεις, όμως απαιτεί στρατηγική χρήση, ανάλογα με τη στάση του εκάστοτε τέρατος. Επιπλέον, με το Slinger μπορούμε να πετάξουμε αντικείμενα πάνω στα τέρατα, ή να στήσουμε παγίδες σε αυτά, παρασύροντάς τα κάτω από βράχια και στη συνέχεια να τα γκρεμίσουμε τραβώντας τα.



Όσο για το co-op που προαναφέραμε, για πρώτη φορά δίνεται η δυνατότητα παροχής βοήθειας από NPCs. Σύμφωνα με την Capcom, το εν λόγω χαρακτηριστικό προστέθηκε για όσους θέλουν να νιώσουν το αίσθημα του co-op play, δίχως να χρειάζεται να παίζουν online, ή να μιλάνε με τον συμπαίκτη τους. Έτσι, ακόμα και σε περίπτωση που ο τίτλος παίζεται offline, η δυνατότητα εκτόξευσης SOS flare εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη, καλώντας NPCs για να πολεμήσουν κάποιο τέρας στο πλευρό μας. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό είναι μια από τις ευχάριστες εκπλήξεις του Wilds, αφού οι χαρακτήρες που εμφανίζονται για να μας δώσουν μια χείρα βοηθείας είναι όντως χρήσιμοι, αλλά και ιδιαίτερα ομιλητικοί, δίνοντας έτσι την αίσθηση πως δεν είμαστε ποτέ μόνοι στο κυνήγι. Ειδικά σε περιπτώσεις που χρειάζεται να κάνουμε heal, να ακονίσουμε το όπλο μας ή… να μαγειρέψουμε (μια και μπορούμε εν μέσω μάχης για boost σε διάφορα stats), είναι ικανοί να τραβήξουν την προσοχή των τεράτων, δίνοντάς μας χώρο να ανασυνταχτούμε. Από την άλλη, όταν αντιμετωπίζουμε κάποιο τέρας solo, μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το Seikret - ο σύντροφος δράκος μας που χρησιμοποιούμε για mount - ώστε να απομακρυνθούμε γρήγορα και να αποφύγουμε χτυπήματα, έως ότου να είμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε στη μάχη. Εκτός του Seikret, αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας μας είναι και το Palico - ένα γατοειδές τερατάκι που μας συντροφεύει ακατάπαυστα - το οποίο συνεισφέρει στην αποδυνάμωση των τεράτων, αλλά και μας προσφέρει heals σε κομβικά σημεία των μαχών.



Κάθε μάχη στο Monster Hunter Wilds είναι σκέτη απόλαυση, και σ’ αυτό συμβάλλουν και τα ίδια τα τέρατα. Όλα τους παρουσιάζονται πιο μεγαλοπρεπή από ποτέ, με animations που εντυπωσιάζουν και με πλούσια σετ από επιθέσεις που τα κάνουν απρόβλεπτα, ακριβώς όσο χρειάζεται. Το γεγονός ότι άπαξ και τα εξολοθρεύσουμε, αποκτάμε πρόσβαση σε όπλα και εξοπλισμό που τα αντιπροσωπεύουν, σε συνδυασμό με τις πληροφορίες που μαθαίνουμε από αυτά και που καταγράφουμε στο ημερολόγιό μας - από το που τα εντοπίζουμε, μέχρι και τους αποτελεσματικότερους τρόπους αντιμετώπισής τους - δίνει το αίσθημα της “συλλογής” οδηγώντας μας στο να θέλουμε να βρούμε όλο και περισσότερα από αυτά. Μάλιστα, για συγκεκριμένα “σπάνια” είδη εξοπλισμού θα χρειαστεί να αναζητήσουμε και να νικήσουμε το ίδιο τέρας πάνω από μια φορά, και η επιτυχία εδώ είναι το γεγονός ότι αυτή η διαδικασία δεν αποτελεί επ’ ουδενί αγγαρεία, αλλά αντίθετα γίνεται μια διασκεδαστική συνήθεια – ειδικά για όσους θέλουν να αναπτύξουν τον κυνηγό τους όσο το δυνατόν περισσότερο. Σε αυτό το κομμάτι βοηθά κι η επιστροφή των Investigations, που επιτρέπει στο επαναλαμβανόμενο κυνήγι τεράτων που έχουμε συναντήσει ξανά, προκειμένου να τα “μελετήσουμε”. 



Εκτός από τα “κλασικά” τέρατα που χωρίζονται σε κατηγορίες με βάση το μέγεθός τους, το Wilds μας γνωρίζει στα Tempered Monsters. Αρκετές ώρες μέσα στην ιστορία, θα έρθουμε αντιμέτωποι με τέρατα που, σύμφωνα με την ιστορία του παιχνιδιού, έχουν επιβιώσει μετά από σκληρές μάχες, οι οποίες τα έκαναν δυνατότερα, μα και πιο ευάλωτα σε συγκεκριμένες επιθέσεις. Πρόκειται για μερικές από τις πιο σκληρές μάχες του τίτλου (κατά τη διάρκεια της ιστορίας, τουλάχιστον), που επιβραβεύουν με ειδικά κομμάτια των τεράτων αυτών, τα οποία μεταμορφώνονται σε Artian Weapons. Ο συγκεκριμένος τύπος όπλων είναι βέβαιο πως θα χαραχτεί ως ένα απ’ τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Wilds, μια και σε συνδυασμό με τη διαδικασία που χρειάζεται να ακολουθηθεί για τη δημιουργία τους, ο τίτλος προσφέρει ορισμένες από τις πιο εντυπωσιακές στιγμές δράσης του. Η ευχέρεια ευελιξίας και πειραματισμού δεν περιορίζεται στο χτίσιμο εξοπλισμού και στις μάχες. Όπως πάντα, μπορούμε να δημιουργήσουμε τον κυνηγό μας όπως ακριβώς θέλουμε, αυτήν τη φορά με ακόμα περισσότερες δυνατότητες από τους προηγούμενους τίτλους. Το ίδιο ισχύει και για το Palico, αλλά και για το Seikret μας, μα και για τα base camps που χτίζουμε καταμεσής των περιοχών που επισκεπτόμαστε. Βέβαια, το που θα χτίσουμε τις μικρές μας ανεξάρτητες βάσεις θέλει προσοχή, μια και σε περίπτωση που τις εντοπίσουν τέρατα, θα καταστραφούν. Ακόμα κι αυτό είναι ένα μόνο δείγμα του πόσο “ζωντανός” είναι ο κόσμος του Wilds, που σε κάθε γωνιά του πείθει πως πρόκειται για ένα ρεαλιστικό οικοσύστημα με μεταβαλλόμενα καιρικά φαινόμενα, που κάνουν τη συνολική εμπειρία την ιδανικότερη που μπορεί να έχει κανείς στον κόσμο του Monster Hunter.

Ο καλύτερος κόσμος ολόκληρου του franchise
Στο Monster Hunter Wilds φτάνουμε στα Forbidden Lands, έναν άγνωστο και αχαρτογράφητο τόπου, όπου κρύβονται άπειρα μυστήρια, τέρατα, μα και αμέτρητες ομορφιές. Εκεί θα γνωρίσουμε τον Nata, έναν νεαρό που έχασε το χωριό του ύστερα από την επίθεση ενός παντοδύναμου τέρατος. Με βασικούς συμμάχους την Alma που διαχειρίζεται το Quest Counter (τις αποστολές που έχουμε να διεκπεραιώσουμε) και την Gemma (υπεύθυνη για τη δημιουργία του εξοπλισμού μας), θα βοηθήσουμε τον Nata στο να βρει ξανά τους ανθρώπους του, ενόσω ανακαλύπτουμε τα μυστικά του τεράστιου κόσμου που μας περιμένει. Στην πορεία θα γνωρίσουμε πολλούς χαρακτήρες, από διαφορετικές κοινότητες και κουλτούρες, θα μάθουμε για τα έθιμά τους, τις ξεχωριστές ιστορίες τους, αλλά και θα τους βοηθήσουμε αναλαμβάνοντας δευτερεύουσες – προαιρετικές αποστολές που θα μας αποφέρουν σπάνια αντικείμενα, μα και δεσμούς με όλο και περισσότερους ανθρώπους. Η ιστορία του Wilds είναι με ευκολία η πιο καλογραμμένη από όλους τους τίτλους που προηγήθηκαν, με όμορφους διαλόγους, καλοσχεδιασμένα cutscenes που πετυχαίνουν στο να μεταδώσουν τον παλμό που επικρατεί στα Forbidden Lands ανά περίσταση, ενώ το αβίαστο χιούμορ που προκύπτει, μας κάνει να αγαπήσουμε ακόμα περισσότερο τους χαρακτήρες του.



