Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Η Mojang το ξεκαθαρίζει, το Minecraft δεν θα γίνει free-to-play

NEWS
  • 15 λεπτά πριν

Assassin’s Creed Shadows: Τα νούμερα μαρτυρούν την επιτυχία του

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Το Netflix ξεκινάει το streaming περιεχομένου σε HDR10+

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Το FBC Firebreak αφήνει στην άκρη τα χαρακτηριστικά των μοντέρνων live service games

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Η εξαγορά από τη Scopely δεν σημαίνει ότι το Pokemon GΟ θα γεμίσει με διαφημίσεις

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Χαμηλή απήχηση για τις εκπτώσεις του Steam σε σχέση με το 2019

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Χαμό προκάλεσε η ανακοίνωση κυκλοφορίας του Scarlet & Violet: Destined Rivals, του νέου set του Pokemon TGC

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Assassin’s Creed Shadows: Πως να ανεβάσετε γρήγορα επίπεδο τον χαρακτήρα σας

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Φήμη: o Bam Margera θα εμφανιστεί τελικά στο remake του Tony Hawk 3 + 4

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Monster Hunter Wilds: Ημερομηνία κυκλοφορίας και λεπτομέρειες για το πρώτο Free Title Update (trailer)

VIDEO NEWS
  • 17 ώρες πριν

Assassin’s Creed Shadows: Πέτυχε το μεγαλύτερο λανσάρισμα physical game φέτος στη Μ. Βρετανία

NEWS
  • 18 ώρες πριν

H Warner Bros. είχε στα πλάνα της παιχνίδι crossover τύπου Mario Kart

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Μάθαμε σε τι οφείλει την ύπαρξή του το δημοφιλές Nemesis System

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Το Assassin’s Creed Shadows οδήγησε σε σημαντική άνοδο τη μετοχή της Ubisoft

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Ακόμα περισσότερα παιχνίδια του Xbox θα κυκλοφορήσουν για PS5 και Nintendo Switch 2

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Η Sony γνώριζε ότι οι αποκλειστικότητες ήταν πολύ σημαντικές για την επιτυχία του PS1

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Φήμη: Νέο Nintendo Direct για το Nintendo Switch μέσα στην εβδομάδα

NEWS
  • 25/03

Το Palworld ίσως να κυκλοφορήσει για Nintendo Switch 2 αν αυτό είναι "ισχυρό"

NEWS
  • 25/03

“Κατέβηκε” το mod που πρόσθετε τον χάρτη του GTA 6 στο GTA 5

NEWS
  • 25/03

Banana Bash: Νέο παιχνίδι για το NES ετοιμάζει η Work3 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 25/03

Η Αυστραλία έριξε άκυρο και στο Silent Hill f (ενημέρωση)

VIDEO NEWS
  • 24/03

Έρχεται online παρουσίαση για το Title Update 1 του Monster Hunter Wilds (video)

NEWS
  • 24/03

Επί πληρωμή η έκδοση early access του free to play Game of Thrones: Kingsroad (video)

VIDEO NEWS
  • 24/03

Ghost of Yotei: Η Sucker Punch «επιβεβαιώνει» εκ νέου την κυκλοφορία του εντός του 2025

NEWS
  • 24/03

Χωρίς το Apple One ίσως να μην ήταν βιώσιμο το Apple Arcade

NEWS
  • 24/03

Διέρρευσε ένα τετράωρο playthrough του first person Until Dawn prototype του PS3

VIDEO NEWS
  • 24/03

Indiana Jones and the Great Circle: Ημερομηνία κυκλοφορίας στο PS5 και λεπτομέρειες για τις εκδόσεις (trailer)

VIDEO NEWS
  • 24/03

Διέρρευσε νέο gameplay υλικό από το Battlefield 6!

NEWS
  • 24/03

Πάει και για τέταρτη σεζόν το Maestro

NEWS
  • 24/03

Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition Review

REVIEWS
  • 24/03

Τα credits του Assassin’s Creed Shadows φτάνουν τις 2 ώρες! (video)

NEWS
  • 24/03

Το PlayStation κατοχύρωσε πατέντα για DualSense με τροφοδοσία από την ηλιακή ενέργεια!

NEWS
  • 24/03

Xiaomi Pad 7 Video Review

REVIEWS
  • 24/03

Indiana Jones and the Great Circle: Εντός της ημέρας η ημερομηνία κυκλοφορίας για το PS5

NEWS
  • 24/03

«Το αρχικό σχέδιο του Crash Bandicoot ήταν τρομακτικό για την ιαπωνική αγορά», αποκαλύπτει ο Shuhei Yoshida (video)

NEWS
  • 24/03

Assassin’s Creed Shadows: Εξαιρετικό λανσάρισμα με καλύτερες επιδόσεις από το Origins και το Odyssey

NEWS
  • 24/03

“Ενδεχόμενη καθυστέρηση του GTA 6 ίσως είναι καταδικαστική για πολλές εταιρείες”, σύμφωνα με αναλυτή

NEWS
  • 24/03

To Delta Force ρίχνει bans 10 χρόνων στους cheaters

NEWS
  • 23/03

Μπόλικο περιεχόμενο και βελτιώσεις με το νέο update του Sonic Dream Team (trailer)

VIDEO NEWS
  • 23/03

Η Unity αναφέρει ότι το 79% των developers «αισθάνονται θετικά» για την AI στα παιχνίδια

NEWS
  • 23/03

Η Microsoft παρουσίασε το DirectX Raytracing 1.2 και τα πρώτα δείγματα είναι εντυπωσιακά (video)

NEWS
  • 23/03

God of War side-story project με ελληνικό σκηνικό «αποκαλύπτει» ο Jeff Grubb

NEWS
  • 23/03

Έρευνα αναφέρει πως τα 2/3 των PC gamers έπαιξε πέρσι παιχνίδια 6 ετών και πίσω!

NEWS
  • 23/03

F1 24 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Codemasters

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • F1 24
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.ea.com/games/f1/f1-24 FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
*
Το F1 24 ήταν βέβαιο πως θα αποτελέσει γεγονός, ειδικότερα από τη στιγμή που η μοίρα της σειράς πλέον βρίσκεται στην Electronic Arts. Ακολουθώντας μια ίσως από τις πιο βαρετές σεζόν του 2023 στο πραγματικό άθλημα, ο περσινός τίτλος είχε να προσφέρει πολλές βελτιώσεις συγκριτικά με το F1 22, ισχύει όμως και για το F1 24 το ίδιο; Η αλήθεια είναι πως δεν περιμέναμε μεγάλες αλλαγές, όμως ο τίτλος από την πρώτη οδήγηση μας έπιασε στον ύπνο. Και όχι απαραίτητα για καλό. Τα μονοθέσια βλέπετε φέτος στρίβουν διαφορετικά, σαν να είναι με κάποιον τρόπο σε ράγες κατά τη διάρκεια της στροφής, σίγουρα περισσότερο προβλέψιμα και με λιγότερο έλεγχο από πλευράς παίκτη. Αυτό σημαίνει πως όσοι έχετε συνηθίσει σε ελεγχόμενη υπερστροφή κατά το χειρισμό, ή σε στρίψιμο του μονοθεσίου με προ-τοποθέτηση (την μύτη του να κοιτάει την κορυφή της στροφής κατά την είσοδο) θα πρέπει να συνηθίσετε εκ νέου. Σίγουρα οι game reviewers δεν είμαστε ειδικοί να πούμε αν πιο “πιστό” στην πραγματικότητα μοντέλο οδήγησης είναι του F1 2023 ή του F1 24, όμως μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι προτιμούσαμε τον τρόπο με τον οποίο τα μονοθέσια έστριβαν πέρσι. Ήταν πιο “φυσικό” και πιο ελεγχόμενο, ειδικά στην περίπτωση χρήσης controller.



Δεν γνωρίζουμε αν αυτό είναι απόρροια του νέου μηχανισμού των αναρτήσεων των μονοθεσίων, οι οποίες υπολογίζονται πλέον ανεξάρτητα μεταξύ τους, σύμφωνα με την Codemasters. Αυτό επιτρέπει στα μονοθέσια να έχουν πιο χαμηλό κέντρο βάρους αλλά και πιο πιστές αντιδράσεις στις ανωμαλίες της πίστας, είτε μιλάμε για τα κερμπς είτε μιλάμε για ανωμαλίες στο ίδιο το οδόστρωμα. Ανανεωμένο είναι και το μοντέλο φθοράς των ελαστικών, τα οποία πλέον φθείρονται αρκετά διαφορετικά ανάλογα με τον τρόπο οδήγησής μας, τη μορφολογία της πίστας και φυσικά από την επαφή μας με τους τοίχους και τα ανταγωνιστικά μονοθέσια. Είναι δηλαδή πλέον αρκετά πιο βέβαιο ότι αν ακουμπήσουμε τον τοίχο κυνηγώντας το απόλυτο του χρόνου σε πίστες όπως το Monaco ή η Σαουδική Αραβία, θα οδηγηθούμε σε πρόωρη φθορά του εκάστοτε ελαστικού, ακόμα και σε κλατάρισμα αν η επαφή μας είναι αισιόδοξη υπέρ του δέοντος.



