Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Και στο Nintendo Switch 2 το Story of Seasons: Grand Bazaar (trailer)

VIDEO NEWS
  • 25 λεπτά πριν

Η Nintendo θα κυκλοφορήσει μια φθηνότερη έκδοση του Nintendo Switch 2 αποκλειστικά για την Ιαπωνία

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Επί πληρωμή αναβαθμίσεις συγκεκριμένων τίτλων για καλύτερα γραφικά και ρυθμό ανανέωσης (video)

VIDEO NEWS
  • 2 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας για το Daemon X Machina: Titanic Scion (trailer)

VIDEO NEWS
  • 2 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Bravely Default: Flying Fairy HD Remaster (trailer)

VIDEO NEWS
  • 2 ώρες πριν

Προπαραγγελίες Nintendo Switch 2: Προτεραιότητα στους «αφοσιωμένους» fans

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Και στο Nintendo Switch 2 το James Bond game της IO Interactive

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Στα $80 η τιμή του Mario Kart World για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Οι τιμές για τα περιφερειακά που είδαμε στην παρουσίαση

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Μέσα στο 2025 το Hollow Knight: Silksong

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Και το Cyberpunk 2077 στο Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Έρχεται και το Final Fantasy 7 Remake Intergrade για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Έρχεται το Borderlands 4 για Nintendo Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Τα παιχνίδια του GameCube έρχονται στο Nintendo Classics του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε και το Split Fiction, που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με την κονσόλα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Έρχεται το Hyrule Warriors Age of Imprisonment στο Nintendo Switch 2 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Υπό ανάπτυξη το Kirby Air Riders με director τον Masahiro Sakurai, φέτος η κυκλοφορία του (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ο Donkey Kong καταστρέφει τα πάντα στο νέο 3D platformer Donkey Kong Bonanza (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Έρχεται το The Duskbloods της FromSoftware αποκλειστικά στο Nintendo Switch 2

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Παρουσιάστηκε η εξελιγμένη δυνατότητα GameShare για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε έκδοση του Street Fighter 6 με υποστήριξη για Amiibos και αποκλειστικά game modes

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Τα Metroid Prime 4 Beyond, Zelda και Pokémon αποκτούν Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Elden Ring για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Παρουσιάστηκε το νέο Pro Controller με νέα πλήκτρα και χαρακτηριστικά

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 ενεργοποιεί το GameChat, παρουσιάστηκε και η Nintendo Switch 2 Camera

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Ανακοινώθηκε επίσημα το Mario Kart World, αποκλειστικά για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Φάτσα φόρα έβγαλαν στο διαδίκτυο hackers στοιχεία από 200 εκατομμύρια χρήστες του X/Twitter

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Το iOS 18.4 έφερε ένα χαρακτηριστικό που θα σας χαλαρώσει!

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Αποκαλύφθηκε ο νέος χαρακτήρας του Elden Ring Nightreign (trailer)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Θέμα χρόνου η προσθήκη του GameCube στο Nintendo Switch Online

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Επιτέλους υποστήριξη για τις Cellular λειτουργίες του Apple Watch στην Ελλάδα με το MultiSIM

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Το Pro Controller του ίσως έρθει με ένα χαρακτηριστικό που ζητούσαν οι fans

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Επίσημο: Ο Keanu Reeves επιστρέφει στο John Wick 5!

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Πέθανε σε ηλικία 65 ετών ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ, o Μπρους Γουέιν του Batman Forever

NEWS
  • 12 ώρες πριν

WWE 2K25 Review

REVIEWS
  • 12 ώρες πριν

Η 7η σεζόν του Black Mirror φέρνει το δεύτερο μέρος σε άλλη μια ανατριχιαστική ιστορία (trailer)

VIDEO NEWS
  • 12 ώρες πριν

Τέλος τα PS4 και PS4 Pro στα καταστήματα της Ιαπωνίας

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Monster Hunter Wilds: Οι πωλήσεις του τον πρώτο μήνα προδιαγράφουν ιστορικό ρεκόρ

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Ανακοινώθηκαν Nintendo Treehouse streams για το Switch 2

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Φήμη: Εντός του 2025 θα κυκλοφορήσει το Assassin's Creed Invictus

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Ομάδα «ειδικών αποστολών» του PlayStation σκανάρει την αγορά για “άγνωστα διαμάντια”

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Επιτέλους, λεπτομέρειες για τη νέα ταινία Resident Evil

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Απολύσεις στην Eidos Montreal που εργάζεται -μεταξύ άλλων- και στο νέο Fable

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Karate Kid: Legends – O Ralph Macchio και ο Jackie Chan επιστρέφουν στη δράση (trailer)

VIDEO NEWS
  • 01/04

Επετειακό website για το Final Fantasy 9 επαναφέρει τις συζητήσεις για ένα remake

NEWS
  • 01/04

Το gameplay του Doom: The Dark Ages είναι το καλύτερο της σειράς, σύμφωνα με τα πρόσφατα previews (video)

NEWS
  • 01/04

Πόση ώρα θα είναι η διάρκεια του Nintendo Direct για το Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 01/04

NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 01/04

Starlink στην Ελλάδα από €29 το μήνα!

NEWS
  • 01/04

Προσοχή: Επείγουσα ενημέρωση για δεδομένα Ελλήνων χρηστών στο Dark Web, τι πρέπει να κάνετε

NEWS
  • 01/04

Ακούστε για πρώτη φορά πως είναι η «φωνή» του καρχαρία! (video)

NEWS
  • 01/04

Νέα πατέντα της Sony αποκαλύπτει controllers με μαγνητικά πλήκτρα για μεγαλύτερη αντοχή

NEWS
  • 01/04
  • 1

Gaming κυκλοφορίες: Απρίλιος 2025

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 01/04

Όλο και πιο πιθανή η ύπαρξη mouse controls στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Νέες σημαντικές πληροφορίες για το Ghost of Yotei του PS5

NEWS
  • 01/04

Μάλλον αποκαλύφθηκε τι κάνει το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 και έχει αρκετό ενδιαφέρον

NEWS
  • 01/04

Διέρρευσαν εικόνες από Star Wars strategy game των Respawn και Bit Reactor

NEWS
  • 01/04

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 01/04

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 31/03

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 31/03

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 31/03

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 31/03

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 31/03

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 31/03

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 31/03

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 31/03

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 31/03

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 31/03

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 31/03

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 31/03

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 31/03
  • 4

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 31/03

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 31/03

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 31/03

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 31/03

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 31/03

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Lord of Magna: Maiden Heaven Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Marvelous AQL

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Lord of Magna: Maiden Heaven
    • 16+ pegi 16+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://lordofmagna.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
*
Σ’ ένα από τα τελευταία καλοκαιρινά επεισόδια του Enternity Radio έπεσε το όνομα του Lord of Magna: Maiden Heaven και η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν μπορούσε να πει κάτι γι’ αυτό το παιχνίδι. Ο εν λόγω τίτλος ανήκει στην κατηγορία των JRPGs που αποτελείται από πολλά ερωτηματικά ακόμα και για τους fans των JRPGs στη Δύση, γιατί, εκτός από την ελάχιστη προβολή, τα συγκεκριμένα παιχνίδια δεν έρχονται και εύκολα στα μέρη μας. Και από τη στιγμή που μιλάμε για ένα videogame που πέρασε διάφορες περιπέτειες με την εταιρεία και ομάδα ανάπτυξής του, η κυκλοφορία στο New Nintendo 3DS αποτελεί μία μικρή έκπληξη από μόνη της.



