Ευτυχώς το Worms WMD δεν μας ξυπνά μόνο μνήμες, αλλά μας προκαλεί να τις αναβιώσουμε. 20 χρόνια μετά, διαπιστώνουμε μετά χαράς ότι μπορεί το franchise να έχει χάσει την παλιά του αίγλη, απόρροια των διαφόρων πειραματισμών της Team17, όμως δεν έχει χάσει τη δυνατότητα να προσφέρει διασκέδαση στους παίκτες. Η κίνηση σε δύο διαστάσεις και ο ελαφρώς βαρύς χειρισμός των σκουληκιών φέρνουν αμέσως στο μυαλό τα -κλασικά πλέον- Armageddon και World Party, όπως επίσης και το απροκάλυπτα βαρετό campaign mode που ουσιαστικά εξυπηρετεί μόνο τους σκοπούς ενός μακροσκελούς tutorial, παρά την παρουσία των secondary objectives που προσθέτουν κάποιο βαθμό replayability.
Το Worms WMD έρχεται από το μακρινό παρελθόν να μας θυμίσει τον τρόμο που μπορεί να σπείρει ένα σκουλήκι, οπλισμένο με Holy Hand Grenade και Ninja Rope.
Το οπλοστάσιο παραμένει τρελό και αχανές, ως είθισται άλλωστε σε τίτλο της σειράς Worms, ενώ οι προσθήκες της δίνουν φρέσκο αέρα στο gameplay, χωρίς ποτέ να το αλλοιώνουν. Ιδανικό παράδειγμα τα οχήματα, που μπορεί να ενισχύουν σημαντικά τον παίκτη που αναλαμβάνει τον έλεγχό τους, όμως ο χειρισμός τους είναι απαιτητικός. Χαρακτηρίζονται από καμπύλη εκμάθησης ικανή να δυσκολέψει αλλά όχι να αποθαρρύνει τους παίκτες από τη χρήση οχημάτων. Διάσπαρτα σε τυχαία σημεία των επιπέδων υπάρχουν πλέον και όπλα εδάφους, όπως πυραυλικά συστήματα, πολυβόλα και snipers, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους παίκτες και να δώσουν τεράστιο πλεονέκτημα σε αυτόν που τα αξιοποιεί καλύτερα.Το οπλοστάσιο παραμένει τρελό και αχανές, ως είθισται άλλωστε σε τίτλο της σειράς Worms, ενώ οι προσθήκες της δίνουν φρέσκο αέρα στο gameplay, χωρίς ποτέ να το αλλοιώνουν.
Τα drops κατά τη διάρκεια των αγώνων συλλέγονται από τα σκουλήκια και περιέχουν, εκτός από όπλα, υλικά για τη δημιουργία ευφάνταστων παραλλαγών των ήδη γνωστών όπλων. Υλικά μπορούν επιπλέον να βρεθούν και με την αποσυναρμολόγηση όπλων που δεν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε. Πρόκειται για μηχανισμό crafting που προσφέρει ακόμα περισσότερο βάθος στο οπλοστάσιο του τίτλου και που συλλάβαμε τον εαυτό μας να χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο από ότι περιμέναμε. Ακόμα μια ενδιαφέρουσα προσθήκη αποτελεί και η δυνατότητα των Worms να εισέρχονται σε κτίρια, για την απόκτηση στρατηγικού πλεονεκτήματος και κάλυψης, μιας και η αντίπαλη ομάδα δεν μπορεί να δει τι υπάρχει μέσα στο κτίριο παρά μόνο αν έρθει κάποιο σκουλήκι της στο εσωτερικό του, ή αν το καταστρέψει. Ο τεχνικός τομέας, χωρίς να αποτελεί κάτι το πολύ ιδιαίτερο, χαρακτηρίζεται ως απόλυτα λειτουργικός και σταθερός. Η καρτουνίστικη αισθητική στο σχεδιασμό των σκουληκιών δένει με το χιουμοριστικό τόνο του παιχνιδιού και της σειράς γενικότερα, ενώ το μοναδικό μας παράπονο έχει να κάνει με την κάμερα που πολλές φορές κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών που παίξαμε, έκανε τα...“δικά” της και δεν εστίαζε στο σωστό σημείο της δράσης ή μεταφερόταν από το σημείο στο οποίο την είχαμε κεντράρει εμείς.
Που μας αφήνουν όμως όλα τα παραπάνω; Εν έτει 2017, ο υπογράφων διασκέδασε με την παλιά του παρέα, μεταφέρθηκε 20 χρόνια πίσω, μοιράστηκε ένα controller για multiplayer επί της ίδιας οθόνης και εντός του ίδιου δωματίου και ξέχασε τις σημερινές τάσεις που θέλουν το multiplayer μόνο online, με συνδρομές, συνδέσεις και λοιπά. Αν αυτού του τύπου η διασκέδαση χωρά ακόμα στα videogames, είναι ερώτημα που δεν αφορά το παρόν κείμενο. Όμως το γεγονός ότι η Team17 μπορεί ακόμα να την προσφέρει είναι αδιαμφισβήτητο. Και θαυμαστό.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity