Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Nioh: Defiant Honour Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Team Ninja

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Defiant Honour είναι το δεύτερο κατά σειρά “story” DLC του Nioh, άρα και ένα βήμα ακόμη για την Team Ninja που είναι όλο και πιο κοντά στο να βρει τη νέα της ταυτότητα ύστερα από πολλά χρόνια στη σκιά του «απόστρατου» πια, Tomonobu Itagaki. Και σημειώνεται πρόοδος, όση μπορεί να περιμένει κανείς από DLC δηλαδή. Η ιστορία συνεχίζει από εκεί που μείναμε στο πρώτο DLC, αν και αυτό δεν σημαίνει από μόνο του και πολλά, πέρα από αφορμές για τα τεκταινόμενα και βουτιές σε lore. Το θέατρο της μάχης μεταφέρεται στην Osaka και ο χειμώνας φτάνει (τα ΄λεγε ο Ned), οπότε χωράνε και δυο νέες βασικές αποστολές. Ο William εξακολουθεί να αναζητά την Maria, την εκ Ισπανίας πράκτορα που γλυκοκοιτά οποιοδήποτε απόθεμα Amrita, με την ελπίδα να στηρίξει τις προσπάθειες της ταπεινωμένης Ισπανικής Αυτοκρατορίας να σταθεί στα πόδια της. Δεν έχουν αλλάξει και πολλά δηλαδή, εννοείται δε ότι Tokugawa και Toyotomi εξακολουθούν να κάνουν τα δικά τους.



Η νέα περιοχή σημαίνει νέους χάρτες και, στην αρχή ειδικά, δύο νέα story missions. Ξεκινώντας ανάποδα, το δεύτερο είναι σχετικά λαβυρινθώδες, όπως συνηθίζεται, αργά ή γρήγορα, σε τίτλους του είδους, ώστε οι πιθανές διαδρομές να είναι το ίδιο σημαντικές με τις μάχες που προκύπτουν σε αυτές. Σίγουρα όμως θα κάνει μεγαλύτερη εντύπωση η πρώτη αποστολή, στην οποία οι δυνάμεις των Tokugawa και Toyotomi, με το νέο χαρακτήρα Yukimura Sanada στο πλευρό του δεύτερου και τη μάχη κοντά στο κάστρο της Osaka, του δίνουν και καταλαβαίνει. Κάπου εκεί είναι και ο William βέβαια που κινείται στο πεδίο της μάχης αλλά κάθε τόσο πρέπει να έχει το νου του σε εισερχόμενα βέλη που εκτοξεύει η αντίπαλη πλευρά. Μετά την προειδοποίηση ο παίκτης πρέπει αναγκαστικά να οδηγήσει το χαρακτήρα σε κάλυψη, διαφορετικά η επόμενη μάχη σώμα με σώμα θα γίνει ακόμη δυσκολότερη υπόθεση, και όχι λόγω ικανοτήτων. Δεν είναι κάποιου είδους «τεράστια» ιδέα, είναι αρκετή όμως για να κάνει εντύπωση αλλά και να ξεχωρίσει στο παιχνίδι γενικότερα. Δεν μπορούμε να πούμε πάντως κάτι ανάλογο για τα νέα side missions. Πράγμα που εξηγεί βέβαια το υπόλοιπο νέο περιεχόμενο. Όπως και την προηγούμενη φορά, προστίθενται νέα Guardian Spirits για να πειραματιστείτε με τις ισορροπίες και την τακτική σας. Όπως και την περασμένη φορά. Ωστόσο προστίθεται ένα όπλο ακόμη, τα tonfa, αυτά που θα λέγαμε «γκλοπάκια» σε ελληνική αργκό. Το odachi του προηγούμενου DLC ήταν βαρύ κι ασήκωτο συγκριτικά, ενώ τα tonfa εξυπηρετούν σε μικρή και μέση απόσταση, ευνοούν την ταχύτητα και στοχεύουν σε σταδιακή φθορά του στόχου αντί για μεμονωμένα καταστροφικά χτυπήματα.



