Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Απολύσεις στην Eidos Montreal που εργάζεται -μεταξύ άλλων- και στο νέο Fable

NEWS
  • 15 λεπτά πριν

Karate Kid: Legends – O Ralph Macchio και ο Jackie Chan επιστρέφουν στη δράση (trailer)

VIDEO NEWS
  • 60 λεπτά πριν

Επετειακό website για το Final Fantasy 9 επαναφέρει τις συζητήσεις για ένα remake

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Το gameplay του Doom: The Dark Ages είναι το καλύτερο της σειράς, σύμφωνα με τα πρόσφατα previews (video)

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Πόση ώρα θα είναι η διάρκεια του Nintendo Direct για το Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 4 ώρες πριν

NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 5 ώρες πριν

Starlink στην Ελλάδα από €29 το μήνα!

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Προσοχή: Επείγουσα ενημέρωση για δεδομένα Ελλήνων χρηστών στο Dark Web, τι πρέπει να κάνετε

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Ακούστε για πρώτη φορά πως είναι η «φωνή» του καρχαρία! (video)

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Νέα πατέντα της Sony αποκαλύπτει controllers με μαγνητικά πλήκτρα για μεγαλύτερη αντοχή

NEWS
  • 8 ώρες πριν
  • 1

Gaming κυκλοφορίες: Απρίλιος 2025

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 9 ώρες πριν

Όλο και πιο πιθανή η ύπαρξη mouse controls στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Νέες σημαντικές πληροφορίες για το Ghost of Yotei του PS5

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Μάλλον αποκαλύφθηκε τι κάνει το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 και έχει αρκετό ενδιαφέρον

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Διέρρευσαν εικόνες από Star Wars strategy game των Respawn και Bit Reactor

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 31/03

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 31/03

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 31/03

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 31/03

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 31/03

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 31/03

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 31/03
  • 3

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 31/03

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 31/03

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 31/03

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 31/03

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 31/03

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Το Rust έρχεται στους κινηματογράφους μετά την τραγωδία που συγκλόνισε την παραγωγή (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πυρά κατά της Rachel Zegler για το εισπρακτικό φιάσκο του Snow White

NEWS
  • 30/03
  • 1

Ο Leonardo DiCaprio γίνεται αλλοπρόσαλλος φυγάς στο One Battle After Another (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πολεμικές ετοιμασίες στο νέο trailer της σειράς Andor

VIDEO NEWS
  • 29/03

Shuhei Yoshida: Το Japan Studio έκλεισε καθώς η Sony δεν ήθελε να επικεντρωθεί σε τίτλους ΑΑ

NEWS
  • 29/03

In Sound Mind Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    We Create Stuff

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Maximum Games

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • In Sound Mind
    • 16+ pegi 16+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.facebook.com/insoundmind/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7.5

    ENTERNITY SCORE
*
Το In Sound Mind έρχεται με την υπόσχεση να σας βυθίσει σε έναν τρομακτικό, σουρεαλιστικό κόσμο. Η απάντηση για το αν αξίζει να του αφιερώσετε τον χρόνο σας, στο review του Νικήτα Καβουκλή.

Μετά το Nightmare House 2, η developer We Create Stuff αποφάσισε να αφήσει το σύμπαν του Half Life 2 και να δημιουργήσει έναν νέο, γεμάτο μυστήρια κόσμο, αυτόν του In Sound Mind. Πρωταγωνιστής είναι ο ψυχαναλυτής Desmond Wales, που θα βυθιστεί σε μια περιπέτεια όπου κυριαρχεί η παράνοια και αποστολή του θα είναι να βοηθήσει πρώην ασθενείς του να βρούνε επιτέλους πνευματική λύτρωση. Κανείς δεν γνωρίζει το πως εγκλωβίστηκε το μυαλό του σε ένα παράξενο ταξίδι και κανένας δεν μπορεί να τον βοηθήσει. Η πορεία που θα διαγράψει με όσα τον στοιχειώνουν είναι περίπου μοναχική και όλα ξεκινούν από το υπόγειο ενός κτιρίου.




Εφόσον κατορθώσει να κάνει το ασανσέρ θα δουλέψει, θα αποκτήσει σταδιακά πρόσβαση και στους άλλους δύο ορόφους, που κατά κάποιον τρόπο λειτουργούν ως το κέντρο πρόσβασης στα κεφάλαια που είναι χωρισμένο το παιχνίδι. Αρχικά δεν κουβαλάει τίποτα. Έχει την αγωνία να καταλάβει τι του συμβαίνει. Πότε, πότε τη σιωπή σπάει το κουδούνισμα ενός τηλεφώνου. Ένας "άγνωστος" τον τοποθετεί στον ρόλο του θύτη, τον ενοχοποιεί, συχνά τον απειλεί. Άραγε είναι πραγματικό πρόσωπο ή δημιούργημα της φαντασίας. Το ίδιο ισχύει και με μια γάτα που μιλάει. Κατρακύλα στον παραλογισμό; Τρέλα λόγω απόγνωσης;



Το κουβάρι των αναμνήσεων θα αρχίσει να ξετυλίγεται όταν ο Desmond βρει την κασέτα που αντιστοιχεί στον πρώτο ασθενή του. Βάζοντάς τη στο δημοσιογραφικό κασετόφωνο που θα βρει στο γραφείο του, ανοίγει η πύλη των αναμνήσεων και ταυτόχρονα ένα αναπόφευκτο σωματικό και ψυχολογικό βασανιστήριο που ο ήρωας εύχεται να τον οδηγήσει σε απαντήσεις. Κάθε ασθενής έχει τη δική του ξεχωριστή προσωπικότητα, το δικό του "μοναδικό" πρόβλημα. Το ίδιο ξεχωριστές είναι και οι περιοχές που θα επισκεφτείτε και αποτελούν κομμάτι της ζωής κάθε πελάτη του ψυχαναλυτή. Το πως θα φτάσει σε σημείο να τους απελευθερώσει από τα πνευματικά δεσμά τους είναι ένας τεράστιος γρίφος. Ένα σταδιακό ξεκλείδωμα περιοχών που οδηγεί στον τελικό στόχο.



Για να ολοκληρωθεί κάθε κασέτα χρειάζεται αρκετή προσπάθεια. Ευτυχώς, η ομάδα ανάπτυξης έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο κομμάτι των γρίφων και έτσι, παρόλη την έκταση, την πολυπλοκότητα αλλά και τον αριθμό των ενεργειών που πρέπει να ολοκληρωθούν σε κάθε περιοχή, η αγωνία για το τι έπεται διατηρείται συνεχώς σε υψηλό επίπεδο. Επιπλέον, σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να αγνοείτε τις σημειώσεις που βρίσκονται διάσπαρτες σε τοίχους, καρέκλες και άλλα αντικείμενα. Μάλιστα, πολύ σύντομα θα αναγνωρίσετε την αξία τους.  Η προσεκτική εξερεύνηση των πάντων είναι σύμμαχος για την αποφυγή καθυστερήσεων, που δεν αποκλείεται να αποδειχτούν μοιραίες. Όσο περνάει η ώρα, τόσο περισσότερα χρήσιμα αντικείμενα θα έρχονται στα χέρια σας, που θα ανοίγουν δρόμους για νέες περιοχές. Αν κάπου κολλήσετε μην βάλετε στο μυαλό σας την πιθανή ύπαρξη game breaking bug. Απλά βάλτε το να δουλέψει.



Η αδρεναλίνη θα ανέβει πολλές φορές στα ύψη και θα πιέσει ακόμα και σε σημείο να υπερβεί τα όρια, όταν την ερημιά σπάσουν κάτι μονόφθαλμα πλάσματα που ρουφάνε την ενέργεια του Desmond, παλεύοντας να διακόψουν, έστω και προσωρινά την προσπάθειά του. Οι αναμετρήσεις μαζί τους μόνο εύκολες δεν είναι. Τουλάχιστο, όσο προχωράει το παιχνίδι, τόσο περισσότερο αποτελεσματικά όπλα έρχονται στην κατοχή σας. Κι όταν ξεμείνετε από σφαίρες (προφανώς επειδή πυροβολούσατε άσκοπα ή σας λείπει η υπομονή να αναζητήσετε μέρος από τις περιορισμένες προμήθειες), υπάρχει πάντοτε στην τσέπη ένα θραύσμα από καθρέφτη. Φονικό όπλο και ταυτόχρονα εργαλείο αποκάλυψης μυστικών. Είναι μόνο ένας από τους πολλούς, κατά βάση, καλοστημένους μηχανισμούς που υπάρχουν στο In Sound Mind.



Από ένα παιχνίδι horror περιμένει κάποιος το stealth να δουλεύει άψογα. Αυτό όμως δυστυχώς δεν συμβαίνει σε καμία περίπτωση. Οι αντίπαλοι σας αντιλαμβάνονται από δεκάδες μέτρα μακριά, δίχως ιδιαίτερη προσπάθεια, ακόμα και αν έχετε προσπαθήσει να κρυφτείτε. Λες και είναι εξοπλισμένοι με το τεχνολογικά ανώτερο σόναρ, κατάσταση που καταντάει ιδιαίτερα εκνευριστική όταν γνωρίζετε πως έχετε ρίξει τον βαθμό δυσκολίας στο χαμηλότερο επίπεδο. Όσο και αν έχετε αναβαθμίσει την ικανότητά σας να κινείστε αθόρυβα- υπάρχουν αρκετά χάπια για την αύξηση των ικανοτήτων του Desmond- στις περισσότερες περιπτώσεις θα θυμηθείτε τη φράση τρεχάτε ποδαράκια μου. Θα αποδειχτεί αποτελεσματική μόνο αν έχετε φροντίσει να αυξήσετε το δείκτη του stamina, διαφορετικά, οι διαφορές θα λυθούν "σώμα με σώμα". Υπάρχει όμως και η λύση να προσελκύσετε ό,τι σας καταδιώκει κοντά σε βαρέλια με εύφλεκτες ουσίες, οπότε με μία και μόνο σφαίρα θα απαλλαγείτε μια και καλή από αυτούς.



Τεχνικά δεν αντιμετωπίσαμε το παραμικρό πρόβλημα, στις κάτι παραπάνω από δέκα ώρες που αφιερώσαμε ως την ολοκλήρωση του παιχνιδιού. Τα γραφικά δεν χαρακτηρίζονται ως εξαιρετικά, αλλά σε συνδυασμό με την εκπληκτική μουσική υπόκρουση που έχουν επιμεληθεί οι The Living Tombstone (όνομα που ταιριάζει απόλυτα με το ύφος του τίτλου), δημιουργούν μια αίσθηση ερήμωσης και απόγνωσης. Σα να βρίσκεται κανείς σε ένα σκοτεινό τούνελ και όσο κι αν τρέχει αδυνατεί να δει το φως που σηματοδοτεί την έξοδο. Η εμπειρία θα μπορούσε να ήταν ακόμα πιο ποιοτική αν η  We Create Stuff είχε χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της δόνησης, που δυστυχώς λάμπει δια της απουσίας της. Το κενό που υπάρχει είναι τεράστιο. Όχι γιατί μεγαλώσαμε παίζοντας horror games που η δόνηση ήταν αναπόσπαστο κομμάτι του gameplay, αλλά γιατί πλέον έτσι έχουμε συνηθίσει.



Το In Sound Mind κατόρθωσε να διαψεύσει τις αρχικές μας εντυπώσεις και τελικά αποδείχτηκε ένα παιχνίδι που αξίζει κάποιος να αφιερώσει μερικές από τις βραδιές του, πάντοτε σε σκοτεινό δωμάτιο, με τη συνοδεία ακουστικών για να απομονώνεται πλήρως από τον πραγματικό κόσμο. Ναι μεν υπάρχουν παιδικές ασθένειες όπως η αλληλεπίδραση με αντικείμενα που δουλεύει με διαφορετικό τρόπο από τον συμβατικό και μια τάση προς τη αντιστροφή της παροιμίας ουκ εν τω πολλω το ευ, όμως σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζουν αρνητικά την όλη εικόνα. Σίγουρα δεν θα επιστρέψει κανείς για δεύτερο playthrough, παρόλα αυτά, το μεράκι της ομάδας ανάπτυξης ξεχειλίζει από την αρχή ως το τέλος. Πραγματικά, κατόρθωσαν να πάρουν ένα σύνηθες πλαίσιο και να το μεταμορφώσουν σε ένα άξιο λόγου δημιούργημα. 

7.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Σχεδιασμός περιοχών
  • Γρίφοι που συντηρούν το ενδιαφέρον
  • Ατμόσφαιρα
  • Καλοστημένοι μηχανισμοί
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Stealth; Μα ποιο Stealth;
  • H απουσία δόνησης
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...