Στο The Serpent’s Heart η ροή δράσης και γρίφων είναι καλύτερη από κάθε άλλο DLC, αφού το ένα στοιχείο διαδέχεται το άλλο από νωρίς και έτσι κυλούν τα πράγματα μέχρι το τέλος. Ξεκινά με λίγη εξερεύνηση και μάχη αυτό το επεισόδιο, πριν έρθει η ώρα για τον τύμβο και του γρίφους του, τον οποίο διαδέχεται λίγη μάχη ακόμη. Οι μάχες, ως συνήθως, είναι ανοιχτές τόσο και σε ήσυχη όσο και σε πιο φασαριόζικη προσέγγιση, οπότε δεν αναγκάζουν τον παίκτη να μάθει κάτι πέρα από όσα ήδη γνωρίζει. Οι γρίφοι και το περιβάλλον τους προέχουν και πρωταγωνιστούν βέβαια, όπως είναι ο κανόνας γενικότερα στο Shadow Of The Tomb Raider. Η δοκιμασία του νέου τύμβου χωρίζεται σε δύο στάδια. Ουσιαστικά ο πρώτος περιβαλλοντικός γρίφος είναι η διαδρομή προς τον δεύτερο. Κι ενώ η αντιμετώπιση των προκλήσεων βασίζεται σε απλές ιδέες, αυτήν τη φορά δοκιμάζονται ουσιωδώς τα αντανακλαστικά του παίκτη. Θα χρειαστεί να διαχειριστεί την πορεία μιας ξύλινης πλατφόρμας καθώς κυλά στο νερό στο οποίο δεν έχει περιθώριο να βουτήξει χωρίς να καταλήξει τροφή για πιράνχας. Δεν μπορεί να μείνει στην ασφάλεια που προσφέρει όμως, πρέπει να την εγκαταλείπει καθώς προχωρά στην πορεία της, να τρέχει σε διαδρομές να ανοίγει εγκαίρως το δρόμο και να επιστρέφει επίσης εγκαίρως στην ασφάλεια της πλατφόρμας μέχρι το επόμενο στάδιο του ενδιαφέροντος αυτού μαρτυρίου.
Αντανακλαστικά χρειάζονται και στο δεύτερο στάδιο της δοκιμασίας αφού ο μηχανισμός που πρέπει να χειριστεί η πρωταγωνίστρια οδηγεί κάθε τόσο στην εμφάνιση περιστρεφόμενων λεπίδων, την ώρα ακριβώς που καλείται ο παίκτης να διαχειριστεί πολλαπλούς διακόπτες-στόχους σε γρήγορη διαδοχή με μικρό χρονικό περιθώριο για στόχευση. Έτσι, ενώ ακούγεται πως το τόξο είναι η λογική επιλογή για κάτι τέτοιο, όπως ήταν και στο σύνολο του παιχνιδιού μέχρι τώρα άλλωστε, ο πανικός είναι τέτοιος που προτείνεται πυροβόλο όπλο με γρήγορη ριπή για να μην ταλαιπωρείται κανείς χωρίς λόγο. Η εμπειρία είναι ευχάριστη παρά το ανούσιο σενάριο, κάτι που επίσης δεν κάνει έκπληξη σε όσους έχουν δειγματίσει και το υπόλοιπο DLC μέχρι σήμερα. Παρότι όμως το προηγούμενο επεισόδιο, ονόματι The Price Of Survival, είχε λίγο μεγαλύτερη διάρκεια και ξεχώριζε από τα προηγούμενά του, με το The Serpent’s Heart επιστρέφουμε στη μία ώρα και κάτι, ανάλογα με την περίπτωση.
Ο τύμβος προστίθεται φυσικά στη λίστα με όλους τους άλλους που προσφέρονται για time attack και high score, οπότε, στο τέλος, μένει «καθαρό» το μοναδικό περιεχόμενο που είθισται να σχεδιάζεται με προσοχή πια από την Eidos Montreal. Δύο επεισόδια έμειναν. Αν μας περιμένει καμιά έκπληξη σε αυτά, θα απορήσουμε.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity