Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

WRC 9 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kylotonn

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    BigBen Interactive

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • WRC 9
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.wrcthegame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6.5

    ENTERNITY SCORE
*
To WRC 9 αποδεικνύει ότι μετά την εντυπωσιακή βελτίωση για τη σειρά, ήρθε η στασιμότητα.

Έχοντας ως βασικό αντίπαλο το Dirt, το WRC ως σειρά, πέρα από μανδύα και το όπλο του επίσημου παιχνιδιού, έχει την δύσκολη αποστολή να διαλέξει που θα ποντάρει. Από πέρσι άρχισε να ποντάρει όλα τα χαρτιά του στο simulation, κάτι που πρακτικά ήταν σωστό για λόγους αυθεντικότητας επίσημου προϊόντος. Σε επίπεδο όμως συναγωνισμού, έχουμε την εντύπωση ότι μπορεί να τα πήγαινε και λίγο πιο καλά, αν συγχωρούσε λίγο πιο εύκολα και γενικώς και ειδικώς έναντι του αντιπάλου του. Βέβαια, η μεγαλύτερη, και κλασική για ετήσιο και επίσημο τίτλο,  αμαρτία είναι ότι αν παίρναμε το περσινό μας review και του βάζαμε μια παράγραφο για τα τρία νέα ράλι (με την Κένυα να ξεχωρίζει) πάλι μέσα θα πέφταμε. Και όσο καλό και να ήταν το περσινό, ε όσο να είναι, όποιος επιστρέφει θα περίμενε κάτι παραπάνω.  Δεν θα το βρει. Επειδή όμως πρέπει να τα πούμε, θα τα πούμε. Πολύ λεπτομερές career mode, με συνεχές micro-management, που κάποιους θα ενθουσιάσει και κάποιους θα τους εκνευρίσει, πόσο μάλλον όταν κάποιες περσινές του αμαρτίες, τις κουβαλάει και φέτος. Ας πούμε για παράδειγμα, racing είναι το παιχνίδι, το να πρέπει να ρυθμίσει ο παίκτης το πότε θα πάει διακοπές το προσωπικό του ή να προσλάβει μετεωρολόγο, ε δεν ακούγεται και πάρα πολύ απαραίτητο.




Ας δούμε τι γίνεται στο καθαρά οδηγικό κομμάτι. Πέρα από μία μικρή βελτίωση, στο βάρος των αυτοκινήτων που είναι πιο ρεαλιστικό, ενώ όσο είστε μέσα στην πίστα τα πράγματα είναι εξαιρετικά και το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται όπως ακριβώς πρέπει,  έτσι και κάνετε το λάθος να πατήσετε έξω, καταργούνται, μαζί με κάθε λογική, και οι νόμοι της φυσικής, κάτι που διαλύει τα νεύρα του παίκτη. Αυτό σε συνδυασμό με την απουσία rewind, και τον πολύ μικρό αριθμό restart, έχει μία τάση να προκαλεί εκτόξευση χειριστηρίων στους τοίχους, αλλά το χειρότερο να αφαιρεί πολλούς πόντους  διασκέδασης από τον τίτλο. Σε τελική ανάλυση το F1 έχει διαχρονικά και rewind και δεν χάνει σε τίποτα από τον ρεαλισμό του, ειδικά εφόσον ο παίκτης μπορεί να τα αφαιρέσει κατά το δοκούν. Σε τελική ανάλυση, άλλο η δυσκολία του DiRT και άλλο η δυσκολία του πατάω έξω και χάνεται ο έλεγχος. Σε επίπεδο αυθεντικότητας, τόσο σε πίστες, όσο και σε αυτοκίνητα και οδηγούς, τα πάμε -ευλόγως- πολύ καλά. Μάλιστα, στα χρόνια της COVID-19 που όλα έχουν επηρεαστεί κι έχουν αλλάξει προγράμματα και όχι μόνο, το WRC9 είναι το μόνος μέρος που μπορείτε να παίξετε όλα τα κανονικά ράλι της σεζόν. Βέβαια κάποιες αρχικές ελλείψεις που δεν πρόλαβαν αλλαγές λόγω πανδημίας διορθώθηκαν γρήγορα με patch. Στο ίδιο πλαίσιο, μιας και αυτά ανήκουν στην αυθεντικότητα, ο τεχνικός τομέας είναι εξαιρετικός, με μία όχι τραγική μεν, σημαντική δεν, εξαίρεση στα γραφικά. Ο ήχος είναι αψεγάδιαστος, οι πίστες πραγματικά υπέροχες, η απεικόνιση των καιρικών φαινομένων καταπληκτική και καταλήγει το μοναδικό πράγμα που αφήνει παράπονο να είναι τα … αυτοκίνητα που έχουν μια αίσθηση «ψεύτικου» στον τρόπο που έχουν σχεδιαστεί, που σε κάποια μοντέλα τα κάνει ακόμα και να φαίνονται παράταιρα με το άψογα σχεδιασμένο περιβάλλον.



Άλλος ένας τομέας που δεν πέτυχε και πολύ, είναι το multiplayer, ναι ένας τίτλος με βασικό αντίπαλο του παίκτη το χρονόμετρο και όχι τους άλλους, μπορεί να μην προσφέρεται ακριβώς για ομηρικές μάχες, αλλά έχοντας παίξει Dirt 1 και 2, δεν θυμόμαστε σε daily event να βλέπουμε 180 συμμετοχές κοντά 20 μέρες μετά την κυκλοφορία. Και αυτό κάτι μας λέει. Παρά τη μικρή συμμετοχή βέβαια, παντού υπάρχουν cheater, αφού πίστα των 4 λεπτών, 2 την είχαν τελειώσει σε 5 δευτερόλεπτα.



Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα, διαβάζοντας αυτό το review, και βάζοντάς το δίπλα στο περσινό, να νομίζετε ότι τα βλέπετε τα ίδια πράγματα και αυτό δεν περιποιεί ακριβώς τιμή στον τίτλο. Όμως αν κάποιος μπαίνει τώρα στη σειρά, έχει στα χέρια του κάτι πραγματικά αξιόλογο, αν πάλι επιστρέφει, μάλλον όχι. Και όταν αποτυγχάνεις μάλιστα να διορθώσεις βασικά σφάλματα όπως αυτό της -αφύσικής- δυσκολίας, ε μάλλον κάτι έχει πάει στραβά. 

6.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πολύ και αξιόλογο επίσημο περιεχόμενο
  • Εξαιρετικός τεχνικός τομέας
  • Στιβαρό αλλά πολύ απαιτητικό gameplay
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Στα ράλι, πατάς και έξω καμιά φορά. Ας το πει κάποιος στους δημιουργούς.
  • Μη ρεαλιστική σχεδίαση αυτοκίνητων
  • Ερημιά στο multiplayer
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*