Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Και στο Nintendo Switch 2 το James Bond game της IO Interactive

NEWS
  • 3 λεπτά πριν

Στα $80 η τιμή του Mario Kart World για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 6 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Οι τιμές για τα περιφερειακά που είδαμε στην παρουσίαση

NEWS
  • 11 λεπτά πριν

Μέσα στο 2025 το Hollow Knight: Silksong

NEWS
  • 13 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Και το Cyberpunk 2077 στο Switch 2

NEWS
  • 21 λεπτά πριν

Έρχεται και το Final Fantasy 7 Remake Intergrade για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 25 λεπτά πριν

Έρχεται το Borderlands 4 για Nintendo Switch 2

NEWS
  • 27 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Τα παιχνίδια του GameCube έρχονται στο Nintendo Classics του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 29 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε και το Split Fiction, που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με την κονσόλα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 33 λεπτά πριν

Έρχεται το Hyrule Warriors Age of Imprisonment στο Nintendo Switch 2 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 36 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Υπό ανάπτυξη το Kirby Air Riders με director τον Masahiro Sakurai, φέτος η κυκλοφορία του (trailer)

VIDEO NEWS
  • 41 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ο Donkey Kong καταστρέφει τα πάντα στο νέο 3D platformer Donkey Kong Bonanza (trailer)

VIDEO NEWS
  • 47 λεπτά πριν

Έρχεται το The Duskbloods της FromSoftware αποκλειστικά στο Nintendo Switch 2

VIDEO NEWS
  • 53 λεπτά πριν

Παρουσιάστηκε η εξελιγμένη δυνατότητα GameShare για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 55 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε έκδοση του Street Fighter 6 με υποστήριξη για Amiibos και αποκλειστικά game modes

NEWS
  • 58 λεπτά πριν

Τα Metroid Prime 4 Beyond, Zelda και Pokémon αποκτούν Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Elden Ring για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Παρουσιάστηκε το νέο Pro Controller με νέα πλήκτρα και χαρακτηριστικά

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Nintendo Switch 2: Επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 ενεργοποιεί το GameChat, παρουσιάστηκε και η Nintendo Switch 2 Camera

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Ανακοινώθηκε επίσημα το Marrio Kart World, αποκλειστικά για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Φάτσα φόρα έβγαλαν στο διαδίκτυο hackers στοιχεία από 200 εκατομμύρια χρήστες του X/Twitter

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Το iOS 18.4 έφερε ένα χαρακτηριστικό που θα σας χαλαρώσει!

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Αποκαλύφθηκε ο νέος χαρακτήρας του Elden Ring Nightreign (trailer)

VIDEO NEWS
  • 5 ώρες πριν

Θέμα χρόνου η προσθήκη του GameCube στο Nintendo Switch Online

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Επιτέλους υποστήριξη για τις Cellular λειτουργίες του Apple Watch στην Ελλάδα με το MultiSIM

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Το Pro Controller του ίσως έρθει με ένα χαρακτηριστικό που ζητούσαν οι fans

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Επίσημο: Ο Keanu Reeves επιστρέφει στο John Wick 5!

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Πέθανε σε ηλικία 65 ετών ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ, o Μπρους Γουέιν του Batman Forever

NEWS
  • 10 ώρες πριν

WWE 2K25 Review

REVIEWS
  • 10 ώρες πριν

Η 7η σεζόν του Black Mirror φέρνει το δεύτερο μέρος σε άλλη μια ανατριχιαστική ιστορία (trailer)

VIDEO NEWS
  • 10 ώρες πριν

Τέλος τα PS4 και PS4 Pro στα καταστήματα της Ιαπωνίας

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Monster Hunter Wilds: Οι πωλήσεις του τον πρώτο μήνα προδιαγράφουν ιστορικό ρεκόρ

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Ανακοινώθηκαν Nintendo Treehouse streams για το Switch 2

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Φήμη: Εντός του 2025 θα κυκλοφορήσει το Assassin's Creed Invictus

