Ο τερματισμός στην πρώτη νίκη.
Από εκεί και πέρα σε θεματικό παιχνίδι θα πρέπει να ξεκινήσουμε από το περιεχόμενο που αποτελεί πραγματική ωδή στο «Γιατρό» με τα 7 παγκόσμια πρωταθλήματα και το 46 στην πλάτη. Υπάρχει εγκυκλοπαίδεια με πάρα πολλά στοιχεία που μπορείτε να μάθετε για αυτόν, ενώ στο mode όπου ακολουθείτε την καριέρα του από την αρχή έως σήμερα έχει γίνει πραγματικά εξαιρετική δομικά δουλειά, με τον ίδιο τον αναβάτη να σας δίνει στοιχεία και συμβουλές την ώρα που προσπαθείτε να μιμηθείτε τα κατορθώματα της καριέρας του. Το Mode που περιγράφει τη ζωή του είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν πρέπει να το χάσετε έαν τυχόν αποκτήσετε τον τίτλο. Ναι αλλά, πάντα το πολύ ζουμί σε έναν τίτλο racing είναι το career mode.
Η βασικότερη βελτίωση όλων είναι ότι η Milestone αποφάσισε να φτιάξει το σύστημα του rewind, επιτρέποντάς μας επιτέλους να το χρησιμοποιούμε όπως και όποτε θέλουμε.
Εδώ, αν και η λεπτομέρεια είναι πολύ μεγάλη και πάλι σας έχει από κοντά ο Valentino και η…Ακαδημία του, η Milestone μας θυμίζει γιατί είναι η…Milestone. Πρώτον το πήζει τόσο πολύ με άχρηστο περιεχόμενο, ώστε σε κάποια σημεία να το μπουκώνει και κάποια πράγματα να γίνονται απλά για να γίνονται. Σε αυτό το πλαίσιο θα θέλαμε πραγματικά να μάθουμε ποιος είχε την καταπληκτική ιδέα να εισαγάγει αυτοκίνητα σε έναν τίτλο που είναι αφιερωμένος στον πιθανώς μεγαλύτερο αναβάτη μοτοσικλέτας όλων των εποχών και πώς ο ίδιος φωστήρας δεν σκέφτηκε να βάλει και κανά event με μηχανές στον ανάλογο τίτλο για τον Sebastien Loeb.Έτσι λοιπόν θα πρέπει να ασχοληθείτε με drift και rally events στο πλαίσιο της ακαδημίας του Valentino Rossi, κάτι που διακόπτει εντελώς άκυρα την όλη εκπαιδευτική κι αγωνιστική δράση. Και τα άκυρα δεν σταματούν εκεί, μιας και η εξάσκηση περιλαμβάνει επίσης και αγώνες motocross, για μια καριέρα που γίνεται αποκλειστικά σε πίστα. Άγνωσται αι βουλαί των προγραμματιστών.Να και η ελληνική ομάδα.
Κατά τα άλλα, το mode έχει τη γνωστή μορφή “RPG”, με κάθε τι που κάνετε και την επιτυχία σε αυτό να δίνει πόντους σε διάφορα skills και χαρακτηριστικά, με μόνο κακό ότι οι αγώνες και οι προπονήσεις είναι προκαθορισμένα και έτσι δεν μπορεί κάποιος π.χ. να προσπαθήσει να ανεβάσει ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που θεωρεί αδύναμο σημείο. Επίσης κατά τα ειωθότα, ξεκινάτε από Moto3 και φθάνετε στη μεγάλη κατηγορία πάντα με μέντορα το άνθρωπο με το 46 στην πλάτη. Το μοντέλο οδήγησης είναι ίδιο και απαράλλαχτο με εκείνο από τα Ride και MotoGP 15 με ελαφρές αλλαγές. Και πάλι μπορείτε να ρυθμίσετε και να αλλάξετε τα πάντα, σε μηχανικό επίπεδο και επίπεδο εμφάνισης της μηχανής, έως και στιλ του οδηγού σας. Παρόλα αυτά και πάλι εμφανίζονται γνωστές ασθένειες. Ενώ το μοντέλο φυσικής και οδήγησης είναι αξιοπρεπές, σαν να του λείπει ταχύτητα, αυτό το κάτι παραπάνω που θα κάνει τον παίκτη να νιώσει ότι του κόβεται η ανάσα. Επίσης, κλασικά, οι πτώσεις είναι ψεύτικες λόγω επιλογής μια μορφής rag doll και όχι κανονικής φυσικής, όχι όμως στα επίπεδα του MXGP2. Κατά τα άλλα χρόνιες αμαρτίες της Milestone παραμένουν. Βελτιωμένα, αλλά τεράστια loading times, βαρετά, παρά την προσπάθεια μίμησης Forza 6, μενού, απλά λειτουργικά γραφικά, μέτριος ήχος. Όσο για το online τα γνωστά. Ολιγοσύχναστοι servers.
