Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

F.I.S.T: Forged in Shadow Torch Review

  • F.I.S.T: Forged in Shadow Torch
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://game.bilibili.com/FIST-EN/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
*
Μετά το Πάσχα, θυμόμαστε ένα από τα games που έμειναν πίσω στη λίστα μας. Το F.I.S.T: Forged in Shadow Torch. Αξίζει;

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, το F.I.S.T: Forged In the Shadow Torch αποτελεί ένα metroidvania, δισδιαστατο action platform που συνδυάζει την εύκολη μα απολαυστική μάχη, με κάποιο βαθμό εξερεύνησης. Και μπορεί το σενάριο ως ροή να μην διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, όμως σίγουρα κεντρίζουν το ενδιαφέρον οι πρωταγωνιστές αλλά και η άψογη αισθητική του steampunk κόσμου του παιχνιδιού.




Πρωταγωνιστής είναι ο Rayton, ένα κουνέλι-παλαίμαχος πολεμιστής που ναι μεν έχει κουραστεί από τις μάχες που έχει δώσει στο παρελθόν, όμως η περιπέτεια του θα τον οδηγήσει στο να παίξει καθοριστικό ρόλο για την απελευθέρωση της Torch City. Βλέπετε την πόλη έχει κυριεύσει μια ρομποτική λεγεώνα και οι υπόλοιποι κάτοικοι έχουν ούτως ή άλλως απηυδήσει και σχεδιάζουν με αργά βήματα την επανάστασή τους. Και ο Rayton δεν θα μπορούσε να αποτελέσει τίποτα άλλο πάρα εμπνευση για να ξεκινήσει ο αγώνας προς την ελευθερία. Το gameplay του F.I.S.T. χαρακτηρίζεται από απλότητα μα και αποτελεσματικότητα. Η περιήγηση στην steampunk Torch City γίνεται αποκλειστικά σε δύο διαστάσεις με την τρίτη διάσταση να μπαίνει στο παιχνίδι κατά την εκτέλεση ειδικών κινήσεων, αλλά μόνο σε οπτικό επίπεδο. Οντας εξοπλισμένος, πρακτικά με μια τεράστια μπουνιά, οι κινησεις που χρησιμοποιεί ο Rayton είναι κάτι παραπάνω από ευχάριστες και το animation τους αρκετά ευφάνταστο. Τόσο η γρήγορη όσο και πιο αργή και φυσικά πιο αποτελεσματική επίθεση συνδυάζονται μεταξύ τους και δημιουργούν combos οργανικά, χωρίς να κουράζουν ή να απαιτούν από τον παίκτη ικανότητα που θα θύμιζε fighting game.



Κατά την διάρκεια της εξερεύνησης μας, ο Rayton αποκτά νέα gadgets από συγκεκριμένους κατοίκους της πόλης. Σαν κλασικός τίτλος τύπου metroidvania, κάθε καινούριο gadget του επιτρέπει να φτάσει σε μέρη που προηγουμένως δεν μπορούσε, αλλά όχι μόνο. Επιπλέον οι ίδιοι οι μηχανισμοί των gadget εμπλουτίζουν την μάχη και αποτελούν πολύτιμα εργαλεία του Rayton για να ολοκληρώσει την περιπέτεια του. Για παράδειγμα, σε πρώτη φάση ο Rayton αποκτά τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί τους τοίχους για να αυξήσει την ταχύτητά του, αργότερα θα αποκτήσει το κλασικό διπλό άλμα και κάπως έτσι προσθέτει ικανότητες στο ρεπερτόριό του. Η απόκτηση των νέων ικανοτήτων γίνεται μέσω ενός καταστήματος όπου ξοδεύουμε πόντους και μαγνητικούς δίσκους που αποκτούμε κατά την εξερευνηση μας. Ο ρυθμός με τον οποίο αποκτούμε τις αναβαθμίσεις είναι πολύ ικανοποιητικός, χωρίς να καθυστερεί εσκεμμένα τον παίκτη ή να τον κάνει να νιώθει τεχνητά περιορισμένος στον κόσμο του παιχνιδιού. Η διάρκεια του τίτλου είναι περίπου 15 ώρες με αρκετή εξερεύνηση και backtracking βέβαια. Η χρήση του χάρτη κάνει την πλοήγηση προς τα εκάστοτε objectives σχετικά ευκολότερη, όμως καλό θα είναι να έχετε κατά νου πως πρέπει να κάνετε pause για να μπορέσετε να τον συμβουλευτείτε. Το platforming από την άλλη χρησιμοποιεί απλούς μηχανισμούς, συνδυαστικά και με τις αναβαθμίσεις στις οποίες αναφερθήκαμε προηγουμένως.



