Η ένταξη στη μεγάλη εικόνα μπορεί να επιμένει στην αποτυχία, το ίδιο το περιεχόμενο που απασχολεί τελικά τους παίκτες παραμένει αρκετά καλό, παρά τη σταθερά μικρή διάρκεια της εμπειρίας. Διότι, στην πραγματικότητα, όλα γίνονται για το επόμενο challenge tomb, την καρδιά δηλαδή καθενός από τα μέχρι τώρα DLC. Όπως και τις προηγούμενες φορές, η ομάδα ανάπτυξης φροντίζει να κάνει την ίδια τη διαδρομή κάπως ενδιαφέρουσα και στην προκειμένη ο εφιάλτης της Lara νοείται μέρος της διαδρομής αυτής. Στο τέλος αυτής, πάντως, φτάνουμε σε έναν ακόμη διαφορετικής σύλληψης τύμβο, ο οποίος είναι ανοιχτός, όχι υπόγειος ή, έστω, ψηλά και σε κάποιο αρχαίο κτίριο με σαφή όρια. Η αλλαγή κλίματος είναι αναγκαία, διότι η κεντρική ιδέα θέλει την Lara να βρίσκεται αντιμέτωποι με ένα πελώριο, τρόπον τινά, μουσικό όργανο, που καθώς ενεργοποιείται, καθώς ξεφυσούν τα πέτρινα κεφάλια μαϊμούς που «στολίζουν» το χώρο, ενεργοποιούνται κι απενεργοποιούνται εμπόδια που κρατούν την πρωταγωνίστρια μακριά από το στόχο της. Η επίλυση του περιβαλλοντικού αυτού γρίφου δεν είναι μεν δύσκολη, η εφαρμογή όμως κάθε σχεδίου δράσης είναι πιο πολύπλοκη υπόθεση. Η λύση δεν είναι τόσο γραμμική υπόθεση όσο συνήθως, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζονται πισωγυρίσματα σε διακόπτες και λοιπά, άρα πολλαπλά περάσματα από παγίδες κ.λπ.
Είναι ο πρώτος τύμβος που πείθει ότι έχει αξία να δοκιμαστεί με πρώτη ευκαιρία με δεύτερο άτομο. Όλοι οι νέοι τύμβοι σε DLC μπορούν να προσπελαστούν με δεύτερο άτομο (όπως διατίθενται επίσης για time attack και score attack), αλλά ο μέχρι τώρα σχεδιασμός τους έδινε μια εναλλακτική διαδρομή εδώ κι εκεί, τίποτα πραγματικά ουσιώδες όμως. Ασφαλώς δεν γίνονται θαύματα, διότι και πάλι το πρώτο πέρασμα επιβάλλεται να γίνει με έναν παίκτη, οπότε ο σχεδιασμός δεν μπορεί να ξεφύγει από κάποια πλαίσια ώστε να εξυπηρετεί και να στηρίζει πραγματικά το co-op play. Γενικά το challenge tomb είναι καλή προσθήκη, όπως και τα προηγούμενά του, κάτι που δεν μπορούμε να πούμε απαραίτητα για τις ανταμοιβές που φέρνει, εκτός αν κάποιος δεν έχει τερματίσει ακόμη το βασικό παιχνίδι. Ένα ορειβατικό τσεκούρι με περισσότερες πιθανότητες να ρίξει κάποιον κάτω και να τον κρατήσει εκεί για παραπάνω είναι ένα από τα νέα αντικείμενα, με μια στολή με καλύτερη αντοχή σε μάχη σώμα με σώμα να είναι η άλλη. Μαζί βέβαια με skill point στο τέλος της διαδρομής, κάτι που ισχύει έτσι κι αλλιώς για όλα τα challenge tombs στο παιχνίδι. Τίποτα δηλαδή που να αλλάζει τις ισορροπίες ιδιαίτερα, φαινόμενο που, μετά την τρίτη βουτιά σε DLC του παιχνιδιού, έχουμε πλέον συνηθίσει.
Το The Nightmare σίγουρα δεν είναι αυτό που υπονοεί η καμπάνια της Square Enix, γεγονός που είναι αδύνατο να μην ενοχλεί. Ωστόσο, κατά τα άλλα, πατά στα χνάρια των προηγούμενων DLC, άρα προσφέρει ένα ακόμη καλοσχεδιασμένο challenge tomb με μάλλον αχρείαστο και ανούσιο κατά τα άλλα περιτύλιγμα, απλά για να φανεί ότι είναι κάτι παραπάνω από ό,τι πραγματικά είναι.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity