Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Middle-earth: Shadow Of War - Blade Of Galadriel Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Monolith Soft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Warner Bros. Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Middle-earth: Shadow Of War - Blade Of Galadriel
    • 18+ pegi 18+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.shadowofwar.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
*
Το Blade Of Galadriel, το πρώτο ουσιαστικά DLC για το Middle-earth: Shadow Of War μπορεί κάλλιστα να αποδειχθεί και το αγαπημένο μας τμήμα του όλου. Όχι επειδή τα καταφέρνει και πολύ καλύτερα, αλλά διότι δείχνει τι σημαίνουν οι μέχρι τώρα επιλογές της Monolith. Αν μη τι άλλο μας λύνει την απορία για το κατά πόσο ο σκελετός του τίτλου της Monolith μπορεί να σταθεί χωρίς της ραχοκοκκαλιά του: το σύστημα Nemesis. Μπορεί να φαντάζει βλάσφημη η ιδέα της ομάδας να το απολέσει για χάρη του συγκεκριμένο DLC αλλά σίγουρα έχουμε να μάθουμε πράγματα από αυτήν την κίνηση. Ο παίκτης παίρνει στα χέρια του έλεγχο της Altariel, γνωστή και ως Blade Of Galadriel, αμέσως μετά τα γεγονότα της τρίτης πράξης του κανονικού campaign. Μπορεί η ίδια να θέλει να επιστρέψει, η Galadriel όμως προτιμά να της αναθέσει ακριβώς εκείνη την αποστολή που θα την κάνει να τρέχει όπως ο Talion. Φέρει το New Ring -διότι στο lore των τίτλων της Monoloth ο καθένας έχει το δικό του χρυσοχόο αν κρίνουμε από την ευκολία με την οποία προκύπτουν παντοδύναμα δαχτυλίδια- άρα και, θεωρητικά, όλες τις δυνατότητες που αποκόμιζε και ο Talion από το δικό του δαχτυλίδι. Η διαφορά είναι πως η Altariel, εκ πεποιθήσεως, αρνείται να κάνει Dominate σε Orcs και Uruk.



Αυτή είναι μόλις μια από τις ιδιαιτερότητες της περίστασης. Η Altariel έχει skills και δυνάμεις που βασίζονται στο φως, με τη δυνατότητά της να εκπέμπει φως που αποδυναμώνει, αποσυντονίζει και εξαϋλώνει, ανάλογα με την περίπτωση και την πρόοδο στο πιο μαζεμένο, αναμενόμενα, skill tree σε σχέση με εκείνο του Talion (από το οποίο κληρονομεί βέβαια αρκετά πράγματα, μεταξύ αυτών και τα Legacy skills). Η έμφαση στο φως συνεχίζεται αφού ένα είδος πετραδιών μπορεί να χρησιμοποιήσει η πρωταγωνίστρια, τα οποία μπορεί να βρίσκει κάθε φορά που βγάζει από τη μέση κάποιον αντίπαλο με εκτόπισμα. Με λίγα λόγια μην περιμένετε weapon runes. Στον κόσμο που κινείται βέβαια η ηρωίδα, που είναι ίδιος με αυτόν που ήδη ξέρουμε, ο μόνος τρόπος να βρει όπλα που θα τη βοηθήσουν κόντρα σε αντιπάλους με πολλά immunities είναι να ασχοληθούμε με τα λιγοστά side missions που υπάρχουν ακριβώς για αυτό το λόγο: για να δώσουν Legendary equipment. Το ότι η διαδικασία αυτή συνδέεται με side missions δείχνει πως δεν είναι απαραίτητος όλος ο νέος εξοπλισμός, αλλά κανείς δεν σας εμποδίζει να κυνηγήσετε την πληρότητα. Μπορεί το σύστημα Nemeis να μη λειτουργεί από τη στιγμή που η Altariel δεν ασχολείται με domination, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν παντού Captains ή πως δεν υπάρχουν και αντίπαλοι που πρέπει να έρθουν, κάπως, με το μέρος της για να ολοκληρωθεί η περιπέτειά της. Ως προς το πρώτο θέμα, ξεχάστε τις διαφορετικές συνθήκες με τις οποίες μπορεί να ξεκινήσει μια αναμέτρηση. Όλες ξεκινούν και τελειώνουν με ανοιχτή μάχη, δηλαδή με μικρότερη ποικιλία από τη συνηθισμένη και δεν είμαστε σίγουροι ότι καταλαβαίνουμε το λόγο από άποψη design. Και πάντα η κατάληξη είναι ο θάνατος φυσικά. Ως προς το δεύτερο θέμα η λύση της Monolith είναι περισσότερα θελήματα. Για να κερδίσετε κάποιο νέο, κακάσχημο, ενίοτε αστείο σύμμαχο, πρέπει να τον διευκολύνετε σε κάτι, ό,τι και αν τελικά σημαίνει αυτό στην πράξη. Μπορεί να πρέπει να ξεπαστρέψετε κάποιον αντίζηλό του, να εξουδετερώσετε κάποιο άλλο εμπόδιο κ.λπ