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Ομάδα «ειδικών αποστολών» του PlayStation σκανάρει την αγορά για “άγνωστα διαμάντια”

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Επιτέλους, λεπτομέρειες για τη νέα ταινία Resident Evil

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Απολύσεις στην Eidos Montreal που εργάζεται -μεταξύ άλλων- και στο νέο Fable

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Karate Kid: Legends – O Ralph Macchio και ο Jackie Chan επιστρέφουν στη δράση (trailer)

VIDEO NEWS
  • 22 ώρες πριν

Επετειακό website για το Final Fantasy 9 επαναφέρει τις συζητήσεις για ένα remake

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Το gameplay του Doom: The Dark Ages είναι το καλύτερο της σειράς, σύμφωνα με τα πρόσφατα previews (video)

NEWS
  • 01/04

Πόση ώρα θα είναι η διάρκεια του Nintendo Direct για το Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 01/04

NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 01/04

Starlink στην Ελλάδα από €29 το μήνα!

NEWS
  • 01/04

Προσοχή: Επείγουσα ενημέρωση για δεδομένα Ελλήνων χρηστών στο Dark Web, τι πρέπει να κάνετε

NEWS
  • 01/04

Ακούστε για πρώτη φορά πως είναι η «φωνή» του καρχαρία! (video)

NEWS
  • 01/04

Νέα πατέντα της Sony αποκαλύπτει controllers με μαγνητικά πλήκτρα για μεγαλύτερη αντοχή

NEWS
  • 01/04
  • 1

Gaming κυκλοφορίες: Απρίλιος 2025

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 01/04

Όλο και πιο πιθανή η ύπαρξη mouse controls στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Νέες σημαντικές πληροφορίες για το Ghost of Yotei του PS5

NEWS
  • 01/04

Μάλλον αποκαλύφθηκε τι κάνει το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 και έχει αρκετό ενδιαφέρον

NEWS
  • 01/04

Διέρρευσαν εικόνες από Star Wars strategy game των Respawn και Bit Reactor

NEWS
  • 01/04

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 01/04

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 31/03

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 31/03

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 31/03

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 31/03

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 31/03

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 31/03

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 31/03

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 31/03

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 31/03

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 31/03

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 31/03

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 31/03

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 31/03
  • 4

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 31/03

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 31/03

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 31/03

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 31/03

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 31/03

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Το Rust έρχεται στους κινηματογράφους μετά την τραγωδία που συγκλόνισε την παραγωγή (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Marvel’s Spider-Man Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Insomniac Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Καθώς η Marvel προσπαθεί να πάρει πίσω ό,τι δικαιώματα πούλησε ποτέ, η Sony κατάφερε να κρατηθεί σε ειδικό καθεστώς που της επιτρέπει να εκμεταλλεύεται τη σειρά Spider-Man και ό,τι σχετίζεται με αυτήν. Όποτε θέλει η Marvel, όπως στο Spider-Man: Homecoming, το αποτέλεσμα σχετίζεται με το Marvel Cinematic Universe και όποτε δεν θέλει, αδιαφορεί. Για την ώρα φαίνεται ότι ταινία με πρωταγωνιστή τον Spider-Man δεν μπορεί να ετοιμάσει ανενόχλητη και ανέμελη η Sony. Μπορεί όμως να κάνει ό,τι θέλει στο gaming. Και αυτό ακριβώς κάνει, με τη βοήθεια της Insomniac Games.



