Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

G.I. Joe: Wrath of Cobra Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Maple Powered Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    indie.io

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το G.I. Joe: Wrath of Cobra αν και αρκετά συμπαθητικό, δεν καταφέρνει να κοντράρει επάξια τα πιο ισορροπημένα και ώριμα παιχνίδια του κλάδου του.

Πιστεύουμε ότι δύσκολα θα συναντήσει κανείς άντρες ηλικίας 30+ που να μην είχαν ασχοληθεί κάποια στιγμή στην παιδική τους ηλικία με τα παιχνίδια της σειράς G.I. Joe ή την ομώνυμη σειρά κινουμένων σχεδίων. Σε συνδυασμό με την σειρά κινουμένων σχεδίων, η φράση “τζι-άι-τζο” ακουγόταν αρκετές φορές στα ελληνικά σπίτια, μιας και δύσκολα θα συναντούσε κανείς αγοράκι που να μην είχε έστω μία φιγούρα της εν λόγω σειράς. Θεωρούμε, λοιπόν, ότι η ομάδα ανάπτυξης του νέου παιχνιδιού G.I. Joe : Wrath of Cobra ορθώς επένδυσε στην δημιουργία ενός beat 'em up με ρετρό αισθητική, γιατί συνδυαστικά μιλάει στις καρδιές των 30ρηδων και 40ρηδων που θέλουν μία ακόμη δόση των δεκαετιών του ‘80 και ‘90.




Το θέμα είναι κατά πόσο μπορεί να σταθεί το G.I. Joe : Wrath of Cobra στην απαιτητική αγορά των βιντεοπαιχνιδιών, γιατί υπάρχουν αρκετές συλλογές αλλά και νέες κυκλοφορίες που έχουν ήδη επενδύσει στην ρετρό και arcade κουλτούρα. Μιλάμε για συλλογές και κυκλοφορίες που έχουν ως βάση γνωστά franchises και μ’ έναν τέτοιο ανταγωνισμό, οι γλυκές παιδικές αναμνήσεις δεν φτάνουν από μόνες τους για την επίτευξη των οποιωνδήποτε στόχων. Ο τίτλος μας καλωσορίζει μ’ ένα δυνατό intro, με εντυπωσιακή μουσική και ένα setup γεμάτο από εκρήξεις, μάχες αλλά και γνωστούς ήρωες. Δε θα το κρύψουμε ότι η oldschool αισθητική με pixel art και το soundtrack του παιχνιδιού μας προκάλεσαν έντονη νοσταλγία για τα “παιδικά” που βλέπαμε το Σαββατοκύριακο και τις βόλτες που κάναμε στα μαγαζιά με arcades. Οι χαρακτήρες από τους οποίους μπορεί να επιλέξει ο παίκτης είναι οι αγαπημένοι Snake Eyes, Duke, Scarlett, Roadblock και το παιχνίδι μας πετάει κυριολεκτικά μέσα σ’ ένα επεισόδιο με ένταση και αρκετή δράση. Σ’ ό,τι αφορά την αισθητική του τίτλου, η Maple Powered Games έκανε καλή δουλειά, δεν πήρε αχρείαστα ρίσκα και έφτιαξε μία περιπέτεια που θα προσφέρει ακριβώς αυτό που αναζητά κάποιος fan ή ένας χρήστης που θέλει ένα γρήγορο beat 'em up με μπόλικο ξύλο και δυνατά όπλα. Το soundtrack αν και καλό, μας φάνηκε λίγο περιορισμένο, μιας και υπήρχαν πίστες όπου το τραγούδι που έπαιζε από πίσω εξελισσόταν σε ανιαρή λούπα, ενώ αντίθετα στην αμέσως επόμενη ακουγόταν ένα αρκετά πιο εντυπωσιακό soundtrack. Αυτή η ανισορροπία βρίσκεται σε σχεδόν όλους τους τομείς του παιχνιδιού, αφού δεν θα ήταν υπερβολή να δηλώσουμε ότι το G.I. Joe: Wrath of Cobra είναι κυριολεκτικά του ύψους και του βάθους.



Ενώ υπάρχει παραδείγματος χάριν ένας πλουραλισμός στο art-style και τον περίγυρο των 12 διαφορετικών πιστών, οι εχθροί ανακυκλώνονται σχετικά γρήγορα σ’ ό,τι αφορά τις κινήσεις τους και τον τρόπο αντιμετώπισής τους. Τα όπλα και τα items που υπάρχουν στο πάτωμα των πιστών είναι επίσης λίγα και περιορισμένα, αφού ουσιαστικά υπάρχει ένα power up που μας κάνει ανίκητους και ένα item που γεμίζει την life bar μας. Παρ’ όλα αυτά, επειδή οι 12 πίστες διαρκούν συνολικά περίπου 2μιση ώρες, δεν προλάβαμε να βαρεθούμε εξαιτίας της ανακύκλωσης των εχθρών. Σίγουρα, αν μίκραιναν σε διάρκεια οι πίστες ή αν είχαμε μεγαλύτερη γκάμα στους κινδύνους που συναντήσαμε τα πράγματα θα κυλούσαν πιο διασκεδαστικά, αλλά σαν τυπικό beat 'em up το παιχνίδι κάνει την δουλειά του.



