H βουτιά στη θάλασσα δεν είναι πάντοτε δροσιστική.
Για όσους δεν είχαν ως τώρα καμία επαφή με το παιχνίδι, η περιπέτεια ξεκινάει όταν ο μάγος Kamek, πάντα με κακές προθέσεις, επισκέπτεται το Craft Island. Εκεί κάνει τα πάντα μαλλιά κουβάρια. Κυριολεκτικά. Τυφλωμένος από το μίσος, μετατρέπει σχεδόν όλους τους κατοίκους σε μάλλινες μπάλες (Wonder Wools). Πέντε για κάθε κάτοικο και σα να μην έφτανε αυτό, τις σκορπίζει στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα. Αυτοί που γλίτωσαν έχουν ένα και μοναδικό σκοπό. Να συγκεντρώσουν τα κομμάτια των συντρόφων τους για να τους επαναφέρουν στη ζωή. Ο Yoshi έχει στο οπλοστάσιό του μια σειρά από κινήσεις που θα τον βοηθήσουν να ανταπεξέλθει σε όλες τις δυσκολίες.
Παρόλο που το όνομα Poochy φιγουράρει πρώτο στη μαρκίζα, ο συμπαθής σκύλος και φίλος του Yoshi, συνεχίζει να κρατάει το δεύτερο αντρικό ρόλο.
Πέρα από το γνωστό παρατεταμένο άλμα του, αυτήν τη φορά, λόγω της φύσης του παιχνιδιού, ναι μεν καταπίνει τους εχθρούς που ελκύει με την τεράστια γλώσσα του, όμως δεν τους μετατρέπει σε αυγά, αλλά σε μπάλες από μαλλί. Αυτές στη συνέχεια μπορεί να τις εκτοξεύει οπουδήποτε και αλλοίμονο σε όποιον βρεθεί στο δραστικό πεδίο τους. Επιπλέον, υπάρχουν σημεία που ο πρωταγωνιστής μεταμορφώνεται σε αεροπλάνο, μηχανή, γίγαντα και πολλά άλλα, στοιχείο που προσθέτει πόντους στην ποικιλία του gameplay. Ο χειρισμός δεν θα προβληματίσει κανέναν. Από το πρώτο κιόλας επίπεδο, ακόμα και όσοι δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με παιχνίδι της σειράς θα νιώσουν ότι εκτελούν οικεία πράγματα.Ο Yoshi μεταμορφώνεται και ίπταται.
Είναι ολοφάνερο ότι, η εταιρεία ανάπτυξης ξόδεψε ένα μεγάλο μέρος από το διαθέσιμο χρόνο της, στο σχεδιασμό των επιπέδων. Όσο και αν προσπαθήσουν κάποιοι, όσο παρατηρητικοί και αν είναι, στο classic επίπεδο δυσκολίας, είναι αδύνατο να καταφέρουν να συγκεντρώσουν όλα τα collectibles από το πρώτο κιόλας playthrough. Δεν είναι και λίγα. Ειδικά αυτές οι μαργαρίτες έχουν αποκτήσει μια περίεργη συνήθεια να φυτρώνουν στα πιο απίθανα μέρη. Θα χρειαστεί και δεύτερο και τρίτο, ίσως ακόμα και βοήθεια μέσω YouTube. Και αυτό διότι πρωταρχικός σκοπός δεν είναι το να επιβιώσει κάποιος φτάνοντας στο τέλος κάθε επιπέδου. Αυτό, εύκολα ή δύσκολα, θα το κατορθώσετε. Κι αν χάσετε μερικές φορές δεν πειράζει. Ο θάνατος δεν «κοστίζει», απλά σας μεταφέρει στο τελευταίο checkpoint. To ζήτημα είναι η συγκέντρωση όλων των Wonder Wools. Μόνο έτσι θα επανέλθει η ζωή στο Craft Island. Για όσους δυσκολεύονται αλλά και για τις μικρότερες ηλικίες υπάρχει το Mellow mode. Εκεί τα πράγματα απλουστεύονται κατά πολύ. Ο Yoshi αποκτάει φτερά και μπορεί να ίπταται για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αν και πάλι κάποιοι δυσκολεύονται, υπάρχουν τα badges. Ειδικά power-ups που ξεκλειδώνουν όσο προχωράει το παιχνίδι, με τα οποία μπορείτε ακόμα και να ολοκληρώσετε μια πίστα δίχως καν να τη δείτε έστω από μακριά. Βέβαια, προς όφελος του gameplay, η χρήση τους δεν είναι απεριόριστη και απαιτεί να καταβάλλετε μερικές χιλιάδες από τους πολύτιμους λίθους που έχει αποταμιεύσει ο Yoshi.
Ο καλός ο φίλος περπατάει στα καρφιά.
Αυτό που παραμένει παράπονο από το πρώτο παιχνίδι είναι η ανυπαρξία check points στις πόρτες των bosses. Είναι όχι μόνο άδικο αλλά δεν υπάρχει κιόλας κάποιος προφανής λόγος για τον οποίο θα πρέπει να επαναλάβετε σημαντικά τμήματα του παιχνιδιού. Συνολικά στο παιχνίδι υπάρχουν 12 «μεγάλοι» εχθροί που όμως σε καμία περίπτωση δε συνιστούν ιδιαίτερη πρόκληση. έξι από αυτούς βρίσκονται στο τέλος κάθε κόσμου και οι υπόλοιποι στο μέσο, δηλαδή στο τέλος της τέταρτης πίστας. Η συνταγή της νίκης είναι η κλασική που μας έχει συνηθίσει τόσα χρόνια η Nintendo. Τρία χτυπήματα και φύγαμε για τις επόμενες προκλήσεις. Επιπλέον, η θεματική συνοχή των κόσμων είναι ένα μικρό φάουλ. Από τη μία μπορεί ο Yoshi να παριστάνει το χαλίφη που σκίζει τον ηλιόλουστο ουρανό με το ιπτάμενο χαλί του και ύστερα από λίγο να μεταμορφώνεται σε Εσκιμώο που ψάχνει να βρει φωτιά για να λιώσει τους πάγους.
Το Poochy and Yoshi’s Woolly World είναι ένα από τα καλύτερα platform games της σύγχρονης εποχής. Χρησιμοποιώντας υψηλή ραπτική τέχνη, η Feel Good κατόρθωσε να δημιουργήσει με πιστότητα, έναν κόσμο φτιαγμένο από κλωστές, πανιά, φερμουάρ και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιείται από τη βιομηχανία ειδών ένδυσης. Γρίφοι και δράση συνυπάρχουν αρμονικά και σε συνδυασμό με τις δυνατότητες διαβάθμισης της δυσκολίας ανά πάσα στιγμή, πράγμα που δίνει στους παίκτες τη δυνατότητα να βιώσουν την πρόκληση ως τα όρια των ικανοτήτων τους, το αποτέλεσμα είναι μια περιπέτεια για όλες τις ηλικίες. Για όσους είχαν ασχοληθεί με το παιχνίδι στο Wii U, σίγουρα έχει χαθεί η μαγεία της πρώτης φοράς. Tα 1,4 εκατομμύρια αντίτυπα που πούλησε το παιχνίδι στο οικιακό σύστημα της Nintendo δεν είναι ικανοποιητικός αριθμός, όμως ταυτόχρονα δημιουργούνται προσδοκίες για υψηλές πωλήσεις στο 3DS. Το δεδομένο είναι ότι όσοι αποφασίσουν να το αποκτήσουν, θα εξαργυρώσουν σε gameplay ακόμα και το τελευταίο cent που ξόδεψαν.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity