Το επετειακό NBA 2K19 είναι, σύμφωνα με τα λεγόμενα του υπεύθυνου παραγωγής, ο πιο φιλόδοξος τίτλος της σειράς. Μετά από 20 χρόνια συνολικά, σίγουρα τα βήματα που έχουν γίνει είναι τεράστια, με την ομάδα ανάπτυξης να προσπαθεί κάθε χρόνο να βελτιώσει διάφορα πραγματάκια. Με την έλευση της σειράς στη νέα γενιά κονσολών, η μεγαλύτερη διαφοροποίηση ήταν φυσικά στον τομέα των γραφικών και της απεικόνισης. Φέτος, όμως, λίγες είναι οι βελτιώσεις σε αυτόν τον τομέα και έχει να κάνει κυρίως με τη βελτίωση των μοντέλων των πολύ γνωστών αθλητών. Αστέρες όπως ο LeBron και ο Greek Freak είναι ιδιαίτερα καλοφτιαγμένοι (αν και εξακολουθεί να υπάρχει το…νεκρό βλέμμα) αλλά σε άλλους, μικρότερου βεληνεκούς ή πρωτοεμφανιζόμενους αθλητές, τα μοντέλα εξακολουθούν να απέχουν κάπως από την πραγματικότητα. Ούτως ή άλλως βέβαια, η Visual Concepts κάθε χρόνο βασίζεται στην προηγούμενη έκδοση και παρέχει αναβαθμίσεις, με το 2K18 να είναι αυτό που σημείωσε τις μεγάλες βελτιώσεις στον τομέα των γραφικών με καλύτερα textures, σωστότερο φωτισμό κ.τ.λ. Στον τομέα του ήχου έχουμε το γνωστό σχολιασμό από την τριάδα των sportscaster, ο οποίος είναι πάντα σωστός και με πλήθος επιπλέον πληροφοριών, αλλά εδώ δεν φαίνεται να έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με το παρελθόν. Επίσης έχουμε και διάφορες μίνι συνεντεύξεις star του NBA που παίζουν στα διαλείμματα των αγώνων, αλλά και αυτό υπήρχε και τα προηγούμενα χρόνια.
Οι μεγάλες αλλαγές φέτος έχουν να κάνουν κυρίως με το ίδιο το gameplay. Τεράστια έμφαση έχει δοθεί στους μηχανισμούς ντρίπλας, όπου πλέον για να μπορέσει κάποιος να προσπεράσει ένα αμυντικό, πρέπει να ιδρώσει πραγματικά. Όπως γίνεται και πάνω στο παρκέ. Μάλιστα, η ομάδα ανάπτυξης έχει δώσει ακόμα περισσότερη έμφαση στους χειρισμούς ντρίμπλας του κάθε παίχτη ξεχωριστά (τουλάχιστον όσον αφορά στους μεγαλύτερους αστέρες του NBA). Η σταυρωτή ντρίπλα του Curry, το eurostep μετά από σταυρωτή του Harden, το χαμήλωμα του Γιάννη κατά τη διάρκεια της ντρίπλας και πολλές άλλες ατομικές κινήσεις αποτυπώνονται κατά τη διάρκεια του gameplay και ο παίχτης καλείται να τις χρησιμοποιήσει για να νικήσει. Χρειάζεται μεγαλύτερη συγκέντρωση από πλευράς παίχτη για να δημιουργήσει το ρήγμα στην άμυνα, η οποία είναι φέτος πολύ εξυπνότερη σε σχέση με το παρελθόν. Προσαρμόζεται ακόμα περισσότερο σε αυτά που συμβαίνουν στο παρκέ και δεν είναι τόσο εύκολο να τη διασπάσει κανείς. Μας τα είπαν στο event στο Λονδίνο και το είδαμε και με τα μάτια μας. Το pick and roll, για παράδειγμα, που πέρυσι ήταν μηχανισμός παραγωγής πόντων, δεν δουλεύει τόσο εύκολα και η επιτυχία ή αποτυχία εξαρτάται τόσο από το skill του παίχτη που κρατάει το gamepad όσο και από τις ικανότητες των παιχτών που το στήνουν