Τεχνικά, αν και ο σχεδιασμός του F.I.S.T. δεν αποτελεί ούτως ή άλλως κάτι πραγματικά ριζοσπαστικό, μπορούμε να πούμε πως χαρήκαμε ιδιαίτερα με τα καρφωμένα 60fps κατά τη διάρκεια του playthrough μας στο PlayStation 5. Στο PlayStation 4 από την άλλη (είτε το απλό είτε το pro), η δράση τρέχει στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο αλλά και σε χαμηλότερη ανάλυση. Στα υπόλοιπα γραφικά στοιχεία οι δύο εκδόσεις απέχουν ελάχιστα, κάτι που είναι κρίμα μιας και ειδικά κατά τη διάρκεια των μαχών θεωρούμε πως στην περίπτωση του PlayStation 4 Pro θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κάποιος μηχανισμός Dynamic Resolution Scaling για να επιτευχθούν τα 60 καρέ το δευτερόλεπτο.



Στα μειονεκτήματα του τίτλου, θα μπορούσαμε να πούμε πως το gameplay θα μπορούσε να διαφοροποιείται περισσότερο κατά τη διάρκειά του. Δεν είναι πως δεν βλέπουμε την προσπάθεια των developers, ειδικά όσο η περιπέτεια του Rayton φτάνει προς το τέλος της, όμως ακόμα κι έτσι θα θέλαμε κάτι περισσότερο, για να το κάνει πραγματικά αξιομνημόνευτο.



Αυτό που ξεχωρίζει τελικά την κυκλοφορία του FIST: Forged In The Shadow Torch δεν είναι άλλο από το μεράκι. Ο λεπτομερής συνδυασμός των επιπέδων, τα shortcuts που ξεκλειδώνονται με τη χρήση των αναβαθμίσεων αλλά και οι μάχες που σπάνε την “μονοτονία” της εξερεύνησης δίνουν στο παιχνίδι έναν χαρακτήρα που σίγουρα τον κάνει να ξεχωρίζει στον κυκεώνα των metroidvania εκεί έξω. Ακόμα και αν δεν αποτελεί το παιχνίδι της γενιάς, ή κάτι που θα σας μείνει πραγματικά αξέχαστο, οι 15 ώρες αγνής διασκέδασης που περάσαμε εμείς ήταν σίγουρα αρκετές για να μας κάνουν να το προτείνουμε ανεπιφύλακτα στους λάτρεις του είδους. Η TI Games έχει δώσει ένα πραγματικά στιβαρό αποτέλεσμα, κάτι που εκτιμούμε απεριόριστα αλλά και κάτι που μας κάνει να περιμένουμε σίγουρα για να ρίξουμε μια ματιά στην επόμενή τους προσπάθεια. 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Στιβαρό gameplay
  • Σχεδιαστικά ενδιαφέρον κόσμος
  • Σταθερός ρυθμός αναβαθμίσεων που πετυχαίνει την ισορροπία μεταξύ δράσης και εξερεύνησης, χωρίς να καθυστερεί τεχνητά τον παίκτη
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Θα θέλαμε περισσότερη τόλμη από την TI Games που θα έκανε τον τίτλο πραγματικά αξιομνημόνευτο
  • Καμία έκπληξη στο σενάριο ή στην διαφοροποίηση των μηχανισμών όσο προχωράει ο τίτλος
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • DMSz750
    • Πολύ ωραίο παιχνίδι πραγματικά. Αλλά απο ένα σημείο και μετά έφτασαν σε αηδιαστικά επίπεδα την δυσκολία. Εκεί που λέει να γίνεις master στα άχρηστα combo το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο. Ή ο τελικός αρχηγός ντάξει.... είπαμε, παιχνίδι είναι.

*