Το Lord of Magna: Maiden Heaven έχει κατά πάσα πιθανότητα έναν από τους πιο τυχερούς κεντρικούς ήρωες σε videogame. Ο Luchs (όνομα που θα αλλάξουν οι περισσότεροι παίκτες με το «καλημέρα») βρίσκεται σ’ ένα απομακρυσμένο, όμορφο νησί, όντας ιδιοκτήτης ενός μεγάλου πανδοχείου, και στην πορεία του παιχνιδιού συναντάει όμορφες κοπέλες με υπεράνθρωπες δυνάμεις, οι οποίες τον αποκαλούν…«αφέντη»! Το γιατί και το πώς είναι πράγματα που απασχολούν και τον ήρωα της ιστορίας, μιας και πέρα από κάποιες ρήσεις του πατέρα του και μερικά σπασμωδικά όνειρα, τα πάντα καλύπτονται από ένα πέπλο μυστηρίου. Συν τοις άλλοις, τα κορίτσια παλεύουν με ένα είδος αμνησίας, οπότε ούτε και αυτά μπορούν να καταλάβουν τι ακριβώς συμβαίνει γενικότερα σε αυτόν τον κόσμο. Οι «Artemisias» δεν προστατεύουν απλώς τον Luchs από τις ξαφνικές κακουχίες και τα διάφορα τέρατα που εμφανίζονται κυριολεκτικά από το πουθενά, αλλά δέχονται κιόλας να δουλέψουν ως καμαριέρες (!) στο πανδοχείο του για να βγάζουν και το κατιτίς.
Το Lord of Magna: Maiden Heaven έχει κατά πάσα πιθανότητα έναν από τους πιο τυχερούς κεντρικούς ήρωες σε videogame.
Με λίγα λόγια, από εκεί που ο Luchs διοικούσε ένα πανδοχείο με μηδέν επισκέπτες και μπόλικα οικονομικά προβλήματα, βρίσκεται με μία αναβαθμισμένες έκδοσεις της Sailor Moon, οι οποίες έχουν να επιδείξουν και άλλες ιδιότητες πέρα των ικανοτήτων τους στην μάχη, όπως για παράδειγμα στον τομέα της…μαγειρικής! Η ατάκα του Luchs «Wow, έχουν τρομερές ικανότητες αυτά τα κορίτσια» αφού έφαγε το πρώτο γεύμα της Beatrix (δεν του έκανε μάλλον ιδιαίτερη εντύπωση ότι τα έβαλε με δεκάδες τέρατα το κορίτσι, τον κέρδισαν τα «γεμιστά») δεν είναι η μοναδική στιγμή που θα κάνει τον παίκτη να χαμογελάσει. Ένα από τα πιο δυνατά σημεία του Lord of Magna: Maiden Heaven είναι αδιαμφισβήτητα οι διάλογοι σε συνδυασμό με τα γραφικά και την πανέμορφη αισθητική του. Παρ’ ότι μιλάμε για μία αρκετά απλή και προβλέψιμη ιστορία, το χιούμορ και οι διάλογοι θα διασκεδάσουν τον περισσότερο κόσμο που θα ασχοληθεί με τον εν λόγω τίτλο. Αν μάλιστα υπάρχει και μία «αδυναμία» για τα anime γενικότερα, οι χαρακτήρες που είναι σχεδιασμένοι με το χέρι στους stop-motion διαλόγους θα αποτελέσουν από μόνα τους ένα highlight για τον gamer που θέλει να ευχαριστηθεί ένα 100% αυθεντικό JRPG.


Οι «Artemisias» δεν προστατεύουν απλώς τον Luchs από τις ξαφνικές κακουχίες και τα διάφορα τέρατα που εμφανίζονται κυριολεκτικά από το πουθενά, αλλά δέχονται κιόλας να δουλέψουν ως καμαριέρες (!) στο πανδοχείο του για να βγάζουν και το κατιτίς.

