Τα kills λοιπόν δεν είναι παρά παροδική ενόχληση, το respawn χρειάζεται μερικά μόλις δευτερόλεπτα και η βασική ιδέα πίσω από την πρόταση της Fuero Games είναι η λογική Domination που συχνότερα συναντούμε σε shooters. Στην πράξη, ο κόσμος του Witcher τιμάται επαρκώς σε αισθητικό και αρκετά σε τεχνικό επίπεδο, οι λοιποί μηχανισμοί και, περισσότερο, η εκτέλεσή τους δεν τον πλαισιώνουν όπως του πρέπει. Μια χούφτα από χαρακτήρες είναι μεν αρκετά ξεχωριστοί στη μάχη (με 3 active και 1 passive skill για τον καθένα), αλλά το εβδομαδιαίο rotation δίνει πρόσβαση σε τρεις τη φορά. Το υψηλότερο level φέρνει και περαιτέρω περιθώριο τροποποίησης των διαθέσιμων skills (δεν είναι όλα τα slots ανοιχτά από την αρχή), η ποικιλία των οποίων δεν είναι τεράστια αλλά παραμένει προσεγμένη ως προς τον αντίκτυπο που έχει στη μάχη. Κάθε αναβάθμιση εξοπλισμού λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια της μάχης και απαιτεί gold που κερδίζετε εκείνη τη στιγμή.
Σε πιο βασικό επίπεδο αποτυγχάνει η εν λόγω προσπάθεια αφού δεν επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ παικτών, διαλύοντας έτσι κάθε όνειρο τακτικής και συνεργασίας.
Βέβαια, οι σχετικές αγορές γίνονται μόνο στα spawn points, άρα δεν είναι σίγουρο ότι θα κάνετε πάντα τον κόπο αν δεν έχετε το πάνω χέρι στη μάχη ή δεν εξυπηρετεί βάσει περιστάσεων η θέση του κοντινότερου spawn point. Πάντως είναι αλήθεια πως ο τίτλος χειρίζεται σωστά τόσο το μαστίγιο όσο και το καρότο. Κάθε νίκη αλλά και κάθε ήττα φέρνουν experience και loot. Μάλιστα, το loot που είναι άχρηστο μπορεί να καταστραφεί προκειμένου να αποφέρει περισσότερο ακόμη χρήμα. Κάθε προσπάθεια, όσο στραβά και αν πάει, φαίνεται χρήσιμη αντί για μάταια. Η αίσθηση αυτή είναι προφανώς σημαντική και πρωτίστως απαραίτητη για να συνεχίσει ο παίκτης να δαπανά χρόνο, κόπο και, ενδεχομένως, χρήμα στην προσπάθεια της Fuero Games.Βέβαια η σκέψη πως όλα αυτά γίνονται σε smartphone ή tablet οδηγεί σε προφανή απορία για το χειρισμό. Ομολογουμένως εδώ η ομάδα ανάπτυξης δεν πήγε γυρεύοντας. Άλλωστε η προσαρμογή του απλού point and click σε οθόνης αφής είναι απλή υπόθεση. Tap για να μετακινηθεί ο χαρακτήρας, tap σε skill για επιλογή και tap στο στόχο. Τα σχετικά soft buttons βρίσκονται σε σχετικά σωστή θέση και με ελάχιστη εξάσκηση δεν θα τα βάψετε μαύρα για την απουσία feedback. Θα τα βάψετε όμως μαύρα για πολλά άλλα. Το The Witcher Battle Arena έχει πολύ δρόμο μπροστά του για να σταθεί στα πόδια του και όχι μόνο λόγω μερικών εκνευριστικών bugs, η ώρα των οποίων ακολουθεί στο κείμενο. Σε πιο βασικό επίπεδο αποτυγχάνει η εν λόγω προσπάθεια αφού δεν επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ παικτών, διαλύοντας έτσι κάθε όνειρο τακτικής και συνεργασίας. Ένα άλλο ακόμη ανεκπλήρωτο όνειρο είναι η δυνατότητα να περιοριστεί κανείς σε φίλους κατά τη σύνθεση του party. Ενώ λοιπόν η έλλειψη voice chat (όχι όμως η έλλειψη άλλου τύπου επικοινωνίας) μπορεί να προσπεραστεί και ως έλλειψη του Game Center της Apple, η αγνόηση της υπαρκτής friend list είναι αδύνατο να συγχωρηθεί. Παράλληλα τα τρέχοντα bugs (περάσαμε και το πρώτο κύμα αναβαθμίσεων) δεν αστειεύονται. Θα δείτε το μετρητή χρόνου να παγώνει σε match, έστω μια στο τόσο, και να μην έρχεται ποτέ το τέλος. Άλλοτε μπορεί να τρέξετε το παιχνίδι και να διαπιστώσετε ότι ο χαρακτήρας σας επέστρεψε στο μηδέν χωρίς λόγο. Ειδικά το τελευταίο είναι απελπιστικό δεδομένου ότι, εφόσον έχουμε να κάνουμε με τίτλο free to play, σημαίνει ακόμη περισσότερο grind.
Βάναυσο όταν σκεφτεί κανείς ότι για να αγοραστεί με in-game currency ένας ακόμη χαρακτήρας χρειάζονται δεκάδες νίκες. Κι αυτό εφόσον δεχτούμε ότι δεν σας ενδιαφέρουν τα skins χαρακτήρων όπλων κ.λπ. Εκτός βέβαια αν είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε κανονικό χρήμα για τα αγαπημένα σας είδη. Ή απλά να ζήσετε επικίνδυνα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity