Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

F1 24 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Codemasters

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • F1 24
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.ea.com/games/f1/f1-24 FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
*
Το F1 24 ήταν βέβαιο πως θα αποτελέσει γεγονός, ειδικότερα από τη στιγμή που η μοίρα της σειράς πλέον βρίσκεται στην Electronic Arts. Ακολουθώντας μια ίσως από τις πιο βαρετές σεζόν του 2023 στο πραγματικό άθλημα, ο περσινός τίτλος είχε να προσφέρει πολλές βελτιώσεις συγκριτικά με το F1 22, ισχύει όμως και για το F1 24 το ίδιο; Η αλήθεια είναι πως δεν περιμέναμε μεγάλες αλλαγές, όμως ο τίτλος από την πρώτη οδήγηση μας έπιασε στον ύπνο. Και όχι απαραίτητα για καλό. Τα μονοθέσια βλέπετε φέτος στρίβουν διαφορετικά, σαν να είναι με κάποιον τρόπο σε ράγες κατά τη διάρκεια της στροφής, σίγουρα περισσότερο προβλέψιμα και με λιγότερο έλεγχο από πλευράς παίκτη. Αυτό σημαίνει πως όσοι έχετε συνηθίσει σε ελεγχόμενη υπερστροφή κατά το χειρισμό, ή σε στρίψιμο του μονοθεσίου με προ-τοποθέτηση (την μύτη του να κοιτάει την κορυφή της στροφής κατά την είσοδο) θα πρέπει να συνηθίσετε εκ νέου. Σίγουρα οι game reviewers δεν είμαστε ειδικοί να πούμε αν πιο “πιστό” στην πραγματικότητα μοντέλο οδήγησης είναι του F1 2023 ή του F1 24, όμως μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι προτιμούσαμε τον τρόπο με τον οποίο τα μονοθέσια έστριβαν πέρσι. Ήταν πιο “φυσικό” και πιο ελεγχόμενο, ειδικά στην περίπτωση χρήσης controller.



Δεν γνωρίζουμε αν αυτό είναι απόρροια του νέου μηχανισμού των αναρτήσεων των μονοθεσίων, οι οποίες υπολογίζονται πλέον ανεξάρτητα μεταξύ τους, σύμφωνα με την Codemasters. Αυτό επιτρέπει στα μονοθέσια να έχουν πιο χαμηλό κέντρο βάρους αλλά και πιο πιστές αντιδράσεις στις ανωμαλίες της πίστας, είτε μιλάμε για τα κερμπς είτε μιλάμε για ανωμαλίες στο ίδιο το οδόστρωμα. Ανανεωμένο είναι και το μοντέλο φθοράς των ελαστικών, τα οποία πλέον φθείρονται αρκετά διαφορετικά ανάλογα με τον τρόπο οδήγησής μας, τη μορφολογία της πίστας και φυσικά από την επαφή μας με τους τοίχους και τα ανταγωνιστικά μονοθέσια. Είναι δηλαδή πλέον αρκετά πιο βέβαιο ότι αν ακουμπήσουμε τον τοίχο κυνηγώντας το απόλυτο του χρόνου σε πίστες όπως το Monaco ή η Σαουδική Αραβία, θα οδηγηθούμε σε πρόωρη φθορά του εκάστοτε ελαστικού, ακόμα και σε κλατάρισμα αν η επαφή μας είναι αισιόδοξη υπέρ του δέοντος.



Δεν θα μπορούσε να μας χαροποιήσει περισσότερο η οπτική και οδηγική ανανέωση που αντικρύσαμε στις τέσσερις πίστες που σκαναριστηκαν εκ νέου. Πρόκειται για τις Silverstone στην Αγγλία, Spa-Francorchamps στο Βέλγιο, Lusail International Circuit στο Κατάρ και την Corniche Circuit στη Σαουδική Αραβία. Μακάρι η ετήσια κυκλοφορία της σειράς να οδηγήσει την Codemasters στην ανανέωση ακόμα περισσότερων πιστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Μπορεί φέτος το Breaking Point Να λάμπει δια της απουσίας του, όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε πως το F1 24 έχει έλλειψη από modes. Αντίθετα μας άρεσε πάρα πολύ που επιτέλους μπορούμε να πάρουμε τον έλεγχο ενός πραγματικού οδηγού της F1 (ή F2 του 2024) και να χαράξουμε με αυτόν την πορεία που εμείς φανταστήκαμε για αυτόν. Μας ξάφνιασε δε η δυνατότητα επιλογής ενός “θρύλου” του παρελθόντος, από τον Ayrton Senna μέχρι τον Pastor Maldonado. Εξυπακούεται πως υπάρχει ακόμα το My Team, ενθαρρύνοντας τους παίκτες που θέλουν να φτιάξουν την δική τους ομάδα με τον δικό τους οδηγό, να το κάνουν και να διαχειριστούν τα πάντα σε αυτήν. Ξεχωρίσαμε επίσης τα objectives που μας θέτουν μηχανικοί και διάφορα μέλη της ομάδας, τα οποία ουσιαστικά λειτουργούν σαν perks και προφέρουν διαφορετικά bonus κατά περίπτωση. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της καριέρας μπορούμε να συνεργαστούμε με τον έτερο οδηγό της ομάδας μας και να αναβαθμίσουμε μαζί και γρηγορότερα συγκεκριμένα μέρη του μονοθεσίου, ή να ακολουθήσουμε τη δική μας πορεία αναβαθμίσεων ακόμα και αν αντιτίθεται στις επιλογές του άλλου οδηγού.



Για τους λάτρεις των συνεχόμενων challenges υπάρχει και το F1 World, που δείχνει για την ώρα να ανανεώνεται σε εβδομαδιαίο επίπεδο, ωστόσο για τον γράφοντα ποτέ δεν αποτέλεσε την ουσία μιας κυκλοφορίας όπως το F1 24. Τεχνικά και συγκεκριμένα στον οπτικό τομέα, το F1 24 στο PlayStation 5 δεν διαφέρει ιδιαίτερα από την προηγούμενη έκδοση της σειράς. Όπως και εκεί έτσι κι εδώ εντυπωσιαζομαστε περισσότερο με τη σταθερότητα του παρά των τεκταινομένων επί της οθόνης, παρά με την απτή οπτική του ποιότητα, ειδικά σε μια κονσόλα που αν μη τι άλλω έχει να δείξει και έναν τίτλο οδήγησης σαν το Gran Turismo 7. Παρόλα αυτά επίσης παραμένουμε στη θέση μας ότι μια πλήρη ανανέωση της μηχανής γραφικών της σειράς θα έδινε πολλά περισσότερα οπτικά, ακόμα κι αν κόστιζε στην Electronic Arts το να μείνει μια “σεζόν” εκτός αγοράς.



Καταλήγοντας, δεν μπορούμε να είμαστε και απολύτως ικανοποιημένοι από την κυκλοφορία του F1 24. Το ανανεωμένο μοντέλο οδήγησης δεν είναι απαραίτητα πιο βολικό, ενώ κάνει τα μονοθέσια να δείχνουν λίγο πιο “καρφωμένα” στην άσφαλτο, συγκριτικά περισσότερο από το F1 2023 και σίγουρα λιγότερο ρεαλιστικά από αυτό που βλέπουμε στο πραγματικό άθλημα. Οι προσθήκες στα διάφορα modes είναι μεν καλοδεχούμενες, όχι όμως τόσο ώστε να θυσιάσουμε το οδηγικό κομμάτι έναντι των περαιτέρω επιλογών στην καριέρα. Προσθέτοντας και το γεγονός πως δεν βλέπουμε κάποια ιδιαίτερη οπτική αναβάθμιση, θα συστήναμε σε όλους τους θιασώτες του σπορ να το δοκιμάσουν πρώτα πριν απεγκαταστήσουν οριστικά το F1 2023. Στην τελική υπάρχει περίπτωση να βγουν κατά 80€ πλουσιότεροι από αυτή τους την επιλογή. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Σταθερότητα στον οπτικό τομέα
  • Βελτιωμένο μοντέλο φθοράς ελαστικών και αναρτήσεων
  • Προσθήκες στο career mode που επιτρέπουν -επιτέλους- να επιλέξουμε κάποιον οδηγό
  • Ενδιαφέρουσα προσθήκη τα perks των μελών της ομάδας μας
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Παρόμοιο μενού και γραφικά σε σχέση με το F1 2023
  • Διαφορετικό μοντέλο χειρισμού, που μοιάζει στον χειρισμό και οπτικά λιγότερο ρεαλιστικό
  • Περιμένουμε ακόμα την ολική ανανέωση της Ego Engine
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*