Ακόμα και οι chibi χαρακτήρες είναι σχεδιασμένοι με αρκετές λεπτομέρειες και μπόλικη αγάπη, δίνοντας την αίσθηση ενός προσεγμένου τίτλου για τα στάνταρ του Nintendo 3DS και σε ό,τι αφορά τον οπτικό τομέα. Μακάρι να μπορούσαμε να πούμε το ίδιο και για τα voice overs τα οποία δυστυχώς έμειναν κάπως ανεκπλήρωτα. Ενώ υπάρχουν στιγμές όπου οι χαρακτήρες έχουν ολοκληρωμένα φωνητικά, δίνοντας την αίσθηση ότι παρακολουθούμε ένα κανονικότατο anime, οι κεντρικοί ήρωες ξεστομίζουν δυο-τρεις λέξεις όταν ξεκινούν οι διάλογοι και μετά «σιωπή». Σίγουρα μιλάμε για ένα παιχνίδι με πάρα (μα πάρα) πολύ κείμενο, αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι αφήνει το χρήστη να απολαμβάνει μία ανεκπλήρωτη ιδέα. Αναφέροντας το κείμενο, συναντάμε το βασικό πρόβλημα του Lord of Magna: Maiden Heaven που δεν είναι άλλο από το σωστό καταμερισμό της διάρκειας των διαλόγων και των μαχών. Το πρώτο πεντάωρο περιλαμβάνει ανάγνωση μπόλικων διαλόγων και το έντονο πάτημα του κουμπιού A. Όσο διασκεδαστικοί και αν είναι οι διάλογοι, μιλάμε για μία δύσκολη αρχή για όσους θέλουν να απολαύσουν γρήγορο και άμεσο gameplay. Μεταξύ των μαχών έχει αρκετό «μπλα-μπλα» το οποίο θα κάνει τον παίκτη να φλερτάρει με το «σπαμάρισμα» του βασικού πλήκτρου για να φτάσει στην επόμενη μάχη.
Ένα από τα πιο δυνατά σημεία του Lord of Magna: Maiden Heaven είναι αδιαμφισβήτητα οι διάλογοι σε συνδυασμό με τα γραφικά και την πανέμορφη αισθητική του.
Παρόμοιο πρόβλημα υπάρχει και στο βασικό σύστημα μάχης του παιχνιδιού, το οποίο ξεκινάει με πολλές υποσχέσεις, μερικές ιδιαιτερότητες, αλλά στο τέλος του λείπει αυτό το «κάτι». Ο παίκτης καλείται να φτιάξει μία τετράδα από χαρακτήρες, με τον Luchs να ξεκινάει περισσότερο ως συνοδευτικός χαρακτήρας με ένα απλό χτύπημα και κάποια AOE buffs και τα κορίτσια, τα οποία έχουν διαφορετικά όπλα, σπαθί, τόξο, πολυβόλο κ.α. εκτοξεύουν βασικές επιθέσεις και ενισχυμένα special attacks τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν εφόσον ο παίκτης επιλέξει να μην επιτεθεί  ή να προβεί στη χρήση potion ή κάποιου άλλου item για ένα γύρο και απλώς να μετακινήσει το χαρακτήρα του μέσα στο συγκεκριμένο πλαίσιο που του επιτρέπεται. Όσο καλύτερη η επίθεση, τόσο περισσότερους γύρους χρειάζεται να «φορτώσει» ο εν λόγω χαρακτήρας και όσο μεγαλύτερος ο αριθμός των τεράτων που θα νικηθούν από την κάθε επίθεση, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα για ένα combo. Υπάρχουν και κάποιες ιδιαίτερες επιθέσεις, με εντυπωσιακά visuals, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν εφόσον συμπληρωθεί το απαιτούμενο «Tension», στοιχείο που αυξάνεται συνεχώς με κάθε νικημένο αντίπαλο. Τα πέντε βασικά στοιχεία (Fire, Frost, Earth, Void και Heaven) παίζουν καθοριστικό ρόλο για την άνετη επικράτηση της ομάδας ηρώων απέναντι στις στρατιές του κακού.



Τα minions προσφέρουν τα απαιτούμενα XP για να ανέβουν levels οι χαρακτήρες, ενώ τα 10+ πλάσματα είναι ο μαγικός αριθμός ώστε να πετύχει το combo το οποίο θα αποφέρει έναν έξτρα γύρο, μία έξτρα επίθεση για το χαρακτήρα που το πέτυχε. Τα απλά minions κερδίζονται με απλά hits και εκσφενδονίζονται προς τα πίσω, παρασέρνοντας και τα υπόλοιπα. Ο παίκτης δεν πρέπει δηλαδή να σκέφτεται μονάχα πόσους θα πετύχει με την κάθε επίθεση άμεσα, αλλά και πόσα minions θα παρασυρθούν έμμεσα. Τα minions που θα δεχθούν το χτύπημα θα εκσφενδονίζονται προς τα πίσω, παρασέρνοντας τους συμμάχους τους (περίπου όπως στο bowling με τις κορίνες). Αυτός ο έμμεσος τρόπος για combos δίνει μία ιδιαίτερη έμφαση στο σημείο στο οποίο θα πρέπει να σταθεί ο χαρακτήρας και από το οποίο θα εξαπολυθούν τα διαφορετικά attacks των ηρώων.
Το περιβάλλον παίζει γενικότερα έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο battle system του Lord of Magna: Maiden Heaven, όπως άλλωστε και το Speed, το οποίο καθορίζει ποιοι χαρακτήρες κινούνται πιο γρήγορα από τους αντιπάλους. Οι αντίπαλοι αποτελούνται συνήθως από μία ομάδα με δεκάδες πλάσματα, με ένα από αυτά να έχει ειδικές ικανότητες, όπως το να προχωράει σε summon περισσότερων minions. Ακόμα και κάποια mini-bosses έχουν αυτήν την ικανότητα, δημιουργώντας συνεχώς την αίσθηση καταδρομής μίας μεγάλης στρατιάς από αντιπάλους (υπάρχει φυσικά ένα άτυπο όριο στο summon των τεράτων). Ο παίκτης καλείται λοιπόν να επιτεθεί μεθοδευμένα, να γνωρίζει την πίστα και να αποφεύγει και μία ενδεχόμενη περικύκλωση σε κλειστούς χώρους μιας και μιλάμε για ομάδες τεράτων οι οποίες καταφθάνουν από διαφορετικά σημεία του χάρτη. Όσο αδύναμα και αν είναι τα απλά minions, κάποια από αυτά χτυπούν στο «ψαχνό» και μια μαζική επίθεση από πολλές πλευρές μπορεί να καταλήξει σε «Βατερλό» για τον χρήστη. Αν συνυπολογιστούν και τα totems-towers που παράγουν τα ειδικά πλάσματα/summoners, καταλαβαίνει κανείς ότι ο παίκτης πρέπει να κινηθεί γρήγορα αν δεν θέλει να «μπλέξει» για αρκετή ώρα στο κάθε battlefield.


Τα minions προσφέρουν τα απαιτούμενα XP για να ανέβουν levels οι χαρακτήρες, ενώ τα 10+ πλάσματα είναι ο μαγικός αριθμός ώστε να πετύχει το combo το οποίο θα αποφέρει έναν έξτρα γύρο, μία έξτρα επίθεση για το χαρακτήρα που το πέτυχε.

Αυτό είναι και το στοιχείο που μπερδεύει το όλο πράγμα και που χαλάει τη ροή του παιχνιδιού, αλλά και των μαχών γενικότερα. Ενώ υπάρχουν διάφορα σεντούκια, special εχθροί που θα δώσουν έξτρα items και απομακρυσμένα spots που θα μπορούσαν να εξερευνηθούν από τον παίκτη, η πίεση που υπάρχει εξαιτίας του συνεχούς summoning των αντιπάλων και της περιορισμένης μετακίνησης των χαρακτήρων γύρο με γύρο, δημιουργεί ένα είδος άγχους για τη γρήγορη ολοκλήρωση της εκάστοτε μάχης. Αν συνυπολογίσει κανείς και τη διάρκεια των διαλόγων και την απαίτηση για έξτρα grinding από το κεφάλαιο 5 και μετά, η εξερεύνηση των battlefields και το replay διαφόρων μαχών φλερτάρει έντονα μ’ ένα «in-game-burnout».
Οι αντίπαλοι αποτελούνται συνήθως από μία ομάδα με δεκάδες πλάσματα, με ένα από αυτά να έχει ειδικές ικανότητες, όπως το να προχωράει σε summon περισσότερων minions.
Δεν είναι κακό το gameplay, ούτε αδιάφορο, αλλά τα διάφορα στοιχεία δεν μπορούν να συμβαδίσουν μαζί ομαλά, με τον χρήστη να βλέπει έναν τρόπο παιχνιδιού που θέλει το χρόνο του, σ’ ένα περιβάλλον όμως που κατά κάποιον τρόπο πιέζει συνεχώς για τη γρήγορη ολοκλήρωση της μάχης. Οι πολλαπλές ευκαιρίες για save προφανώς και θα διευκολύνουν όσους θέλουν να κάνουν ένα μικρό διάλλειμα από τις Fairy Maiden, αλλά ο τομέας «εξερεύνηση» είναι πονεμένη ιστορία και από άλλη οπτική πλευρά. Ο παίκτης δεν μπορεί να περιπλανηθεί ουσιαστικά στον κόσμο του Luchs και των Artemisias, εκτός από κάποιες λιγοστές στιγμές οπότε του δίνεται η δυνατότητα να ξεκινήσει τα «Heart Events». Σε αυτές τις στιγμές ο κεντρικός ήρωας μπορεί να κινηθεί ελεύθερα μέσα στο πανδοχείο, να ξεκινήσει κάποιους διαλόγους που ενδεχομένως να ενεργοποιήσουν και ένα side-quest/story με κάποια από τις κοπέλες της ομάδας και να δημιουργήσει μεγαλύτερο «δέσιμο» μεταξύ τους. Εκτός από την ανεβασμένη ισχύ του χαρακτήρα που επιλέχθηκε, τα Heart Events παίζουν ρόλο και στο φινάλε της ιστορίας, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο έναν παραπάνω λόγο ώστε να παιχτεί ξανά η ιστορία από την αρχή.



Ουσιαστική περιπλάνηση, εξερεύνηση του κόσμου του Lord of Magna: Maiden Heaven δεν υπάρχει και αυτό δημιουργεί την αίσθηση μισοτελειωμένου τίτλου. Ακριβώς επειδή μιλάμε για αξιαγάπητους χαρακτήρες, καλούτσικη ιστορία, όμορφα γραφικά και εξαιρετικά voice overs (όταν υπάρχουν βέβαια), καλλιεργείται η επιθυμία στον παίκτη να γνωρίσει λίγο παραπάνω τον κόσμο του παιχνιδιού, να περιπλανηθεί ελεύθερα στο νησί και να μην περιορίζεται στους «τρεις τοίχους» του πανδοχείου και στην αυτόματη μεταφορά από περιοχή σε περιοχή. Ακόμα και το μηχάνημα που χρησιμοποιεί ο παίκτης για αγορές και πωλήσεις υλικών και crafting νέων items βρίσκεται στο κελάρι του πανδοχείου. Το σύστημα με τα items και το crafting περιορίζεται σ’ έναν τυπικό ρόλο, με σημαντικότερο όλων τη δημιουργία των items που θα αποφέρουν νέες επιθέσεις σε κάποιους χαρακτήρες. Τα υλικά που απαιτούνται για το crafting πέφτουν συνήθως από τα mobs και την ολοκλήρωση των sub quests των μαχών, αλλά μπορούν και να προμηθευτούν από το store/μηχάνημα. Πρόκειται για ένα πάρα πολύ απλό σύστημα το οποίο δεν πρόκειται να προβληματίσει κανέναν σ’ ότι αφορά τη χρήση του, έχοντας σχεδόν πάντα συμπληρωματικό χαρακτήρα.



Ο τίτλος της Marvelous και του Yoshifumi Hashimoto είχε μία πραγματικά ενδιαφέρουσα βάση, πάνω στην οποία κτίστηκε ένα οικοδόμημα με μερικά ημιτελή δωμάτια. Κάποια πράγματα λειτουργούν εξαιρετικά και κάποια άλλα θα μπορούσαν να λειτουργήσουν πολύ καλύτερα. Αυτή την αίσθηση αφήνει τουλάχιστον το Lord of Magna: Maiden Heaven μετά από ένα γεμάτο playthrough, το οποίο δεν θα ξεπεράσει τις 23-26 ώρες. Σχετικά μικρή διάρκεια για τα δεδομένα των JRPGs, ωστόσο, ολοκληρώνοντας την ιστορία, αφήνει την αίσθηση ότι παίζαμε για 35-40 ώρες, αλλά όχι απαραίτητα με την καλή έννοια. Ο λόγος γι’ αυτή τη γλυκόπικρη γεύση βρίσκεται αναμφίβολα στο γενικότερο σχεδιασμό του παιχνιδιού, ο οποίος δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε, μη μπορώντας να πετάξει από πάνω του ένα εν μέρει generic gameplay. Τα Heart Events και η αποσπασματική ελευθερία του παίκτη στο πανδοχείο δεν μπορούν να σπάσουν τη μονοτονία της πατέντας «διάλογοι-μάχη-διάλογοι-μάχη» που ακολουθείται πιστά στο μεγαλύτερο μέρος του τίτλου. Όσο διασκεδαστικοί και αν είναι οι ιαπωνικοί χαρακτήρες με τα γερμανικά ονόματα (!) και τις έξυπνες ατάκες, δεν μπορούν να σηκώσουν από μόνα τους το φορτίο. Το hardcore κοινό των JRPGs θα εκτιμήσει την ατμόσφαιρα, τους χαρακτήρες, το grinding, τη μουσική και την απουσία υπερβολικών σεξιστικών και σαχλών στοιχείων. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα κορίτσια είναι του κατηχητικού (φαίνεται άλλωστε και από τα «εντυπωσιακά» ρούχα τους) ή ότι ο κολλητός του Luchs δεν είναι κομματάκι σαχλός, αλλά σίγουρα δεν υπάρχει αυτή η περίεργη υπερβολή σ’ ένα σενάριο που θα μπορούσε άνετα να τη σηκώσει. Ίσως αυτό να εκτιμηθεί και από ένα κομμάτι των gamers που δεν ανήκει στους σκληροπυρηνικούς JRPGάδες και να μπορέσει να ξεπεράσει τα σημαντικά προβλήματα του τίτλου που το εμπόδισαν να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα games της σεζόν.


 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πολύ όμορφος οπτικός τομέας, είτε πρόκειται για διαλόγους, είτε για τους Chibi χαρακτήρες (level of cuteness over 9000)
  • Ατμοσφαιρικό soundtrack, εξαιρετικά voice overs (όταν υπάρχουν)
  • Χαρακτήρες που μένουν στο μυαλό, διασκεδαστικό script
  • Μάχες με μπόλικους εχθρούς
  • Ο τρόπος επίτευξης των combos του συστήματος μάχης
  • Τα Heart Events μπορούν να οδηγήσουν σε διαφορετικά φινάλε
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Το concept των μαχών αυτοαναιρείται και η διάρκειά τους φλερτάρει έντονα με την κούραση σε καταστάσεις grinding
  • Κακή ισορροπία μεταξύ διαλόγων και μαχών, ειδικά στην αρχή
  • O παίκτης είναι εγκλωβισμένος σ’ ένα είδος αυτοματοποιημένης μετακίνησης από περιοχή σε περιοχή
  • Δεν υπάρχει η δυνατότητα για ουσιαστική εξερεύνηση. Δέσιμο με τους χαρακτήρες, όχι όμως και με το περιβάλλον
  • Η δομή του παιχνιδιού λειτουργεί αποτρεπτικά για δεύτερο play through στα «καπάκια»
  • Κάποιοι τομείς μοιάζουν ξεκάθαρα μισοτελειωμένοι
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*
Loading...