μέσα στο παιχνίδι. Η Visual Concepts έχει δώσει φέτος περισσότερη προσοχή ούτως ώστε τα attributes και η σωματοδομή των παιχτών να παίζουν ακόμα περισσότερο ρόλο. Μάλιστα, μέσα στο παιχνίδι για πρώτη φορά (αν ενεργοποιήσει κανείς την αντίστοιχη επιλογή από τα μενού), εμφανίζονται και ενημερώσεις για τα miss-match που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού από τις αλλαγές και τις περιστροφές της άμυνας. Το να κερδίσει κανείς την AI σε επίπεδο δυσκολίας Hall-of-Fame φέτος απαιτεί περισσότερη συγκέντρωση από ποτέ αλλά και μέγιστη μπασκετική ικανότητα. Αντίστοιχη συγκέντρωση απαιτεί και στον τομέα της άμυνας, αλλά τουλάχιστον φέτος ο αμυνόμενος έχει στα χέρια του τη δυνατότητα για κλεψίματα. Όχι ότι δεν υπήρχε πάντα, αλλά συνήθως η προσπάθεια κατέληγε σε φάουλ. Στο 2K19 τα πράγματα είναι διαφορετικά και η πιθανότητα επιτυχίας είναι μεγαλύτερη, τουλάχιστον όταν κάποιος προσπαθεί να κλέψει την μπάλα από έναν παίχτη με όχι το καλύτερο δυνατό ball control. Από εκεί και πέρα, μια μικρή αλλαγή έγινε στον τομέα του σουτ, όπου για ακόμα μια χρονιά έχουμε διαφορετικό τρόπο που εμφανίζεται η μπάρα γεμίσματος. Μάλιστα, έχουμε δυο επιλογές, μια που εμφανίζεται πάνω από τον παίχτη και μια που εμφανίζεται στα πόδια του, ενώ έχουμε την επιλογή να φαίνονται ταυτόχρονα και οι δυο. Όπως και στα υπόλοιπα πράγματα που αναφέραμε παραπάνω και η επιτυχία του σουτ φέτος εξαρτάται σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό από τα attributes του παίχτη και τις συνθήκες του σουτ (ελεύθερο, υπό πίεση, εκτός ισορροπίας κ.τ.λ.).
Όσον αφορά στις διαθέσιμες ομάδες, έχουμε προφανώς τους 30 οργανισμούς του NBA, ένα σωρό ομάδες που προέρχονται από το παρελθόν, αλλά και τις τις All-Time ομάδες που εμφανίστηκαν πρώτη φορά πέρυσι και απαρτίζονται από τους καλύτερους παίκτες που έχουν αγωνιστεί ποτέ σε καθεμία από τις 30 (ομάδες) του NBA. Εξακολουθούν να υπάρχουν ελλείψεις παικτών λόγω royalties, όπως για παράδειγμα ο Μπάρκλει και ο Ρέτζι Μίλερ, αλλά σε γενικές γραμμές υπάρχουν τα περισσότερα από τα μεγαλύτερα ονόματα όλων των εποχών. Με αυτές τις ομάδες μπορεί κανείς να παίξει από απλούς αγώνες μέχρι και πρωταθλήματα στο MyLeague, το mode δημιουργίας custom πρωταθλήματος με μεγάλη ελευθερία παραμετροποιήσεων. Το νέο στοιχείο που έχει το MyLeague είναι τα διαθέσιμα ιστορικά drafts τα οποία μπορούμε να βάλουμε μέσα στο παιχνίδι και έτσι να εμφανίσουμε στο πρωτάθλημά μας παίχτες όπως ο Magic ή ο Air, στις ηλικίες που αυτοί έγιναν draft. Και τα υπόλοιπα modes επιστρέφουν όπως π.χ. το Start Today, το οποίο επιτρέπει στους παίχτες να ξεκινήσουν το δικό τους πρωτάθλημα (μετά την εκκίνηση του πραγματικού NBA) με τα standings και τα rosters που ισχύουν την εκάστοτε μέρα.
Βέβαια, το mode που παίζει ο περισσότερος κόσμος είναι το MyCareer. Η δημιουργία του παίκτη τροποποιήθηκε τόσο όσον αφορά στα βιολογικά χαρακτηριστικά του όσο και, φυσικά, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του παίχτη που δημιουργούμε. Μπορούμε να φτιάξουμε έναν παίκτη διαλέγοντας δυο βασικούς τύπους ανά θέση. Οι αλλαγές που αφορούν στην εξέλιξή του είναι πολλές, καθώς πλέον μπορούμε να βλέπουμε πώς εξελίσσονται όλα τα διαθέσιμα badges, μαζεύοντας πόντους γι' αυτά σε κάθε μας παιχνίδι (σε αγώνες, στο Neighborhood, σε προπόνηση και γενικότερα όπου χρησιμοποιούμε τον παίχτη μας). Επιπλέον, ξεκλειδώνουμε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ανά επίπεδο του παίχτη (π.χ. όταν έχει average 65, 70 κ.τ.λ.), κάτι που βοηθάει ώστε να παίζουμε και να προσπαθούμε συνεχώς. Αφού δημιουργήσουμε το χαρακτήρα μας (με το κλασικό face scanning να γίνεται μέσω smartphone app και μόνο σε PS4/Xbox One), ζούμε τη ζωή του AI στο TheWayBack. Είναι η ιστορία ενός undrafted rookie που δεν έγινε draft pick και προσπαθεί να επιστρέψει στο NBA παίζοντας πρώτα στην Κίνα και μετά στην G-League.
Γνωστοί ηθοποιοί ενσαρκώνουν διάφορους ρόλους στο πρώτο κομμάτι (το Prelude) διαρκείας περίπου 6 ωρών, που ξεδιπλώνει μια ιστορία ενός «καβαλημένου» rookie που θεωρεί ότι του ανήκει όλος ο κόσμος, ο οποίος πιάνει πάτο, αλλάζει νοοτροπία και προσπαθεί να γυρίσει στο μεγαλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου. Φυσικά, ο χαρακτήρας μας χτίζεται και αναβαθμίζεται αξιοποιώντας το in-game currency που κερδίζουμε στους αγώνες. Τα VC Points είναι η μεγαλύτερη κατάρα της σειράς τα τελευταία χρόνια αν και φέτος η ομάδα ανάπτυξης φάνηκε να ακούει περισσότερο το κοινό της, καθώς τουλάχιστον επέστρεψε από το 2K17 η δυνατότητα να κερδίζουμε περισσότερα VC points όσο μεγαλύτερο είναι το επίπεδο δυσκολίας. Επιπλέον και τα χρήματα που παίρνει ο παίχτης από κάθε παιχνίδι είναι περισσότερα και έτσι θα μπορέσει να φτάσει ταχύτερα σε ένα υψηλό επίπεδο δυνατοτήτων. Μετά, βέβαια, απαιτείται τεράστιο grinding από πλευράς παίχτη και πολλές ώρες gameplay για να ξεκλειδωθούν τα επόμενα επίπεδα των attributes και φυσικά μπόλικα VC points για να αγοραστούν. Στο MyCareer έχει προστεθεί και ένα νέο mode, το οποίο στην πραγματικότητα κάνει την εμφάνισή του σε όλους τους αγώνες, αλλά εδώ ξεχωρίζει περισσότερο. Πρόκειται για το σύστημα Takeover, με τον παίχτη να έχει μια μπάρα που γεμίζει συνεχώς όσο πιο καλά παίζει μέσα σε ένα παιχνίδι. Μόλις αυτή η μπάρα γεμίσει, μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το Takeover και για ένα μικρό χρονικό διάστημα ο παίχτης μας παίρνει boost στα βασικά του στατιστικά (αυτά που αφορούν τον αρχέτυπο που τον καθορίζει). Αν μάλιστα αφήσουμε την μπάρα να γεμίσει μέχρι τέρμα, μπορεί να ενεργοποιηθεί ομαδικό Takeover. Στην πραγματικότητα είναι μια μορφή του OnFire που υπήρχε και τα προηγούμενα χρόνια (και υπάρχει σε όλα τα game modes), απλά εδώ έχουμε εμείς την επιλογή για το πότε θα το ενεργοποιήσουμε.
