Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Darkest Dungeon II Console Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Red Hook Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Red Hook Studios

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Η απόβαση του Darkest Dungeon II κρίνεται ως επιτυχημένη, σίγουρα – αν και για τους περισσότερους το ζητούμενο δεν είναι αν η μεταφορά του ήταν καλή ή όχι, αλλά πως ο ίδιος ο τίτλος άλλαξε χαρακτήρα σε σχέση με τον πρώτο.

Το Darkest Dungeon έπιασε αρκετούς απροετοίμαστους με την απλοϊκή του φαινομενικά προσέγγιση και τους μηχανισμούς που εισήγαγε, σε συνδυασμό με το αμείλικτο επίπεδο δυσκολίας – βάζοντας το στο ραντάρ πολλών και κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Μετά από τα πακέτα επέκτασης και την κυκλοφορία του στις κονσόλες, το sequel ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενο. Πράγματι, μετά από την αποκάλυψη ο τίτλος πήρε τον δρόμο του early access στο PC και έναν χρόνο και κάτι μετά την επίσημη κυκλοφορία του βρίσκει τον δρόμο του και στα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας της τρέχουσας (και προηγούμενης) γενιάς. Ας δούμε λοιπόν αν το αποτέλεσμα είναι εφάμιλλο της κυκλοφορίας στο PC και πως μεταφράζεται η εμπειρία στο gamepad.




Για όσους δεν είχαν ιδιαίτερη τριβή με τον τίτλο, το Darkest Dungeon II είναι ένα roguelike που είναι συνέχεια αλλά και ταυτόχρονα πνευματικός διάδοχος του πρώτου τίτλου. Εκεί που ο προκάτοχός του είχε μια «βάση» την οποία οι παίκτες σταδιακά αναβάθμιζαν και έστελναν ομάδες από χαρακτήρες σε αποστολές, εδώ κάθε run είναι αυτοτελές και μας βάζει στην άμαξα που μεταφέρει την ομάδα που έχει επιλέξει, κατά τη διάρκεια μιας και μοναδικής αποστολής. Όταν η αποστολή τελειώσει – και τις περισσότερες φορές θα τελειώσει αποτυχημένα – τότε ξανά από την αρχή, με νέα ομάδα και νέους χαρακτήρες. Ο τίτλος περιορίζει την διαθέσιμη ομάδα στους 4 χαρακτήρες και ο καθένας θα πρέπει να είναι διαφορετικού class, ανάμεσα στις 14 διαθέσιμες.



Οι περισσότερες επιστρέφουν από τον αρχικό τίτλο, αν και αυτή τη φορά με διαφορετικές ικανότητες και αλλαγές στον ρόλο – με τον κάθε ήρωα/class να έχει διαφορετικά sub/classes που αλλάζουν πολλές φορές δραματικά τις ικανότητές τους και τι ακριβώς αυτές κάνουν, καθώς και την απαραίτητη τοποθέτηση στο party. Πολύ γρήγορα αρχίζουν και σχηματίζονται συνδυασμοί που ευνοούν τον έναν τρόπο παιχνιδιού απέναντι σε κάποιον άλλον, οι συνέργειες ανάμεσα στα abilities διαφορετικών ηρώων δημιουργούν έξυπνα plays και set-ups, και όλα αυτά μέχρι την επόμενη πρόκληση και την επόμενη προσπάθεια. Κατά τη διάρκεια του κάθε run η αποστολή μαζεύει κεριά, τα οποία και αποτελούν πρακτικά το currency του τίτλου, αφού μέσα από αυτά ξεκλειδώνονται τόσο τα διαφορετικά classes, όσο και οι αναβαθμίσεις αυτών, αλλά και τα διάφορα trinkets, combat και inn items, αλλά και οι αναβαθμίσεις της άμαξας.



Πολύ γρήγορα γίνεται κατανοητό ότι το replayability είναι το ζητούμενο, και ο τίτλος κάνει πολύ καλή δουλειά σε αυτό. Παρά το γεγονός ότι στην αρχή το περιεχόμενο φαίνεται κάπως…περιορισμένο, μετά από κάποιες ώρες όμως πραγματικά ο τίτλος «ανοίγει» και οι συνδυασμοί είναι σχεδόν αναρίθμητοι όσον αφορά τα plays που μπορούν να δημιουργηθούν. Στο Darkest Dungeon II μπορούν πολύ εύκολα να «επενδυθούν» πάνω από 100 ώρες και ίσως και τότε δε θα έχουν εξερευνηθεί όλα τα μυστικά του. Το περιτύλιγμα είναι σαφώς αναβαθμισμένο σε σχέση με τον αρχικό τίτλο, με όμορφα animations και πιο προσεγμένα μοντέλα χαρακτήρων, ενώ και οι διαφορετικές περιοχές έχουν δεχθεί την ανάλογη προσοχή, δημιουργώντας ένα αν μη τι άλλο όμορφο αποτέλεσμα. Ο χειρισμός έχει μεταφερθεί αρκετά καλά στο gamepad, αν και η αλήθεια είναι ότι με mouse και keyboard η εμπειρία είναι σαφώς ανώτερη και αμεσότερη. Παρ’όλα αυτά, η πλειοψηφία του gameplay είναι ομαλή, αν και υπάρχουν αρκετά bugs τα όποια κάποιες φορές απλά ενοχλούν, κάποιες άλλες όμως έχουν σαφές αντίκτυπο στο gameplay. Τα fixes είναι κάτι παραπάνω από εγγυημένα, αλλά και πάλι είναι πράγματα που θα έπρεπε να είχαν αναγνωριστεί και να είχαν διορθωθεί πριν την κυκλοφορία του τίτλου.



Η απόβαση του Darkest Dungeon II κρίνεται ως επιτυχημένη, σίγουρα – αν και για τους περισσότερους το ζητούμενο δεν είναι αν η μεταφορά του ήταν καλή ή όχι, αλλά πως ο ίδιος ο τίτλος άλλαξε χαρακτήρα σε σχέση με τον πρώτο, ακόμα και αν τα βασικά της μάχης έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό τα ίδια. Σε αυτό το ερώτημα, η απάντηση εξαρτάται σίγουρα από τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, αλλά όπως και στο πρώτο Darkest Dungeon, έτσι και εδώ χρειάζονται κάποιες ώρες για να συνηθίσει κανείς και να αποκτήσει τα πατήματά του. Είναι… γεύση που χρειάζεται μια κάποια συνήθεια, όταν όμως όλα μπουν στη θέση τους το αποτέλεσμα είναι εθιστικό. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Μηχανισμοί
  • Περιεχόμενο
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Κάπως επαναλαμβανόμενα τα runs
  • Αρκετά bugs
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*