Η ιστορία που Marvel's Spider-Man δεν συνδέεται με το Marvel Cinematic Universe και αυτό βγαίνει σε καλό. Η πλοκή δεν απαιτεί μαντικές ικανότητες για να προβλεφθεί, το ίδιο ισχύει και για την κατάληξη της ιστορίας, ωστόσο οι χαρακτήρες ενός τόσο μη ρεαλιστικού, μα αληθοφανούς κόσμου προλαβαίνουν να αποκτήσουν υπόβαθρο και, κυρίως, να γίνουν, ο καθένας με τον τρόπο του η αλήθεια είναι, συμπαθείς προς τον Peter Parker και, κατ’ επέκταση, προς τον παίκτη. Μέχρι το τέλος κανείς δεν θα μείνει ασυγκίνητος και πάντα θα υπάρχει χώρος για ανάμεικτα συναισθήματα. Για τους πάντες. Κάτι που δεν μπορούμε να πούμε εύκολα για παραγωγές που εντάσσονται στο MCU. Βέβαια η προϊστορία των τίτλων Spider-Man δεν χτιζόταν ούτε κατέρρεε χάρη στο δραματουργικό πεδίο. Διότι είχαμε και σημαντικότερα προβλήματα, προβλήματα που φρόντισαν, μέχρι και σήμερα, το Spider-Man του 2000 να θεωρείται ο καλύτερος τίτλος Spider-Man που μπορούσε να βρει κανείς. Βλέπετε, είναι αδύνατο να επιχειρήσει κανείς να αναπτύξει τίτλο Spider-Man και να μη βασανιστεί για το χειρισμό και την πλοήγηση. Η Insomniac φαντάζει ιδανική επιλογή για τέτοιο εγχείρημα. Αν όχι για τίτλους που θυμούνται οι περισσότεροι με ένταση, σίγουρα για το υπερκινητικό Sunset Overdrive που προσέφερε συγγενικές, τρόπον τινά, προκλήσεις.



Και η πλοήγηση είναι απλά απίθανη στο Spider-Man. Πέραν αυτού έχει και βάση στη λογική. Ο Spider-Man μπορεί να πιαστεί μόνο όταν υπάρχει σημείο πάνω από τον ίδιο, ειδάλλως κάνει ελεύθερη πτώση μέχρι να βρεθεί η πρώτη ευκαιρία να στείλει κάπου τον ιστό του. Ο παίκτης μπορεί να δει την όλη διαδικασία ως αυτοματισμό, εξασφαλίζοντας όμως ότι θα αργεί περισσότερο σε κάθε διαδρομή, θα είναι εύκολο να κερδίσει ύψος, όχι όμως και ορμή. Για την τελευταία ο Spider-Man έχει μερικές επιλογές, από εκτόξευση ιστού προς τα πίσω για επιπλέον ώθηση, εκτόξευση ιστού προς το κοντινότερο ή βολικότερο σημείο αγκύρωσης για κέρδος χρόνου ενώ, αργότερα, το πρώτο ενισχύεται και μπαίνει στο παιχνίδι και ο χρονισμός των αλμάτων καθώς ο Spider-Man φτάνει σε σημείο αγκύρωσης. Του δίνουν ώθηση έτσι κι αλλιώς, αλλά με πρόοδο στο skill tree τον στέλνουν καρφωτό στο επόμενο οικοδομικό τετράγωνο, αν όχι παραπέρα. Δένοντας όλες τις δυνατότητες και πιθανές διαδρομές, το παιχνίδι απαιτεί συνεχή προσοχή από τον παίκτη για την πλοήγησή του στη Νέα Υόρκη. Είναι ο μόνος τρόπος να κερδίζει χρόνο και να αισθάνεται, τελικά Spider-Man. Αυτή είναι η μεγαλύτερη επιτυχία της Insomniac στην προκειμένη. Μόνο αρνητικό η συμπεριφορά του χαρακτήρα όταν βρίσκεται σε κάποιο πεζούλι, κάποια άκρη ή κινείται πάνω σε κτίριο όσο βρίσκεται σε περίεργη γωνία λήψης, και τα δυο σενάρια περισσότερο εξαίρεση παρά κανόνας εφόσον ο παίκτης κάνει αυτό που προφανώς περιμένει το παιχνίδι από τον ίδιο. Είναι τόσο καλό το αποτέλεσμα που χρειάζεται συχνά δεύτερη σκέψη πριν τη χρήση του fast travel, που, ευτυχώς, δεν αργεί να προστεθεί ως δυνατότητα, διότι η «κανονική» διαδρομή φτιάχνει το κέφι. Η πολλοστή φορά που θα κάνετε τρελή διαδρομή με φοβερή ταχύτητα και θα υπολογίσετε σωστά την κάθοδο προς το σημείο εκκίνησης quest, εξασφαλίζοντας προσγείωση με στιλ είναι το ίδιο απολαυστικό με την πρώτη.



Πάλι καλά δηλαδή διότι το μενού έχει πολλά, πάρα πολλά χιλιόμετρα. Υπάρχουν «πύργοι» a la Ubisoft Game™, κι ας είναι κεραίες έτοιμες για hack. Το αποτέλεσμα το ίδιο είναι. Σε αντίθεση όμως με τίτλο π.χ. Assassin’s Creed, όταν τελειώσουν τα hacks σε μια περιοχή του χάρτη, εμφανίζονται όλες οι κατά το παρόν διαθέσιμες δραστηριότητες, όχι όλες όσες μέλλει να λάβουν χώρα εκεί γύρω μέχρι να τελειώσει το παιχνίδι. Ο χάρτης καταλήγει να περιλαμβάνει πολλές παράπλευρες δραστηριότητες που στέκονται ξέχωρα από τα side quests που έχουν τη δική τους σήμανση και εμφανίζονται στο χάρτη ακόμη και χωρίς χακαρισμένες κεραίες. Οι διάφορες δραστηριότητες χωρίζονται σε ομάδες και εντός των ομάδων αυτών φαίνεται η προσπάθεια της Insomniac Games να εξασφαλίσει μια κάποια ποικιλία. Συχνά βγαίνει σε καλό. Πολλές φορές προσεγγίσαμε άλλη μια αποστολή θεωρώντας ότι είναι ώρα για την απόλυτη αγγαρεία και πέσαμε έξω. Πιο μέσα πέφταμε σε οτιδήποτε απαιτεί ανοιχτή μάχη, στο δρόμο, κατά την εμπλοκή του Spider-Man σε εγκλήματα που εμφανίζονται τυχαία, αλλά διαχωρίζονται από το ποια ή τι είδους οργάνωση είναι υπεύθυνη για αυτά και, από ένα σημείο κι έπειτα, το spawning τους «μαζεύεται», αφού το παιχνίδι περιμένει την αντιμετώπιση πέντε εγκλημάτων ανά ομάδα σε κάθε τμήμα του χάρτη. Με ελάχιστες εξαιρέσεις.



