Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Sushi Striker: The Way of Sushido Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Indies Zero

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Sushi Striker: The Way of Sushido
    • 7+ pegi 7+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://sushistriker.nintendo.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
*
Λίγο πολύ όλοι έχουν ασχοληθεί με κάποιο παιχνίδι σε smartphone, φτιαγμένο έτσι ώστε να απασχολεί τον παίκτη για κάποια λεπτά. Αυτά τα παιχνίδια έχουν συνήθως τρία βασικά στοιχεία. Είναι χωρισμένα σε πίστες, όπου υπάρχουν objectives που επιβραβεύουν τον παίκτη με αστεράκια, το gameplay απλά «εμπλουτίζεται» προχωρώντας με μερικά μικροπράγματα και, τέλος, τα microtransactions είναι πάντα εκεί για να βοηθήσουν στα δύσκολα σημεία, προκαλώντας ζημιά στο πορτοφόλι. Αυτά είναι και τα στοιχεία που έχει υιοθετήσει το Sushi Striker: The Way of Sushido, με τα microtransactions να έχουν αντικατασταθεί από το story mode.



Η ιστορία του Sushi Striker λαμβάνει χώρα σε ένα κόσμο όπου τα ψάρια έχουν εξαφανιστεί και, μετά από έναν πόλεμο, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να φάει sushi, όπως διέταξε η αυτοκρατορία. Ο Musashi είναι ένα ορφανό αυτού του πολέμου και ζει με άλλα μικρά παιδιά. Μια μέρα γνωρίζει τον Franklin, ο οποίος του μαθαίνει για το sushi, που πλέον προέρχεται από κάποια μικρά όντα με την ονομασία Sushi Sprites. Δυστυχώς, η αυτοκρατορία βρισκόταν ήδη στα χνάρια του Franklin, πιάνοντάς τον αιχμάλωτο με τον Musashi να μην μπορεί να κάνει τίποτα για να το αποτρέψει. Τότε είναι που το θρυλικό Sushi Sprite με το όνομα Jinrai εμφανίζεται μπροστά στον Musashi και του δίνει τη δύναμη να γίνει Sushi Striker.
Το σύστημα μάχης είναι αρκετά εύκολο και σε συνδυασμό με την απουσία περιορισμών, μπορεί να κάνει το παιχνίδι αρκετά εθιστικό.
Μαζί θα ξεκινήσουν μια μεγάλη περιπέτεια για να σώσουν τον Franklin και να σταματήσουν μια και καλή την αυτοκρατορία, δίνοντας πίσω στον κόσμο το δικαίωμα να φάει sushi. Η ιστορία βέβαια δεν παύει να έχει κάποια σημαντικά προβλήματα. Καταρχάς, στο ξεκίνημα του παιχνιδιού, ο παίκτης καλείται να διαλέξει το φύλο του Musashi. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν μικρές διαφορές στους διαλόγους και τη συμπεριφορά του πρωταγωνιστή, απέναντι σε συγκεκριμένα πρόσωπα. Το πρόβλημα είναι πως αν κάποιος θέλει να δει και τις δύο εκδοχές, πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή, διαγράφοντας το save του. Άλλο ένα θέμα είναι πως η εισαγωγή αποκαλύπτει χαρακτήρες και γεγονότα που θα ήταν καλύτερο να γίνουν γνωστά στη ώρα τους. Ωστόσο, ακόμα και αν υπάρχουν ανατροπές στην ιστορία, φαίνονται από πολύ νωρίς.



Αυτό που πρέπει να κάνετε ως Sushi Striker, είναι να μαζέψετε πιάτα ίδιου χρώματος, τρώγοντας  το περιεχόμενό τους και μετά να τα εκτοξεύετε στον αντίπαλο. Τα πιάτα περνάνε μπροστά από τέσσερις κινούμενους διαδρόμους, με τον ένα να είναι κοινόχρηστος και για τους δύο παίκτες. Ωστόσο, για να δημιουργηθεί μια αλληλουχία από πιάτα ίδιου χρώματος, πρέπει να μη μεσολαβούν άλλα μεταξύ τους, ακόμα και αν υπάρχει διαφορά ενός διαδρόμου. Σε αυτό το σημείο γίνεται αντιληπτό, πως η σύνδεση μπορεί να γίνει και μέσα από το κενό δύο πιάτων, κάτι που παραλείπεται να εξηγηθεί μέσα στο παιχνίδι, δίνοντας την εντύπωση πως πρόκειται για ατέλεια του gameplay. Ο αριθμός των πιάτων που θα ενωθούν, είναι υψίστης σημασίας, αφού όσο περισσότερα είναι, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η ζημιά που θα προκαλέσουν. Επιπλέον, οι μεγάλες αλληλουχίες μπορούν να προκαλέσουν ένα Sushi Jubilee, κάτι που αλλάζει τα χρώματα των πιάτων για λίγο, κάνοντάς τα πιο δυνατά, ενώ οι διάδρομοι κινούνται πιο γρήγορα. Μέχρι και το τέλος του παιχνιδιού, τα παραπάνω στοιχεία δεν αλλάζουν. Ωστόσο, στην πορεία υπάρχουν μικρές αλλαγές, που σπάνε ελάχιστα τη μονοτονία.



Καταρχάς, υπάρχουν μάχες που έχουν να κάνουν με το χρόνο. Η διαδικασία είναι η ίδια, απλά αντί για τη ζωή του χαρακτήρα, έχετε να ανησυχείτε για μια αντίστροφη μέτρηση. Επιπλέον, αντί για κάποιο πιάτο, υπάρχει το ενδεχόμενο να εμφανιστεί μία κάψουλα στους διαδρόμους. Οι κάψουλες χρησιμοποιούνται ως μέρος μιας αλληλουχίας με πιάτα, ενώ είναι διαθέσιμες μετά από συγκεκριμένα ποσά. Πιο πολύ δουλεύουν σαν εργαλεία, παρά σαν power ups. Υπάρχουν βόμβες και ηλεκτρισμός που προκαλούν ζημιά, ρολόγια που παγώνουν τον αντίπαλο και ειδικά αντικείμενα, που ενεργοποιούν αμέσως sushi jubilee ή φορτίζουν τις δυνάμεις των Sushi Sprites.
Κάθε Sushi Sprite έχει τη δική του ιδιότητα, η οποία φορτίζει κατά τη διάρκεια της μάχης και με την ενεργοποίησή της μπορεί να φέρει μεγάλες ανατροπές σε μια μάχη. Ανάμεσα σε αυτές τις ιδιότητες έχουμε κάποιες που προκαλούν ζημιά άμεσα ή έμμεσα, άλλες που προστατεύουν το χαρακτήρα από επιθέσεις και αναπληρώνουν τη χαμένη του ενέργεια και κάποιες που απλά κάνουν τη ζωή του αντιπάλου δύσκολη, σαμποτάροντας τους διαδρόμους του. Το γεγονός πως ο παίκτης μπορεί να φτιάξει τη δική του ομάδα από τρία Sushi Sprites δίνει στο παιχνίδι μεγάλο βάθος σε θέμα customization.



Δεν είναι όμως οι ιδιότητες ο κεντρικός παράγοντας επιλογής ενός Sushi Sprite. Κάθε μάχη δίνει εμπειρία ανάλογα με την απόδοση του παίκτη, που με τη σειρά της ανεβάζει το επίπεδο τόσο του Mushashi, όσο και των Sushi Sprites. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μεγαλώνει η ζωή και των δύο για τις μάχες, αλλά το σημαντικότερο είναι πως στην πορεία αλλάζουν τα πιάτα που περνούν από τους διαδρόμους, αφού συνδέονται με τα Sushi Sprites. Έτσι, τα πιάτα που υπάρχουν σε κάθε μάχη, εξαρτώνται από τις επιλογές του παίκτη και, αν είναι σωστές, τότε είναι εύκολο να δημιουργούνται συνεχώς τεράστιες αλληλουχίες.
Τόσο τα touch, όσο και τα button controls, έχουν τα θέματά τους με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ιδανικός τρόπος χειρισμού.
Η επιλογή Sushi Sprites, εκτός από το story mode, παίζει σημαντικό ρόλο και στο multiplayer. Εκεί όμως υπάρχουν κανόνες, ώστε οι μάχες να είναι πιο ισορροπημένες. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για online ή τοπική μάχη, τα Sushi Sprites γίνονται αυτομάτως επιπέδου 30. Επιπλέον, κάποια από αυτά έχουν τόσο ιδιαίτερες δυνάμεις, που η χρήση τους απαγορεύεται. Πέρα από αυτά, η μόνη επιλογή που δίνεται στο multiplayer έχει να κάνει με την ύπαρξη καψουλών. Βέβαια, ακόμα και εδώ τα προβλήματα στο χειρισμό γίνονται αισθητά.



Το μάζεμα των πιάτων sushi μπορεί να γίνει με δύο είδη χειρισμού, ένα με χρήση πλήκτρων και ένα μέσω της οθόνης αφής. Δυστυχώς, εδώ βρίσκεται και το μεγαλύτερο πρόβλημα στο Sushi Striker, αφού κανένα από τα δύο δεν δουλεύει σωστά σε όλους τους τομείς. Αρχικά, με τα πλήκτρα μπορείτε εύκολα να μετακινήσετε τον κέρσορα στα σωστά πιάτα, αλλά το θέμα βρίσκεται στην επιλογή του πρώτου, αφού ο αναλογικός μοχλός δεν προσφέρει μεγάλη ακρίβεια. Βέβαια, αν και υπάρχει στις ρυθμίσεις μια λειτουργία για αυτόματη επιλογή, δεν είναι σίγουρο πως θα επιλεγεί το σωστό πιάτο. Από την άλλη, με την οθόνη αφής προκύπτει το ακριβώς αντίθετο πρόβλημα. Δηλαδή, ενώ η επιλογή πρώτου πιάτου είναι πάντα εύστοχη, η διατήρηση της αλληλουχίας γίνεται πιο ζόρικη, λόγω της ταχύτητας των λωρίδων, ειδικά πάνω σε sushi jubilee ή κάποια ιδιότητα ενός Sushi Sprite. Υπάρχει ωστόσο ενός είδους puzzle mode όπου η οθόνη αφής αποτελεί μονόδρομο. Εκεί, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα πρέπει να έχετε αδειάσει τους διαδρόμους με πέντε κινήσεις, αν και πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο λάθους λόγω βιασύνης.



Με λίγα λόγια, κάθε είδος χειρισμού χρησιμεύει μόνο σε συγκεκριμένα σημεία χάρη στα προβλήματά του. Αν η οθόνη αφής του Nintendo Switch δούλευε με γραφίδα, όπως το 3DS, τότε οι εύστοχες κινήσεις από πιάτο σε πιάτο δε θα δυσκόλευαν τόσο με την ταχύτητα. Από πλευράς πλήκτρων, μια απλή επιλογή custom mapping θα έλυνε τα χέρια των παικτών, ειδικά αν αντί για τον αναλογικό, η κίνηση πραγματοποιούνταν με το D-pad. Ο τίτλος αναφέρεται ξεκάθαρα σε κοινό μικρότερων ηλικιών. Από τη μία έχουμε άκρως κωμική ατμόσφαιρα, που παρά τα προβλήματά της καταφέρνει να μην κουράζει με ατελείωτους διαλόγους. Επιπλέον, το gameplay είναι εύκολο στη θεωρία και το customization δίνει μεγάλη ελευθερία. Ωστόσο, τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει σημασία, όταν τα είδη χειρισμού του Sushi Striker έχουν τόσο μεγάλα θέματα που βάζουν τον παίκτη να διαλέξει αυτό που θα του φέρει λιγότερα προβλήματα. 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Δυνατότητα σύνθεσης ομάδων για κάθε ενδεχόμενο
  • Εύκολο στην εκμάθηση
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Δύο είδη χειρισμού και τα δύο με προβλήματα
  • Υπερβολικά προβλέψιμη ιστορία
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*