Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Αποκαλύφθηκε ο νέος χαρακτήρας του Elden Ring Nightreign (trailer)

VIDEO NEWS
  • 34 λεπτά πριν

Θέμα χρόνου η προσθήκη του GameCube στο Nintendo Switch Online

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Επιτέλους υποστήριξη για τις Cellular λειτουργίες του Apple Watch στην Ελλάδα με το MultiSIM

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Το Pro Controller του ίσως έρθει με ένα χαρακτηριστικό που ζητούσαν οι fans

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Επίσημο: Ο Keanu Reeves επιστρέφει στο John Wick 5!

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Πέθανε σε ηλικία 65 ετών ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ, o Μπρους Γουέιν του Batman Forever

NEWS
  • 5 ώρες πριν

WWE 2K25 Review

REVIEWS
  • 5 ώρες πριν

Η 7η σεζόν του Black Mirror φέρνει το δεύτερο μέρος σε άλλη μια ανατριχιαστική ιστορία (trailer)

VIDEO NEWS
  • 6 ώρες πριν

Τέλος τα PS4 και PS4 Pro στα καταστήματα της Ιαπωνίας

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Monster Hunter Wilds: Οι πωλήσεις του τον πρώτο μήνα προδιαγράφουν ιστορικό ρεκόρ

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Ανακοινώθηκαν Nintendo Treehouse streams για το Switch 2

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Φήμη: Εντός του 2025 θα κυκλοφορήσει το Assassin's Creed Invictus

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Ομάδα «ειδικών αποστολών» του PlayStation σκανάρει την αγορά για “άγνωστα διαμάντια”

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Επιτέλους, λεπτομέρειες για τη νέα ταινία Resident Evil

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Απολύσεις στην Eidos Montreal που εργάζεται -μεταξύ άλλων- και στο νέο Fable

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Karate Kid: Legends – O Ralph Macchio και ο Jackie Chan επιστρέφουν στη δράση (trailer)

VIDEO NEWS
  • 18 ώρες πριν

Επετειακό website για το Final Fantasy 9 επαναφέρει τις συζητήσεις για ένα remake

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Το gameplay του Doom: The Dark Ages είναι το καλύτερο της σειράς, σύμφωνα με τα πρόσφατα previews (video)

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Πόση ώρα θα είναι η διάρκεια του Nintendo Direct για το Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 21 ώρες πριν

NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 21 ώρες πριν

Starlink στην Ελλάδα από €29 το μήνα!

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Προσοχή: Επείγουσα ενημέρωση για δεδομένα Ελλήνων χρηστών στο Dark Web, τι πρέπει να κάνετε

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Ακούστε για πρώτη φορά πως είναι η «φωνή» του καρχαρία! (video)

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Νέα πατέντα της Sony αποκαλύπτει controllers με μαγνητικά πλήκτρα για μεγαλύτερη αντοχή

NEWS
  • 01/04
  • 1

Gaming κυκλοφορίες: Απρίλιος 2025

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 01/04

Όλο και πιο πιθανή η ύπαρξη mouse controls στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Νέες σημαντικές πληροφορίες για το Ghost of Yotei του PS5

NEWS
  • 01/04

Μάλλον αποκαλύφθηκε τι κάνει το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 και έχει αρκετό ενδιαφέρον

NEWS
  • 01/04

Διέρρευσαν εικόνες από Star Wars strategy game των Respawn και Bit Reactor

NEWS
  • 01/04

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 01/04

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 31/03

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 31/03

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 31/03

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 31/03

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 31/03

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 31/03

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 31/03

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 31/03

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 31/03

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 31/03

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 31/03

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 31/03

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 31/03
  • 4

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 31/03

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 31/03

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 31/03

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 31/03

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 31/03

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Το Rust έρχεται στους κινηματογράφους μετά την τραγωδία που συγκλόνισε την παραγωγή (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πυρά κατά της Rachel Zegler για το εισπρακτικό φιάσκο του Snow White

NEWS
  • 30/03
  • 1

F1 23 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Codemasters

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Electronic Arts

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • F1 23
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.ea.com/games/f1/f1-23 FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
*
Για μια ετήσια κυκλοφορία όπως είναι το F1 23, οι αλλαγές είναι και πάλι σημαντικές.

