Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 9 λεπτά πριν

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 8 ώρες πριν

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 13 ώρες πριν
  • 3

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 13 ώρες πριν

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 13 ώρες πριν

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 13 ώρες πριν

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 13 ώρες πριν

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 13 ώρες πριν

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 14 ώρες πριν

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Το Rust έρχεται στους κινηματογράφους μετά την τραγωδία που συγκλόνισε την παραγωγή (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πυρά κατά της Rachel Zegler για το εισπρακτικό φιάσκο του Snow White

NEWS
  • 30/03
  • 1

Ο Leonardo DiCaprio γίνεται αλλοπρόσαλλος φυγάς στο One Battle After Another (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πολεμικές ετοιμασίες στο νέο trailer της σειράς Andor

VIDEO NEWS
  • 29/03

Shuhei Yoshida: Το Japan Studio έκλεισε καθώς η Sony δεν ήθελε να επικεντρωθεί σε τίτλους ΑΑ

NEWS
  • 29/03

Με το Elio η Pixar μας ταξιδεύει με μια περιπέτεια στο διάστημα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Η ελληνική ομάδα Pixel Reign ανακοίνωσε το roguelike first person shooter Moros Protocol (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Ημερομηνία κυκλοφορίας και νέες πληροφορίες για το MindsEye του Leslie Benzies (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Darkest Dungeon II Console Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Red Hook Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Red Hook Studios

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Η απόβαση του Darkest Dungeon II κρίνεται ως επιτυχημένη, σίγουρα – αν και για τους περισσότερους το ζητούμενο δεν είναι αν η μεταφορά του ήταν καλή ή όχι, αλλά πως ο ίδιος ο τίτλος άλλαξε χαρακτήρα σε σχέση με τον πρώτο.

Το Darkest Dungeon έπιασε αρκετούς απροετοίμαστους με την απλοϊκή του φαινομενικά προσέγγιση και τους μηχανισμούς που εισήγαγε, σε συνδυασμό με το αμείλικτο επίπεδο δυσκολίας – βάζοντας το στο ραντάρ πολλών και κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Μετά από τα πακέτα επέκτασης και την κυκλοφορία του στις κονσόλες, το sequel ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενο. Πράγματι, μετά από την αποκάλυψη ο τίτλος πήρε τον δρόμο του early access στο PC και έναν χρόνο και κάτι μετά την επίσημη κυκλοφορία του βρίσκει τον δρόμο του και στα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας της τρέχουσας (και προηγούμενης) γενιάς. Ας δούμε λοιπόν αν το αποτέλεσμα είναι εφάμιλλο της κυκλοφορίας στο PC και πως μεταφράζεται η εμπειρία στο gamepad.




Για όσους δεν είχαν ιδιαίτερη τριβή με τον τίτλο, το Darkest Dungeon II είναι ένα roguelike που είναι συνέχεια αλλά και ταυτόχρονα πνευματικός διάδοχος του πρώτου τίτλου. Εκεί που ο προκάτοχός του είχε μια «βάση» την οποία οι παίκτες σταδιακά αναβάθμιζαν και έστελναν ομάδες από χαρακτήρες σε αποστολές, εδώ κάθε run είναι αυτοτελές και μας βάζει στην άμαξα που μεταφέρει την ομάδα που έχει επιλέξει, κατά τη διάρκεια μιας και μοναδικής αποστολής. Όταν η αποστολή τελειώσει – και τις περισσότερες φορές θα τελειώσει αποτυχημένα – τότε ξανά από την αρχή, με νέα ομάδα και νέους χαρακτήρες. Ο τίτλος περιορίζει την διαθέσιμη ομάδα στους 4 χαρακτήρες και ο καθένας θα πρέπει να είναι διαφορετικού class, ανάμεσα στις 14 διαθέσιμες.



Οι περισσότερες επιστρέφουν από τον αρχικό τίτλο, αν και αυτή τη φορά με διαφορετικές ικανότητες και αλλαγές στον ρόλο – με τον κάθε ήρωα/class να έχει διαφορετικά sub/classes που αλλάζουν πολλές φορές δραματικά τις ικανότητές τους και τι ακριβώς αυτές κάνουν, καθώς και την απαραίτητη τοποθέτηση στο party. Πολύ γρήγορα αρχίζουν και σχηματίζονται συνδυασμοί που ευνοούν τον έναν τρόπο παιχνιδιού απέναντι σε κάποιον άλλον, οι συνέργειες ανάμεσα στα abilities διαφορετικών ηρώων δημιουργούν έξυπνα plays και set-ups, και όλα αυτά μέχρι την επόμενη πρόκληση και την επόμενη προσπάθεια. Κατά τη διάρκεια του κάθε run η αποστολή μαζεύει κεριά, τα οποία και αποτελούν πρακτικά το currency του τίτλου, αφού μέσα από αυτά ξεκλειδώνονται τόσο τα διαφορετικά classes, όσο και οι αναβαθμίσεις αυτών, αλλά και τα διάφορα trinkets, combat και inn items, αλλά και οι αναβαθμίσεις της άμαξας.



Πολύ γρήγορα γίνεται κατανοητό ότι το replayability είναι το ζητούμενο, και ο τίτλος κάνει πολύ καλή δουλειά σε αυτό. Παρά το γεγονός ότι στην αρχή το περιεχόμενο φαίνεται κάπως…περιορισμένο, μετά από κάποιες ώρες όμως πραγματικά ο τίτλος «ανοίγει» και οι συνδυασμοί είναι σχεδόν αναρίθμητοι όσον αφορά τα plays που μπορούν να δημιουργηθούν. Στο Darkest Dungeon II μπορούν πολύ εύκολα να «επενδυθούν» πάνω από 100 ώρες και ίσως και τότε δε θα έχουν εξερευνηθεί όλα τα μυστικά του. Το περιτύλιγμα είναι σαφώς αναβαθμισμένο σε σχέση με τον αρχικό τίτλο, με όμορφα animations και πιο προσεγμένα μοντέλα χαρακτήρων, ενώ και οι διαφορετικές περιοχές έχουν δεχθεί την ανάλογη προσοχή, δημιουργώντας ένα αν μη τι άλλο όμορφο αποτέλεσμα. Ο χειρισμός έχει μεταφερθεί αρκετά καλά στο gamepad, αν και η αλήθεια είναι ότι με mouse και keyboard η εμπειρία είναι σαφώς ανώτερη και αμεσότερη. Παρ’όλα αυτά, η πλειοψηφία του gameplay είναι ομαλή, αν και υπάρχουν αρκετά bugs τα όποια κάποιες φορές απλά ενοχλούν, κάποιες άλλες όμως έχουν σαφές αντίκτυπο στο gameplay. Τα fixes είναι κάτι παραπάνω από εγγυημένα, αλλά και πάλι είναι πράγματα που θα έπρεπε να είχαν αναγνωριστεί και να είχαν διορθωθεί πριν την κυκλοφορία του τίτλου.



Η απόβαση του Darkest Dungeon II κρίνεται ως επιτυχημένη, σίγουρα – αν και για τους περισσότερους το ζητούμενο δεν είναι αν η μεταφορά του ήταν καλή ή όχι, αλλά πως ο ίδιος ο τίτλος άλλαξε χαρακτήρα σε σχέση με τον πρώτο, ακόμα και αν τα βασικά της μάχης έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό τα ίδια. Σε αυτό το ερώτημα, η απάντηση εξαρτάται σίγουρα από τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, αλλά όπως και στο πρώτο Darkest Dungeon, έτσι και εδώ χρειάζονται κάποιες ώρες για να συνηθίσει κανείς και να αποκτήσει τα πατήματά του. Είναι… γεύση που χρειάζεται μια κάποια συνήθεια, όταν όμως όλα μπουν στη θέση τους το αποτέλεσμα είναι εθιστικό. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Μηχανισμοί
  • Περιεχόμενο
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Κάπως επαναλαμβανόμενα τα runs
  • Αρκετά bugs
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...