Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Call of Duty: Black Ops 6 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Treyarch

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Call of Duty: Black Ops 6
    • 18+ pegi 18+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.callofduty.com/blackops6 FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
*
To Call of Duty: Black Ops 6 δεν είναι κάτι καινούργιο και «φρέσκο», αλλά τουλάχιστον είναι ένα καλό game για τη σειρά και την κατηγορία.

Μέχρι τώρα δε θα πρέπει να εκπλήσσει κανέναν. Νέα σεζόν, νέο Call of Duty. Αυτή τη φορά είναι η σειρά της Treyarch να αναλάβει τα ηνία και επιστροφή στο Black Ops, αυτή τη φορά με περισσότερο χρόνο… στον φούρνο. Η πρώτη γεύση από την beta ήταν αδιαμφισβήτητα θετική και ήταν θέμα χρόνου για την κυκλοφορία, με το Black Ops 6 να είναι και επίσημα γεγονός. Η Treyarch ανέκαθεν έδινε το δικό της twist στη φόρμουλα το Call of Duty και για πολλούς αυτές οι μικρές (ή μεγάλες) λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν τους τίτλους της είναι αυτό που χρειάζεται η σειρά – ενώ για άλλους είναι απλά «δεύτερο βιολί» μπροστά στην Infinity Ward και τη σειρά Modern Warfare. Ας δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά τι μας επιφυλάσσει το BO6 για φέτος.




Επιστροφή στο παρελθόν ξανά για τη σειρά και αυτή τη φορά η ιστορία μας τοποθετεί στις αρχές της δεκαετίας του ’90, ακριβώς μετά τη πτώση του τοίχους του Βερολίνου και την επιχείρηση Desert Storm στο Ιράκ. Ίσως η καλύτερη εποχή για έναν τίτλο αυτού του είδους και αυτής της θεματολογίας, αφού είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στα συμβατικά όπλα και τις πιο φουτουριστικές/εξελιγμένες τεχνολογίες. Για όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για την ιστορία (και αυτοί είναι πραγματικά πάρα πολύ λίγοι), ο τίτλος ακολουθεί τις περιπέτειας μιας ομάδας πρακτόρων/στρατιωτών που προσπαθούν να ανακαλύψουν την προέλευση μιας παραστρατιωτικής οργάνωσης και ταυτόχρονα να βρουν τον πληροφοριοδότη που βρίσκεται στην CIA. Παλιοί γνώριμοι όπως οι Woods και ο Adler δίνουν για ακόμα μια φορά το παρόν, με τον τελευταίο να φοράει τα γυαλιά ηλίου του μέρα, νύχτα, σε εξωτερικούς χώρους, 50 μέτρα κάτω από το έδαφος σε μυστικές βάσεις, γενικότερα 24/7 παντού.



Έξτρα πόντους λοιπόν για την ’90-ίλα της όλης φάσης, και με αυτό σαν ατού πάμε στο κυρίως πιάτο που δεν είναι άλλο από το online multiplayer. Εδώ και πολλά, πολλά χρόνια, η καρδιά του κάθε Call of Duty χτυπάει στο multiplayer και η μαγιά φαίνεται πως κρατάει καλά ακόμα, με την οικεία, λίγο πιο arcade αίσθηση που πλέον κανείς περιμένει από την Treyarch. Πληθώρα οπλισμού και gadgets περιμένουν πίσω από πολλές ώρες grind, και φυσικά επιστρέφουν τα perks και wildcards, με την ομάδα ανάπτυξης αυτή τη φορά να «παίζει» ανάμεσα σε κατηγορίες και καθοδηγώντας τα builds μέσα από αυτόν τον τρόπο για όσους θέλουν τα bonus perks/abilities. Φυσικά όπως κάθε φορά έτσι και τώρα υπάρχουν τα “op” wildcards και builds, αλλά αυτά αλλάζουν με τα updates, με το meta να αλλάζει αντίστοιχα.



Όχι πως δεν υπάρχουν θέματα, αυτό θα ήταν υπερβολή. Ήδη χρειάζεται rebalancing σε όπλα και abilities, αλλά σε γενικές γραμμές τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα από πολλές άλλες αντίστοιχες παραγωγές ακόμα και μικρότερου μεγέθους. Τα assault rifles είναι ο «εργάτης» που μπορεί να ανταπεξέρθει στις περισσότερες των περιπτώσεων με το αντίστοιχο loadout, τα smg είναι για μικρές και μεσαίες αποστάσεις με ορισμένες πολύ δυνατές επιλογές που ανταγωνίζονται ακόμα και τα AR, ενώ τα Sniper παραμένουν δυνατά, με τα Marksman Rifles να προσφέρουν κάτι ανάμεσα στα δύο από πλευράς mobility και δύναμης. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι σε κάποιες κατηγορίες οι επιλογές είναι αρκετά περιορισμένες, αλλά σε κάθε περίπτωση καλύπτεται σχεδόν κάθε τρόπος παιχνιδιού.



Όπως αναφέρθηκε και στο preview, η μεγαλύτερη αλλαγή είναι το omnidirectional sprinting και diving, ή αλλιώς sprint και βουτιές προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Χρειάζεται αρκετή εξοικείωση και τις πρώτες (αρκετές) ώρες οι αντίπαλοι θα πάρουν δώρο πολλά kills, αλλά όταν κανείς εξοικειωθεί με τον μηχανισμό, τότε προσφέρεται ένας πραγματικά ανταγωνιστικός τρόπος παιχνιδιού, όταν φυσικά το επιτρέπουν και οι συνθήκες. Σε αντίθεση με τις βαρύγδουπες δηλώσεις και το marketing, αυτός ο νέος μηχανισμός δεν είναι σε καμία περίπτωση η σαρωτική αλλαγή που θα αλλάξει το πρόσωπο το Call of Duty για πάντα, αλλά είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να είναι ανταγωνιστικοί – και ένας πολύ καλός και γρήγορος τρόπος για να πλοηγηθεί κανείς στο εκάστοτε επίπεδο προσφέροντας ασύγκριτο mobility και καλύτερη κάλυψη.



Τα modes είναι λίγο πολύ τα γνωστά, με κάποια να έχουν συνέχεια κόσμο και κάποια να μην είναι τόσο δημοφιλή – και δικαιολογημένα. Team Deathmatch, Domination, Hardpoint, Kill Confirmed και Search and Destroy είναι το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. Τo Kill Order παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, παίζοντας σαν ένα κανονικό team deathmatch, με έναν παίκτη από κάθε ομάδα να είναι ο HVT (High Value Target) και να έχει bonus armor και last stand, όντας πάντα ορατός στο HUD των αντιπάλων (κατά προσέγγιση και με εικονίδιο). Κάθε kill μετράει σαν ένας πόντος, ενώ τα kills σε HVT μετράνε περισσότερο. Τα Zombies από την άλλη επιστρέφουν στην κλασσική τους μορφή, με rounds, easter eggs και κάπως ασαφή objectives. Τo campaign προσφέρει την κατάλληλη προθέρμανση για όσους θέλουν να ξεσκουριάσουν πριν μπουν στο online πεδίο της μάχης, ενώ και αυτή τη φορά υπάρχουν ευχάριστες αλλαγές στο pacing, πιο καλά στημένες όμως και λιγότερο πρόχειρες.



Από τεχνικής πλευράς το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό, με τα ίδια cutscenes που έκαναν τα σαγόνια να πέσουν στα πατώματα στο MW remake, ωραία εφέ και φυσικά γρήγορο ρυθμό ανανέωσης και καλή ανταπόκριση στον χειρισμό. Ηχητικά τα πράγματα είναι στο γνωστό, υψηλό επίπεδο με πολύ πειστικά εφέ και τις συνθέσεις που δεν έχουν κανένα άλλο σκοπό από το να κάνουν pump τους παίκτες στα lobby πριν ξεκινήσει η δράση.



Το Black Ops 6 είναι μια άξια συνέχεια στη σειρά, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Το κοινό φαίνεται να συμφωνεί με την Treyarch (και τα άλλα πολλά, πολλά studio που δουλεύουν υποστηρικτικά όπως σε κάθε κυκλοφορία), κάτι που φαίνεται και από τα στατιστικά που δημοσιεύονται από την Activision. Αυτό που όμως που φαίνεται για όποιον κοιτάξει ανάμεσα στις γραμμές, είναι ότι η σειρά φαίνεται να χρειάζεται ουσιαστική ανανέωση. Το νέο σύστημα κίνησης είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν είναι αρκετό για να κάνει τον τίτλο «φρέσκο». Και πάνε πάρα πολλά χρόνια από τότε που ένα Call of Duty μπορούσε να χαρακτηριστεί ως έτσι. Από την άλλη βέβαια, πόσες αλλαγές μπορεί να δεχθεί μέχρι να σταματήσει να είναι… Call of Duty; 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Νέο σύστημα κίνησης
  • Η προσέγγιση της Treyarch είναι πιο διασκεδαστική
  • Παραμένει όμως Call of Duty
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Spawn points, δε θα φτιάξει ποτέ σαν σύστημα
  • Το σύστημα των menu πάει αμέσως στη δράση αλλά κατά τα άλλα είναι πολύ δύσχρηστο
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*