Θα χρησιμοποιήσετε αυτά, νέες πανοπλίες κ.λπ. σε νέους τύπους εχθρών, με τη ελαφριά στροφή προς διεστραμμένες εκδοχές ανθρώπων να πηγαίνει λίγο παραπέρα, ενώ αυτήν τη δόση έχουμε και μάχη με «πειραγμένα» σκυλιά. Αλλά θα αναρωτιέστε για τα νέα boss fights. Λογικό. Παραδόξως ο Masamune Date, παρά τη φήμη του, παιδεύει λιγότερα σε σχέση με τους υπολοίπους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα κάνετε και περίπατο βέβαια. Ασφαλώς υπάρχει και boss που χρησιμοποιεί το νέο όπλο, ο Sasuke Sarutobi, οπότε η μάχη είναι ανάλογα γρήγορη. Ο Mysterious Samurai από την άλλη προτιμά το Odachi και, ασχέτως δυσκολίας, η μάχη αυτή θα σας μείνει χάρη στην όμορφη τοποθεσία που ταιριάζει και με το ύφος, το ρυθμό της αναμέτρησης. Αλλά όλα οδηγούν στον Yukimura Sanada. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να μάθετε για τον Sanada είναι πως λεγόταν Nobushige. Το δεύτερο είναι ότι θα σας διαλύσει και μάλλον θα σας μείνει ως το πιο απαιτητικό boss του παιχνιδιού. Είχε και στην πραγματικότητα φήμη ως μοναδικής ικανότητας πολεμιστής αλλά και στρατηγός, γιατί όμως να αρκεστεί σε αυτό η Team Ninja από τη στιγμή που κανείς δεν την εμποδίζει να βάλει και elemental powers στη μέση. Το όπλο του Sanada αρπάζει φωτιά, χρησιμοποιεί το άνεμο και λοιπά, ενώ ο ίδιος είναι δεξιοτέχνης και πολύ γρήγορος. Με τι όπλο είναι τόσο γρήγορος αναρωτιέστε; Με δόρυ. Ναι. Με δόρυ. Είτε για καλό, είτε για κακό, το σίγουρο είναι ότι θα το θυμάστε αυτό το συναπάντημα.



Και μιας και μιλάμε για μνήμες, μπορεί να αρκεί να είστε σε επίπεδο 180 για να καταπιαστείτε με το συγκεκριμένο DLC, για να «πατήσετε» όμως στο Way Of Enlightenment, ένα ακόμη πιο βάναυσο επίπεδο δυσκολίας που γίνεται διαθέσιμο μόνο μετά την τιθάσευση του Way Of The Demon που είχε ανάλογο ρόλο την προηγούμενη φορά. Η σύνθεση, η συνταγή του Defiant Honour δεν διαφέρει ουσιαστικά από το προηγούμενο DLC. Τα πηγαίνει λίγο καλύτερα σε story missions, λίγο χειρότερα σε side missions, πετυχαίνει διαφορετική αλλά, τελικά, ανάλογη ισορροπία στα boss fights κ.λπ. Δεδομένου όμως ότι το παιχνίδι έχει βελτιωθεί αρκετά με πολλαπλές αναβαθμίσεις, εξ ορισμού το DLC δεν αλλάζει τη βασική ποιότητα της εμπειρίας, ούτε και καταπιάνεται με τελείως νέα πειράματα στην πραγματικότητα. Για αυτό και το Defiant Honour είναι ό,τι πρέπει για όσους δεν χορταίνουν Nioh, δεν πρόκειται να αλλάξει τη γνώμη κανενός για οτιδήποτε όμως. Όχι από μόνο του και όχι με δικά του επιχειρήματα. Χαιρετίσματα στον Sanada της καρδιάς μας όμως. Που την κρατά και στάζει. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Η μάχη με τον Sanada
  • Το πρώτο story mission
  • Η προσθήκη tonfa
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Θα προτιμούσαμε να αποφεύγονται τα reskins αντιπάλων
  • Τα side missions μάλλον υπάρχουν για να υπάρχουν
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*