Η νέα ετήσια κυκλοφορία του επίσημου παιχνιδιού για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από την ΕΑ, αποτελεί και φέτος μια από τις σημαντικότερες στιγμές της σεζόν στην αγορά, με τους ανθρώπους της πάλαι ποτέ Codemasters να επιστρέφουν στις πεπατημένες οδούς των προηγούμενων ετών, προσπαθώντας να βρουν κάτι διαφορετικό μέσα στην σταθερή δομή της σειράς. Αυτό είναι κάτι εγγενώς δύσκολο, καθώς το F1 23 είναι στη βάση του η συνέχεια των προηγούμενων τίτλων, διαθέτοντας τις επίσημες άδειες για την παρουσίαση των είκοσι φετινών οδηγών και των δέκα αντιπάλων ομάδων που στελεχώνουν το πρωτάθλημα. Στις 23 πίστες που τρέχει φέτος η Formula 1 προστίθενται άλλες τρεις που έμειναν εκτός από το καλεντάρι αλλά συνεχίζουν στο ρόστερ του τίτλου (Κίνα, Πορτογαλία και Γαλλία), ενώ διαθέσιμα είναι και τα νέα φαντασμαγορικά σιρκουί σε Κατάρ και Λας Βέγκας που βρίσκονται από φέτος στο ταξίδι του πρωταθλήματος.




Η δουλειά που έχει γίνει στις πίστες και στα μονοθέσια είναι αρκετά εντυπωσιακή και δεδομένης της επίσημης άδειας, τίποτα δεν θα φέρει πιο κοντά στις εικόνες που θα δημιουργήσει ο τίτλος. Οι πίστες διαθέτουν τις τελευταίες αλλαγές κι είναι αντίγραφα υψηλής ποιότητας, ενώ τα μονοθέσια έχουν σημαντικές αλλαγές μεταξύ τους. Φυσικά, με την εξέλιξη τους στη διάρκεια της χρονιάς, είναι δύσκολο να συμβαδίσουν με την πραγματική ζωή, αν και θα μπορούσε να γίνει κάποια πιο λεπτομερής δουλειά σε κάποια στοιχεία που ξεχωρίζουν περισσότερο το ένα μονοθέσιο από το άλλο. Περνώντας στο κομμάτι του περιεχομένου, πέρα από τα γνωστά, κλασικά και πάντοτε ενδιαφέροντα modes (καριέρα, My Team, χρονομέτρηση, αγώνας, πρωτάθλημα και multiplayer), δύο είναι εκείνα τα κομμάτια που ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα στον φετινό τίτλο. Καταρχάς η επιστροφή του Braking Point, με μια νέα ιστορία σαν σίκουελ των όσων διαδραματίστηκαν στον τίτλο του 2021, θα δώσει το έξτρα περιεχόμενο που μάλλον έλειπε πέρσι, ενώ αποτελεί κι ένα είδους tutorial για τους φρέσκους παίκτες που δεν είναι σε θέση να μπουν κατευθείαν στα βαθιά των πρωταθλημάτων και της καριέρας.



Το έτερο κομμάτι πρόκειται για την ίσως πιο διαφορετική προσθήκη σε racing game και σίγουρα για την πιο ενδιαφέρουσα και συζητήσιμη επιλογή της ΕΑ. Το περσινό αδιάφορο και ανούσιο F1 Life μετατρεπεται στο F1 World, ακολουθεί τα βήματα των περισσότερων αθλητικών παιχνιδιών και φέρνει έναν πιο γρήγορο και πιο εύκολο  τρόπο ενασχόλησης με το πρωτάθλημα. Η διαδικασία είναι απλή, ο παίκτης ξεκινάει με ένα απλό μονοθέσιο και κάποιες κενές θέσεις μηχανικών και καλείται με την συμπλήρωση κάποιων αγώνων και των στόχων που αυτοί περιλαμβάνουν να μαζέψει πόντους και κάρτες. Οι κάρτες αφορούν είτε καλύτερα κομμάτια για το μονοθέσιο, από κινητήρα και αεροδυναμικά μέρη μέχρι μείωση βάρους, είτε προσωπικό που προσφέρει διάφορα μπόνους τόσο στο μονοθέσιο, όσο και στην ομάδα (ταχύτερα pitstops, περισσότεροι κερδισμένοι πόντοι κλπ.). Οι πόντοι χρησιμεύουν είτε για την αγορά καρτών, είτε ξανά για την διακόσμηση του χώρου και την αγορά των supercars που διατίθενται στο παιχνίδι, συνεχίζοντας τα όσα τραγελαφικά είχαμε δει στο F1 22.



Γενικώς και τα δύο αυτά modes στοχεύουν στον πιο casual παίκτη, ο οποίος δεν έχει τον χρόνο, ούτε την θέληση να ασχοληθεί με την καριέρα η τη δημιουργία μιας νέας ομάδας. Έχοντας καλύψει με ικανοποιητικό ομολογουμένως τρόπο, τις απαιτήσεις των πιο απαιτητικών, είναι σαφές ότι η ΕΑ στρέφεται πια και προς το νέο κοινό που έχει έρθει στην Formula 1, ειδικά μετά την κυκλοφορία του Drive to Survive για το Netflix. Το story του Braking Point είναι μια συμπαθής κόπια αρκετών στοιχείων πλοκής που έχουμε δει στο ντοκιμαντέρ, ενώ το F1 World έχει πραγματικά αχανές περιεχόμενο για να κρατήσει εκεί το κοινό που χαίρεται με μικρούς αγώνες κάμποσων λίγων γύρων. Η στροφή αυτή φαίνεται και στο καθαρό gameplay, το οποίο στρέφεται περισσότερο προς την οδήγηση κι όχι προς τον ακραιφνή ρεαλισμό. Να μην παρεξηγηθεί, αυτός που θέλει ένα simulation δεν θα απογοητευτεί, ολα όσα δίνει γνωστά από τις προηγούμενες κυκλοφορίες είναι εκειζ αλλά είναι ξεκάθαρο ότι το μοντέλο οδήγησης είναι πολύ βελτιωμένο για όσους δεν διαθέτουν τιμονιέρα και χρησιμοποιούν χειριστήριο. Τα λάθη είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνουν, ενώ υπάρχουν πλέον κουμπιά που αυτοματοποιούν τις λειτουργίες όπως είναι η ενεργοποίηση του DRS, η χρήση της έξτρα ενέργειας που αποθηκεύεται στην μπαταρία και η διαδικασία των pitstops.



Το μεγαλύτερο cheat όμως στην φετινή έκδοση είναι οι εκκινήσεις. Όντας παραδοσιακά κάτι πολύ δύσκολο να πετύχεις στο χειριστήριο, στο F1 23, θα είναι ουτοπικό να μην πραγματοποιήσει ο παίκτης την καλύτερη εκκίνηση στο grid. Αυτό μπορεί να είναι πιο ευχάριστο, αλλά σίγουρα δεν είναι ρεαλιστικό, πηγαίνοντας στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση της υπερβολικής απώλειας που είχαν οι προηγούμενοι τίτλοι. Φυσικά, αυτό μπορεί απλά να είναι κάποιο από τα μικρά αλλά και δυστυχώς αρκετά προβλήματα που εμφανίζονται σε έναν ακόμη τίτλο. Η προσθήκη της διακοπής του αγώνα με κόκκινη σημαία είναι μια καλή λύση, αλλά οι πιθανότητες να λειτουργήσει σωστά είναι στη μέση, με διάφορα ευτράπελα να σημειώνονται, συν φυσικά κάποια κλασικά με τα pitstops, την βροχή κι ούτω καθεξής, σε συνέχεια των κλασικών συμβάντων των τίτλων που προηγήθηκαν. Στην ισορροπία πάντως της δυσκολίας, το πιο βατό σύστημα χειρισμού, έχει έρθει στα ίσια με ένα πιο απαιτητικό μοντέλο που έχει η ΑΙ του παιχνιδιού. Έχοντας γίνει ένα κομμάτι πιο δυσκολη, ειδικά στα υψηλότερα επίπεδα, ο παίκτης θα δει τους αντιπάλους του να κόβουν περισσότερο τις γραμμές τους, να αλλάζουν τη στρατηγική τους στις μάζες, ανάλογα με τα προσόντα του εκάστοτε μονοθεσίου τους, ενώ με μια αρχική ματιά στις τρεις εβδομάδες του review, είναι πιο ρεαλιστική η αποτύπωση στα modes της καριέρας αναφορικά με την δυναμικότητα των ομάδων, όπως αυτή γίνεται στην πίστα.



Στον τομέα των γραφικών, το περσινό άλμα των όσων είδαμε να γίνεται μέσα στην πίστα συνεχίζεται και φέτος, με τη ροή και την αίσθηση της ταχύτητας να αποτελεί ένα από τα καλύτερα παραδείγματα του χώρου. Αυτό που συνεχίζει να προκαλεί γέλιο, είναι οι σκηνές εκτός μονοθεσίων, καθώς τόσο στο Braking Point, όσο κυρίως στις σκηνές μετά το τέλος των αγώνων, τόσο οι οδηγοί, όσο και οι άνθρωποι στο περιβάλλον, συνεχίζουν να μοιάζουν χάρτινοι. Οι αλλαγές στο σύστημα ζημιάς που έγιναν πέρσι είναι και φέτος εδώ, αλλά όπως πάντα, κάτι μοιάζει να λείπει όταν το μισό αυτοκίνητο δεν σπάει και τα μονοθέσια των αντιπάλων έχουν απειροελάχιστες ζημιές. Σε υψηλά επίπεδα παραμένει ο ήχος, με τους ανθρώπους της ΕΑ (δηλαδή της Codemasters), να έχουν αποτυπώσει εξαιρετικά τις επιμέρους διαφορές που έχει ο κάθε κινητήρας σε σχέση με τον άλλον.



Συνολικά, για μια ετήσια κυκλοφορία όπως είναι το F1 23, οι αλλαγές είναι και πάλι σημαντικές. Η ΕΑ κατευθύνεται στο ευρύτερο κοινό, έχοντας τη σταθερά ενός αρκετά καλού τίτλου για τους hardcore και φιλοδοξεί με το ευρύ περιεχόμενο του να κρατήσει και τους πιο περιστασιακούς. Με τα περίεργα πειράματα να συνεχίζονται, το αποτέλεσμα δεν είναι τέλειο, υπάρχουν στοιχεία που πετυχαίνουν κι άλλα που αποτυγχάνουν, όμως σίγουρα για έναν τίτλο με την επίσημη άδεια του πρωταθλήματος, είναι μάλλον ενθαρρυντικός αυτός ο πειραματισμός, εν σύγκριση πάντα με τους υπόλοιπους αθλητικούς τίτλους. 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ακόμη περισσότερο περιεχόμενο σε έναν ήδη πλούσιο τίτλο
  • Στροφή προς τους casuals, χωρίς να διαταράσσονται όσοι επιθυμούν πιο ρεαλιστική εμπειρία οδήγησης
  • Πολύ δυνατός οπτικός τομέας
  • Τίμιες προσθήκες στα modes, ειδικά με το F1 World
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Συνεχίζονται τα κουλά bugs
  • Κάποια modes συνεχίζουν κι είναι ανούσια
  • Τι στο καλό έγινε με τις εκκινήσεις;
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...