Ακούγονται κάπως απελπιστικά τα πράγματα. Και είναι. Μέχρι να συνειδητοποιήσετε ότι χωρίς το σύστημα που ταυτίζεται με τη σειρά της Monolith, οι δημιουργοί κατάφεραν να φτιάξουν (ελαφρώς) πιο ενδιαφέρουσα ιστορία αλλά και πιο ενδιαφέροντα bosses. Αυτά συμβαίνουν όταν δεν τα ρίχνουμε όλα σε ένα καλό αλλά, σε τελική ανάλυση, αυτοματοποιημένο σύστημα. Τα boss fights ειδικά επιδεικνύουν και σπιρτόζους αντιπάλους αλλά και λίγη παραπάνω φαντασία. Στην αναμέτρηση με τον τοξότη θα μας καταλάβετε. Εφόσον επενδύσετε στο συγκεκριμένο DLC βέβαια. Βέβαια η πλοκή είναι ξανά αναιμική και τα boss fights είναι σίγουρα λίγα, για να ταιριάξουν όλα με τις 3 έως 6 ώρες που απαιτεί το Blade Of Galadriel, ανάλογα με τους στόχους του καθενός, για να ολοκληρωθεί.



Η εξουδετέρωση του Nemesis και η πρόοδος σε κάποια άλλα σημεία δείχνει τόσο τη δύναμη αλλά και τις εγγενείς αδυναμίες του έτσι κι αλλιώς ασταθούς πυρήνα του Shadow Of War. Το ότι ο εξοπλισμός που μαζεύει κανείς στο συγκεκριμένο DLC δεν μεταφέρεται καν στο main campaign μετά την ολοκλήρωση της παράπλευρης αυτής ιστορίας βγάζει νόημα, τεχνικώς, ταυτόχρονα δείχνει πόσο πραγματικά ασύνδετες είναι, τελικά, όλες οι δραστηριότητες μιας καλής, ως σύλληψη, βασικής συνταγής. Και, κυρίως, δείχνει πως η Monolith τις ξέρει πολύ, πολύ καλά. Ελπίζουμε να βγει και κάποιο μάθημα από το γενικότερο πάθημα. 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Βελτιωμένος ρυθμός στην ιστορία
  • Πιο ενδιαφέροντα boss fights
  • Πιο μαζεμένο και λογικό skill tree
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Με τον περιορισμό των runes, κάποιες μάχες είναι απαιτητικές με την κακή έννοια
  • Καμία ποικιλία σε αναμετρήσεις με Captains
  • Το Domination αντικαθίσταται από περισσότερη αγγαρεία
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • DrManolo
    • Ωραίο το review! Δεν ξέρω αν θα το παίξω βέβαια γιατί ξενέρωσα πολύ με το τέλος του main campaign. Ίσως αν ξεμείνω από games να του δώσω μια ευκαιρία.

*