Δεν θα μπορούσε να μας χαροποιήσει περισσότερο η οπτική και οδηγική ανανέωση που αντικρύσαμε στις τέσσερις πίστες που σκαναριστηκαν εκ νέου. Πρόκειται για τις Silverstone στην Αγγλία, Spa-Francorchamps στο Βέλγιο, Lusail International Circuit στο Κατάρ και την Corniche Circuit στη Σαουδική Αραβία. Μακάρι η ετήσια κυκλοφορία της σειράς να οδηγήσει την Codemasters στην ανανέωση ακόμα περισσότερων πιστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Μπορεί φέτος το Breaking Point Να λάμπει δια της απουσίας του, όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε πως το F1 24 έχει έλλειψη από modes. Αντίθετα μας άρεσε πάρα πολύ που επιτέλους μπορούμε να πάρουμε τον έλεγχο ενός πραγματικού οδηγού της F1 (ή F2 του 2024) και να χαράξουμε με αυτόν την πορεία που εμείς φανταστήκαμε για αυτόν. Μας ξάφνιασε δε η δυνατότητα επιλογής ενός “θρύλου” του παρελθόντος, από τον Ayrton Senna μέχρι τον Pastor Maldonado. Εξυπακούεται πως υπάρχει ακόμα το My Team, ενθαρρύνοντας τους παίκτες που θέλουν να φτιάξουν την δική τους ομάδα με τον δικό τους οδηγό, να το κάνουν και να διαχειριστούν τα πάντα σε αυτήν. Ξεχωρίσαμε επίσης τα objectives που μας θέτουν μηχανικοί και διάφορα μέλη της ομάδας, τα οποία ουσιαστικά λειτουργούν σαν perks και προφέρουν διαφορετικά bonus κατά περίπτωση. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της καριέρας μπορούμε να συνεργαστούμε με τον έτερο οδηγό της ομάδας μας και να αναβαθμίσουμε μαζί και γρηγορότερα συγκεκριμένα μέρη του μονοθεσίου, ή να ακολουθήσουμε τη δική μας πορεία αναβαθμίσεων ακόμα και αν αντιτίθεται στις επιλογές του άλλου οδηγού.



Για τους λάτρεις των συνεχόμενων challenges υπάρχει και το F1 World, που δείχνει για την ώρα να ανανεώνεται σε εβδομαδιαίο επίπεδο, ωστόσο για τον γράφοντα ποτέ δεν αποτέλεσε την ουσία μιας κυκλοφορίας όπως το F1 24. Τεχνικά και συγκεκριμένα στον οπτικό τομέα, το F1 24 στο PlayStation 5 δεν διαφέρει ιδιαίτερα από την προηγούμενη έκδοση της σειράς. Όπως και εκεί έτσι κι εδώ εντυπωσιαζομαστε περισσότερο με τη σταθερότητα του παρά των τεκταινομένων επί της οθόνης, παρά με την απτή οπτική του ποιότητα, ειδικά σε μια κονσόλα που αν μη τι άλλω έχει να δείξει και έναν τίτλο οδήγησης σαν το Gran Turismo 7. Παρόλα αυτά επίσης παραμένουμε στη θέση μας ότι μια πλήρη ανανέωση της μηχανής γραφικών της σειράς θα έδινε πολλά περισσότερα οπτικά, ακόμα κι αν κόστιζε στην Electronic Arts το να μείνει μια “σεζόν” εκτός αγοράς.



Καταλήγοντας, δεν μπορούμε να είμαστε και απολύτως ικανοποιημένοι από την κυκλοφορία του F1 24. Το ανανεωμένο μοντέλο οδήγησης δεν είναι απαραίτητα πιο βολικό, ενώ κάνει τα μονοθέσια να δείχνουν λίγο πιο “καρφωμένα” στην άσφαλτο, συγκριτικά περισσότερο από το F1 2023 και σίγουρα λιγότερο ρεαλιστικά από αυτό που βλέπουμε στο πραγματικό άθλημα. Οι προσθήκες στα διάφορα modes είναι μεν καλοδεχούμενες, όχι όμως τόσο ώστε να θυσιάσουμε το οδηγικό κομμάτι έναντι των περαιτέρω επιλογών στην καριέρα. Προσθέτοντας και το γεγονός πως δεν βλέπουμε κάποια ιδιαίτερη οπτική αναβάθμιση, θα συστήναμε σε όλους τους θιασώτες του σπορ να το δοκιμάσουν πρώτα πριν απεγκαταστήσουν οριστικά το F1 2023. Στην τελική υπάρχει περίπτωση να βγουν κατά 80€ πλουσιότεροι από αυτή τους την επιλογή. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Σταθερότητα στον οπτικό τομέα
  • Βελτιωμένο μοντέλο φθοράς ελαστικών και αναρτήσεων
  • Προσθήκες στο career mode που επιτρέπουν -επιτέλους- να επιλέξουμε κάποιον οδηγό
  • Ενδιαφέρουσα προσθήκη τα perks των μελών της ομάδας μας
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Παρόμοιο μενού και γραφικά σε σχέση με το F1 2023
  • Διαφορετικό μοντέλο χειρισμού, που μοιάζει στον χειρισμό και οπτικά λιγότερο ρεαλιστικό
  • Περιμένουμε ακόμα την ολική ανανέωση της Ego Engine
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...