Η online κοινότητα του NBA2K19 είναι το My Neighborhood, το οποίο επιστρέφει στην έκδοση 2.0 και είναι μεγαλύτερο από ποτέ αλλά και ευκολότερα προσβάσιμο. Υπάρχουν πολύ περισσότερα πράγματα να κάνει κανείς, όπως οι αγώνες στα κλουβιά όπου υπάρχουν τραμπολίνα και το gameplay είναι πολύ διαφορετικό. Επιπλέον, τρέχουν καθημερινά διάφορα special event (π.χ. dodgeball) σε συγκεκριμένες ώρες, τα οποία δίνουν VC Points, υπάρχει ένας τροχός της τύχης που μπορούμε κάθε μέρα να γυρνάμε και να κερδίζουμε διάφορα πράγματα, ενώ κάθε πραγματική μέρα υπάρχει και ένα νέος στόχος (π.χ. να μαζέψουμε 25 ριμπάουντ συνολικά μέσα στη μέρα) που αν επιτευχθεί δίνει και αυτός VC Points. Φυσικά επιστρέφουν τα διάφορα καταστήματα όπως το κουρείο για να αλλάξουμε κούρεμα (φέτος ευτυχώς αυτό είναι δωρεάν), το τατουατζίδικο, το NBA Store, ένα μηχάνημα για να τυπώνουμε custom μπλουζάκια, τα κλειστά γήπεδα του NBAProAm, το μαγαζί με τα παπούτσια και γενικά ό,τι μέχρι σήμερα ήταν διαθέσιμο σαν απλό μενού στα προηγούμενα NBA 2K. Χάρη δε στο ανανεωμένο μενού του NBA2K19, οι χρόνοι φόρτωσης έχουν μειωθεί, καθώς π.χ. με το που τελειώνει ένας αγώνας NBA, έχουμε άμεση πρόσβαση στο μενού επιλογών, είτε για να πάμε στο γυμναστήριο για προπόνηση, είτε στον επόμενο αγώνα NBA ή στο My Neighborhood.
Το MyGM δέχτηκε πέρυσι τις μεγαλύτερες αλλαγές και προσθήκες και φέτος επιστρέφει ελαφρώς ανανεωμένο για να δώσει μια γεύση management στους λάτρεις αυτού του τύπου gameplay. Εδώ όμως η ομάδα ανάπτυξης το συνδέει με το χαρακτήρα που φτιάχνει κανείς στο MyCareer, αφού από πλευράς εμφάνισης και ονόματος ο GM που «παίζει» ο παίχτης είναι ο ίδιος, ενώ πλέον υπάρχει μια -πολύ βασική βέβαια- ιστορία που ακολουθούμε. Το MyGM έχει τεράστιο βάθος και προσφέρει δεκάδες επιλογές όσον αφορά στο roster, τα συστήματα, το προπονητικό team, τα έσοδα και ό,τι άλλο μπορεί να παίζει ρόλο σε μια ομάδα NBA κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος. Προφανώς και όταν έρχεται η ώρα του αγώνα, αναλαμβάνουμε τον έλεγχο της ομάδας κανονικά (αν και υπάρχει επιλογή για simulation). Το MyTeam, το mode που βασίζεται σε κάρτες, και είναι και αυτό βελτιωμένο. Νέες κάρτες, νέοι συνδυασμοί και φυσικά multiplayer είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του. Μάλιστα, φέτος υπάρχει και ένα τύπου eSport για όσους θεωρούν ικανό τον εαυτό τους στο συγκεκριμένο mode, το οποίο επιτρέπει στους παίχτες να παίζουν online μεταξύ τους χωρίς κάποιος περιορισμό όσον αφορά στις κάρτες που κατέχουν. Οι ώρες που αφιερώσαμε σε αυτό το mode δείχνουν πως και εδώ η VC έδωσε σημασία ώστε ο παίχτης να μπορεί να κερδίζει συνεχώς κάρτες και πόντους για νέες κάρτες και συμβόλαια και να μην καταφεύγει αποκλειστικά στα VC Points για να αγοράζει πακέτα καρτών. Όμως, εν τέλει, στο mode αυτό τα microtransactions μάλλον κάνουν περισσότερο την εμφάνισή τους λόγω ακριβώς των “loot boxes”. Στην πραγματικότητα, για να βρει κανείς πολύ καλούς παίχτες από την αρχή, πρέπει να σπρώξει ψηφιακό χρήμα (που αγοράζεται και με κανονικό) για να πάρει special πακέτα καρτών. Κατά τα άλλα, οι αγώνες λειτουργούν στο παιχνίδι όπως και στα υπόλοιπα modes.
Η αλήθεια είναι πως για πολλούς η σειρά NBA2Κ φαίνεται να παραμένει στάσιμη. Στα βασικά του αθλήματος όμως το 2K19 είναι σημαντικά βελτιωμένο και προσφέρει μια δυνατή εμπειρία μπάσκετ. Είναι σαφώς το περισσότερο simulation «μπασκετάκι» που υπάρχει εκεί έξω και περιλαμβάνει τόσο πολύ περιεχόμενα και τόσα game modes, που είμαστε σίγουροι ότι πολλοί κάτοχοί του δεν τα παίζουν όλα. Μόνο με το MyGM να ασχοληθεί καθείς, πέρασε η χρονιά. Το ίδιο και με το MyTeam ενώ και το MyCareer έχει τη δική του προσωπικότητα. Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα που βαραίνουν το παιχνίδι, όπως για παράδειγμα αυτό των χαμηλής ταχύτητας αιφνιδιασμών ή τα προβλήματα στα online modes (αν και φέτος είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα), τα οποία προέρχονται από τις προηγούμενες εκδόσεις και δεν έχουν λυθεί. Η ύπαρξη και μόνο των VC Points είναι από μόνη της ένα σημαντικό πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον φέτος μπορεί κανείς να κερδίζει in-game πολύ περισσότερα
Φέτος θα ρίξω μαύρο παρότι το έχω αγοράσει τις τελευταίες 5, τουλάχιστον, χρονιές. Όχι λόγω vc αλλά διαπίστωσα ότι χρειάζεται ένα break, καθώς οι διαφορές είναι απειροελάχιστες από χρονιά σε χρονιά. Επίσης δεδομένου ότι ο χρόνος είναι περιορισμένος πλέον, μάλλον όλο το χειμώνα θα μου τον φάει το Red Dead. Πραγματικά το να ασχοληθείς εκτενώς με 1 παιχνίδι όπως το 2k ή το fifa μπορεί να σου "ρουφήξει" τουλάχιστον 200 ώρες, παραπάνω από οποιοδήποτε open world rpg. Μικροί παρακαλούσαμε να κρατούν τα παιχνίδια πολύ και τώρα το αντίθετο.
Στην ουσία θα προλάβεις να παίξεις 2-3 τρομερά και μεγάλα ΑΑ-ΑΑΑ παιχνίδια που δεν θα προλάβαινες αλλιώς. Και εγώ τα τελευταία χρόνια τα ψιλοέκοψα τα αθλητικά και έτσι βρήκα χρόνο να τελειώσω άλλα. Πάντως απο το review του Δημήτρη εχω μια θετική εντύπωση, ίσως να αξίζει να το δοκιμάσεις σε κάποιον φίλο σου για διπλό.
Ποτέ back to back αγορά σε αθλητικό τίτλο. Στη χειρότερη χρονιά παρά χρονιά, αν και προτιμότερα σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, για να έχει ουσιαστική διαφορά και νόημα το επιπλέον κόστος. Εγώ είμαι 3-4 χρονιές πίσω, οπότε μια χαρά θα το τιμήσω το συγκεκριμένο. Είχα αρχίσει κι είχα θέμα με το πόσο outdated ήταν τα roster και κυρίως οι παίκτες, οπότε το φετινό είναι μίας πρώτης τάξης ευκαιρία, ελέω και Γιάνναρου!
Διαφωνω μαζι σου ως προς τη συγκριση με τα ποδοσφαρακια καθως ουσιαστικα τα ποδοσφαιράκια τα αγοράζεις ισως καθε χρονο επειδη οι μεταγραφές που γινονται και τα ροστερ ειναι κατα πολυ διαφοροποιημενα αλλα παντα ομως κατι εχουν να σου επιδειξουν. Σου λεει πχ οτι το φετινό FIFA 19 εχει 16 νεα γηπεδα Ισπανίας...ch. league επισημα δικαιωματα, story mode συνεχεια του Hunter και τις οποιες μικροβελτιωσεις απο τα ηχητικά εως τα visual η το gameplay. Eπομένως, αξιζει να πεις θα δινω ενα 60αρι καθε χρονο να παιρνω το νεο παιχνιδι της σειράς.
Το Nba ομως, δεν εχει αυτά τα στοιχεία. Ιδια γηπεδα στανταρ. Ιδιες ομάδες στανταρ. Ιδια γραφικά με λεπτομερειες λιγη βελτιωση. Τα modes πανω κατω ιδια. Τα ροστερ δεν αλλαζουν δραματικά, ενω μπορείς να τα φορτώσεις και στο nba2k18 και να παιζεις κανονικά.