Εκεί που σίγουρα μένει μετεξεταστέο είναι στα boss fights και σε κάποια θέματα της AI. Υπάρχει τεράστια ανισορροπία σχετικά με την δυσκολία των bosses, αφού υπάρχουν κάποια που μας δυσκόλεψαν όπως θα έπρεπε και κάποια άλλα που είτε λόγω σχεδιασμού, είτε λόγω κακού ΑΙ, είναι κυριολεκτικά πανεύκολα. Τα θέματα με το ΑΙ τα συναντήσαμε και στον λύκο που καλεί ο Snake Eyes σαν special κίνηση, ο οποίος τις μισές φορές έμενε να τρέχει μόνος του πάνω σ’ έναν τοίχο, αγνοώντας τους εχθρούς, εμάς και τον γενικότερο περίγυρο. Τα bugs της ΑΙ θεωρούμε ότι είναι τα πιο κραυγαλέα θέματα του παιχνιδιού, χωρίς βέβαια να θέλουμε να υποβαθμίσουμε 1-2 κολλήματα με τον ήχο ή το γεγονός ότι για κάποιον λόγο τα cutscenes μερικές φορές δεν έπαιξαν ποτέ. Μπορεί στο PlayStation 5 να μην πετύχαμε crashes, μεγάλα frame drops ή προβλήματα που να καθιστούν το παιχνίδι unplayable, αλλά φαίνεται ότι ο τίτλος ήθελε λίγη δουλειά ακόμη για να έχουμε στα χέρια μας ένα απροβλημάτιστο port.



Στα καλά του τίτλου συγκαταλέγονται οι κινήσεις των ηρώων αλλά και το unlockable περιεχόμενο που προσθέτει σίγουρα ένα είδους replayability. Οι χαρακτήρες στηρίζονται σε light και heavy attacks, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν όμορφα σε mini combos και aerial κινήσεις. Σίγουρα υπάρχει μία ανισορροπία μεταξύ των χαρακτήρων αν και οι developers προσπάθησαν να το καλύψουν με τα διαφορετικά stats, αλλά το reach των επιθέσεων του Snake Eyes δεν μπορεί να καλυφθεί με κανέναν τρόπο όταν συγκριθεί π.χ. με την Scarlett και τα δικά της ατού. Αν επισκεφθεί κάποιος στο αρχικό μενού το “Extra”, θα ανακαλύψει ότι ανάμεσα στα modes όπως το Arcade και το Boss Rush, υπάρχουν και έξτρα χαρακτήρες που μπορούν να ξεκλειδωθούν μαζεύοντας data discs κατά την διάρκεια του story mode. Το βασικό mode έχει τέσσερα επίπεδα δυσκολίας και στο normal θεωρούμε ότι τα data discs που μας προσφέρονται ήταν κάπως λίγα. Μ’ ένα γεμάτο playthrough οι χρήστες μπορούν να ξεκλειδώσουν το πολύ ένα πράγμα από τον τομέα “Extras”, το οποίο το θεωρούμε γενικά λίγο πιο grindy απ’ ό,τι θα θέλαμε.



Παρ’ όλα αυτά, το G.I. Joe : Wrath of Cobra έχει περιεχόμενο για να κρατήσει τους παίκτες και μετά την πρώτη ολοκλήρωση του βασικού campaign, αλλά είναι φως φανάρι ότι μιλάμε για “άλλο” παιχνίδι όταν παίζεται με παρέα μέσω co-op. Σύμφωνοι, αυτό ισχύει για το 99% των beat 'em ups και arcades που κυκλοφορούν εκεί έξω, απλώς στην περίπτωση του G.I. Joe : Wrath of Cobra υπάρχουν θέματα που ενοχλούν περισσότερο όταν ο παίκτης καλείται να το τερματίσει μόνος του. Οι ανισορροπίες σε level design και εχθρούς, bugs όπου εξαιτίας τους μπορεί να βρεθούμε κολλημένοι σ’ ένα συγκεκριμένο σημείο και θα πρέπει να κάνουμε restart την πίστα, όλα αυτά καταπίνονται πιο εύκολα όταν υπάρχει η κατάλληλη παρέα στον καναπέ. Οι ήρωες διαφέρουν μεταξύ τους, ο χειρισμός αν και ελαφρώς ξύλινος είναι ικανοποιητικός και σε συνδυασμό με το όμορφο και ρετρό art-style, μία παρέα που γουστάρει το G.I. Joe θα περάσει σίγουρα αρκετά καλά. Οι υπόλοιποι ενδεχομένως να επιλέξουν να περιμένουν λίγο ώστε να διορθωθούν κάποια τεχνικά θέματα ή να πέσει λίγο η τιμή του, γιατί το G.I. Joe : Wrath of Cobra αν και αρκετά συμπαθητικό, δεν καταφέρνει να κοντράρει επάξια τα πιο ισορροπημένα και ώριμα παιχνίδια του κλάδου του. 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Διαφορετικοί και διασκεδαστικοί χαρακτήρες με special κινήσεις
  • Art style και μουσική ταιριάζουν στο franchise
  • Αρκετό περιεχόμενο για ξεκλείδωμα
  • Ιδιαίτερα διασκεδαστικό με παρέα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Ανισορροπίες σε boss fights και ήχο
  • Τα τεχνικά θέματα και το ΑΙ μας ενόχλησαν
  • Ανισσοροπίες σε level design και στο ρεπερτόριο των κινήσεων των εχθρών
  • Σαν single player παιχνίδι δεν έχει να δώσει πολλά
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*