Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Assassin's Creed Shadows Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Quebec

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Είτε είστε fans των παλαιών πανέμορφων Assassin’s Creed, είτε των καινούργιων open world, είτε μπαίνετε τώρα στην σειρά, το Assassin’s Creed Shadows δεν πρέπει να λείπει από καμία βιβλιοθήκη!

Ήρθε η πολυαναμενόμενη στιγμή. Η Ubisoft, μετά από καθυστερήσεις, ακυρώσεις παρουσιών σε events και πολλά άλλα παρατράγουδα, λανσάρει στις 20 Μαρτίου το επόμενο κεφάλαιο στο πιο πολύτιμο και μακροχρόνιο franchise της, με το Assassin’s Creed Shadows. Κακά τα ψέματα, η πασίγνωστη εκδότρια video games, δεν μας έχει συνηθίσει και στα… καλύτερα τα τελευταία 7 χρόνια. Αντιθέτως, πολλές από τις κυκλοφορίες της έχουν αφήσει αρνητικό πρόσημο και οι fans περιμένουν διστακτικά να μάθουν αν το Assassin’s Creed Shadows θα αξίζει τον κόπο τους. Η σύντομη απάντηση είναι πως ΝΑΙ. Το νέο sequel, αξίζει και με το παραπάνω τον χρόνο σας, ίσως περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι του franchise. Η αναλυτική απάντηση, ακολουθεί στο παρακάτω review.




Πρέπει να έχει περάσει πάνω από μια δεκαετία στην οποία οι fans παρακαλούν την εταιρεία να φτιάξει ένα Assassin’s Creed στην Ιαπωνία και επιτέλους, η απόφαση αυτή πάρθηκε. Μάλιστα, πάρθηκε με απόλυτη ευθύνη και σεβασμό στην ιαπωνική κουλτούρα και παρά τις καθυστερήσεις και τα παρατράγουδα, η Ubisoft πάει να γίνει πρωτοσέλιδο, αυτή τη φορά με πολύ θετική νότα. Το Assassin’s Creed Shadows λαμβάνει χώρα στην Ιαπωνία του 16ου αιώνα, προς το τέλος της περιόδου Sengoku. Ο τίτλος, για πρώτη φορά στην ιστορία του Assassin’s Creed, έχει δύο πρωταγωνιστές, μεταξύ τον οποίων οι παίκτες μπορούν να εναλλάσσονται γρήγορα, εύκολα, ανά πάσα στιγμή. Η Naoe, η γιαπωνέζα απόγονος της φατρίας Iga, αναζητά τους υπεύθυνους για τον θάνατο της οικογένειας και του τόπου της. Ο Yasuke, ένας σκλάβος Πορτογάλων χριστιανών που ήρθαν στην Ιαπωνία για να εξαπλώσουν την θρησκεία τους, επιλέγεται από τον ίδιο Oda Nobunaga για την προσωπική φρουρά του και βρίσκεται σε ένα ταξίδι εσωτερικής αναζήτησης καθώς και αποκάλυψης μιας συνομωσίας για την οποία ελάχιστα γνωρίζει (αρχικά). Ο Yasuke τράβηξε την προσοχή των κατοίκων όταν κατέφθασε στην Ιαπωνία, λόγω του χρώματος του δέρματός του, καθώς ο κόσμος δυσκολευόταν να πιστέψει πως υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο με τόσο σκούρο δέρμα. Ο τρόπος που αντιμετωπίζεται το χρώμα του δέρματος του Yasuke, είναι πολύ πιστός στην εποχή και δένεται άμεσα και έξυπνα με τον χαρακτήρα του πρωταγωνιστή.



Δεν θα πούμε κάτι άλλο, πέραν αυτής της μικρής παραγράφου για την ιστορία. Χρόνια είχε να γραφτεί τόσο ενδιαφέρουσα ιστορία στο franchise, με τόσο αγαπητούς χαρακτήρες, και σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να την απολαύσετε χωρίς spoilers. Οι δύο πρωταγωνιστές, έχουν σημαντικές διαφορές στις δυνατότητες. Τόσες μάλιστα, για να δώσουν την αίσθηση ενός εντελώς διαφορετικού παιχνιδιού και να φρεσκάρουν γρήγορα το ενδιαφέρον του παίκτη για να συνεχίσει να παίζει. Η Naoe, είναι η παραδοσιακή Assassin που μάθαμε από τις χρυσές εποχές του franchise, αυτές του Ezio Auditore Da Firenze και του Altaïr Ibn-La'Ahad. Στο οπλοστάσιό της, φέρει Katana, Kusarigama, Tanto και φυσικά την μικρή κρυφή λεπίδα στο μανίκι, το όπλο-υπογραφή του Assassin’s Creed. Η Γιαπωνέζα πρωταγωνίστρια, μπορεί να υλοποιήσει πλήρως το καινούργιο σύστημα παρκούρ και να μετακινηθεί σιωπηλά, μέσα από τις σκιές και τις διάφορες κρυψώνες, στον προορισμό της. Ο τρόπος παιχνιδιού ενθαρρύνει (μέχρι και αναγκάζει) την προσέγγιση stealth, καθώς η Naoe έχει σημαντικά μειονεκτήματα σε ανοικτή μάχη με πάνω από δύο-τρεις αντιπάλους. Στην διάθεσή της έχει και διάφορα ninja tools, όπως shuriken, kunai και smoke bombs, τα οποία ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο την σιωπηλή προσέγγιση.



Ο Yasuke από την άλλη, είναι ένας πελώριος Samurai, μια ασταμάτητη δύναμη, που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με οποιοδήποτε άλλο Assassin από τα προηγούμενα franchise. Ο τρόπος παιχνιδιού του, ενθαρρύνει τον παίκτη να προχωρά ευθεία και να αντιμετωπίζει φανερά, με μπόλικο θόρυβο και βάναυσο τρόπο οποιαδήποτε μάχη. Ο Yasuke δεν μπορεί να κρυφτεί, λόγω του μεγέθους του, δεν μπορεί να κάνει ησυχία, λόγω της πλούσιας πανοπλίας του, δεν μπορεί να σκαρφαλώσει παρά μόνο λίγο και δεν φέρει το λεγόμενο hidden blade. Για την πλήρη ακρίβεια, δεν μπορεί καν να πραγματοποιήσει κρυφά Assassinations, ούτε να πηδήξει από ψηλά σε θάμνους με το άλλο χαρακτηριστικό του Franchise, το Leap of Faith. Από την άλλη όμως, ελάχιστοι αντίπαλοι υπάρχουν που μπορούν να σταθούν μπροστά του κρατώντας το κεφάλι τους στο σώμα τους. Ο Yasuke στο οπλοστάσιό του, φέρει μεταξύ άλλων Long Katana, Naginata, τόξο και τυφέκιο Teppo. Οι δυο τους, πραγματικά δεν θα μπορούσαν να είναι πιο διαφορετικοί. Η αλλαγή χαρακτήρα, δίνει ένα εντελώς διαφορετικό συναίσθημα στο παιχνίδι, καθώς ο παίκτης καλείται να αλλάξει 180 μοίρες τον τρόπο που παίζει. Η αλλαγή μεταξύ των δύο χαρακτήρων, δεν είναι υποχρεωτική. Ο παίκτης μπορεί να τερματίσει πλήρως όλη την βασική ιστορία, χρησιμοποιώντας μόνο τον έναν χαρακτήρα, με εξαίρεση το Act 1 που είναι οι πρώτες ώρες του παιχνιδιού, όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο η Naoe. Πέραν της βασικής ιστορίας, στον ανοικτό κόσμο υπάρχουν δραστηριότητες αποκλειστικές στον καθένα, οπότε αν θέλετε να καθαρίσετε όλο τον χάρτη, θα χρειαστεί να παίξετε και με τους δύο.

Ο παίκτης μπορεί να τερματίσει πλήρως όλη την βασική ιστορία, χρησιμοποιώντας μόνο τον έναν χαρακτήρα, με εξαίρεση το Act 1

Αξίζει να αναφέρουμε πως μετά από χρόνια, επιτέλους το assassination έχει λάβει την προσοχή που του αρμόζει και γι αυτό προτιμήσαμε στο μεγαλύτερο κομμάτι να χρησιμοποιήσουμε την Naoe. Οι στόχοι που καλείται να δολοφονήσει, πρέπει να μελετηθούν προσεκτικά, πρέπει να γίνει συζήτηση ή παρακολούθηση NPCs, να κλαπούν αποδεικτικά στοιχεία, να γίνει εκτεταμένη έρευνα στον χάρτη και πολλές άλλες δραστηριότητες που δίνουν την αίσθηση του “ντετέκτιβ”, κάτι το οποίο είχαμε να απολαύσουμε σε τόσο πλούσιο βαθμό από τις εποχές του Assassin’s Creed II. Η εναλλαγή μεταξύ των δύο χαρακτήρων, είναι πολύ γρήγορη και εύκολη. Όταν ξεκλειδωθεί για χρήση ο Yasuke, στο τέλος του Act 1, η εναλλαγή γίνεται είτε μέσα από το inventory, είτε κατά το fast travel και ο χαρακτήρας στον οποίο θα αλλάξει ο παίκτης, εμφανίζεται στο ίδιο ακριβώς σημείο που ήταν ο άλλος χαρακτήρας. Μάλιστα, οι δυο τους έχουν πάντα το ίδιο level. Για παράδειγμα, αν η Naoe έχει φτάσει 20 level, αυτόματα και ο Yasuke έχει φτάσει στο ίδιο επίπεδο, κρατώντας τα talent points του για να τα ορίσει ο παίκτης όποτε θέλει, όπου θέλει. Η διάθεση των δύο χαρακτήρων στον παίκτη, προσφέρει εξαιρετική ελευθερία και προσθέτει πάρα πολύ ενδιαφέρον στον τίτλο.



Οι δύο πρωταγωνιστές, μπορούν να εξοπλιστούν με ένα κυρίως όπλο, ένα δευτερεύον, κράνος, πανοπλία και trinket, τα οποία βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά τους και εστιάζουν στις δυνάμεις του καθενός. Όλα τα κομμάτια εξοπλισμού, μπορούν να ενισχυθούν με αναβαθμίσεις και engravings για να γίνουν ακόμη πιο δυνατά και να μην αχρηστεύονται όταν ο χρήστης τους ανεβεί πολλά επίπεδα. Υπάρχει η δυνατότητα να βρεθεί legendary εξοπλισμός level 1, και να αναβαθμίζεται μέχρι το level 60 για να ακολουθεί την δύναμη και την εμπειρία του παίκτη. Επιπλέον, ο κάθε πρωταγωνιστής έχει τα δικά του έξι διαφορετικά mastery trees, στα οποία μπορεί να επενδύσει πόντους για να ξεκλειδώσει νέες ικανότητες και passives. Το κάθε Mastery tree μπορεί να γίνει reset ανά πάσα στιγμή για ανακατάταξη των mastery points. Το κάθε talent tree, χωρίζεται σε επίπεδα γνώσης (knowledge) και για να ξεκλειδωθούν τα ανώτερα επίπεδα, ο παίκτης καλείται να πραγματοποιήσει side objectives στον χάρτη που έχουν πορτοκαλί χρώμα, για να αποκτήσει knowledge points. Το σύστημα αυτό, ενθαρρύνει την εξερεύνηση και κάνει ακόμη πιο επιβραβεύσιμες τις υπερβολικά πολλές δραστηριότητες του χάρτη.



Το σύστημα μάχης του Assassin’s Creed Shadows, αν και καινούργιο για το franchise, φαίνεται να είναι χτισμένο κατ’ εικόνα και κατ’ ομοίωση του Ghost of Tsushima. Και οι δύο χαρακτήρες υλοποιούν Andrenaline points για να επιτεθούν με ειδικές επιθέσεις, ενώ όλο το βάρος είναι στο parry - counter attack. Πολύ κλασσικές είναι και οι λάμψεις στα όπλα των εχθρών: Μπλέ όταν πρόκειται να επιτεθούν με combo, κόκκινες όταν οι επιθέσεις δεν μπορούν να μπλοκαριστούν. Κάθε χαρακτήρας, έχει στην διάθεσή του tools και όπλα που προαναφέραμε, για να πολεμήσει με διαφορετικές επιλογές. Το σύστημα δουλεύει σωστά, αλλά δεν υπάρχει καμία απολύτως καινοτομία, ή κάτι που δεν έχετε ξαναδεί. Στο πλαίσιο της ελευθερίας του παίκτη, δεν εντάσσονται μόνο οι δύο πρωταγωνιστές. Το Assassin’s Creed Shadows, είναι με διαφορά το μεγαλύτερο σε ανοιχτό κόσμο Assassin’s Creed, προσφέροντας μια αποπνικτική πληθώρα από διαφορετικές δραστηριότητες, οι οποίες σε αντίθεση με παρελθοντικούς τίτλους, έχουν η κάθε μία το δικό της ενδιαφέρον. Στον τεράστιο χάρτη του παιχνιδιού, εντοπίζουμε σημεία για διαλογισμό τα οποία δείχνουν flashbacks στην προϊστορία των χαρακτήρων και συνδέονται άμεσα με την κεντρική ιστορία, αλλά είναι προαιρετικά. Τεράστιους θολωτούς τάφους (Kofun), οι οποίοι απαιτούν επίλυση Puzzle ή καλό parkour με στόχο την εύρεση του θησαυρού που συνήθως είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο αντικείμενο. Κάστρα γεμάτα εχθρούς και mini-bosses, τα οποία επιβραβεύουν με πολλούς πόντους εμπειρίας, εξοπλισμό και λάφυρα. Σημεία για να ζωγραφίσει η Naoe, ή να μάθει νέα combos ο Yasuke. Πολλαπλά side stories που εμπλουτίζουν ακόμη περισσότερο την πάρα πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία του τίτλου. Μπορούμε να γράφουμε για ώρες, για να περιγράψουμε την τεράστια ποικιλία σε δραστηριότητες που προσφέρει ο χάρτης του τίτλου. To Assassin’s Creed Shadows είναι ένα πελώριο παιχνίδι που έχει ορίσει ως βασικό του στόχο, να μην ξεμείνετε ποτέ από δραστηριότητες και ενδιαφέρον.



Το μέγεθος του κόσμου, συνοδεύεται από μια όμορφη μηχανή γραφικών, η οποία παρουσιάζει μια Ιαπωνία που προσκαλεί για εξερεύνηση. Ο χάρτης είναι γεμάτος από πόλεις, χωριά, ναούς, νεκροταφεία, δάση, βουνά, λαγκάδια και άλλα πολλά, σχεδιασμένα με λεπτομέρεια και σεβασμό προς την ιαπωνική κουλτούρα και ιστορία. Ο ήχος και το soundtrack είναι άξια του οπτικού αποτελέσματος, δημιουργώντας ένα σύνολο που όμοιό του δεν έχουμε δει σε παιχνίδι Assassin’s Creed. Μάλιστα, το παιχνίδι παίζεται σε τέσσερις συνεχώς εναλλασσόμενες εποχές (χειμώνα, άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο) οι οποίες παίζουν σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση του χάρτη, στην πτώση των φύλλων, στην βροχόπτωση, τα χιόνια και λοιπές καιρικές συνθήκες. Η μεγάλη προσθήκη που κάνει το Assassin’s Creed Shadows να ξεχωρίζει από τους προκατόχους του, είναι το hideout. Το Hideout, είναι ένα μέρος που ξεκινά να χτίζει η Naoe και λειτουργεί ως η βάση του “League” που ιδρύει με τον Yasuke. Η λέξη “League” χρησιμοποιείται σαν συνώνυμο του γνωστού από προηγούμενα παιχνίδια “Creed”. Το Hideout, είναι ένα μέρος στο οποίο οι δύο χαρακτήρες μας χτίζουν κτίρια για blacksmith, για εκπαίδευση των συμμάχων τους που μπορούν να εισαχθούν στο league αν ολοκληρωθούν τα side stories τους και να βοηθήσουν με πολλαπλούς διαφορετικούς τρόπους και για διαχείριση των “scouts”.



Οι scouts, είναι σύμμαχοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εντοπίσουν σημεία ενδιαφέροντος στον χάρτη, ή να κλέψουν λάφυρα που μαρκάρουν η Naoe και ο Yasuke, για να ενισχύσουν επιπλέον το Hideout, να χτιστούν νέα κτίρια, να αναβαθμιστεί ο εξοπλισμός και τα κτίρια, προσφέροντας νέες δυνατότητες στο παιχνίδι. Λειτουργούν και ως αντικαταστάτες του αετού που χρησιμοποιήθηκε στα προηγούμενα παιχνίδια για εύρεση σημείων ενδιαφέροντος. Τα objectives για όλες τις αποστολές, εμφανίζονται με μια περιγραφή την οποία ο παίκτης είτε πρέπει να ακολουθήσει για να ξεκινήσει την αποστολή, είτε πρέπει να στείλει έναν scout για να του μαρκάρει στον χάρτη που πρέπει να πάει. Η διαχείριση, η προσθήκη και η ανανέωση των scouts γίνεται με το νέο mechanic των τεσσάρων εποχών που διαθέτει το παιχνίδι. Πιο συγκεκριμένα, οι scouts κάνουν refresh όταν αλλάζει η εποχή, συνεπώς σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που βρίσκεστε στον χειμώνα, πρέπει να διαχειριστείτε τον αριθμό τους και να τους βάλετε να κάνουν τις δουλειές που σας ενδιαφέρουν περισσότερο. Το Hideout προσφέρει τεράστιο βάθος στον τίτλο, καθώς δίνει μεγάλο αριθμό επιλογών στον παίκτη για το πως θα διαχειριστεί τους πόρους του, την αναζήτηση στόχων στον χάρτη και την ενδυνάμωση συμμάχων που θα συμμετέχουν επιτυχημένα ή μη σε διάφορες αποστολές της κεντρικής ιστορίας αλλά και των side quests. Έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο παιχνίδι και ο παίκτης οφείλει να ασχοληθεί με αυτό για να αποκτήσει πραγματική δύναμη απέναντι στους εχθρούς του.



Μια άλλη επιθυμία των fans εδώ και χρόνια, πραγματοποιείται στο νέο sequel. Υπάρχει η επιλογή για διάφορες γλώσσες σε voice acting (δυστυχώς όχι ελληνικά), αλλά υπάρχει και το “Immersive Mode” το οποίο ορίζει την ομιλούμενη γλώσσα ανάλογα με το ποιος μιλά. Συνεπώς, οι Ιάπωνες μιλάνε ιαπωνικά, οι πορτογάλοι πορτογαλικά κ.ο.κ. Μάλιστα, τα ιαπωνικά και τα πορτογαλικά έχουν ξεχωριστό δικό τους lipsync αν επιλεγούν αντί των αγγλικών (και σας προτείνουμε να επιλεγούν). Το voice acting του τίτλου είναι εξαιρετικό και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κανένα άλλο παιχνίδι. Ιδιαίτερα περίεργο, είναι πως το lipsync “χαλάει” σε ορισμένα μόνο cutscenes και γυρνάει στα αγγλικά, χωρίς κάποιο προφανή λόγο. Ίσως πρόκειται για bug που θα διορθωθεί στο μέλλον. Μια ακόμη επιλογή που δίνεται στον παίκτη, το “Canon Mode”, είναι να μην διαλέγει τι θα απαντάνε οι χαρακτήρες. Αντιθέτως το παιχνίδι ορίζει τις απαντήσεις τους ανάλογα με τον χαρακτήρα τους, μειώνοντας για όσους θέλουν το στοιχείο “RPG” και ενισχύοντας το immersion. Η επιλογή αυτή είναι προαιρετική και απενεργοποιημένη από προεπιλογή. Από την προσωπική μας εμπειρία, κρατώντας αυτή την επιλογή απενεργοποιημένη, οι επιλογές του Yasuke και της Naoe στις συζητήσεις, μπορούν να επηρεάσουν άμεσα την έκβαση της αποστολής, ή και της ιστορίας και προσθέτουν βάθος στο σύνολο του τίτλου.

Περνώντας στο κομμάτι των επιδόσεων, ο τίτλος τρέχει άπταιστα στο βασικό PlayStation 5, προσφέροντας τις δύο παραδοσιακές επιλογές των quality και Performance mode. Στο πρώτο, η ανάλυση κλειδώνει στα 4Κ και ο ρυθμός ανανέωσης στα 30, ενώ στο δεύτερο, η ανάλυση είναι δυναμική και τα καρέ παραμένουν ακατέβατα 60. Μικρή εξαίρεση αποτελούν κάποια προ-γυρισμένα cutscenes, τα οποία επίσης για μη προφανή λόγο, τρέχουν σε 30 καρέ ανα δευτερόλεπτο, ενώ άλλα σε 60 καρέ. Ο τίτλος αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του PlayStation 5, υλοποιώντας το μικρόφωνο του DualSense, τα Adaptive Triggers με τόξο και όπλο, το Haptic Feedback ανάλογα με το έδαφος που πατά ο χαρακτήρας και με την βροχή που πέφτει, καθώς και το 3D Audio. Απολαύσαμε τον τίτλο εξίσου καλά και σε PlayStation Portal. Έχοντας πει όλα τα καλά, σε έναν τίτλο του μεγέθους του Assassin’s Creed Shadows, δεν θα μπορούσαν να μην υπάρχουν και κάποια κακώς κείμενα. Ενώ το καινούργιο σύστημα parkour της Naoe είναι σίγουρα εντυπωσιακό, υπάρχουν στιγμές που δεν ανταποκρίνεται όπως θα έπρεπε, με την πρωταγωνίστρια να καταλήγει σε εντελώς λάθος μέρος, δυσκολεύοντας την άνοδο ή την κάθοδο σε κτίρια. Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται κυρίως σε στιγμές που ο παίκτης καλείται να κάνει κάτι γρήγορα, είτε επειδή τον κυνηγάνε, είτε επειδή κυνηγάει. Επιπλέον, η κίνηση με το άλογο είναι εύκολη μόνο από κεντρικά μονοπάτια, καθώς ο σύντροφος του κάθε πρωταγωνιστή είναι πολύ “ευάλωτος” σε μικρές πέτρες, κορμούς δέντρων, άλλα ζώα που τρέχουν στην φύση και κάθε άλλης μορφής μικρό εμπόδιο. Σε περιοχές έντονης βλάστησης, η ορατότητα χάνεται και είναι αρκετά δύσκολο να βρεθεί ο κεντρικός δρόμος για να ξαναδείτε τον χαρακτήρα σας.



Στην περίπτωση που η Naoe ή ο Yasuke εντοπιστούν από εχθρούς σε περιοχή που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται, οι αντίπαλοι χτυπούν έναν συναγερμό και ο χαρακτήρας που χρησιμοποιεί ο παίκτης εκείνη την στιγμή, γίνεται “Wanted” σε όλη την ευρεία περιοχή του χάρτη, για το υπόλοιπο της εποχής που διανύεται. Παρόλα αυτά, αν ο παίκτης αλλάξει χαρακτήρα, μπορεί να το αποφύγει αυτό. Επιπλέον, δίνεται και η επιλογή είτε να περάσετε αμέσως σε επόμενη εποχή, είτε να ξοδέψετε δύο scouts για να μην καταζητείστε πλέον, κάτι που καθιστά το σύστημα σχεδόν άχρηστο. Σίγουρα εδώ υπάρχει μια χαμένη ευκαιρία που μπορεί να βελτιωθεί στο μέλλον για να αυξήσει τον κίνδυνο του να καταζητείται ο χαρακτήρας. Ως τίτλος της Ubisoft, το νέο Assassin’s Creed δεν θα μπορούσε να μην περιέχει κάποιο “περίεργο” στοιχείο live service. Αυτή την φορά, αυτό έρχεται σε μορφή κάποιων δωρεάν Battle pass, τα οποία μπορεί ο παίκτης να ενεργοποιήσει και να πάει σε συγκεκριμένες περιοχές στον χάρτη, όπου μπορεί να εντοπίσει και να κλείσει bugs στο γνωστό Animus, για να συλλέξει currency και να ξεκλειδώσει νέα cosmetics.

Τα battle pass αυτά, προς το παρόν είναι δωρεάν, αλλά ακόμη και έτσι είναι ενοχλητικά, καθώς η διαδικασία που απαιτούν οι μικρές αποστολές που εμφανίζονται στο χάρτη με ενοχλητικό μωβ χρώμα, σπάνε την περιπέτεια, είναι αρκετά βαρετές και περιττές και δεν έχουν καμία απολύτως σύνδεση με τον υπόλοιπο πανέμορφο κόσμο του παιχνιδιού. Το χαρακτηριστικό αυτό, είναι ένα μέρος του νέου Animus Hub, το οποίο επιμένει να προσπαθεί να μας πείσει ότι είναι χρήσιμο, μετά τον θάνατο του Desmond Miles, του αρχικού πρωταγωνιστή του franchise. Συμφωνούμε με πάρα πολλούς fans, όταν λέμε πως η Ubisoft πρέπει να αποφασίσει να αφήσει πίσω της την οποιαδήποτε σχέση με την σύγχρονη ιστορία, από το να προσπαθεί με το ζόρι, να ενώσει κομμάτια των παιχνιδιών της με την “σημερινή” εποχή. Το μόνο σχετικά χρήσιμο χαρακτηριστικό του Animus Hub, είναι πως ο παίκτης μπορεί να εναλλαχθεί μεταξύ διάφορων τίτλων Assassin’s Creed, είτε τους έχει κατεβασμένους, είτε έχει συνδρομή που του επιτρέπει να stream-άρει τα παλαιότερα παιχνίδια. Αρκετά ενοχλητικό είναι το γεγονός πως το Animus Hub αγνοεί πλήρως την ύπαρξη όλων των τίτλων πριν το Assassin’s Creed Origins, δείχνοντας μόνο αυτούς της τελευταίας οκταετίας. Το αισιόδοξο είναι πως όλο το Animus Hub μπορεί να αγνοηθεί πλήρως και να απολαύσετε την ομορφιά του νέου τίτλου.



Θα μπορούσαμε να γράφουμε μέρες ολόκληρες για το νέο Assassin’s Creed Shadows, αλλά τέλος δεν θα υπήρχε. Το σίγουρο είναι πως η νέα προσθήκη στο franchise, είναι φρέσκια, πανέμορφη, τεράστια, καλογραμμένη και φτιαγμένη με την αγάπη που αρμόζει στο πιο στολισμένο Franchise της Ubisoft. Ελπίζουμε πως η εταιρεία, από εδώ και πέρα θα σταματήσει να είναι μια σκιά του εαυτού της και θα επιστρέψει στα παλιά καλά χρόνια του 2010, όπου βλέπαμε Ubisoft και ανυπομονούσαμε να δούμε τον επόμενο τίτλο της. Το Assassin’s Creed Shadows είναι ένα εξαιρετικό παιχνίδι και ένα καθοριστικό πρώτο βήμα προς την επιστροφή στην κορυφή. Είτε είστε fans των παλαιών πανέμορφων Assassin’s Creed, είτε των καινούργιων open world, είτε μπαίνετε τώρα στην σειρά, το Assassin’s Creed Shadows δεν πρέπει να λείπει από καμία βιβλιοθήκη. Καλή απόλαυση και μην ξεχνάτε:

To say that nothing is true is to realize that the foundations of society are fragile and that we must be the shepherds of our civilization.
To say that everything is permitted is to understand that we are the architects of our actions, and that we must live with their consequences, whether glorious of tragic.
-    Ezio Auditore Da Firenze 
EDITOR’S CHOICE

8.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Τεράστιος και πανέμορφος κόσμος, πιστός στην ιαπωνική κουλτούρα και ιστορία
  • Εξαιρετικά ενδιαφέροντες πρωταγωνιστές
  • Γρήγορη εναλλαγή μεταξύ των χαρακτήρων που δεν σπάει τον ρυθμό
  • Πληθώρα παραμετροποιήσεων, εξοπλισμού και βελτιώσεων
  • Άπταιστη απόδοση
  • Εξαιρετικό soundtrack
  • Πληθώρα προαιρετικών δραστηριοτήτων με μεγάλο ενδιαφέρον
  • Ενδιαφέρουσα και συγκινητική ιστορία
  • Πλούσια έρευνα και δραστηριότητες για να εντοπιστεί ο στόχος του assassination
  • Οι δύο χαρακτήρες παίζουν πολύ διαφορετικά και καλύπτουν όλα τα γούστα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Το νέο combat system θα μπορούσε να είναι λίγο πιο σύνθετο και καινοτόμο
  • Το parkour, αν και εξαιρετικό, έχει κάποιες ενοχλητικές στιγμές
  • Η μετακίνηση με άλογο, είναι δύσκολη αν δεν γίνεται από κεντρικό δρόμο
  • Το Animus Hub περισσότερο ενοχλητικό είναι, παρά καλό
  • Το σύστημα “Wanted” δεν έχει την επίδραση που στόχευε να έχει
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*