Για όσο κυνηγάμε αυτόν το στόχο ωφελεί λοιπόν να αποφεύγουμε το fast travel, για να δίνουμε στο σύστημα την ευκαιρία να κάνει spawn πριν προλάβουμε εμείς να αλλάξουμε περιοχή. Στην κλιμάκωση των πιο τυπικών δραστηριοτήτων πάντως, ειδικά σε περίπτωση εχθρικών βάσεων, τα πράγματα μετατρέπονται κάπως σε αγγαρεία, κυρίως επειδή το παιχνίδι απλά παρουσιάζει έναν τύπο εχθρού ακόμη και δίνει περισσότερη θωράκιση σε όλους. Οπότε δεν ανεβαίνει πραγματικά ο βαθμός δυσκολίας, όσο ο κόπος που απαιτείται για το ίδιο αποτέλεσμα. Δεδομένου πάντως πως κάποιοι τύποι αποστολών εμφανίζονται ύστερα από συγκεκριμένα στάδια του campaign, με fast travel ή χωρίς, είναι σίγουρες οι πολλαπλές τουρνέ του Spider-Man στην πόλη. Παραδόξως τα κανονικά side quests είναι πιο βαρετά από τις διάφορες δραστηριότητες που βρίσκονται διάσπαρτες στο χάρτη και σε κάποιες περιπτώσεις πείθουν περισσότερο ότι είναι side quests της προκοπής.
Όπως και να ‘χει η μάχη είναι κλασικό φαινόμενο στη ροή του παιχνιδιού. Εκεί η ευελιξία του Spider-Man και οι επιλογές της ομάδας ανάπτυξης σε θέματα πλοήγησης δίνουν χαρακτήρα στα πάντα και αφήνουν πάντα σχεδόν τον παίκτη να δοκιμάσει την ήσυχο οδό του stealth ή την ευθεία αλλά πάντα ακροβατική αντιπαράθεση. Λίγη συνήθεια αρκεί για φοβερό θέαμα, είτε βρεθεί ο παίκτης σε χώρο με συγκεκριμένα όρια είτε σε ένα πεδίο μάχης που στην πραγματικότητα συντίθεται από διαφορετικούς ορόφους και ταράτσες πανύψηλων κτιρίων. Μάχη ακούτε και Insomniac δεν βλέπετε όμως. Τι κάνει μια ομάδα με απίθανη παράδοση σε ποικιλία και πρωτοτυπία όπλων σε ένα παιχνίδι που δεν βάζει όπλο στο χέρι του πρωταγωνιστή; Το ρίχνει στις στολές και στα gadgets. Κάθε στολή συνοδεύεται και από συγκεκριμένη ικανότητα. Με την εξασφάλιση της στολής όμως αυτή η ικανότητα ή, καλύτερα, το mod μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιαδήποτε άλλη. Οπότε ο παίκτης μπορεί να κάνει όποιο συνδυασμό θέλει. Η όποια ικανότητα δεν χρησιμοποιείται οποτεδήποτε, πρέπει πρώτα να γεμίσει μπάρα εννοείται. Είναι όλες όμως αποτελεσματικές σε ποικίλα σενάρια και επιτρέπουν διαφορετικές προσεγγίσεις σε διαφορετικούς παίκτες. Μπορεί ένα να ξεκινά τυφώνα ιστού που ακινητοποιεί τους πάντες, προσωρινά ή και για τα καλά, ανάλογα με τη θέση τους στο χώρο. Άλλο κάνει τις γροθιές του ήρωα ηλεκτροφόρες κι έτσι μπορεί να ακινητοποιεί πολλαπλούς εχθρούς καθώς τους μετατρέπει σε αλυσίδα καλών αγωγών με τη ζημιά να μοιράζεται σχεδόν παντού. Οι επιλογές είναι πολλές. Τα gadgets πρέπει να τα κατασκευάσει πάντως και ύστερα μπορεί να τα αναβαθμίσει. Θέλετε bot που να ρίχνει στο ψαχνό; Υπάρχει. Αυτό και πολλά άλλα.



Κάθε κομμάτι εξοπλισμού όμως απαιτεί tokens και αυτά χωρίζονται σε πέντε είδη. Ουσιαστικά κάθε είδος συνδέεται με κάποιο είδος από τις δραστηριότητες του παιχνιδιού και όλες, μα όλες, αποδίδουν tokens. Διαφορετικά είδη σε διαφορετικές ποσότητες χρειάζονται για την εξασφάλιση όλων των κοστουμιών, gadgets και αναβαθμίσεών τους. Όσοι θέλουν να ξεκλειδώσουν τα πάντα όμως, να ξέρουν πως δεν αρκεί να ολοκληρώσουν απλά τις αποστολές αλλά, σε κάποιες από αυτές, τα tokens εξαρτώνται από την επίδοση. Συμβουλή μας, λοιπόν, να επενδύσετε στα κοστούμια για να τη συλλογή και σε δύο ή τρία από τα gadgets που ταιριάζουν περισσότερο στο στιλ σας. Διαφορετικά θα κοπιάσετε περισσότερο στο τέλος αν η πληρότητα των πάντων είναι στόχος. Στο τέλος βέβαια δεν χρειάζονται και πολλά πράγματα για να φτάσει κάποιος με το κεφάλι του ήσυχο.



Μπορεί να αφιερώσει σχεδόν 35 ώρες για τα πάντα, μπορεί να αφιερώσει περίπου 20 και να φτάσει στο τέλος της διαδρομής του Peter Parker και τα συναισθήματα θα είναι το ίδιο έντονα. Ο ρυθμός του campaign, αν αφήσουμε όλα τα άλλα στην άκρη, είναι πολύ καλός. Με αφήγηση, εναλλαγή προοπτικής σε αυτήν, αποστολές με δράση, σειρές από ευχάριστους αλλά όχι δύσκολους γρίφους, όλα μαζί δείχνουν ότι η Insomniac ξέρει πότε χρειάζεται περισσότερη ορμή και πότε η ανακοπή της. Κάτι σαν τον παίκτη που ξέρει τι κάνει καθώς κινείται στους αιθέρες της Νέας Υόρκης ως Spider-Man. Και όλα αυτά με πολύ καλό τεχνικό τομέα, στο δραματικό μέρος αλλά και στη δράση. Σε PS4 Pro τουλάχιστον η ποιότητα εικόνας είναι πολύ καλή και η απόδοση δεν σκοντάφτει ποτέ και πουθενά. Μερικά μόνο bugs βρήκαμε στην πορεία, κυρίως προς το τέλος, σε παράπλευρες αποστολές και, ευτυχώς, το κόστος τους ήταν ένα reload και μικρή απώλεια χρόνου.



Το Marvel’s Spider-Man της Insomniac Games πετυχαίνει πολλούς στόχους. Γίνεται ο καλύτερος τίτλος Spider-Man που έχει περάσει ποτέ από τα χέρια μας. Καιρός ήταν. 18 χρόνια περιμέναμε. Είναι επίσης ένα επιτυχημένο πείραμα σε ανοιχτό κόσμο από την ομάδα ανάπτυξης. Το καλό είναι πως όλα πάνε καλά γενικά και σίγουρα έγινε περισσότερη προσπάθεια, από το δυστυχή μέσο όρο του είδους, ώστε όλα αυτά τα σύμβολα στο χάρτη να μην είναι πάντα μία από τα ίδια. Άλλοτε βγαίνει, άλλοτε όχι, αλλά η προσπάθεια είναι έκδηλη. Πέραν αυτών το campaign του Spider-Man φωνάζει περισσότερο Sony Computer Entertainment παρά Marvel Studios. Πράγμα θετικό. Διότι κάπως έτσι χώρεσε και το γλυκό και το πικρό, στο μέτρο του δυνατού, σε κάτι με στάμπα Marvel. Τέλος, τώρα δεν θέλουμε μόνο περισσότερο και καλύτερο Spider-Man, θέλουμε να πάρει κι η Insomniac τη θέση που της αξίζει. Έχει καλή προϊστορία αλλά, περιέργως, όχι τη στήριξη που υπονοεί αυτή η προϊστορία. Η αραχνοαίσθησή μας λέει ότι καιρός είναι να αλλάξει κι αυτό.



Η μετάφραση

Βρήκαμε λάθη εδώ κι εκεί σε διαλόγους και μενού, κυρίως λάθη που φαίνεται ότι προέκυψαν λόγω απουσίας συμφραζομένων την ώρα της μετάφρασης, οπότε γίνονται κατανοητά και συγχωρούνται πιο εύκολα. Σε επίπεδο γλώσσας η συγκεκριμένη μετάφραση είναι καλό και ατυχές παράδειγμα συνάμα. Είναι σαφές ότι υπάρχει η απαραίτητη γνώση και το υπόβαθρο, όπως υπογραμμίζουν μερικές ύποπτες, με την καλή έννοια, επιλογές στην απόδοση. Το ατυχές της υπόθεσης προκύπτει στην απόδοση όρων από το lore του Spider-Man, είτε πρόκειται για ονομασίες αναγνωρίσιμων εχθρών είτε για ορολογία και περιγραφή εξοπλισμού. Και πάλι έγινε προσπάθεια σε όρους που όντως είναι δύσκολο να αποδοθούν. Αλλά κάποιες αστοχίες είναι ξεκάθαρα θέμα αισθητικής. Π.χ. το “webslinger”, που όντως δεν είναι όρος που εύχεται να μεταφράσει ποτέ κανένας, αποδίδεται ως «ιστοσφεντόνας». Είναι μια περίπτωση, όχι η μόνη, που απαιτούσε πιο ζωηρή φαντασία. Διότι αν δεν είναι εφικτό να αποδοθεί το “cool factor” του ξένου όρου, που το κατανοούμε να συμβαίνει, χίλιες φορές το χιούμορ, που το έχει και περίσσιο ο Peter Parker, παρά η πιο τυπική προσέγγιση. Χίλιες φορές «ιστολέρο» αφού δεν γλιτώνουμε τα χειρότερα, από το «ιστοσφεντόνας» επειδή, ναι, τεχνικώς, εκσφενδονίζει ιστό. Πάντως πρόκειται για καλύτερη δουλειά από εκείνη που είδαμε στο God Of War ενώ, λόγω ορολογίας, όχι όγκου, μπορεί να είναι και δυσκολότερη δουλειά από εκείνη του Detroit: Become HuMan. Για αυτό θα επιλέξουμε να δηλώνουμε ευχαριστημένοι. Ακόμη και όταν φανταζόμαστε σφεντόνες. 
EDITOR’S CHOICE