Οι περιοχές των Forbidden Lands είναι πραγματικοί ζωντανοί οργανισμοί που επιφυλάσσουν αναρίθμητες ανακαλύψεις για τους δεινούς εξερευνητές και επιβραβεύουν με σπάνιες ομορφιές που θυμίζουν διαδραστικά έργα τέχνης που, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν, μπορούν να αλλάξουν προσωπείο άρδην, φανερώνοντας κάτι διαφορετικό ανά περίπτωση. Αμμοθύελλες, καταιγίδες, κεραυνοί κι η μετέπειτα ηλιοφάνεια αλλάζουν το σκηνικό εν ριπή οφθαλμού, μεταφέροντας το κυνήγι σε άλλη διάσταση, με τις μάχες να μεταμορφώνονται σε σουρεαλιστικές χορογραφίες που εθίζουν με χαρακτηριστική ευκολία. Αυτήν τη φορά μάλιστα μπορούμε να ταξιδέψουμε από τη μια περιοχή στην άλλη δίχως loading screens, πράγμα που δίνει μια αίσθηση πραγματικού και – κυρίως – “συνολικού” ανοιχτού κόσμου για πρώτη φορά στην ιστορία του Monster Hunter. Χάρη στο Seikret, μπορούμε με μεγάλη άνεση να αναρριχηθούμε σε κληματαριές ή σε βράχους, ξεκλειδώνοντας έτσι τα πολυεπίπεδα μονοπάτια των περιοχών των Forbidden Lands, ενώ μπορούμε εξίσου εύκολα να βρεθούμε σε πολύ χαμηλότερα ύψη πετώντας. Ακόμα όμως και στην σπάνια περίπτωση που δεν μας τραβά κάτι το μάτι προς εξερεύνηση, το Seikret αναλαμβάνει να μας οδηγήσει αυτόματα στο πιο κοντινό σημείο ενδιαφέροντος της αποστολής που έχουμε αναλάβει. Καθώς απολαμβάνουμε τη βόλτα πάνω του, μπορούμε να θαυμάσουμε τα περιβάλλοντα τοπία και να κάνουμε loot δίχως να μπούμε στον κόπο να το αναγκάσουμε να αλλάξει την πορεία του, ή να κατέβουμε από πάνω του, αλλά απλά χρησιμοποιώντας το Slinger για να τα πιάσουμε εξ’ αποστάσεως. Ότι λοιπόν ισχύει για τις μάχες και για την προετοιμασία γι’ αυτές, ισχύει και στην πλοήγησή και εξερεύνησή μας στον κόσμο του Wilds: ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει εξαρτάται από εμάς και, ευτυχώς, υπάρχουν σχεδόν περισσότερες επιλογές απ’ όσες χρειαζόμαστε.



Η εξαιρετική εντύπωση που αποτυπώνεται παραπάνω, δε θα μπορούσε φυσικά να είναι τόσο έκδηλη αν δεν βοηθούσε και ο τεχνικός τομέας του παιχνιδιού. Στην προκειμένη, δοκιμάσαμε τον τίτλο στο απλό μοντέλο του PlayStation 5, τόσο στο mode που ρίχνει περισσότερο βάρος στα γραφικά, όσο και σ’ αυτό που εστιάζει στο υψηλό framerate των 60fps. Αμφότερα τα modes λειτουργούν ακριβώς όπως πρέπει, δίχως ιδιαίτερα ενοχλητικά bugs ή framedrops, παρά μόνο με voice lines που δεν παίζονται ενόσω μιλά ένας χαρακτήρας (πράγμα σπάνιο) ή με μικρά, ανεπαίσθητα glitches σε ανισόπεδα εδάφη (επίσης σπάνιο). Η σύνδεση με άλλους παίκτες σε online co-op με τη χρήση του SOS flare λειτουργεί εξίσου καλά με το αντίστοιχο χαρακτηριστικό του Monster Hunter: World, συνήθως φέρνοντάς μας άμεσα σε επαφή με άλλους κυνηγούς που είναι πρόθυμοι να δείρουν τέρατα με την παρέα μας, αν και ορισμένες φορές υπάρχει μια καθυστέρηση που ενδέχεται να ενοχλήσει, ενώ το animation των χαρακτήρων που χρησιμοποιούν οι άλλοι παίκτες κολλά ουκ ολίγες φορές, χωρίς παρόλα αυτά να επηρεάζεται η έκβαση της μάχης.

Πρώτη φορά Monster Hunter;
Τα Monster Hunter games είναι πραγματικά πολύπλοκα. Διαθέτουν πολλούς διαφορετικούς μηχανισμούς, παρά την απλότητα της βασικής ουσίας που τα διακατέχει. Το Wilds, όπως και το World, διαθέτει έξυπνα tutorials που βοηθούν με την εκμάθηση όλων των διαθέσιμων χαρακτηριστικών, αλλά ακόμα κι έτσι, οι παίκτες που δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ τίτλο της σειράς ενδέχεται να μπερδευτούν δύο ή τρεις φορές. Αυτοί οι παίκτες θα χρειαστεί να επιστρατεύσουν την υπομονή τους για τις πρώτες 5 περίπου ώρες, όμως αν αναλογιστεί κανείς πως στη συνέχεια ακολουθούν τουλάχιστον άλλες 30 – 35 ώρες παιχνιδιού, τότε η ζυγαριά γέρνει εμφανώς προς τη θετική μεριά. Εκτός αυτού, μετά την ολοκλήρωση της ιστορίας έρχεται το ξεκλείδωμα του High Rank, στο οποίο περιμένουν ακόμα περισσότερες και απαιτητικότερες προκλήσεις. Μπορεί λοιπόν να μιλάμε για μια σημαντική επένδυση χρόνου, όμως αν κάποιος αγαπά τα action RPGs, τότε αποκλείεται να απογοητευτεί ή να το μετανιώσει.



Ultimate Monster Hunter
Το Monster Hunter Wilds έχει κάθε λόγο να είναι το επόμενο εμπορικά πιο επιτυχημένο game της Capcom, δικαιολογώντας το hype που χτίζει εδώ και 14 μήνες, όπως και τη φήμη που ακολουθεί τη σειρά από τη στιγμή που κυκλοφόρησε το World πριν από 7 χρόνια. Θα μπορούσε πολύ εύκολα να λέγεται World 2, αφού πατά στις ίδιες βάσεις, αλλά τις αναβαθμίζει και γίνεται αισθητά καλύτερο σε όλους τους τομείς. Έχει όμως τη δική του ιστορία, τον δικό του κόσμο και τον δικό του χαρακτήρα, μαζί με τις πιο επικές μάχες ολόκληρου του franchise. Δεδομένα θα μας απασχολήσει για καιρό, κι ακόμα περισσότερο όταν έρθει το αναπόφευκτο expansion που συνοδεύει κάθε main τίτλο της σειράς εδώ και χρόνια. 
GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

9.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Η πλέον καλύτερη εμπειρία Monster Hunter
  • Πληθωρικά και επιβλητικά τέρατα που προσφέρουν ακατάπαυστα συναρπαστικές μάχες με νέα χαρακτηριστικά και – φαινομενικά – απεριόριστες δυνατότητες
  • Πληθώρα περιοχών προς εξερεύνηση, ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία σε customization όπλων, εξοπλισμού, κυνηγού, Palico και Seikret
  • Όμορφη ιστορία με καλογραμμένους χαρακτήρες και αστείρευτο χιούμορ
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Δύσκολες πρώτες 5 ώρες για όσους δεν έχουν ξαναπαίξει Monster Hunter, παρά τα tutorials
  • Μικροπροβλήματα στον τεχνικό τομέα κατά τη διάρκεια του online co-op
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*