Το είδος του τίτλου απέχει ξεκάθαρα βέβαια από τα παιχνίδια ZOE, αφού το Override είναι brawler το οποίο μας τοποθετεί σε αρένες δεξιά και αριστερά στον πλανήτη Γη (και λίγο έξω από αυτόν) και μας καλεί να παίξουμε, πρακτικά, μπουνιές, με τα τέρατα που επιτίθενται στον πλανήτη, αλλά και με άλλα mechs, το χειρισμό των οποίων αναλαμβάνει το AI ή άλλοι παίκτες στην περίπτωση του multiplayer. Το να χειριζόμαστε ένα τέτοιου μεγέθους mech μόνο εύκολο δεν μπορεί να είναι και αυτό αντικατοπτρίζεται στην πρώτη μας επαφή με τον τίτλο, όποτε και νιώθουμε το βάρος του μεγάλου οχήματος στο χειριστήριό μας. Σιγά σιγά έρχεται η εξοικείωση και από εκεί και πέρα μπορούμε να βρούμε ρυθμό και με ευκολία να εκτελέσουμε κινήσεις που βρίσκουν στόχο, χρησιμοποιώντας τα triggers και τα shoulder buttons ως τα αριστερά και δεξιά άκρα του mech αντίστοιχα. Ποτέ όμως δεν φτάνουμε στο σημείο να πούμε ότι είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από το χειρισμό, ακόμα και αν λάβουμε υπόψη μας την αδράνεια μάζας που θα είχε ένα τέτοιο όχημα. Χωρίς lock-on, περισσότερα από τα μισά χτυπήματα που εκτελούμε δεν βρίσκουν στόχο, ενώ την κατάσταση δεν βοηθά η περίεργη κάμερα που, αν και σε γενικές γραμμές τα πάει καλά, προς την άκρη της αρένας κινείται λίγο περίεργα και χάνει σε σημεία τη δράση.
Μιλώντας για τις αρένες στις οποίες διαδραματίζεται η δράση, έχουμε να παρατηρήσουμε ότι είναι αχρείαστα μικρές και, κατά συνέπεια, περιοριστικές. Αν πρόκειται για περιβάλλον πόλεως, συναντούμε και κτίρια τα οποία όμως πέφτουν με την παραμικρή επαφή με το mech μας, σαν πύργοι από τραπουλόχαρτα, χωρίς να νιώθουμε καμία αντίσταση στο χειριστήριο ή κάποια δόνηση να υποδηλώνει ότι έστω κάτι γκρεμίσαμε στο διάβα μας. Κατά τη διάρκεια των μαχών συναντάμε και drops, όπως ασπίδες ή ray guns, τα οποία μας δίνουν συγκριτικό πλεονέκτημα κατά των αντιπάλων μας, όμως και σε αυτήν την περίπτωση η καθυστέρηση στην εκτέλεση της εντολής από το ρομπότ μας δεν είναι αμελητέα. Τουλάχιστον οι μικρές αρένες εξασφαλίζουν σταθερότητα στον τεχνικό τομέα, αναφερόμενοι στην έκδοση του Xbox One X όπου η παρουσίαση χαρακτηρίζεται από μια καθαρότητα, όσο κοντά σε 4K μας επιτρέπει να δούμε το μάτι μας, ενώ και το frame rate παραμένει ακλόνητο στα 60fps, παρά το σχετικό χαμό που υπό περιπτώσεις επικρατούσε στην οθόνη. Το μεγάλο μας παράπονο, είναι το πολύ αργό matchmaking. Χαρακτηριστικά, έτυχε να περάσουμε και δύο ώρες περιμένοντας τον επόμενο αντίπαλο, ενώ αδυνατούμε να πιστέψουμε ότι ο τίτλος είχε τόσο μικρό κοινό ώστε να μη βρίσκουμε κανέναν αντίπαλο, ακόμα και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ευτυχώς όταν βρίσκαμε αντιπάλους, η σταθερότητα που είδαμε offline επανερχόταν και online, ενώ για καλή του τύχη και, περισσότερη διασκέδαση, το Override υποστηρίζει και τοπικό co-op.
Η ιστορία του Arcade Mode διαρκεί περίπου τέσσερις ώρες και δεν προσφέρει τίποτα συγκλονιστικό, εξυπηρετώντας μόνο ως εισαγωγή στη λογική του Override και στο τι απαιτεί από τους παίκτες για την επιβίωσή τους στις επερχόμενες online αναμετρήσεις. Πέραν δε της τελικής μάχης, μετά από λίγο μας μένει η αίσθηση ότι κάνουμε το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά, αντιμετωπίζοντας τα ίδια τέρατα σε διαφορετικό φόντο. Αντίθετα, τουλάχιστον μετά από κάθε online μάχη κερδίζετε cosmetic items προκειμένου να διαφοροποιήσετε το ρομπότ σας κατά το δικό σας γούστο, ενώ το ψηφιακό νόμισμα του παιχνιδιού σάς επιτρέπει να ξεκλειδώσετε περισσότερα κοστούμια. Δυστυχώς οι ανωτέρω διαφοροποιήσεις που προσφέρονται δεν μπορούν να προσδώσουν ψυχή και, εν τέλει, ενδιαφέρον στο Override. Ακόμα και οι τεράστιοι φαν των mechs θα αποτραπούν από τον βαρύ και αργό χειρισμό και τα modes δεν βοηθούν, αφού το μόνα πραγματικά διασκεδαστικά είναι το free-for-all online mode και το τοπικό συνεργατικό mode, όπου τέσσερις παίκτες προκαλούν ένα σχετικό χαμό στις προαναφερθείσες μικρές αρένες του τίτλου.
Πέραν όμως από αυτά, όταν καθόμαστε μόνοι μας βρήκαμε ελάχιστους λόγους να φορτώσουμε το Override. Αυτό είναι και το μεγαλύτερό του ελάττωμα. Στα θετικά, μπορούμε να κρατήσουμε τον άρτιο τεχνικό τομέα τόσο online όσο σε τοπικό επίπεδο και μια έξυπνη ιδέα η οποία όμως πάσχει σοβαρά σε υλοποίηση και ποικιλία. Ελπίζουμε ότι σε κάποιο sequel το Override: Mech City Brawl θα έχει περισσότερα να προσφέρει στους παίκτες. Για την ώρα δεν προτείνεται παρά μόνο σε ελάχιστους, λόγω θεματικής, οι οποίοι όμως και πάλι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βαρεθούν, να περάσουν ένα διασκεδαστικό δίωρο και να μην ασχοληθούν ξανά.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity