Ο αγώνας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από παρτίδες πασιέντζας, ο τύπος της οποίας ζητά από τον παίκτη να τραβά φύλλα και να στοιβάζει σε σειρά εκείνα που απέχουν ένα “βαθμό” μεταξύ τους. Εμφανίζεται 7; Ταιριάζει με 8 ή 6 κ.ο.κ. Η πρώτη παρτίδα ξεκινά με την ελπίδα να φτάσουμε στο φύλλο που θα δώσει την περισσότερη αρχική ενέργεια, η οποία παίζει το ρόλο της αργότερα. Οι υπόλοιπες, κανονικές παρτίδες, έρχονται κατά διαστήματα, με το πλήθος τους να εξαρτάται από το μήκος της αγωνιστικής διαδρομής. Αμέσως μετά ο παίκτης διαγράφει διαδρομή στο γρασίδι με τη γραφίδα, όχι όμως με στόχο να φέρει το άλογο σε υψηλότερη θέση στην κατάταξη, όχι άμεσα τουλάχιστον. Η τροποποίηση της πορείας έχει κόστος σε Unity Power και όσο μεγαλύτερη η αλλαγή πορείας, τόσο υψηλότερο το κόστος. Όση μείνει, μετατρέπεται σε ενέργεια που περνά στο ίδιο το άλογο και χρησιμεύει στο τέλος του αγώνα. Η θέση του αλόγου στο γρασίδι είναι πολλαπλώς σημαντική. Το πεδίο είναι χωρισμένο σε τρεις ζώνες, η μια πιο στενή από την άλλη, και αυτές δεν μένουν απαραίτητα σταθερές από φάση σε φάση.
Ο αγώνας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από παρτίδες πασιέντζας, ο τύπος της οποίας ζητά από τον παίκτη να τραβά φύλλα και να στοιβάζει σε σειρά εκείνα που απέχουν ένα “βαθμό” μεταξύ τους. Εμφανίζεται 7; Ταιριάζει με 8 ή 6 κ.ο.κ.
Όσο πιο στενή η ζώνη, τόσο πιο πολύ Unity Power (ή, κατά περίπτωση, ενέργεια) μαζεύει το άλογο καθώς προχωρά. Επίσης η αποδοτικότερη ζώνη αλλά και η πιο κλειστή γραμμή σημαίνει ότι, όταν έρθει η ώρα της πασιέντζας είναι περισσότερα τα φύλλα με τα οποία έρχεται αντιμέτωπος ο παίκτης, άρα ανεβαίνει η δυσκολία της παρτίδας που, έτσι κι αλλιώς, υπόκειται σε χρονικό περιορισμό. Στην ίδια την παρτίδα παίζουν ρόλο skills που έχει αποκτήσει το άλογο, που μπορούν να διευκολύνουν την κατάσταση, όπως μεγαλύτερη στοίβα, εμφάνιση του φύλλου που ακολουθεί, αποτροπή λαθών κ.λπ. Στην επιτυχημένη παρτίδα, τα αχρησιμοποίητα φύλλα γίνονται επιπλέον Unity Power και, εφόσον η θέση του αλόγου πριν την αρχή της παρτίδας ήταν στις δύο υψηλότερες ζώνες, τότε η επόμενη κίνηση στο γρασίδι δεν έχει κόστος σε αντοχή (που συμβολίζεται από τη σταδιακή κατανάλωση καρδιών). Και όλα αυτά ενόσω η θέση, η γραμμή που ακολουθείται, μπορεί να οδηγήσει σε καθόλου ευνοϊκά σημεία στο γρασίδι όταν έρχεται μια στροφή, με αποτέλεσμα τη γρηγορότερη κατανάλωση αντοχής. Εκτός αν η παρτίδα πήγε κατ’ ευχήν.Στην επιτυχημένη παρτίδα, τα αχρησιμοποίητα φύλλα γίνονται επιπλέον Unity Power και, εφόσον η θέση του αλόγου πριν την αρχή της παρτίδας ήταν στις δύο υψηλότερες ζώνες, τότε η επόμενη κίνηση στο γρασίδι δεν έχει κόστος σε αντοχή.
Η ζαλάδα από τους μηχανισμούς είναι απολύτως φυσιολογική και είναι μοιραίο να συνεχιστεί. Στο τέλος της διαδρομής όλα παίζουν ρόλο. Η εναπομείνασα αντοχή καθορίζει πόσο γρήγορα θα κουραστεί το άλογο στην τελική ευθεία. Η ενέργεια καθορίζει τα επίπεδα ενθουσιασμού του αλόγου, που μεταφράζονται στην ταχύτητα που πιάνει. Ενώ η θέση σε σχέση με τα άλλα άλογα, μπορεί να οδηγήσει σε μπλοκάρισμα από το οποίο μπορεί να ξεφύγει κάποιος με τους κατάλληλους χειρισμούς ή και όχι. Οπότε χάνονται πρωτιές ακόμη και αν όλα έχουν πάει όπως πρέπει και απλά κλειστεί το άλογο από άλλα χωρίς να μένει χώρος για ελιγμό. Φυσικά όλα αυτά συνδυάζονται με την ανάπτυξη του αλόγου. Η αρχή γίνεται με άλογο δύο ετών στο Growth Mode με την ανάπτυξη να επηρεάζει και τον ίδιο τον αγώνα. Όχι μόνο επειδή προφανώς εξελίσσονται κάπως τα skills, η ταχύτητα και η αντοχή του αλόγου, αλλά διότι, για να γίνει αυτό, χρειάζεται η συγκέντρωση καρτών, με τη σωστή τοποθέτηση και πορεία, κατά τον αγώνα. Γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε μη ευνοϊκή τοποθέτηση και μη χρήση καρτών που μπορούν να σπρώξουν το άλογο και λίγο πέρα από τα όριά του. Στο Growth Mode είναι συχνό το δίλημμα μεταξύ χρήσης μιας κάρτας που θα φέρει την πρωτιά ή το κράτημά της για ταχύτερο levelling. Μετά από καμιά δεκαριά αγώνες, το άλογο κλείνει τα 4 χρόνια του και η ανάπτυξή του σταματά, αλλά μπορεί να συμμετέχει σε αγώνες, μέχρι να συγκεντρώσει τρεις στο σύνολο ήττες (ήττα = οτιδήποτε διαφορετικό από την πρωτιά). Ύστερα αποσύρεται αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ζευγάρωμα. Η καλή αγωνιστική πορεία των αλόγων που ζευγαρώνουν φέρνει καλύτερους, δυνατότερους απογόνους και, τελικά, περισσότερα κύπελλα.
Κι όμως υπάρχουν ακόμη περισσότεροι μηχανισμοί που συνδυάζονται και είναι απολύτως παρανοϊκό ότι εναλλάσσονται και συνδυάζονται με τέτοιο ρυθμό που ο εθισμός στην όλη διαδικασία είναι εύκολος στη θεωρία, βέβαιος στην πράξη, σε βαθμό που δεν μπορεί να φανεί στο “χαρτί” ή να ξεκαθαριστεί με μια κουβέντα. Αν υπάρχει μια φράση που ταιριάζει στο Pocket Card Jockey είναι πως “μια δοκιμή θα σας πείσει”. Μέχρι δακρύων. Είναι τέλειο; Σαφώς και όχι. Κάποια πράγματα στην εξέλιξη του αγώνα προσδιορίζονται τυχαία, καταστρέφοντας ακόμη και τα πιο καλοβαλμένα πλάνα. Μερικές φορές όμως δυσκολεύει την κατάσταση το ίδιο το παιχνίδι, όπως όταν, στην τελική ευθεία και όσο ο παίκτης προσπαθεί να μην μπλοκαριστεί το άλογο, έρχεται ένα κοντινό, υποχρεωτικό πλάνο, που κόβει ορατότητα και μπορεί να καταστρέψει την προσπάθεια. Αντιστοίχως κάποια βοηθήματα που εξασφαλίζονται με in-game money δύσκολα πείθουν ότι αξίζουν τον κόπο, ενώ ο συμβουλάτορας που επισημαίνει τι πήγε στραβά ύστερα από κάθε ήττα προσπερνιέται, δεν απενεργοποιείται. Στην αρχή έχει πλάκα αφού πρόκειται για άλογο με όνομα Horse Of Course, αλλά οι επισημάνσεις του δεν είναι πάντα εύστοχες ενώ όταν ενημερώνει τον παίκτη ότι τα πήγε πολύ καλά αλλά δεν υπήρχε ελπίδα μιας και τα άλλα άλογα ήταν πολύ καλύτερα, τα αίματα ανάβουν και όχι για καλό.
Πάλι καλά που σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ανάβουν για καλό. Δεν πιστεύαμε ότι θα το λέγαμε ποτέ αυτό, αλλά καλύτερα να μείνει στα Pokémon η Game Freak γιατί δεν είναι εποχή να παθαίνουμε τέτοιες ζημιές και να ανοίγουμε τέτοιες πληγές.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity