Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

XCOM 2: Alien Hunters Review

*
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν το XCOM της MicroProse και ήταν καλό. Είχε και αρκετά sequel, μάλιστα, πολλά από τα οποία ήταν επίσης καλά. Μετά η Firaxis (η διάδοχος εταιρεία της Microprose) αποφάσισε να κάνει το reboot. Και παρά τις ανησυχίες μας, το νέο XCOM ήταν πολύ καλό. Ακολούθησαν ένα DLC και ένα expansion, τα οποία ήταν επίσης επιτυχημένα. Όσο για το XCOM 2, τα είπαμε ήδη. Σε γενικές γραμμές ήταν ένα πολύ αξιόλογο sequel, το οποίο κατάφερε να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον μας. Τώρα ήρθε, φυσικά, η ώρα των DLC. Δυστυχώς, εδώ η Firaxis μας τα χάλασε. Το πρώτο από τα τρία προγραμματισμένα DLC, με τίτλο Anarchy's Children, ήταν ένα καθαρά διακοσμητικό pack με νέες επιλογές για να κάνετε τους στρατιώτες σας να μοιάζουν σαν να ξεπήδησαν από το... Fallout. Ενδεχομένως σε κάποιους να αρέσουν οι νέες αυτές επιλογές, ωστόσο στην πραγματικότητα δεν ταιριάζουν με την αισθητική του XCOM. Παρόλα αυτά είναι κάτι το προαιρετικό, δεν υπόσχεται τίποτα το οποίο δεν κάνει και, άρα, δεν έχει κάτι το μεμπτό. Το δεύτερο στη σειρά DLC, με τίτλο Alien Hunters, ωστόσο, είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση.



Ένα από τα ατού, θα λέγαμε, του XCOM 2 ήταν το γεγονός ότι έδωσε περισσότερο βάρος στην αφήγηση, στους χαρακτήρες που συνοδεύουν τον παίκτη-commander και το κατάφερε αυτό ακολουθώντας την πορεία των χαρακτήρων ανάμεσα στα δύο παιχνίδια: του Bradford, γνωστού ως Central, που πιλοτάρει το σκάφος και συντονίζει όταν λείπει ο αρχηγός, της Shen, κόρης του παλιού μηχανικού του XCOM, και φυσικά του ίδιου του Commander που ήταν για πολλά χρόνια αιχμάλωτος των εξωγήινων. Ωστόσο τα ίχνη της Dr. Vahlen, της ερευνήτριας της ομάδας, είχαν χαθεί. Στο Alien Hunters αποκαλύπτεται ότι είχε διαφύγει και έκανε μυστικά πειράματα με σκοπό να δημιουργήσει βελτιωμένες εκδοχές 3 εξωγήινων ειδών και να τις στρέψει εναντίον των εισβολέων. Όπως φαίνεται, τα πειράματα πέτυχαν με το παραπάνω, καθώς δημιουργήθηκαν 3 Alien Rulers, πολύ ισχυρότερες εκδοχές των Vipers, Berserkers και Archons. Ωστόσο, το δεύτερο μέρος του σχεδίου απέτυχε, οπότε κάποιος θα πρέπει να απαλλάξει τη Γη από τα τρία αυτά τερατουργήματα και αυτός ο κάποιος είναι ασφαλώς ο παίκτης. Το πρώτο πρόβλημα είναι ότι η αποστολή στην οποία εξηγούνται όλα αυτά είναι για κάποιο λόγο πιθανόν να μην εμφανιστεί, όπως έγινε στο build του DLC που μας δόθηκε. Τα τρία mini-boss εμφανίζονται, πάντως, σε οποιαδήποτε συνηθισμένη αποστολή.



Το πρώτο, o Viper King, ήταν μια εντυπωσιακή παραλλαγή των συνηθισμένων Viper σε αποχρώσεις του πάγου. Ο παίκτης πολύ γρήγορα παύει να θαυμάζει το έργο της Vahlen και αρχίζει να ανησυχεί, όταν δει το μέγεθος της μπάρας που αντιπροσωπεύει τη ζωή και τη θωράκιση του πλάσματος. Η ανησυχία γίνεται τρόμος, όταν διαπιστώσει ότι οι Rulers κινούνται μετά από κάθε κίνηση στρατιώτη της ομάδας, παραβιάζοντας έναν από τους βασικούς κανόνες του XCOM και των turn-based strategy γενικότερα. Στην πρώτη αυτή συνάντηση σκεφτήκαμε πως έχει κάποια λογική ο Viper King να κινείται ταχύτερα από κάθε άλλο φίλο η εχθρό, όντας ερπετό. Δυστυχώς, όμως, το ίδιο ισχύει για την ογκώδη και θεωρητικά δυσκίνητη Berserker Queen και για τον Archon King. Επιπλέον, αν ο Ruler τραυματιστεί σοβαρά, θα επιχειρήσει να διαφύγει μέσω ενός psionic portal. Τα καλά νέα είναι ότι όταν τον/την ξαναδείτε, δε θα έχει θεραπευτεί, οπότε θα έχετε τη δυνατότητα να τον/την αποτελειώσετε. Τα κακά νέα είναι ότι μπορεί να χρειαστούν 2 ή 3 προσπάθειες, ανάλογα με το επίπεδο του οπλισμού και την εκάστοτε συγκυρία της μάχης. Κάθε Ruler που σκοτώνεται μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή μιας μοναδικής πανοπλίας, η οποία δίνει ικανότητες ανάλογες με το θήραμα. Ωστόσο αισθητικά, ειδικά το Viper armour...δεν είναι ότι πιο ταιριαστό στο XCOM και θυμίζει περισσότερο κάποιο set πανοπλίας για Shaman από το World of Warcraft, παρά κάτι που θα φορούσε ένας στρατιώτης του μέλλοντος. Τα δύο πρόσθετα όπλα ακολουθούν ανάλογο μοτίβο, με το δύσχρηστο crossbow να μοιάζει εντελώς εκτός κλίματος και το νέο πιστόλι να είναι τουλάχιστον πιο χρηστικό.



Η προοπτική να αντιμετωπίσει ο παίκτης σε ένα ήδη πανδύσκολο Iron Man campaign τρεις σούπερ-εξωγήινους μοιάζει εφιαλτική, ενώ γενικότερα μιλώντας το Alien Hunters δίνει την αίσθηση ότι δεν ταιριάζει με το αρχικό παιχνίδι. Η κανονική τιμή, δε, των δέκα ευρώ μάλλον δεν δικαιολογείται από το περιεχόμενο. Ας ελπίσουμε ότι το επόμενο DLC θα είναι πιο ικανοποιητικό, αν και η δομή του (ένα story mission συν κάποιες προσθήκες) μοιάζει πανομοιότυπη με αυτή του Hunters. Όπως έχει το πράγμα, αν θέλετε οπωσδήποτε τις νέες προσθήκες στο παιχνίδι θα ήταν καλύτερα να περιμένετε κάποια έκπτωση.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*