Σε έναν κόσμο στον οποίο ο Sonic και οι φίλοι του “κουμπώνουν” αναβολικά και τους διακατέχει μια σαδιστική μανία καταστροφής του οικοσυστήματος, βρισκόμαστε να διαχειριζόμαστε τα στοιχεία της φωτιάς και του πάγου για να υπερνικήσουμε εχθρούς και περιβάλλον. Είναι γεγονός πως σ’ αυτό το παιχνίδι αφαιρεί κανείς τους γνωστούς χαρακτήρες που περιέχει, τοποθετεί οποιουσδήποτε άλλους και έχει το ίδιο ακριβώς platform game με το ίδιο ακριβώς νόημα. Δεν υπάρχει τίποτα χαρακτηριστικό και τίποτα συνώνυμο με τον Sonic. Όταν λοιπόν έχουμε και μια remixed εκδοχή του πρωταγωνιστή του franchise στο επίκεντρο καταλαβαίνετε πως είτε δεν δίνει κανείς ιδιαίτερη βάση σ’ αυτές τις…λεπτομέρειες, είτε απλά το αφήνει για τους hardcore fans. Το Fire & Ice καταφέρνει παρόλα αυτά να κεντρίσει το ενδιαφέρον. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές πίστες σχεδιασμένες με γνώμονα τη διασκέδαση, πετυχαίνοντάς το σχεδόν πάντα, ενώ υπάρχει και δυνατότητα εξερεύνησης αφού κάθε πίστα προσφέρει τις δικές της επιλογές με έπαθλα, collectibles και επιπλέον χρόνο παιχνιδιού. Στο σακούλι με τις πολλές διαφορετικές επιλογές χωράνε και οι 5 διαφορετικοί χαρακτήρες (Sonic, Knuckles, Tails, Sticks, Amy) με ξεχωριστές ειδικές επιθέσεις ο καθένας (συν το διαφορετικό στιλ κίνησης στο χώρο), τους οποίους επιλέγει ο παίκτης με ένα άγγιγμα στην οθόνη αφής εν μέσω δράσης. Αυτό σημαίνει πως μια και μόνο πίστα μπορεί να απασχολήσει ένα σεβαστό ποσοστό του χρόνου του παίκτη δίνοντάς του τη δυνατότητα να πειραματιστεί και να δει διαφορετικούς τρόπους προόδου. Αυτό από μόνο του προσδίδει μια κάποια έλξη στον τίτλο.
Σε έναν κόσμο στον οποίο ο Sonic και οι φίλοι του “κουμπώνουν” αναβολικά και τους διακατέχει μια σαδιστική μανία καταστροφής του οικοσυστήματος, βρισκόμαστε να διαχειριζόμαστε τα στοιχεία της φωτιάς και του πάγου για να υπερνικήσουμε εχθρούς και περιβάλλον.
Η αισθητική του θα αρέσει σίγουρα στους νοσταλγούς που θα ανατρέξουν σε ένα ακόμα παιχνίδι του Sonic με την ελπίδα να νιώσουν ξανά κάτι από όσα ένιωθαν κάποτε, όμως η αλήθεια είναι πως δεν αντικατοπτρίζει τα όσα υπόσχονταν οι άνθρωποι της Sega στην πρώτη παρουσίαση του νέου universe. Μιλάμε για συμβατικό art style και βαρετά συν άψυχα cut scenes που μόνο να ψυχράνουν την ατμόσφαιρα καταφέρνουν. Υπάρχουν σαφώς τα συνηθισμένα casual friendly χαρακτηριστικά, όμως είναι αυτά ενός επιφανειακού και ενός στο-πόδι παιχνιδιού που στην πραγματικότητα άργησε πολλούς μήνες ώστε να τελειοποιηθεί. Εκεί που ξεφεύγει από το να κριθεί ένα απλό και συμβιβασμένο με την φύση του παιχνίδι, είναι τα boss fights καθώς και οι… alternative πίστες που δοκιμάζουν τον τρόπο που είναι δυνατό να χρησιμοποιήσει κανείς την κονσόλα του (βλέπε οριζόντια χρήση των δύο οθόνων του 3DS - εδώ το απενεργοποιημένο 3D effect θα σώσει αμφιβληστροειδείς). Εκεί, το Fire & Ice θα δοκιμάσει περισσότερο τα αντανακλαστικά και τον… αυθορμητισμό του παίκτη παρά τις ικανότητες του, κι αυτό είναι το trick του παιχνιδιού στο τέλος της ημέρας: στέκεται μακριά από οποιαδήποτε παράλογη δυσκολία και προτιμά να ρίξει κάποιες επιλογές και δυνατότητες σε μορφή puzzle, τις οποίες ο παίκτης καλείται να χρησιμοποιήσει ορθά και γρήγορα.
Το Sonic Boom: Fire & Ice είναι εντέλει ένα καλό παιχνίδι - ειδικά αν δεν πάρει κανείς πολύ στα σοβαρά την παρουσία του Sonic σ’ αυτό - με ορισμένα ψεγάδια που δεν θα οδηγήσουν τον παίκτη στο να παρατήσει την περιπέτεια στη μέση. όσα χάνει στο art style, τον ήχο, το…χαρακτήρα των χαρακτήρων του, τα κερδίζει στο gameplay, τις δυνατότητες που προσφέρει και το έξυπνο στήσιμο των δοκιμασιών του κόσμου του που υποδεικνύει προσεγμένη δουλειά. Τώρα που πιθανότατα βρισκόμαστε κοντά στο ξεκίνημα της δύσης του Nintendo 3DS, καθώς και την υποφαινόμενη αναγέννηση (;) που ακούει στο όνομα Sonic Mania (του 2017), μπορούμε να θεωρήσουμε πως ακόμα και το timing του εν λόγω παιχνιδιού είναι ιδανικό για αυτό που αποτελεί.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity