Οι εργασιακές σχέσεις γίνονται όλο και πιο δύσκολες. Η απάντηση "ΌΧΙ" από έναν υφιστάμενο σε προϊστάμενό του μόνο αρνητικές επιπτώσεις μπορεί να έχει, που κυμαίνονται από το να πέσει σε δυσμένεια, έως την έξοδό του από την εταιρεία. Αν είναι τυχερός, έχει ελπίδες να δει το χρώμα της αποζημίωσης. Διαφορετικά, εφημερίδα στο χέρι, αγγελίες ευρέσεως εργασίας και καλό κουράγιο στις σόλες των παπουτσιών, που αφήνουν λίγα λίγα τα κομμάτια τους σε σκάλες, διαδρόμους, πεζοδρόμια και διαβάσεις πεζών. Αυτό το κενό που μπορεί να νιώθει κάποιος, την ανάγκη να βγάλει το άχτι του λέγοντας "ΌΧΙ" σε όλα τα άτομα του εργασιακού του περιβάλλοντος, όσο ψηλά και αν βρίσκονται στην ιεραρχία έρχεται να καλύψει το Say No! More, δημιουργία των Studio Fizbin και Lux Games, που κυκλοφόρησαν οι Thunderful Group, Thunderful Publishing και Lux Games.
Φέρνοντας τα πράγματα σε όσο το δυνατό πιο προσωπικό επίπεδο, έχοντας στη διάθεσή σας πληθώρα επιλογών, πρέπει είτε να διαλέξετε ένα από τα ήδη έτοιμα μοντέλα, είτε να δημιουργήσετε τον δικό σας χαρακτήρα, με τους διάφορους συνδυασμούς να καταλήγουν, γιατί όχι, ακόμα και σε αποτελέσματα που προσφέρουν εικόνα για άφθονο γέλιο. Είναι η πρώτη μέρα σας ως εργαζόμενος μιας πολυεθνικής επιχείρησης και το μόνο διαθέσιμο γραφείο βρίσκεται σε μια ανήλιαγη γωνιά. Για "καλή" σας τύχη ένας από τους ανώτερους θα σας λυπηθεί και θα φροντίσει για τη δημιουργία καλύτερων συνθηκών στο χώρο σας. Μην ανησυχείτε, δεν θα σας υποχρεώσει ιδιαίτερα με την ευγένειά του. Κάτι σαν παράθυρο και έναν ήλιο θα ζωγραφίσει σε ένα χαρτί και θα το κολλήσει στις γρίλιες ενός αεραγωγού. Τμήμα του μαύρου, κατά βάση και πετυχημένου χιούμορ που κυριαρχεί από την αρχή έως το τέλος του παιχνιδιού.
Η σύντομη ιστορία είναι χωρισμένη σε δέκα μικρά κεφάλαια. Ο βασικός κορμός της περιπέτειας ξεκινάει όταν το καλαθάκι με το φαγητό που κουβαλάτε από το σπίτι έχει τόσο εκκεντρικό σχεδιασμό που μπαίνει στο στόχαστρο ενός προϊσταμένου, που έχοντας τη σιγουριά ότι μπορεί να κάνει δικό του ο,τι θελήσει, το αρπάζει και το βάζει στα πόδια. Το καλαθάκι θα περάσει από αρκετά χέρια υψηλόβαθμων στελεχών πριν καταλήξει ξανά σε εσάς. Προφανώς συμβολισμός και δεν αποκλείεται να σχετίζεται με την άποψη ότι μια εταιρεία έχει το δικαίωμα να ξεζουμίζει κατά το δοκούν τους υπαλλήλους της. Εσείς, δεν θα μείνετε με σταυρωμένα χέρια και έχοντας ως μοναδικό όπλο την άρνηση θα μάθετε να απωθείτε όποιον είτε προσπαθεί να σας γίνει εμπόδιο, είτε έχει απαιτήσεις. Μάλιστα, η ομάδα ανάπτυξης αφιερώνει αρκετό χρόνο για να σας μάθει τους τέσσερεις διαφορετικούς τρόπους του "ΌΧΙ". Παγερά, με θυμό, τεμπέλικα και με αγανάκτηση. Όλα αυτά με ένταση που μπορεί να αυξάνεται και καθορίζεται από έναν μετρητή στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης. Αυτός γεμίζει όσο αυξάνεται η αυτοπεποίθησή σας, κυρίως με χειρονομίες, όχι άσεμνες προς οποιονδήποτε βρίσκεται στο οπτικό σας πεδίο.
Όλα τα παραπάνω λοιπόν η ομάδα ανάπτυξης φροντίζει να σας τα διδάξει με κάθε λεπτομέρεια. Μόνο που ξέχασε να προσθέσει στο, όποιο, gameplay το πεδίο εφαρμογής τους. Με εξαίρεση περιπτώσεις που μετριούνται στα μισά και ούτε, δάκτυλα του ενός χεριού, ο τρόπος με τον οποίο θα πείτε το "ΌΧΙ" δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο και όλοι είναι εξίσου αποτελεσματικοί. Το μόνο που θα χρειαστεί να "μάθετε" είναι ότι στα αφεντικά πρέπει κανείς να φωνάζει με μεγαλύτερη ένταση. Λεπτομέρειες. Αυτό που θα μείνει ως απορία είναι, γιατί να αφιερώσετε τόσο πολύ χρόνο στην εκμάθηση των μηχανισμών αφού ουσιαστικά δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός ή κανόνας για τη χρήση τους.
Αν όσα διαβάσατε προηγουμένως σας άφησαν αρνητική εντύπωση, ετοιμαστείτε αυτή να κορυφωθεί με την ποιότητα των γραφικών. Δυστυχώς, το οπτικό αποτέλεσμα είναι τέτοιο που φτάνει στα όρια του αντιαισθητικού, τα animations το παλεύουν αλλά και αυτά δεν μπορούν να ξεφύγουν από τη μετριότητα, lip- syncing ανύπαρκτο με χαρακτήρες να μιλάνε ενώ το στόμα τους είναι μόνιμα ανοικτό ή κλειστό, ενώ τα glitches δίνουν και παίρνουν. Ακριβώς αντίθετη η πορεία του παιχνιδιού ηχητικά, με πολύ καλά voice overs, καλοδουλεμένα εφέ και μουσική που μεταφέρει τον παλμό της κάθε περίστασης.
Μπορεί το gameplay να είναι ο μεγάλος απών, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με τα μηνύματα που είναι πολλά και σημαντικά. Η κεντρική ιδέα είναι να αναδειχθεί ένα εργασιακό περιβάλλον όπου συνυπάρχουν συνεργάτες με διαφορετικές αρμοδιότητες και ευθύνες, όχι αφεντικά και δούλοι. Τότε, λύνονται πολλά από τα προβλήματα και κυρίως, αυξάνεται η αποδοτικότητα του προσωπικού. Αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο αξίζει να ασχοληθεί κανείς με το Say No! More που αφηγείται μια αρκετά καλά σκηνοθετημένη ιστορία. Κατά τα άλλα, όπως αναφέρει η εταιρεία, είναι ένα NO! Play Game, φράση που δέχεται διαφορετικές ερμηνείες, όλες σωστές.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity