Το Forza Motorsport επιστρέφει με μια σχετικά απλή μορφή. Υπάρχουν τέσσερα modes, τα Builder’s Cup Career Mode, Featured Multiplayer, Free Play και Rivals. Το πρώτο λειτουργεί ως το single player, προσφέροντας μια σειρά από πρωταθλήματα στα οποία μπορείτε να μπείτε με τα αυτοκίνητα που σας δωρίζονται ή εκείνα που αγοράσατε. Κάθε πρωτάθλημα έχει συγκεκριμένη λίστα αυτοκινήτων τα οποία μπορούν να συμμετέχουν. Μέσω του Builder’s Cup, το νέο Forza σας εισάγει στην λογική του leveling, building και tuning των αυτοκινήτων σας. Πάντως, το παιχνίδι γρήγορα δείχνει δύο βασικά μειονεκτήματά του: το car leveling και το Drivatar AI. Ενώ το tuning και το building του Forza Motorsport είναι πλούσιο σε επιλογές, με εξαρτήματα προσαρμοσμένα στο κάθε όχημα, ο μόνος τρόπος να μπορέσετε να εξοπλίσετε το αυτοκίνητό σας με ό,τι ακριβώς επιθυμείτε, είναι να το αναβαθμίσετε σε level 50, οδηγώντας. Πριν από κάθε αγώνα υπάρχει το practice mode, στο οποίο σας δίνεται ένας ενδεικτικός χρόνος να περάσετε ανάλογα με τη δυσκολία που έχετε επιλέξει. Ευτυχώς, το practice μπορείτε να το προσπεράσετε. Οδηγώντας σε practice ή σε αγώνες και ολοκληρώνοντας τμήματα της πίστας οδηγώντας καθαρά και σωστά, προσπερνώντας και κάνοντας γρηγορότερους γύρους, το αυτοκίνητό σας ανεβαίνει levels. Κάθε level ξεκλειδώνει κομμάτια εξοπλισμού που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε το όχημά σας, όπως νέες εξατμίσεις, κινητήρες, αναρτήσεις, συμπλέκτες, σασμάν και πολλά (πάρα πολλά) άλλα. Δυστυχώς, ο μόνος τρόπος να μπορέσετε να ξεκλειδώσετε τα πάντα, είναι να φτάσετε στο level 50.
Σε ένα simcade όπως το Forza Motorsport, αυτό αποτελεί πρόβλημα, καθώς ο παίκτης πρέπει να αναλώσει σχεδόν δύο ώρες (αν δεν είναι ιδιαίτερα καλός οδηγός, μέχρι τρεις) προκειμένου να ξεκλειδώσει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για να δοκιμάσει το build που επιθυμεί. Σε περίπτωση που εν τέλει το αυτοκίνητο δεν του αρέσει, τότε απλά έχει πετάξει τον χρόνο του και πρέπει να κάνει ακριβώς το ίδιο με ένα άλλο που θέλει να δοκιμάσει. Ταυτόχρονα, αν αποκτήσετε δύο ίδια αυτοκίνητα, πρέπει να τα ανεβάσετε level ξεχωριστά, μετατρέποντας τα πολλαπλά έτοιμα builds για τα προτιμώμενα οχήματα σε εφιαλτικό στόχο. Ένα θετικό είναι πως το building και το tuning προσομοιώνονται εξαιρετικά και οι αλλαγές που γίνονται στο όχημα μεταφράζονται ξεκάθαρα στην οδήγηση αυτού, ειδικά αν παίζετε με τιμονιέρα. Το δεύτερο πολύ βασικό μειονέκτημα, είναι το ΑΙ των Drivatars με τα οποία διαγωνίζεστε. Το νέο Forza, έχει υλοποιήσει ένα σύστημα ποινών, προκειμένου να αποτρέψει τους παίκτες από το να κόβουν την πίστα, ή να τρακάρουν πάνω σε άλλα οχήματα. Το σύστημα λειτουργεί ως επί το πλείστον σωστά, κάνοντας την εμπειρία πιο ευχάριστη και θα το αναλύσουμε παρακάτω. Παρόλα αυτά, τα AI Drivatars, δεν δείχνουν κανέναν απολύτως σεβασμό στο σύστημα ποινών, σε όποιο επίπεδο ταχύτητας τα ορίσετε. Σε πάρα πολλές περιπτώσεις, οι αντίπαλοι θα πέφτουν πάνω σας κατά την διάρκεια που στρίβετε, βγάζοντάς σας από την πίστα. Το σύστημα κανόνων θα τους δίνει δευτερόλεπτα ποινής, αλλά το γεγονός ότι ο αγώνας σας καταστράφηκε δεν αναιρείται. Ειδικά αν επιλέξετε να παίζετε με expert rules, που σημαίνει ότι δεν θα έχετε στην δυνατότητά σας τα γνωστά rewinds της σειράς και το αμάξι σας θα παθαίνει σοβαρές ζημιές σε αναρτήσεις, κινητήρα και λάστιχα αν κάποιο «bot» σας πετάξει στον τοίχο. Είναι απορίας άξιο, πως η Turn 10 δεν έχει υλοποιήσει ghosting στο single player στον νέο της τίτλο, το οποίο είναι μια λειτουργία που κάνει ένα αντίπαλο αυτοκίνητο «διάφανο» επιτρέποντάς σας να περάσετε από μέσα του χωρίς να καταστραφεί ο αγώνας σας.
Όσον αφορά το σύστημα δυσκολίας, εδώ υπάρχουν δελεαστικές επιλογές. Αρχικά, μπορείτε να επιλέξετε σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10 την δυσκολία των Drivatars με τα οποία θα ανταγωνίζεστε. Κρατήστε κατά νου, ότι αυτή η δυσκολία δεν επηρεάζει την επιμονή του ΑΙ να ακολουθεί μια συγκεκριμένη αγωνιστική γραμμή και να πέφτει πάνω σας αν είστε στον δρόμο του. Στην συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τριών σετ κανόνων: Club Rules, όπου δεν υπάρχει παρά μόνο οπτική ζημιά στο όχημά σας, πολύ λίγες ποινές από το σύστημα διαιτησίας και έχετε στην διάθεσή σας το σύστημα rewind, το οποίο σας δίνει την δυνατότητα να γυρίσετε τον χρόνο πίσω ζωντανά, αν κάποιο ΑΙ σας σακάτεψε, ή αν δεν πήρατε σωστά μια στροφή. Έπειτα, υπάρχουν τα sport rules, κατά τα οποία προστίθεται μόνο προσομοίωση κατανάλωσης καυσίμου και ελαστικών και μερικές ακόμη ποινές από το σύστημα διαιτησίας. Τέλος, υπάρχουν τα expert rules, που είναι στοχευμένα στην πραγματική εμπειρία Forza Motorsport, όπου προσομοιώνεται πραγματική μηχανική ζημιά στο όχημα, δεν υπάρχουν rewinds και το σύστημα διαιτησίας θα τιμωρήσει και το παραμικρό αγωνιστικό λάθος που θα κάνετε. Η πλειοψηφία του παιχνιδιού του συντάκτη για αυτό το review έγινε σε expert mode και με τιμονιέρα και με χειριστήριο, χρησιμοποιώντας τα άλλα δύο σετ από κανόνες μόνο για συγκρίσεις και δοκιμές μικρού χρόνου.
Τέλος, ακολουθεί το σύστημα «Risk VS Reward» κατά το οποίο επιλέγετε την θέση εκκίνησής σας, από πρώτο όχημα μέχρι 24ο . Όσο πιο πίσω ορίσετε το όχημά σας, τόσο πιο πολλά credits θα λάβετε αν καταφέρετε να ανεβείτε στο βάθρο, ή ακόμη καλύτερα να κερδίσετε. Οι βετεράνοι του είδους simcade, δεν θα αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε δυσκολία να τερματίσουν πρώτοι από τελευταίοι, σε δυσκολία Drivatar μέχρι 5-6/10. Κατά την εμπειρία μας με το Builder’s Cup, παρατηρήσαμε και δύο συστήματα στα οποία βγάλαμε το καπέλο στην Turn 10 για την επιλογή της καινοτομίας. Το ένα είναι το σύστημα προσομοίωσης ελαστικών, το οποίο είναι πραγματικά εκπληκτικό και μίλια μπροστά από άλλα ανταγωνιστικά παιχνίδια του είδους. Το παραμικρό φρενάρισμα που θα «κλειδώσει» τα φρένα, ένα μικρό drift, ή ένα μεγάλο tête-à-queue καταστρέφουν σιγά σιγά ή μονομιάς τα ελαστικά, κάτι το οποίο είναι εμφανές και στις δονήσεις της τιμονιέρας αλλά φυσικά και στην οδήγηση. Σε αγώνες με μεσαία διάρκεια για τα δεδομένα του τίτλου (περίπου 10-15 γύρους) είναι επιτακτική η ανάγκη να μπείτε στα pits την κατάλληλη στιγμή και να αλλάξετε ελαστικά. Μάλιστα, ο τύπος των ελαστικών σας θα καθορίσει πολύ εύστοχα και τα κρατήματα του οχήματος στις στροφές και την διάρκειά τους και -το πιο σημαντικό απ’ όλα- τους χρόνους σας. Το σύστημα προσομοίωσης ελαστικών ήταν ότι πιο απολαυστικό έχουμε δει σε simcade.
Το δεύτερο εξαιρετικό σύστημα, ήταν αυτό της προσομοίωσης του καυσίμου. Πριν από κάθε αγώνα, δικαιούστε να προσαρμόσετε την ποσότητα καυσίμου του οχήματός σας, ενώ έχετε και ενημέρωση πάνω κάτω πόσους γύρους θα διαρκέσει. Ταυτόχρονα, μπορείτε να παρακολουθήσετε τι ποσότητα καυσίμου χρησιμοποιούν οι αντίπαλοί σας, κάτι που βοηθά ιδιαίτερα στο multiplayer, το οποίο θα αναλύσουμε μετά. Απογοητευτικό παρουσιάζεται παρόλα αυτά, το σύστημα του καιρού, παρά την πολύ μεγάλη διαφήμισή του από την Turn 10. Ενώ είναι ξεκάθαρο πως έχει πέσει αρκετή δουλειά στην δυναμική αλλαγή του καιρού κατά την διάρκεια του αγώνα, η υγρασία, η βροχή, ή το στεγνό και καυτό δάπεδο δεν φαίνεται να επηρεάζουν αρκετά την οδήγηση για να «μπούμε» στα νερά της προσομοίωσης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αγώνες στους οποίους συμμετείχε ο συντάκτης και ξέσπασε μπόρα, μπόρεσε να τερματίσει με ευκολία πάνω από τρείς γύρους με εντελώς μουσκεμένο δάπεδο, με μεσαία γόμα, προσθέτοντας μόνο δύο δευτερόλεπτα στον χρόνο γύρου του. Σε οποιοδήποτε άλλο τίτλο του είδους, αν ξεσπάσει βροχή αρκετή για να βρέξει την πίστα, η αποφυγή των pits για αλλαγή ελαστικών σημαίνει τον άμεσο αποκλεισμό του οδηγού, καθώς το όχημα δεν θα πρέπει να οδηγείται σε καμία περίπτωση. Το στοιχείο αυτό μπορεί εύκολα να αγνοηθεί σε τίτλους arcade racing όπως το Need for Speed ή το Forza Horizon, αλλά οι φανατικοί του είδους θα απογοητευτούν αρκετά από την μηδαμινή σχεδόν επιρροή που έχει ο καιρός στην οδήγηση.
Πριν προχωρήσουμε στο multiplayer, ας μιλήσουμε για το «ζουμί», που είναι η αίσθηση οδήγησης του κάθε οχήματος. Το Forza Motorsport παρουσιάζεται διαφορετικό από τους προκατόχους του, προσπαθώντας να πετύχει τη «χρυσή» τομή μεταξύ arcade και προσομοίωσης. Παρόλα αυτά, δεν μπορούμε να πούμε ότι το κάνει με την ίδια επιτυχία που έχουμε δει αλλού. Ενώ η αίσθηση της οδήγησης είναι ικανοποιητική και το φρενάρισμα και η προσομοίωση ελαστικών είναι τα καλύτερα του είδους, πολλά αυτοκίνητα δεν έχουν ιδιαίτερα διαφορετική συμπεριφορά στον δρόμο, κυρίως αυτά που έχουν κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Δεν υπάρχουν έντονες διαφορές μεταξύ ενός Ford Focus και ενός Honda Civic, κάτι το οποίο θα προσέξουν μόνο οι φανατικοί του είδους. Το Forza Motorsport είναι σημαντικά πιο «εύκολο» να παιχτεί, καθώς φαίνεται πως η Turn 10 προσπάθησε να επιτύχει ισορροπία μεταξύ χειριστηρίου και τιμονιέρας. Ο τίτλος είναι ο πρώτος στον οποίο ο συντάκτης μπόρεσε να ολοκληρώσει γύρο στην ίδια σχεδόν ταχύτητα με χειριστήριο και με τιμονιέρα, με απενεργοποιημένα όλα τα assists. Μάλιστα, αν ενεργοποιηθούν assists, τότε η οδήγηση με χειριστήριο καταλήγει να είναι ακόμη πιο γρήγορη από ό,τι με τιμονιέρα. Το στοιχείο αυτό είναι αμφιλεγόμενο. Κάποιοι θα το λατρέψουν, κάποιοι θα το μισήσουν, καθώς η τιμονιέρα θα έπρεπε να προσφέρει ξεκάθαρο πλεονέκτημα σε expert rules. Μάλιστα, μικροαλλαγές ρύθμισης επιδόσεων όπως brake balance ή κατανάλωση καυσίμων, δεν είναι διαθέσιμες για αλλαγή ζωντανά κατά την διάρκεια του αγώνα, κάτι το οποίο υπάρχει στην πραγματικότητα αλλά και σε ανταγωνιστικά παιχνίδια του είδους. Το νέο Forza θυμίζει πολύ περισσότερο Forza Horizon με απενεργοποιημένα όλα τα assists, παρά ένα καθαρό simcade και φαίνεται πως υπάρχει μια μεγαλύτερη στροφή προς την arcade φύση, παρά προς την πιο ρεαλιστική πλευρά χειρισμού ενός αυτοκινήτου.
Η παραπάνω παράγραφος δεν θα είναι για όλους τους παίκτες απαραίτητα κακή. Τα στοιχεία που παρατηρήθηκαν, είναι ξεκάθαρο ότι υλοποιήθηκαν έτσι από την Turn 10 για να κάνουν τον τίτλο πιο εύκολα προσβάσιμο μέσω χειριστηρίου. Προσωπική άποψη του συντάκτη είναι πως ένας τέτοιος τίτλος δεν θα έπρεπε να είναι εύκολο να παιχτεί με χειριστήριο, με όλα τα driving assists κλειστά. Γι’ αυτό άλλωστε υπάρχουν τα club rules και sport rules. Τα expert rules θα έπρεπε να στοχεύουν αποκλειστικά και μόνο σε τιμονιέρα, για να επιτευχθεί και η απόλυτη ισορροπία στα multiplayer lobbies. Σε γενικές γραμμές όμως, η αίσθηση της οδήγησης είναι καλύτερη από του Forza Motorsport 7, καθώς το σύστημα προσομοίωσης των ελαστικών επηρεάζει πολύ τα κρατήματα και τον τρόπο που κινείται ένα αυτοκίνητο στην πίστα. To Free play mode είναι απλό. Επιλέγετε μια πίστα, το όχημά σας, γύρους και διάφορες άλλες ρυθμίσεις και ξεκινάτε. Είναι καλό για προπόνηση και δοκιμή νέων builds, αλλά δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να πούμε για αυτό. Αν και δεν είχαμε το προνόμιο να απολαύσουμε πολλά multiplayer lobbies, καθώς την πρώτη εβδομάδα του review δεν υπήρχε μεγάλος αριθμός παικτών, οφείλουμε να πούμε ότι το online κομμάτι δουλεύει εξαιρετικά. Ουδεμία φορά συναντήσαμε το λεγόμενο «stuttering» σε αντιπάλους, lag, input lag, ή οποιασδήποτε μορφής καθυστέρηση ή disconnect. Οι αγώνες «ρολάρουν» εξαιρετικά, χάρη στο νέο σύστημα διαιτησίας του Forza, το οποίο μπορεί να αποτυγχάνει στο single player λόγω του κάτω του μέσου όρου ΑΙ, αλλά στο online παίζει μεγάλο ρόλο στο να μετατρέψει έναν αγώνα από χαοτικό σε πεντακάθαρο.
Οποιαδήποτε επαφή για την οποία ευθύνεστε, θα σας τιμωρήσει σημαντικά, κοστίζοντας θέσεις από την κατάταξη. Είναι επιτακτικότατη η ανάγκη να οδηγείτε καθαρά. Επιπλέον, πέραν του skill rating υπάρχει και το safety rating, τα οποία λειτουργούν ακριβώς όπως και τα driver και sportsmanship ratings του Gran Turismo. Ακόμη και αν κερδίζετε πολλούς αγώνες, αν το κάνετε εις βάρος των αντιπάλων σας και με αθέμιτο τρόπο, τότε το safety rating σας θα πέσει κατακόρυφα, τοποθετώντας σας σε lobbies με άλλους αγενείς οδηγούς. Παρατηρήσαμε ότι από τις πρώτες ημέρες, οι παίκτες που συναντήσαμε είχαν πιάσει το νόημα. Τρέξαμε κάποιους πολύ καθαρούς αγώνες, κάποιους όπου υπήρχαν ατυχήματά τους, αλλά ποτέ από ύπουλη κίνηση κάποιου άλλου παίκτη. To multiplayer χωρίζεται σε δύο κομμάτια, αυτά του featured και του private multiplayer. Το featured multiplayer, χωρίζεται με την σειρά του σε δύο άλλα κομμάτια, τα spec events και τα open events. Tα πρώτα, έχουν προκαθορισμένα αυτοκίνητα που μπορείτε να αγοράσετε ή να νοικιάσετε για να τρέξετε. Προκαθορισμένα, σημαίνει ότι δεν μπορείτε να τα πειράξετε με κανέναν τρόπο, άρα σε αυτό το mode οι αγώνες είναι πιο balanced, αφού τα αυτοκίνητα έχουν σχετικά τα ίδια χαρακτηριστικά. Η βασική διαφορά των ενοικιασμένων αυτοκινήτων, είναι ότι δεν υπάρχει κανένα κόστος για την ενοικίαση, αλλά ταυτόχρονα δεν μπορείτε να ανεβάσετε level το αμάξι σας αν αυτό είναι νοικιασμένο. Αν αγοράσετε αυτοκίνητο για να τρέξετε, μπορείτε να το ανεβάσετε level, αλλά είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι δεν το χρειάζεστε για τα spec events, αφού όλο το balancing έχει γίνει αυτόματα από την Turn 10 και δεν μπορείτε να πειράξετε τίποτα. Στα open events από την άλλη, μπορείτε να μπείτε σχεδόν με ό,τι αυτοκίνητο επιθυμείτε, σε σειρές τουρνουά χωρισμένες σε κλάσεις οχημάτων, με το δικό σας custom setup και να τρέξετε.
Σε οποιοδήποτε από τα δύο events, ο αγώνας χωρίζεται σε τρία μέρη. Το practice, το qualifying και τον αγώνα. Το practice και το qualifying είναι προαιρετικά, οπότε αν δεν συμμετέχετε θα ξεκινήσετε από όσο το δυνατόν πιο χαμηλά γίνεται στον αγώνα. Το μεγάλο θετικό εδώ είναι πως στον γύρος σας στο qualifying όλοι οι αντίπαλοι είναι «ghosts», πράγμα που σημαίνει ότι κανένας δεν θα τον επηρεάσει αρνητικά. Μια άλλη εξαιρετική προσθήκη από την Turn 10, είναι η δυνατότητα παράλειψης ενός γύρου. Αν κατά την διάρκεια των προκριματικών, κάνετε κάποιο λάθος για το οποίο δεχθείτε ποινή, δεν χρειάζεται να ολοκληρώσετε τον «νεκρό» γύρο για να προσπαθήσετε από την αρχή. Μπορείτε να παραλείψετε τον γύρο και το παιχνίδι θα σας επιστρέψει αυτόματα στην αρχή