Είναι σαφές ότι η Milestone νιώθει καλύτερα στους δύο τροχούς και το δείχνει. Επίσης ο Rossi αποτέλεσε μάλλον προσφιλές θέμα και έτσι έτυχε καλύτερης μεταχείρισης. Μέσα στην όλη λογική σούπερ μάρκετ της ιταλικής εταιρείας, μάλλον έχουμε να κάνουμε με τον καλύτερο τίτλο που βγήκε από τα χέρια της φέτος, χωρίς φυσικά αυτό να εκτοξεύει την ποιότητα στα ουράνια. Παρόλα αυτά αξίζει να ασχοληθείτε ειδικά εάν είστε λάτρεις του Valentino Rossi.
Για να μην χρησιμοποιησω τη λεξη fail, θα πω οτι το review εχει πολλες ελλειψεις.
Ο Rossi εχει 9 και οχι 7 παγκοσμιους τιτλους.
Επισης, εχει ασχοληθει με rally (εκανε κοινες εμφανισεις και κολπα με τον Ken Block πριν καν ο κοσμος μαθει ποιος ειναι ο Ken Block και επισης εχει συμμετασχει σε παρα πολλα rally legend κλπ) και με motocross (επειδη, οπως λενε ΟΛΟΙ οι οδηγοι MotoGP, ειναι η καλυτερη και η πιο διασκεδαστικη γυμναστικη για αυτους). Οποτε απο τη στιγμη που, σε αυτο το παιχνιδι,"ακολουθεις" την ζωη και την καριερα του συγκεκριμενου οδηγου ειναι απολυτως φυσιολογικο να εχει αυτοκινητα και ΜΧ στην ακαδημια του. Kαι ιδιως απο τη στιγμη που αυτη η ακαδημια οχι μονο ΥΠΑΡΧΕΙ AΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ!! Αν σε ενοχλησε τοσο, ζητα τους να βαλουν την ακαδημια καποιου αλλου οδηγου ή μια custom, γιατι του Rossi αυτα εχει...
Tελος, το MotoGP3 ειναι τιτλος παιχνιδιου. Η κατηγορια λεγεται Μoto3 (Moto2 και Moto GP οι αλλες 2).
Sorry αν βγαινει καπως "επιθετικο" το σχολιο μου, αλλα αν σε ενα review τα "αντικειμενικα" δεδομενα που παραθετεις ειναι λανθασμενα, πως να σε εμπιστευτω στα "υποκειμενικα"?
ps. βαλτε ενα edit ρε παιδια. 4 εκανα για διορθωσεις :p
αν και δεν τρελαινομαι για παιχνιδια με μηχανες , αυτο λεω να το δοκιμασω
@Yioryios Στο μόνο που έχεις δίκιο είναι το το Moto3 που ήταν τυπογραφικό, αναζήτησε άλλα review μου και θα το δεις γραμμένο σωστά. Για τα άλλα τώρα: O Valentino Rossi έχει 7 πρωταθλήματα στο Moto GP και αυτά αναφέρονται στο άρθρο.Τα πρωταθλήματα του στα 125 cc και 250 cc δεν τα προσμέτρησα και κακώς τα προσμετράς κι εσύ μιας και είναι σαν να προσθέτουμε πορτοκάλια με καρπούζια.
Ο reviewer στην εν λόγω περίπτωση είμαι -δυστυχώς ή ευτυχώς- εγώ. Εμένα λοιπόν, όπως και άλλων φίλων που ρώτησα, μερικοί εκ των οποίων είναι δημοσιογράφοι μηχανοκίνητου αθλητισμού που γνωρίζουν τις πληροφορίες που αναφέρεις για τα rally events και την προπόνηση με motocross και τα οποία στην έρευνά μου για το review έμαθα κι εγώ μας φαίνεται εντελώς ΑΚΥΡΟ να έχει μέσα μοτοκρός και ράλι με αυτοκίνητα ένα παιχνίδι που έχει ως κεντρικό θέμα τις μηχανές. Δηλαδή εάν ο Rossi μετά από κάθε προπόνηση έτρωγε καρπούζι θα έπρεπε να μας βάλουν mini-game με water-melon eating simulation;
Μπορείς κάλλιστα να μη με εμπιστευτείς σε τίποτα, είναι δικαίωμά σου. Το να αμφισβητείς όμως τη γνώση μου δεν το δέχομαι. Συγνώμη για την αργή απάντηση, έλειπα σε διακοπές και λοιπές υποχρεώσεις.