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πολύ καλός και στιβαρός τεχνικός τομέας
  • Καλύτερο campaign από αυτό που δικαιούται η Marvel
  • Ευέλικτη μάχη
  • Φοβερό σύστημα πλοήγησης
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Τα side quests είναι κατώτερα των περιστάσεων αλλά και του ονόματός τους
  • Ubisoft Game™ ως προς λογική εξερεύνησης
  • Χρειαζόταν είτε ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία δραστηριοτήτων ή λιγότερες δραστηριότητες
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • GrinidV
    • Συγχαρητήρια για το review Μάνο, το περιμένω να το λιώσω το παιχνίδι, αλλά τουλάχιστον χαίρομαι που δεν τα βρήκατε κι εσείς όλα τέλεια και ομορφούλια, όπως έχουν καταντήσει να κάνουν 9/10 outlets. Δεν μιλάω καν για YouTubers-σούπερμάρκετ lmao

    • teo13g
    • Νομίζω οτι η Insomniac έμαθε πολλά πράγματα με το sunset overdrive και απέδειξε οτι το έχει με τα open world.Στοιχεία από εκεί υπάρχουν η δοκίμασαν νέα συνταγη;

      • yaponvezos
      • Αρκετά ανοιχτό ερώτημα στο οποίο χωρά και ναι και όχι. Δύσκολο να μη νίβει το ένα χέρι τ' άλλο. Ταυτόχρονα, δυσκολότερη επιδίωξη το συγκεκριμένο traversal, ενώ στο Sunset Overdrive ήταν πιο απαιτητικό (από τον παίκτη) το τελικό σύστημα. Εδώ το βάρος έπεσε περισσότερο στην Insomniac παρά στον παίκτη πιστεύω.

    • paulgouv
    • Αναλυτικό review για άλλη μία δυνατή exclusivάρα !! Δάκρυσα με το εμπνευσμένο Ιστο-λέρο :D Κρίμα που δεν τον μετέφρασαν Πέτρος Πάρκερος :p Mετά τα 3 mini-expansions , αν δεν υπάρχει δυνατότητα για sequel , θα ήθελα να βγάλλει η Insomniac αντίστοιχο open-world με τον Deadpool !!!

      • yaponvezos
      • Με την Marvel να είναι...η Marvel, δεν ξέρω τι να υποθέσω για το μέλλον. Η Insomniac να 'ναι καλά βέβαια και βλέπουμε.

    • PORTAL
    • Το παιχνίδι φαίνεται πάρα πολύ καλό από ό,τι έχω δει. Η Insomniac είναι ένα studio που "το έχει " γενικότερα απλά δυσκολευόταν να βρει ένα καλό πρωταγωνιστή και theme για να της κάτσει ένα goty επιπέδου παιχνίδι και νομίζω ότι με την Marvel και τον Spiderman τα βρήκε.

*
Loading...