του επόμενου για να κάνετε νέο χρόνο. Η δυνατότητα αυτή είναι ιδιαίτερα βοηθητική, γλυτώνοντας πολύτιμα λεπτά από την διαδικασία. Μια άλλη εξαιρετική προσθήκη είναι πως αν χρειαστεί να κάνετε “pause” το παιχνίδι ενώ βρίσκεστε σε αγώνα online, το αυτοκίνητό σας, θα μετατραπεί σε ghost, επιτρέποντας τους άλλους παίκτες να περάσουν από μέσα. Ταυτόχρονα, το ΑΙ θα συνεχίσει να οδηγάει το αυτοκίνητο για να μην χρειαστεί να εγκαταλείψετε. Φυσικά, η οδήγηση του θα είναι πολύ πιο αργή, αλλά και πάλι, δεν καταστρέφεται ο αγώνας σας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Υπάρχουν αγώνες, οι οποίοι δεν θα περιέχουν pit, θα περιέχουν προαιρετικό pit, ή υποχρεωτικό pit. Κατά την διάρκεια του pit, μπορείτε να επιλέξετε μαλακή, μεσαία ή σκληρή γόμα στο ελαστικό σας, ποσότητα καυσίμου και αν θέλετε να επισκευάσετε κάποια ζημιά του οχήματος. Φυσικά, όσο πιο πολλές αλλαγές επιλέξετε, τόσο πιο πολύ θα διαρκέσει το pit stop, κοστίζοντας στον αγώνα. To “Rivals Mode” είναι μια δυνατότητα που παλαιότεροι παίκτες θα αναγνωρίσουν. Σε αυτό, επιλέγετε μια πίστα και τρέχετε ενάντια στο “ghost” ενός ανθρώπου της επιλογής σας, που έχει κάνει χρόνο σε μια πίστα, προσπαθώντας να τον ξεπεράσετε. Τέλος, θα αναλύσουμε τις επιδόσεις και τα γραφικά. Η αλήθεια είναι πως το Forza Motorsport, είναι ένα όμορφο παιχνίδι, στο οποίο έχει δοθεί προσοχή στο εξωτερικό και στο εσωτερικό των οχημάτων, ενώ οι αντανακλάσεις Ray Tracing το απογειώνουν. Παρόλα αυτά, με κλειστό το Ray Tracing, δεν υπάρχει κάτι αξιοσημείωτο, ή κάτι που να μας εξέπληξε, σε αντίθεση με το Forza Horizon 5, που όταν το αντικρίσαμε πρώτη φορά μας έπεσε το σαγόνι.
Περίεργο είναι το γεγονός πως σε ένα σύστημα το οποίο άνετα μπορεί να «τρέξει» το παιχνίδι σε ανάλυση 2560x1440 και σε Ultra settings, υπήρχαν πολλά σημεία στα οποία δεν απέδωσε τα ζητούμενα. Η αρχή της κάθε πίστας, λόγω του pitwall και των κερκίδων είχε μεγάλα frame drops και αναγκαστήκαμε να ρίξουμε την ποιότητα των γραφικών και του Ray Tracing, καθώς και να ενεργοποιήσουμε το DLSS προκειμένου να κρατηθούμε σταθερά πάνω από τα 60fps. Ακόμη και τότε, σε περιπτώσεις βροχής, υπήρχαν κάποιες πτώσεις στα frames, οι οποίες όμως τουλάχιστον δεν ήταν ενοχλητικές. Οι πίστες κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος. Η άσφαλτος είναι σίγουρα λεπτομερής, αλλά πέραν αυτού, το γύρω περιβάλλον, όπως τα δέντρα και η βλάστηση δεν αποτελούν θέαμα που δεν έχουμε ξαναδεί. Μάλιστα, σε υψηλές ρυθμίσεις γραφικών, τα loading times αυξήθηκαν και τα πρώτα δευτερόλεπτα του αγώνα υπήρχε έντονο pop-in και αργή φόρτωση των λεπτομερειών των γύρω κτιρίων και στοιχείων της πίστας.