Δεν προσθέτουν κατι πχ καινουριο οπως να εβαζαν euroleague που ειχαν παλιά με δυνατοτητα δημιουργιας τουρνουα που δεν ειχαν ποτε και επαιζες μοναχα σε φιλικο επιπεδο. Να προσθεταν πχ εθνικές ομάδες μιας και εχουμε το παγκοσμιο το καλοκαίρι που ερχεται. Μονοτονία στο full...Το fifa ας πουμε παντα κατι προσθετει, ακομα και γυναικείο μπάσκετ...κατι που εκανε και το NBA live το οποίο παιδιά αν και ακομα δεν ειναι στο επιπεδο του nba2k18 σε gameplay, εχει κανει αξιολογη ανοδο σε ολους τους τομεις και δεν ειναι κακο παιχνιδι. Περυσι το ειχε παρει ο αδερφός μου και παιζαμε και ηταν μια χαρα. Δειχνει οτι μπορεί να γινει καλυτερο...
Φιλε Darthneon ειναι θεμα τι αρεσει στο καθενα να παιζει. Πχ εγω και οι φιλοι μου λιωνουμε στους αθλητικους τιτλους. Μπορεις να πεις οτι παιρνουμε κονσολες κατα κυριο λογο με το μυαλο στα αθλητικα. Απλα το γεγονος πως υπαρχουν και παιχνιδαρες αλλες μας συμπληρώνει το puzzle της ευχαριστησης και βρισκουμε λιγο χρονο για αλλαγη παιζοντας και εκεινα τα παιχνιδια. Ειναι καθαρα θεμα επιλογων και προτιμήσεων. Απλά αυτό το παιχνίδι φετος Nba2k19 ειναι μια ακομη χρονια ιδιο σε βαθμό που δεν αξιζει τα χρηματα του. Ετσι θεωρω εγω...αποψεις....
Προσωπικά το θεωρώ αδιανόητο να αγοράζει κάποιος κονσόλα για να παίζει μόνο αθλητικούς τίτλους, ιδίως λαμβάνοντας υπόψη τις παιχνιδάρες που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία 2 χρόνια στο ps. Oι αθλητικοί τίτλοι σε γενικές γραμμές δεν προσημειώνουν επαρκώς το άθλημα, είτε αυτό είναι ποδόσφαιρο, είτε μπάσκετ, είτε τέννις, είτε τάβλι. Για του λόγου το αληθές δες ένα αγώνα ποδοσφαίρου και παίξε μετά fifa ή pro. Μπορώ να εντοπίσω άπειρες αναληθοφάνειες και στα 2 παιχνίδια που δε θα μπω τώρα στον κόπο να τις καταγράψω. Αλλά όπως λες κ εσύ αυτά είναι γούστα.
lay up ελευθερα μπορει να βαλει ο myplayer ή θελει να φτασει το στατιστικο στο 90 πρωτα?
Πραγματικά...για μια ακομα φορά η κριτικη σας και η βαθμολογία ειναι ανεξήγητα φαινόμενα...οχι ζορμπας, αλλα καλαματιανος τυφωνας!
Νομιζω οτι τελικά πιο πολυ μετρησε για εσας που εχει τον Αντετοκούμπο στο εξώφυλλο παρά για το περιεχόμενό του και τα οσα εχει να προσφερει. Εγω ειδα ενα ΣΤΑΣΙΜΟ εντελως μπασκετάκι, με διαφορετικά μενου και μικροδιαφορές που δεν αξιζουν τα χρηματα αυτά που κοστίζει. Ναι μεν το καλύτερο μπασκετάκι που υπαρχει αυτη τη στιγμη αλλα για καποιον που το εχει ηδη δεν εχει να προσφέρει τιποτα απο οτι προσφερε το περσινο. Η ιδια μηχανη γραφικών χωρις βελτίωση...τα ιδια και τα ιδια...η ιδια ταχυτητα παιχνιδιου, κανεις αιφνιδιασμο οπως αναφετατε κι εσεις σωστα, και νομιζεις οτι ειναι slow motion σα τις ταινιες της marvel στα κοντινα των ηρώων της! Αλλα απλα ετσι επειδη εχει τον Antetokumbo στο εξωφυλλο να μη πουμε ενα λογο καλο παραπανω???
Πρώτη φορα από το 2007 που παίζω nba το πούλησα σε 2 μηνες,ισως από τα χειρότερα καμια βελτίωση.Γενικα βλέπω μια στασιμότητα εδώ και 2 χρονια.Για μένα το 8.5 που δίνει ο φίλος μας είναι για τον Γιάννη στο εξώφυλλο.1 πόντο κάτω θα ήταν καλύτερα