Η εμφάνιση του Chris ως μέλος της Umbrella οδήγησε στη διατύπωση πολλών θεωριών αλλά η Capcom, με σβελτάδα που αγγίζει την αδιαφορία, δίνει μονομιάς την πιο πεζή εξήγηση που μπορούσε να σκεφτεί άνθρωπος. Αυτό το story DLC δεν βιάζεται να εξηγήσει πράγματα. Και παρότι ο Chris καταλήγει σε σύμπλεγμα σπηλιών κυνηγώντας τον Lucas Baker, το πλέον παρανοϊκό μέλος της οικογένειας που τη γλιτώνει κιόλας στην κανονική ροή, η φαντασία που συναντούμε δεν είναι αντάξια του χαρακτήρα. Αυτά δεν γίνονται τυχαία βέβαια. Το Not A Hero δεν προσπαθεί να πάρει τα καλύτερα σημεία του παιχνιδιού και να τα επεκτείνει. Προσπαθεί να πάρει στοιχεία από την τελευταία πράξη, να εστιάσει στη δράση, να στηριχθεί ακριβώς σε όσα υποτίθεται ότι αποφεύγει σε σημαντικό βαθμό η κεντρική εμπειρία. Το σύμπλεγμα είναι χωρισμένο σε τμήματα και στο καθένα ο Chris χρειάζεται και κάτι ιδιαίτερο για να έχει μια ελπίδα παραπάνω. Θα έρθει αντιμέτωπος με σκοτάδι, οπότε η νυχτερινή όραση είναι σημαντική βοήθεια. Θα βρει και νέο τύπο εχθρού που δεν σκοτώνεται παρά μόνο αφότου εξασφαλιστεί νέο είδος πυρομαχικών. Και πάει λέγοντας. Οπότε καταλήγουμε σε ελαφρά λογική Metroidvania θα έλεγε κανείς. Πάλι καλά διότι, αν και οι σπηλιές αυτές είναι νέες, όχι δηλαδή απλή επανεμφάνιση εκείνων που είδαμε στο κανονικό παιχνίδι, εννοείται ότι δεν χωρά ποικιλία και φαντασία στην αισθητική τους.
Επειδή βέβαια μιλάμε για Resident Evil και η λογική β’ διαλογής δεν έχει εκλείψει, εννοείται ότι ο νέος, πιο υποτονικός, ως μη τανκ, Chris έχει το περιθώριο να ξεκάνει προσωρινά σαστισμένους εχθρούς με γροθιά. Τουλάχιστον δεν κοπανάει πέτρες αυτήν τη δόση. Και αν θέλετε λίγο ζόρι παραπάνω, υπάρχει και unlockable mode, που εμφανίζεται μετά την πρώτη ολοκλήρωση του DLC, που πετυχαίνει ακριβώς αυτό.
Στο τέλος κανείς δεν ξέρει γιατί το συγκεκριμένο DLC λέγεται Not A Hero, όπως δεν ξέρει για ποιο λόγο αυτό διατίθεται δωρεάν ενώ το ζεύγος από Banned Footage κοστίζει ό,τι κοστίζει, παρότι πιο απλή σύλληψη. Στο Not A Hero ο παίκτης ελέγχει έναν πιο σκληροτράχηλο και έμπειρο χαρακτήρα, αντιμετωπίζει νέες προκλήσεις και τελικά μάλλον φαντάζεται ότι έπεσε στο πιο δραστήριο μισό κάποιου Resident Evil: Revelations. Το αποτέλεσμα δεν είναι ακριβώς χάσιμο χρόνου, ούτε είναι πρόχειρη η δουλειά της Capcom. Από την άλλη βέβαια, χάνεται μια ευκαιρία να ξαναφουντώσει η φωτιά, να χωρέσουν υπονοούμενα από το τι μέλλει γενέσθαι. Δωρεάν διατίθεται θα πείτε, γιατί κάνουμε έτσι; Στο οποίο απαντούμε…και γιατί να μην κάνουμε έτσι;
Περίμενα να πάρω τα dlc σε πιο χαμηλή τιμή για να παίξω το παιχνίδι, αλλά μάλλον δεν αξίζει. Οπότε λέω να το αρχίσω.