Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

God Of War Ragnarok PC Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Jetpack Interactive

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το God Of War Ragnarok PC είναι διαθέσιμο και αποτελεί ένα αδιαμφισβήτητο must play. Περισσότερα στο review του Enternity.gr.

Δύο χρόνια έχουν περάσει από την κυκλοφορία του God of War Ragnarok στο PlayStation, και είναι πλέον σαφές ότι η Santa Monica Studio δεν δημιούργησε απλώς ένα τυπικό sequel, αλλά ένα από τα κορυφαία παιχνίδια της τρέχουσας γενιάς. Το Ragnarok σηματοδοτεί μια καθοριστική στιγμή στην ιστορία των Kratos και Atreus, οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με τους θεούς της Σκανδιναβικής μυθολογίας, ενώ ταυτόχρονα εξετάζεται σε βάθος η πολύπλοκη σχέση τους ως πατέρα και γιου. Η εμπειρία του Ragnarok παραμένει αψεγάδιαστη μέχρι και σήμερα, και πλέον ήρθε η ώρα οι PC gamers να απολαύσουν αυτό το αριστούργημα, χάρη στη μεταφορά από την Jetpack Interactive.




Ως ένα σύντομο recap, η πλοκή του God Of War Ragnarok εξελίσσεται μετά τα γεγονότα του πρώτου God of War. Ο Kratos και ο Atreus προσπαθούν να αφήσουν πίσω τους το χάος που προκάλεσαν με το θάνατο του Baldur, όμως η Freya, διψασμένη για εκδίκηση, τους καταδιώκει. Δυστυχώς για την οικογένεια, η κατάσταση επιδεινώνεται όταν ο Thor και ο Odin εμφανίζονται στην πόρτα τους, αναζητώντας ειρήνη με σκοπό να αποτρέψουν το Ragnarok. Ο Kratos κάνει ό,τι μπορεί για να μείνει μακριά από μια ανούσια σύγκρουση και να προστατεύσει τον γιο του, αλλά όσο κι αν προσπαθεί να αποφύγει το αναπόφευκτο, αυτό πλησιάζει ολοένα και περισσότερο. Η έκδοση του God of War Ragnarok PC έρχεται με πληθώρα χαρακτηριστικών που εκμεταλλεύονται στο έπακρο ακόμη και τα πιο απαιτητικά συστήματα. Οι παίκτες θα απολαύσουν όλο το διαθέσιμο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης του God of War Valhalla, σε ανάλυση έως 4K, με unlocked framerate και βελτιώσεις στον οπτικό τομέα. Παράλληλα, υποστηρίζονται αναλύσεις για οθόνες 21:9 ultra-widescreen και 32:9 super ultra-widescreen, ενώ οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν την εμπειρία με τεχνολογίες upscaling, όπως Nvidia DLSS 3.7 και AMD FidelityFX Super Resolution 3.1. Για μια πιο αυθεντική εμπειρία, είναι δυνατή η χρήση του χειριστηρίου DualSense, με πλήρη υποστήριξη των λειτουργιών του.



Για τις ανάγκες του review, τοGod of War Ragnarok PC δοκιμάστηκε σε υπολογιστή με επεξεργαστή AMD Ryzen 5 5600X, κάρτα γραφικών MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X OC (πρόσφατοι drivers), 32GB RAM και αποθηκευτικό χώρο σε SSD, με ανάλυση 1440p. Για το χειρισμό, χρησιμοποιήθηκε το Xbox Elite controller. Στο κομμάτι του gameplay, το mapping του controller δεν παρουσιάζει διαφορές σε σχέση με την αρχική έκδοση, διατηρώντας την ίδια διάταξη πλήκτρων και λειτουργιών για μια οικεία και άμεση απόκριση στις εντολές χειρισμού. Η πλοήγηση στις περιοχές και η εκτέλεση εντολών κατά τη διάρκεια ενεργειών ή αναμετρήσεων πραγματοποιούνται άμεσα, προσφέροντας ομαλή και άνετη αίσθηση στα χέρια του παίκτη.



Στον τεχνικό τομέα, που αποτελεί και το “ζουμί”, τα πράγματα είναι ενθαρρυντικά. Παρότι το κόστος ενός ισχυρού υπολογιστή για τη μέγιστη εμπειρία μπορεί να φαίνεται βαρύ, αυτό εξισορροπείται χάρη στη λεπτομερή δουλειά της Jetpack Interactive, η οποία με μεράκι έχει υλοποιήσει τη μεταφορά του παιχνιδιού. Το optimization και οι βελτιώσεις που έχουν ενσωματωθεί δικαιολογούν τις απαιτήσεις σε hardware, προσφέροντας μια άρτια εμπειρία στους παίκτες που θα επενδύσουν ή ήδη διαθέτουν ισχυρά συστήματα. Κάθε λεπτομέρεια στις περιοχές, ανάλογα με τις συνθήκες, καθώς και τα μοντέλα των πρωταγωνιστών και των NPCs, στολίζουν υπέροχα τη σκηνή, χωρίς να γίνονται περιττές "εκπτώσεις" για χάρη της μεταφοράς. Η προσοχή στη λεπτομέρεια παραμένει εντυπωσιακή, με τον τεχνικό τομέα να αναδεικνύει τη μεγαλοπρέπεια του παιχνιδιού, διατηρώντας την ατμόσφαιρα και την ποιότητα της αρχικής έκδοσης.



Το performance είναι εξίσου ικανοποιητικό, διατηρώντας σταθερά καρέ ανά δευτερόλεπτο, με ελάχιστες διακυμάνσεις που δεν επηρεάζουν ουσιαστικά τη συνολική εμπειρία. Δυστυχώς, ορισμένες πτώσεις στα καρέ γίνονται αισθητές, κυρίως λόγω του compiling των shaders, το οποίο εκτελείται τόσο στην αρχή του παιχνιδιού όσο και κατά τη μετάβαση σε νέες περιοχές. Παρά αυτές τις μικρές αδυναμίες, το παιχνίδι παραμένει απόλυτα απολαυστικό και ομαλό στη μεγαλύτερη διάρκεια της εμπειρίας. Στις δοκιμές απόδοσης του God of War: Ragnarök, εξετάστηκαν δύο τεχνολογίες anti-aliasing, Temporal Anti-Aliasing (TAA) (είναι βασική επιλογή ρυθμίσεις του παιχνιδιού) και DLSS/DLAA. Αυτές οι τεχνολογίες προσφέρουν διαφορετική ισορροπία ανάμεσα στην ποιότητα της εικόνας και στην απόδοση, ανάλογα με τις επιλογές του χρήστη. Η ανάλυση έγινε σε ποικιλία προεπιλογών όπως Native, Quality, Balanced, και Performance.



Με τη χρήση του Temporal Anti-Aliasing:
• Στην ποιότητα TAA Native, το παιχνίδι πέτυχε ένα μέσο ρυθμό καρέ στα 95,4 ανά δευτερόλεπτο, με το ελάχιστο στα 64,1 και το μέγιστο στα 143,2. Το 1% low ήταν 64,1 καρέ ανά δευτερόλεπτο και το 0.1% low ήταν 56,6.
• Στην ποιότητα TAA Quality, ο μέσος ρυθμός καρέ ανήλθε στα 119,7 ανά δευτερόλεπτο, με ελάχιστο στα 85,9 και μέγιστο στα 178,8. Το 1% low ήταν 86,1 και το 0.1% low 74,2 καρέ ανά δευτερόλεπτο.
• Στην ποιότητα TAA Balanced, η απόδοση αυξήθηκε σε μέσο όρο 137,1 καρέ ανά δευτερόλεπτο, με ελάχιστο τα 99,8 και μέγιστο τα 195,7. Το 1% low ήταν 101,8 καρέ ανά δευτερόλεπτο και το 0.1% low στα 89,5.
• Στην ποιότητα TAA Performance, ο μέσος ρυθμός καρέ έφτασε τα 157,4 ανά δευτερόλεπτο, με ελάχιστο στα 109,9 και μέγιστο στα 217,3. Το 1% low ήταν 117,2 και το 0.1% low στα 97,1 καρέ ανά δευτερόλεπτο.

Με τη χρήση του DLSS και DLAA:
• Στην ποιότητα DLSS Quality, το παιχνίδι σημείωσε μέσο όρο 137,2 καρέ ανά δευτερόλεπτο, με ελάχιστο 103,5 και μέγιστο 191,7. Το 1% low ήταν 100,8 καρέ ανά δευτερόλεπτο και το 0.1% low στα 79.
• Στην ποιότητα DLSS Balanced, ο μέσος ρυθμός ήταν 152,9 καρέ ανά δευτερόλεπτο, με ελάχιστο 120,8 και μέγιστο 213,7. Το 1% low ήταν 113,9 και το 0.1% low στα 90 καρέ ανά δευτερόλεπτο.
• Στην ποιότητα DLSS Performance, ο μέσος ρυθμός καρέ αυξήθηκε σε 165,4, με ελάχιστο 113,7 και μέγιστο 213,7. Το 1% low ήταν 121,4 καρέ ανά δευτερόλεπτο και το 0.1% low στα 105,5.
• Στην ποιότητα DLAA, το παιχνίδι έτρεξε με μέσο ρυθμό 91 καρέ ανά δευτερόλεπτο, με ελάχιστο 61,1 και μέγιστο 144,2. Το 1% low ήταν 61,5 και το 0.1% low στα 49,6 καρέ ανά δευτερόλεπτο.



Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν σαφή βελτίωση της απόδοσης με τις διαφορετικές ρυθμίσεις, με το DLSS να παρέχει γενικά υψηλότερα καρέ ανά δευτερόλεπτο σε σχέση με το TAA, ενώ η χρήση των TTA Native και DLAA οδηγεί σε χαμηλότερο μέσο όρο FPS, αλλά με καλύτερη ποιότητα εικόνας.



Συμπερασματικά, η μεταφορά του God of War Ragnarok PC είναι μια εξαιρετική προσθήκη για τους fans του παιχνιδιού και της σειράς, προσφέροντας άριστη απόδοση και πλήθος βελτιώσεων σε γραφικά και τεχνικές δυνατότητες. Παρά τις απαιτήσεις σε hardware, η εμπειρία αποδεικνύεται αντάξια της φήμης του παιχνιδιού, διατηρώντας την επική ατμόσφαιρα και την ποιότητα της αρχικής έκδοσης. Η προσεκτική δουλειά της Jetpack Interactive διασφαλίζει πως ακόμη και οι πιο απαιτητικοί παίκτες θα απολαύσουν τη μοναδική ιστορία του Kratos και του Atreus. 

9.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ικανοποιητικό optimization και performance
  • Πληθώρα από features για καλύτερη απόδοση στους υπολογιστές
  • Άνετος χειρισμός
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Μικρές πτώσεις στο frame rate
  • Η απαίτηση ενός ισχυρού μηχανήματος είναι “μονόδρομος”
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*