Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Minit Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    JW, Kitty, Jukio, And Dom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Devolver Digital

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Minit
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://minitgame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
*
Αυτό που ορισμένα παιχνίδια να θεωρηθούν αφόρητα, στο Minit είναι λόγος ύπαρξης: ο χαρακτήρας του παιχνιδιού πεθαίνει. Πολλές φορές. Συχνά. Για να μιλήσουμε και πιο συγκεκριμένα, το πλάσμα του οποίου την τύχη παίρνουμε στα χέρια μας -σκεφτείτε ένα κεφάλι πάπιας με πόδια αντί για λαιμό και ένα poker face σαν να έχει ακούσει το πιο γελοίο πράγμα στον κόσμο (βάση της τύχης του όμως ταιριάζει απόλυτα)-, ανακαλύπτει ένα σπαθί παρατημένο και θεωρεί καλή ευκαιρία να το παίξει ιππότης στη μάλλον βαρετή ζωή του. Το σπαθί, όμως, όπως κάθε σπαθί που σέβεται τον εαυτό του, είναι καταραμένο και προκαλεί στο χαρακτήρα μας...θάνατο κάθε 60 δευτερόλεπτα. Το Minit λοιπόν είναι μια σύντομη και γλυκιά περιπέτεια που παίζεται σε sessions του ενός λεπτού και μας θυμίζει, σε μια περίοδο που εύκολα ξεχνιέται, τη λογική less-is-more.



Ο χειρισμός είναι ταιριαστά απλός. Ο παίκτης θα χρειαστεί να μιλήσει με γείτονες ή άλλους NPC στο συμπαθητικό κόσμο του τίτλου ώστε να μπορέσει να λύσει το μυστήριο πίσω από την κατάρα που τον σκοτώνει κάθε λίγο και λιγάκι, να εντοπίσει χρήσιμα αντικείμενα που θα του ανοίξουν πόρτες ή να αντιμετωπίσει εχθρούς και να έχει πολλή, πολλή υπομονή καθώς το κάνει. Η Ημέρα της Μαρμότας δηλαδή, μόνο που ορισμένες πράξεις έχουν αντίκτυπο και στην επόμενη μέρα. Κάθε αντικείμενο που βρίσκει ο παίκτης μένει στην κατοχή του και μετά το θάνατό του και κάθε χάρη που κάνει σε κάποιον άλλο χαρακτήρα κατά τη διάρκεια της περιπέτειας του δεν χρειάζεται επανάληψη. Αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του playthrough εστιάζει στην εύρεση συντομεύσεων έως ώτου γίνει εύκολα προσβάσιμο το εργοστάσιο της περιοχής -κάτι που μας γίνεται ξεκάθαρο νωρίς στο παιχνίδι— όπου και μας περιμένει η τελική αναμέτρηση με την κατάρα. Υπάρχουν «εχθροί», όμως δεν αποτελούν τόσο δύσκολη υπόθεση, όσο εμπόδιο που δουλειά έχει να κλέβει χρόνο του παίκτη. Εδώ δεν συναντάμε καν μεγάλη ποικιλία μιας και μιλάμε για κακόβουλα καβούρια που πειράζουν τους ντόπιους ή κομάντος με σπαθιά που χοροπηδούν γύρω γύρω. Η ουσία κρύβεται στην εξερεύνηση και στη συλλογή πληροφοριών από τους NPC. Όσοι χαρακτήρες βρεθούν στο δρόμο του παίκτη κάνουν κάποιο σχόλιο με hints για το νόημα της πλοκής ή ζητούν κάτι. Για παράδειγμα, ένας ιδιοκτήτης ξενοδοχείου θα ζητήσει πελάτες για την επιχείρηση του, κάτι που θα στείλει το χαρακτήρα σε διάφορες περιοχές του χάρτη ώστε να τους εντοπίσει και να τους το υποδείξει ως ασφαλές μέρος. Όταν έρχονται τέτοια μικρά αιτήματα είναι και τότε που το παιχνίδι μπορεί να ενοχλήσει εξαιτίας του χρονικού ορίου που θέτει, όμως τότε είναι που έρχεται και το αίσθημα επιβράβευσης. Ακόμα και αν αυτό ακούγεται μικρό, σε ένα μικρό παιχνίδι σαν και το Minit, η επίτευξη οποιουδήποτε πράγματος δίνει μεγαλύτερη ικανοποίηση απ’ ότι θα περίμενε κανείς.



Το γεγονός ότι το Minit, από μόνο του, δεν κοιτάζει προς το μεγαλεπήβολο είναι το μεγαλύτερο ατού του. Αυτοσαρκάζεται μάλιστα μέσα από χαρακτήρες που μιλούν εκνευριστικά αργά και θα στείλουν τον παίκτη στον άλλο κόσμο μετά από μια «μεγάλη» συζήτηση. Το στιλ του θα αρέσει σίγουρα σε όσους αρέσκονται σε puzzle games, αφού κάθε αντικείμενο, όποιο και αν είναι αυτό, τους δίνει τη δυνατότητα να προχωρήσουν στην επόμενη περιοχή, η οποία σίγουρα θα απαιτήσει μερικούς θανάτους μέχρι να βρεθεί ο σωστός δρόμος για τη συνέχεια. Στην κατακλείδα βρίσκουμε και το μοναδικό boss του παιχνιδιού, το οποίο μπορεί να μην είναι ό,τι πιο εύκολο υπάρχει στον κόσμο για να αντιμετωπιστεί, αλλά δεν στέλνει τον παίκτη στο respawn spot του, επιβραβεύοντάς τον, για το ότι έφτασε ως εκεί, με μπόλικες ευκαιρίες να ολοκληρώσει την ιστορία και να σπάσει την κατάρα.



Το Minit μπορεί να αφήσει καλές εντυπώσεις που θα διαρκέσουν περισσότερο από το ίδιο του το playthrough. Είναι ένα μινιμαλιστικό παιχνίδι με ατμοσφαιρική μουσική και απλούστατη ιστορία που θα παιδέψει για την ολοκλήρωση του, η οποία θα χρειαστεί από μια μέχρι και δύο ώρες. Μετά μάλιστα θα εμφανιστεί και η επιλογή New Game + που δίνει μόλις 40 δευτερόλεπτα ανά session. Διότι δεν είχαμε άλλα προβλήματα. Πάνω από όλα όμως είναι ένα παιχνίδι όπου κάθε δευτερόλεπτο μετράει, πράγμα σπάνιο, και θα δώσει κάτι στον παίκτη ακόμα και σε πεντάλεπτο διάλειμμα για παιχνίδι. 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ελκυστική απλότητα
  • Χιούμορ και έξυπνοι διάλογοι
  • Καλοσχεδιασμένος κόσμος για εξερεύνηση
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Τα 60 διαθέσιμα δευτερόλεπτα μπορεί να κουράσουν
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*