Σίγουρα ο τεχνικός και οπτικός τομέας, μπορεί να βελτιωθεί κι άλλο, χωρίς αυτό να καταστρέφει την εμπειρία του παίκτη. Η Turn 10, φρόντισε να υπάρχουν στο λανσάρισμα περισσότερα από 500 αυτοκίνητα, κάτι εντυπωσιακό, αφού ήδη γνωρίζουμε ότι θα προστεθούν και άλλα αυτοκίνητα και πίστες στο μέλλον. Εντυπωσιακή προσθήκη είναι και τα μονοθέσια των δεκαετιών ‘60 και ‘70, τα οποία μάλιστα έχουν και δικό τους ξεχωριστό mode στο multiplayer, προσφέροντας αρκετή διασκέδαση. Το παιχνίδι περιέχει 20 πίστες, ενώ έχει ανακοινωθεί και το πολύ δημοφιλές Nürburgring Nordschleife για την άνοιξη του 2024. Αξίζει να σημειώσουμε πως και ο ήχος από το κάθε όχημα είναι εντυπωσιακός. Επιπλέον, ο ήχος των ελαστικών κατά την διάρκεια του αγώνα δίνει άμεσα την πληροφορία στον παίκτη, αν πρέπει να ελαττώσει το φρενάρισμά του και πόσο φθείρει τα ελαστικά του την κάθε στιγμή.
Εν κατακλείδι, το Forza Motorsport είναι ένα πολύ καλό simcade, όπου έχουν υλοποιηθεί άψογα κάποια στοιχεία όπως η προσομοίωση των ελαστικών και το σύστημα διαιτησίας και ποινών, το οποίο σχεδόν πάντα λαμβάνει σωστές αποφάσεις. Από την άλλη, έχει ελλείψεις που δεν περιμένουμε από έναν τίτλο του 2023, με μεγάλο budget και καταξιωμένη ομάδα ανάπτυξης. Μένει να δούμε την πορεία του, καθώς η Turn 10 έχει ανακοινώσει μηνιαία προσθήκη λειτουργιών, αυτοκινήτων και πιστών. Η προσομοίωση της οδήγησης δεν φαντάζει πολύ διαφορετική από αυτή του Forza Horizon 5 με όλες τις υποβοηθήσεις κλειστές, κάτι το οποίο εξυπηρετεί ιδιαίτερα στο multiplayer, αλλά “χάνει” έδαφος σε σχέση με άλλα παιχνίδια του ανταγωνισμού που εστιάζουν πολύ περισσότερο στον ρεαλισμό. Είναι εξαιρετική προσθήκη στην βιβλιοθήκη του Game Pass, αλλά αν περιμένετε ότι θα παίξετε το καλύτερο simcade της τρέχουσας γενιάς, ενδεχομένως να απογοητευτείτε.
15 ευρώ θα το ευχαριστηθουμε ένα μήνα και έπειτα θα συνεχίσουμε με το free efootball. Εφόσον το παιχνίδι είναι για xbox καλό ήταν να είχαμε review βασιζόμενο στο Χ και όχι σε υπολογιστή γνώμη μου πάντα
Κοιτα έγινε πλ καλή δουλειά σε ενημέρωση και για τιμόνι και για χειριστήριο όποτε νομίζω εκανα καλή κάλυψη ωστόσο θα μπορούσαν να γράψουν επιπλέον πληροφορίες για τις υπόλοιπες εκδόσεις έστω καμία παράγραφο γιατί εκεί είναι και η πλειοψηφία του κόσμου που θα το δοκιμάσει . Λόγο περισσότερων συνδρομών βέβαια
Εδώ είναι Ελλάδα. Δεν υπάρχουν πολυτέλειες όπως έξτρα κωδικός για κονσόλες.
Παίζω στο series X. Δεν ξέρω αν το παίξατε σε PC αλλά τα γραφικά σε series X είναι τρομερά. Ειδικά το περιβάλλον γύρω από την πίστα. Και παίζω σε performance mode χωρίς το ray tracing
Ναι φίλε μου είναι λογικη η απορία άσου αλλά σου έχω μια απάντηση πάνω σε αυτό. Είναι επειδή δεν έχει στο εξώφυλλο το σήμα του PS5. Τα έχω πει και σε προηγουμενο post κάποια πράγματα Για το site εδώ .Έχω το GTR 7 (παρεμπιπτόντως 9 βαθμολογία στο site σας.) Απλά προκαλεί μειδίαμα η όλη φάση σχετικά με την αντικειμενικότητα πάνω σε κάποια όμοια game.
To Death Straning που είχε PS στο εξώφυλλο πήρε 6. Ας σταματήσει λίγο αυτή η καραμέλα παρακαλώ, είναι άδικο πραγματικά για όλη τη δουλειά που γίνεται