Αντί για ένα επίπεδο δυσκολίας, υπάρχουν 3 ακόμη στη νέα έκδοση. Ένα ευκολότερο, μιας και το μέχρι πρότινος “normal” αποδείχθηκε απαιτητικό για πολύ κόσμο, ένα ακόμη πιο δύσκολο και το αυτοεξηγούμενο One Life για τους έχοντες γερή ψυχολογική κράση. Γενικά σε κάθε επίπεδο δυσκολίας κλιμακώνονται (ή αποκλιμακώνονται) τα checkpoints και το ίδιο ισχύει, αντιστρόφως βέβαια, για τη ζημιά που προκαλεί κάθε χτύπημα που δέχεται ο χαρακτήρας. Ακόμη και στο κανονικό επίπεδο δυσκολίας τα πράγματα αλλάζουν ελαφρώς χάρη στην έλευση νέων μηχανισμών. Η προσθήκη του Dash αλλάζει, σε ικανά χέρια, την ταχύτητα των πραγμάτων, ακόμη και στον αέρα, όχι όμως πολλά περισσότερα. Το Light Burst που επιτρέπει επιθέσεις από μακριά αλλάζει λίγο την ισορροπία προς όφελος του παίκτη. Όπως και οι υπόλοιπες ικανότητες που έχει και αποκτά στην πορεία ο χαρακτήρας, και αυτές οι νεότερες αναβαθμίζονται με τη βοήθεια του skill tree. Και οι μεγαλύτερες αλλαγές έπονται.
Αντί για ένα επίπεδο δυσκολίας, υπάρχουν 3 ακόμη στη νέα έκδοση.
Στην πρωτότυπη έκδοση, η ολοκλήρωση του παιχνιδιού σήμαινε και ταυτόχρονη αδυναμία περαιτέρω εξερεύνησης και αντιμετώπισης εκκρεμοτήτων. Τώρα όχι μόνο μπορεί να συνεχίσει ο παίκτης να “κλείνει τρύπες” μετά το τέλος της ιστορίας, αλλά μπορεί να το πετύχει και με την ευκολία νεοαφιχθέντος συστήματος fast travel. Με αυτό είναι εύκολη η μεταπήδηση από περιοχή σε περιοχή αλλά και από Spirit Well σε Spirit Well. Θυμίζουμε ότι τα Spirit Wells είναι σημεία αναπλήρωσης, αναβάθμισης αλλά και save points που είναι μοιρασμένα σε διάφορα σημεία, μπορούν να δημιουργηθούν και να τοποθετηθούν και από τον ίδιο τον παίκτη εκεί που πιστεύει ότι θα εξυπηρετήσουν καλύτερα, αρκεί να έχει περιθώριο να ξοδέψει την ενέργεια που απαιτείται για κάτι τέτοιο.Ακόμη και στο κανονικό επίπεδο δυσκολίας τα πράγματα αλλάζουν ελαφρώς χάρη στην έλευση νέων μηχανισμών.
Την έκδοση συμπληρώνει νέο περιεχόμενο στο Theatre Mode που ισοδυναμεί με ματιές στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και μια ολοκαίνουρια περιοχή, που εμφανίζεται νωρίς στο παιχνίδι μάλιστα και συμπληρώνει ελαφρώς το υπόβαθρο του παιχνιδιού. Λίγο θα ασχοληθείτε με την πληροφορία που προσθέτει όταν έρθετε αντιμέτωποι με την ομορφιά του, καθώς προχωράτε στο σκοτάδι με μόνο οδηγό το φως από φωσφορίζοντα στοιχεία του περιβάλλοντος. Η μεγαλύτερη ευελιξία που έχει ο παίκτης να φέρει το παιχνίδι κάπως στα μέτρα του, όποια και αν είναι αυτά, οι μικροδιορθώσεις εδώ κι εκεί, η ευκολότερη μετακίνηση και η αποποινικοποίηση της εξερεύνησης μετά το πέρας της ιστορίας δεν βελτιώνουν μόνο την εμπειρία καθαρά σε όρους gameplay, αλλά δίνουν ανάσα σε μια από τις ειδοποιούς διαφορές του Ori And The Blind Forest, ευκαιρία να απολαύσει ο οποιοσδήποτε το συναισθηματικό ταξίδι που είναι αφορμή για οτιδήποτε λαμβάνει τελικά χώρα και τη μοναδική αισθητική που συναρπάζει από την πρώτη κιόλας ματιά.
Θα προτιμούσαμε οι πιο μικρές βελτιώσεις στο gameplay να παρέχονται ως δωρεάν update στην πρώτη έκδοση. Ωστόσο το Definitive Edition θα είναι για αρκετούς η μόνη έκδοση του παιχνιδιού που θα γνωρίσουν, ενώ οι υπόλοιποι θα βρουν τρόπο να δικαιολογήσουν εύκολα, χάρη και του νέου περιεχομένου, τα 5 ευρώ που χρειάζονται για την αναβάθμιση από την παλιά στη νέα έκδοση. Αν είχατε ενδοιασμούς πριν, καλό είναι να το ξανασκεφτείτε.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity