Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Ο Shuhei Yoshida εξηγεί τους λόγους για το λουκέτο στο Japan Studio της Sony

NEWS
  • 7 λεπτά πριν

Η Rocksteady φαίνεται πως ετοιμάζει το Batman Beyond, το πρώτο μέρος τριλογίας που μάλλον θα είναι αποκλειστικό στο PS5

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Σειρά The Last of Us: Έχουμε επιτέλους ημερομηνία πρεμιέρας για τη Season 2 και πρώτη εικόνα της Abby!

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Ο δημιουργός του original Xbox τα «χώνει» στη Microsoft για την πορεία του brand

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Δεν έπεισε τους παίκτες του Steam το Marvel’s Spider-Man 2

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Κλείνουν τα γραφεία της Toast Interactive, συνεχίζουν οι απολύσεις στις ομάδες ανάπτυξης παιχνιδιών VR

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Limited Run Games: Προειδοποίηση για cartridges του NES που μπορεί να προκαλέσουν ζημιά στην κονσόλα

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Yasuke Simulator: Λάδι στη φωτιά ρίχνει ένα νέο PC game του Steam (trailer)

VIDEO NEWS
  • 12 ώρες πριν

Φήμες θέλουν τη Disney να επανεξετάζει το ενδεχόμενο επιστροφής του Johnny Depp στο Pirates of the Caribbean

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Muse: Η νέα τεχνολογία AI του Xbox θα δώσει πνοή σε κλασσικά παιχνίδια (video)

NEWS
  • 14 ώρες πριν

“Νίκη για τους κατόχους PlayStation η κυκλοφορία παιχνιδιών του Xbox στο PS5”, λέει ο Shuhei Yoshida

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Η Ubisoft έχει πολύ υψηλές προσδοκίες για τις πωλήσεις του Assassin's Creed Shadows

NEWS
  • 16 ώρες πριν

«Το The Last of Us Online ήταν υπέροχο», δηλώνει ο Shuhei Yoshida

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Η Apple αποκάλυψε το iPhone 16E (video)

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Ο Shuhei Yoshida αποκαλύπτει τον λόγο που δεν υπήρξε sequel του Demon’s Souls

NEWS
  • 17 ώρες πριν

GTA 6: O DJ Khaled ίσως έχει ρόλο παρουσιαστή ραδιοφωνικού σταθμού

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Peaky Blinders: “Θα υπάρξει και συνέχεια”, δηλώνει ο δημιουργός Steven Knight

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Αποκαλύφθηκαν οι πρώτες κάρτες από το Magic: The Gathering Final Fantasy crossover

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Marvel Rivals: Απολύσεις σημαντικών στελεχών παρά την μεγάλη επιτυχία του

FREE GAMES
  • 21 ώρες πριν

Επαγγελματίας skater υποστηρίζει πως έρχεται remaster παιχνιδιού Tony Hawk

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven Review

REVIEWS
  • 23 ώρες πριν

KARMA: The Dark World – Έρχεται τον Μάρτιο με υποστήριξη για το PS5 Pro (trailer)

VIDEO NEWS
  • 19/02

Παλαιότερα video games δεν τρέχουν καν σε Nvidia RTX 50, τέλος η υποστήριξη για 32-bit PhysX

NEWS
  • 19/02

Shuhei Yoshida: «Ή θα αναλάμβανα το πόστο των indie games ή θα αποχωρούσα από το PlayStation»

NEWS
  • 19/02

Ο Hideki Kamiya έκλαψε με τις αντιδράσεις των fans στην ανακοίνωση του Okami 2

NEWS
  • 19/02

Δείτε πως τρέχει το The Elder Scrolls V: Skyrim με 3500 mods και Ray Tracing της NVIDIA GeForce RTX 5090 (video)

VIDEO NEWS
  • 19/02

Δείτε το Avowed να «τρέχει» στα 130fps με ανάλυση 8K, Ray Tracing και DLSS (video)

VIDEO NEWS
  • 19/02

Το studio του ιδρυτή της Avalanche Studios συνεχίζει να εργάζεται σε νέο IP, παρά τις απολύσεις που ανακοίνωσε

NEWS
  • 18/02

Αποκαλύφθηκε το roster του WWE 2K25

NEWS
  • 18/02

Speedrunner του Super Mario 64 πλησιάζει το παγκόσμιο ρεκόρ, αλλά η απόπειρα δεν θα μετρούσε (video)

NEWS
  • 18/02

Δεν θα σταματήσουν τα δωρεάν PC games από το Epic Games Store

FREE GAMES
  • 18/02

Τα Switch Game Vouchers δεν θα μπορούν να εξαργυρωθούν για παιχνίδια του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 18/02

Δέκα video games αποχωρούν από το PS Plus τον Μάρτιο

FREE GAMES
  • 18/02

PS6: Ο Shuhei Yoshida δίνει τα «φώτα» του σχετικά με το πότε θα μπορούσε να λανσαριστεί

NEWS
  • 18/02

To λογότυπο του PlayStation και της Nintendo μαζί με του Xbox στις μελλοντικές παρουσιάσεις της Microsoft

NEWS
  • 18/02

Με EA Sports F1 24 οι νέες προσθήκες στο Game Pass

FREE GAMES
  • 18/02

Κτηνώδες patch του STALKER 2 φέρνει πάνω από 1700 fixes και βελτιώσεις

NEWS
  • 18/02

Επίσημο: Βαριά πρόστιμα ακόμα και για τους παράνομους χρήστες οπτικοακουστικού περιεχομένου συνδρομητικών υπηρεσιών στην Ελλάδα

NEWS
  • 18/02

Τέλος στα Gold Points βάζει η Nintendo

NEWS
  • 18/02

Οι testers του Elden Ring Nightreign ανακάλυψαν πως ο Morgott επιστρέφει με jump-scare invasions

NEWS
  • 18/02

Νέο featurette για το "Χίλια Χτυπήματα" στο Disney+

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 18/02

Sid Meier's Civilization VII Review

REVIEWS
  • 18/02

GTA 6: Η Rockstar ετοιμάζει user-generated content στη λογική των Roblox και Fortnite!

NEWS
  • 18/02

Συνεχίζει εξαιρετικά το Kingdom Come: Deliverance 2, ξεπέρασε τα 2 εκατ. πωλήσεις!

NEWS
  • 18/02

Αποσύρεται smartphone από την ελληνική αγορά λόγω υπέρβασης ορίων ακτινοβολίας!

NEWS
  • 18/02

Το κλασικό cult platformer Glover του Nintendo 64 έρχεται σε σύγχρονες κονσόλες (trailer)

VIDEO NEWS
  • 18/02

Εξαφανίστηκε από το Google Play ο Drastic emulator του Nintendo DS

NEWS
  • 18/02

Ubisoft: «Έγραψε» μείωση εσόδων κατά 31,4% στο τελευταίο τρίμηνο, αναθεωρήσεις προς τα κάτω

NEWS
  • 18/02

H Meta ετοιμάζει υποθαλάσσιο καλώδιο 50 χιλιάδων χιλιομέτρων για να ενώσει όλες τις ηπείρους

NEWS
  • 17/02

Απολύσεις στην 10:10 Games μετά την αποτυχία του Funko Fusion και άσχημη συμπεριφορά σε όσους έχασαν τη δουλειά τους

NEWS
  • 17/02

Πιο κοντά από ποτέ το Constantine 2, ενθουσιασμένος ο Keanu Reeves

NEWS
  • 17/02

Ο Matt Damon αναλαμβάνει το ρόλο του Οδυσσέα στο έπος Odyssey του Christopher Nolan (εικόνα)

NEWS
  • 17/02
  • 3

Phil Spencer: «Παραμένει σε φάση ανάπτυξης το Everwild της Rare»

NEWS
  • 17/02

Neil Druckmann: «Δεν έχω την απαραίτητη αυτοπεποίθηση όταν δημιουργώ τη συνέχεια ενός αγαπημένου franchise»

NEWS
  • 17/02
  • 1

Συνεχίζονται οι προσθήκες στο cast της Οδύσσειας του Christopher Nolan

NEWS
  • 17/02

Επίσημο: Μάθαμε πότε θα γίνει το παγκόσμιο λανσάρισμα της σειράς Xiaomi 15

NEWS
  • 17/02

Sequel της ταινίας “The Goonies” με τον Steven Spielberg ετοιμάζει η Warner Bros.

NEWS
  • 17/02

Elden Ring Nightreign: Προς το παρόν, δεν σταθεροποιείται στα 60fps στο PS5 Pro (video)

NEWS
  • 17/02

“Η στρατηγική multiplatform βοηθάει τις first party κυκλοφορίες του Xbox”, δηλώνει ο Phil Spencer (video)

VIDEO NEWS
  • 17/02

Days Gone Remastered: Ανύπαρκτες όπως φαίνεται οι διαφορές στα γραφικά σε σχέση με το original (video)

VIDEO NEWS
  • 17/02

Elden Rign Nightreign: DLC θα φέρει νέα bosses και playable χαρακτήρες

NEWS
  • 17/02

Rainbow Six Siege X, η Ubisoft ανανεώνει το game της με στόχο την επόμενη δεκαετία (video)

NEWS
  • 17/02

EA Sports FC 25: Σημαντικό δώρο για όλους τους παίκτες

NEWS
  • 17/02

Το πρώτο State of Play του 2025 έσπασε ρεκόρ ταυτόχρονων θεατών!

NEWS
  • 17/02

Asus Zenbook A14

REVIEWS
  • 17/02

Viktor Antonov: ο γνωστός artist των Half-Life 2 και Dishonored πέθανε σε ηλικία 52 ετών

NEWS
  • 17/02

Pokémon Brilliant Diamond and Shining Pearl Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    ILCA

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Ο Παναγιώτης Πετρόπουλος έπαιξε το Pokémon Brilliant Diamond and Shining Pearl και παρουσιάζει όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη νέα κυκλοφορία, μέσα από ένα αναλυτικό review.

Το φαινόμενο των Pokémon γιόρτασε τα 25α γενέθλιά του με την ανακοίνωση δύο πολύ σημαντικών τίτλων. Ένας εξ’ αυτών είναι το δίδυμο Pokémon Brilliant Diamond και Pokémon Shining Pearl. Τα remakes δηλαδή της 4ης γενιάς από τη βασική σειρά video games της Game Freak. Μόνο που δεν έρχονται από την ίδια την Game Freak. Για πρώτη φορά στην ιστορία της κύριας σειράς Pokémon ανέλαβε τα ηνία η ιαπωνική ILCA που ήταν υπεύθυνη και για την εφαρμογή Pokémon HOME. Ο λόγος δεν είναι άλλος φυσικά από την πλήρης ενασχόληση της Game Freak με το Pokémon Legends: Arceus που θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2022, το οποίο θα είναι prequel των Brilliant Diamond και Shining Pearl. Το εν λόγω remake ήταν ο ευσεβής πόθος των οπαδών της σειράς για τα τελευταία – πολλά – χρόνια και πλέον είναι η ώρα να φτάσει στα χέρια τους.




Η περιοχή Sinnoh υπέστη μια πλήρη ανανέωση που αντί να τη φέρει κοντά στα πρότυπα των Pokémon Sword και Shield (τους πιο πρόσφατους τίτλους της σειράς), της δίνει ένα animation που μοιάζει να βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα κλασικά παιχνίδια Pokémon έως την εποχή του Nintendo 3DS και το The Legend of Zelda: Link’s Awakening του Nintendo Switch. Κάθε περιοχή είναι σχεδιασμένη με προσήλωση στον ποιοτικό εκμοντερνισμό του αυθεντικού χάρτη, διατηρώντας τις σωστές αποστάσεις μεταξύ τους, αλλά και μεταξύ των κτιρίων, των βουνών και των θαλασσών. Όταν βρισκόμαστε σε κάποιο κτίριο ή σε κάποιο σπίτι το βλέμμα πέφτει σχεδόν αβίαστα στα γυαλιστερά πατώματα που αντανακλούν το φως και το είδωλο του χαρακτήρα μας καθώς περπατά πάνω τους. Στους ανοιχτούς χώρους τα καιρικά φαινόμενα δίνουν μια αναγκαία νέα πνοή σε κάθε μέρος. Η βροχή κάνει το οπτικό πεδίο πιο σκοτεινό και δημιουργεί μια εντελώς διαφορετική ατμόσφαιρα, ενώ η ομίχλη θολώνει αμυδρά το τοπίο δίχως να εμποδίζει την αντίληψη του οτιδήποτε βρίσκεται στο οπτικό μας πεδίο. Άλλοτε θα συναντήσουμε σκόνη και άμμο να αιωρούνται στον αέρα και τα πάντα θα αλλάξουν χρώμα αντίστοιχα. Τέτοια φαινόμενα δημιουργούν μια αίσθηση ζοφερότητας, κάνοντας το αποτέλεσμα επιβλητικό για τα δεδομένα του παιχνιδιού. Τα Pokémon Brilliant Diamond και Shining Pearl βασίζονται πολύ στο παιχνίδι με τα χρώματα, όμως ακόμα και όταν πειραματίζονται με… την έλλειψή τους καταφέρνουν να δημιουργήσουν μια γλυκιά μοναδικότητα που συνάδει με την ιστορία του franchise.


 
Η ILCA αποφάσισε να σχεδιάσει τους χαρακτήρες σε στυλ chibi και έτσι μοιάζουν περισσότερο με καρικατούρες. Είναι κοντοί και σχεδιαστικά στρογγυλεμένοι. Η απόφαση αυτή όμως απέφερε ένα πολύ όμορφο οπτικό αποτέλεσμα που κάνει την περιήγηση στον χάρτη του παιχνιδιού ευχάριστη και σύναμμα πιστή στον τρόπο με τον οποίο προχωρά ο παίκτης στα πρωτότυπα παιχνίδια. Οι φιγούρες των ανθρώπων αλλάζουν όταν μια μάχη βρίσκεται σε εξέλιξη και τότε μοιάζουν περισσότερο με τις μορφές που έχουμε συνηθίσει από τα πιο μοντέρνα παιχνίδια της σειράς. Όπως συμβαίνει και με τα ίδια τα Pokémon. Είναι - φυσικά - οι πιο όμορφες εκδοχές τους μέχρι και σήμερα και διαθέτουν νέα animations επιθέσεων. Όχι αρκετά για να ξεχάσουμε παρασπονδίες του παρελθόντος (ανακυκλωμένα animations δηλαδή), όμως αρκούν για να προσδώσουν και αυτά κάτι καινούργιο μέσα από τα συγκεκριμένα remakes. Χρόνοι φόρτωσης που να κουράζουν δεν υπάρχουν και framedrops υφίσταται πολύ σπάνια και μόνο στην εκτέλεση απαιτητικών επιθέσεων σε μάχες με 4 Pokémon.



Η εμπειρία με το παιχνίδι είναι επίσης εφάμιλλη με την πρωτότυπη έκδοση, διαθέτοντας φυσικά κάποια από τα χαρακτηριστικά που εμφανίστηκαν μεταγενέστερα. Ξεκινάμε επιλέγοντας χαρακτήρα (αγόρι ή κορίτσι), διαλέγοντας την εξωτερική του εμφάνιση, αν και με περιορισμένες επιλογές, και στη συνέχεια ξεκινάμε την περιπέτειά μας με στόχο να γίνουμε οι καλύτεροι εκπαιδευτές Pokémon. Με την οπτική να επιστρέφει σε top-down (βλέπουμε τα πάντα από προκαθορισμένη θέση από τα ψηλά), η πρώτη ώρα του παιχνιδιού αφιερώνεται στη γνωριμία με τα βασικά χαρακτηριστικά της πλοήγησης, της μάχης με τα Pokémon (το κλασσικό turned-based σύστημα μάχης παραμένει αναλλοίωτο), το κυνήγι και τη συλλογή τους και, φυσικά, τα γυμναστήρια (Gyms) από όπου θα αποκτήσουμε εμβλήματα (Budges). Αφότου συλλέξουμε 8 εμβλήματα είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την υπέρτατη πρόκληση: τους Elite Four, το τελευταίο εμπόδιο προτού ανακηρυχτούμε οι επόμενοι πρωταθλητές.



Κάθε περιοχή κρύβει αρκετά περισσότερα πράγματα από ένα νέο γυμναστήριο. Ανάλογα με την τοποθεσία θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε μέλη της Team Galactic ενόσω σκαρώνουν τα άθλια κακόβουλα σχέδιά τους με σκοπό να εκμεταλλευτούν Pokémon ή τοπικούς πόρους, θα αναμετρηθούμε με αντίπαλους εκπαιδευτές και θα εξερευνήσουμε κάθε σπιθαμή του χάρτη για κρυφά αντικείμενα (που βρίσκονται μέσα σε Poké Balls) και για Pokémon που δεν έχουμε κάνει ακόμα δικά μας. Ως προς αυτό παρατηρούμε ότι το spawn των Pokémon στο χορτάρι τείνει να γίνεται εκνευριστικό σε στιγμές που συμβαίνει με μεγαλύτερους ρυθμούς από το συνηθισμένο. Υπάρχουν φορές που αρκεί κυριολεκτικά μισό βήμα για να γίνει trigger μάχης με αδέσποτο Pokémon, ενώ σε μέρος με λίγο χορτάρι μπορεί να δούμε spawn πολλών Pokémon περνώντας από μέσα του στην ευθεία. Πέραν τούτου, αν χαθούμε και δεν ξέρουμε πώς να συνεχίσουμε υπάρχουν δύο λύσεις. Η μια είναι η πιο… παραδοσιακή, θα συζητήσουμε δηλαδή με ντόπιους που θα μας προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με τα τεκταινόμενα. Η γρηγορότερη λύση είναι το να διαβάσουμε την εκάστοτε τρέχουσα αποστολή ανοίγοντας το μενού μας.



Σχεδόν οπουδήποτε και αν βρισκόμαστε μπορούμε να επισκεφθούμε το Grand Underground χάρη στο Explorer Kit. Το Grand Underground είναι μια υπόγεια πόλη που απλώνεται κάτω από ολόκληρη τη Sinnoh. Πρόκειται για την αντίστοιχη μορφή dungeons όπου περιηγούμαστε μεταξύ διαδρόμων ανακαλύπτοντας κρυψώνες (Hideaways) όπου δεσπόζουν Pokémon που δεν μπορούμε να συναντήσουμε σε καμία περίπτωση υπό φυσιολογικές συνθήκες. Τα εν λόγω Pokémon θα είναι και πιο ισχυρά από τα περισσότερα που θα βρούμε στην πλειοψηφία των περιοχών του κανονικού χάρτη, ενισχύοντας τη διαθέσιμη εξάδα μας σημαντικά. Πρόκειται για ένα πολύ ξεχωριστό κομμάτι του παιχνιδιού που θυμίζει το Pokémon Mystery Dungeon Rescue Team DX που κυκλοφόρησε για το Nintendo Switch τον Μάρτιο του 2020. Μόνο που είναι πολύ ομορφότερο, με τις κρυψώνες να αποτελούν πολύ διαφορετικά σκηνικά μεταξύ τους, αντικατοπτρίζοντας το ιδανικό κλίμα για τα Pokémon που θα βρούμε σε αυτές. Εκτός αυτών, μπορούμε να δημιουργήσουμε και τη δική μας μυστική βάση, την οποία θα διακοσμήσουμε με αγάλματα Pokémon που θα ανακαλύψουμε κάνοντας ανασκαφές σε αυτήν την τεράστια υπόγεια πόλη.



Κυρίως λόγω του Exp. Share system τα Pokémon Brilliant Diamond και Shining Pearl έχουν μέτρια δυσκολία. Τα Pokémon που έχουμε μαζί μας στη διαθέσιμη εξάδα για τις μάχες (η οποία αλλάζει πανεύκολα ανά πάσα στιγμή, εκτός και αν βρισκόμαστε ήδη σε μάχη) ανεβάζουν levels αρκετά γρήγορα. Όταν αντιμετωπίζουμε εθελοντικά τους περισσότερους αντίπαλους εκπαιδευτές κάθε περιοχής και όταν επισκεπτόμαστε συχνά το Grand Underground γινόμαστε δυνατότεροι με άνεση και το να γίνουμε υπερβολικά δυνατοί για τα bosses (τους αρχηγούς των γυμναστηρίων) είναι μια ιδιαίτερα απλή υπόθεση. Αυτό δε σημαίνει πως ο τίτλος στερείται απόλαυσης. Η συλλογή Pokémon που προαναφέραμε, καθώς και ο άπλετος χώρος για εξερεύνηση μπορούν να δώσουν πολλή τροφή στον πεινασμένο λάτρη της σειράς, όμως η έξτρα πρόκληση θα έκανε πολύ καλό. Όμως δεν υπάρχει. Έτσι η όποια δυσκολία αφήνεται αποκλειστικά και μόνο στο multiplayer κομμάτι, όπου μπορούμε να αντιμετωπίσουμε άλλους παίκτες με ενδεχόμενες τερατώδεις εξάδες. Όλα εξαρτώνται από τις πόσες δεκάδες ώρες θα σπαταλήσει κανείς οργώνοντας την περιοχή Sinnoh. Την επιφανειακή και την υπόγεια.



Η ILCA στόχευσε σε ένα remake πιστό στο πρωτότυπο. Και το πέτυχε. Το έκανε όμως παίζοντας εκ του ασφαλούς, μην επιχειρώντας να ζορίσει τους παίκτες ή να ακροβατήσει με τη συμπερίληψη Pokémon από όλες τις γενιές ή ενός πραγματικά καινούργιου χαρακτηριστικού με άμεσο αντίκτυπο στο gameplay. Οι νοσταλγοί της Sinnoh θα βρουν την απαραίτητη ζεστασιά έως ότου πιάσουν στα χέρια τους το Pokémon Legends: Arceus όπου θα τη γνωρίσουν στην πρωτόγονη μορφή της. Όσοι πάλι δεν άγγιξαν ποτέ τα Pokémon Diamond και Pearl έχουν την καλύτερη ευκαιρία να το κάνουν τώρα, στην πιο ραφιναρισμένη εκδοχή που θα μπορούσαν να είναι ποτέ (μέχρι και σήμερα τουλάχιστον). 

7.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ένα από τα πιο ποθητά remakes της βασικής σειράς που προσφέρει τα περισσότερα από αυτά που θέλαμε και δεν απογοητεύει
  • Το διαφορετικό ύφος του animation είναι όμορφο και καταφέρει να δείχνει πιστό στην πρωτότυπη έκδοση
  • Το Grand Underground διευρύνει το στοιχείο της εξερεύνησης κατά πολύ και περιέχει πολλά Pokémon που δεν εντοπίζονται πουθενά αλλού
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Δεν προσπαθεί περισσότερο από το απαραίτητο και δεν περιέχει κανένα πραγματικά νέο χαρακτηριστικό
  • Η δυσκολία του είναι μικρή και με τη χρήση της σωστής τακτικής (από έμπειρους στη σειρά) μπορεί να ολοκληρωθεί δίχως καμία απολύτως ήττα
  • Προβληματικό spawn με περιστασιακά αλλεπάλληλα triggers μαχών με αδέσποτα Pokémon
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • bahamut zero
    • Το παιχνίδι λογικά δε θα το πάρω αν και θα ήθελα για λόγους nostalgia κυρίως, γιατί πραγματικά διαφωνώ με την όλη προσέγγιση που έχει η pokemon company γύρω από το franchise. από όσα έχω δει και διαβάσει τα remakes είναι λίγα σε σχέση με αυτό που θα μπορούσαν.
      1. art style. Πραγματικά κακό. Το chibi style είναι πολύ όμορφο αν γίνει σωστά, τύπου link's awakening για το switch. Αυτό που βλέπουμε εδώ δεν ξέρω πώς μπορώ να το χαρακτηρίσω. Και το χειρότερο; Είναι inconsistent. Ποιο το νόημα να έχεις chibi στιλ στο overworld και κανονικά μοντέλα στις μάχες; Το όποιο immersion πάει περίπατο. Εντελώς ανεξήγητη επιλογή.
      2. Για τα battle animations ας μην το ανοίξω το θέμα. τραγικά πράγματα ως συνήθως. Κάποια στιγμή πρέπει να το πάρουν απόφαση να φτιάξουν τα μοντέλα και τα animations. Μιλάμε για ένα franchise που τυπώνει χρήμα. Τι να πει κανείς.
      3. Το κερασάκι στην τούρτα. Κάνεις remake, το χρεώνεις σαν full game και αντί να προσθέσεις post game content έχεις λιγότερο περιεχόμενο από την platinum. Εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
      Το κακό είναι ότι το παιχνίδι θα πουλήσει κλασικά άπειρα, η game freak δεν πρόκειται να πάρει κανένα μήνυμα από τους παίκτες και θα συνεχίσει να κάνει αυτό που ξέρει. Να μας δίνει το ίδιο παιχνίδι repackaged εδώ και 20 χρόνια.

*
Loading...