Η PlayWay μάς έχει συνηθίσει στα αξιοσημείωτα παιχνίδια εξομοίωσης. Τα Car Mechanic Simulator 2018 και Tank Mechanic Simulator έχουν λάβει αρκετά θετικά σχόλια, όχι μόνο για τις λεπτομέρειες τους αλλά και για το gameplay τους. Στην λίστα των επιτυχιών θέλει να προσθέσει και το πιο πρόσφατο project της, το Junkyard Simulator. H εταιρία μάς έστειλε ένα κωδικό για το Junkyard Simulator First Car Prologue και παρακάτω είναι οι εντυπώσεις μας. Ο πρόλογος λειτουργεί ως tutorial για το παιχνίδι και παρουσιάζει τους μέχρι στιγμής βασικούς τρόπους παραγωγής εσόδων της μάντρας μας: την συντριβή αυτοκινήτων και την αποκατάσταση αντικειμένων. Οι διαδικασίες είναι απλές και ολοκληρώνονται με την βοήθεια μηχανημάτων και εργαλείων. Αν κολλήσουμε σε οποιοδήποτε βήμα, η εταιρία έχει φροντίσει να προσθέσει ένα tutorial menu, το οποίο ανά πάσα περίοδο του παιχνιδιού είναι διαθέσιμο για να φρεσκάρει την μνήμη μας. Αρχικά, καλούμαστε να βρούμε το πρώτο μας αυτοκίνητο. Για τις ανάγκες του tutorial, η PlayWay έχει προσθέσει ένα αμάξι στη μάντρα μας. Πριν το σηκώσουμε με το μαγνήτη, θα πρέπει να αφαιρέσουμε την μηχανή του, αν τυχόν υπάρχει. Πηγαίνοντας στο control panel, το μεταφέρουμε στο υπόστεγο όπου με την βοήθεια ενός μικρού γερανού, την αφαιρούμε και να την προσθέσουμε στο inventory μας. Μετά θα πρέπει να το μεταφέρουμε πίσω στο σημείο που λειτουργεί ο μαγνήτης.
Ήρθε η στιγμή να χειριστούμε ένα από τα βασικά μηχανήματα του παιχνιδιού, το μαγνήτη. Πέρα από τις βασικές λειτουργίες του - περιστροφή, ανεβοκατέβασμα και ενεργοποίηση μαγνήτη - έχει προστεθεί και η κλίση του μαγνήτη, η οποία δίνει περισσότερη λεπτομέρεια και ακρίβεια στη τοποθέτηση του αντικειμένου στα διάφορα εργαλεία. Αν και ο χειρισμός του φαίνεται σύνθετος, μετά από λίγες προσπάθειες γίνεται εύκολα κατανοητός. Αφού σηκώσουμε το αυτοκίνητο, πρέπει να το βάλουμε στο θραυστήρα και να το συνθλίψουμε. Η διαδικασία είναι απλή και απαιτεί πάτημα ελάχιστων πλήκτρων για τις βασικές λειτουργίες του εργαλείου όπως το κλείσιμο της πόρτας του και την ενεργοποίηση της υδραυλικής πίεσης. Εν τω μεταξύ, το παιχνίδι μπορεί να αυτοματοποιήσει την όλη διαδικασία αν το επιλέξουμε. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια σιδερένια τετράγωνη μάζα, την οποία, πάλι με το γερανό πρέπει να την οδηγήσουμε στον ειδικό κουβά για τον διαχωρισμό υλικών. Η πώληση των υλικών είναι αυτή που θα φέρει τα πρώτα έσοδα της επιχείρησης. Όπως γίνεται σε οποιαδήποτε αγορά, έτσι και σε αυτή, ισχύει ο νόμος της ζήτησης και της προσφοράς. Το κάθε υλικό έχει τη ανάλογη αξία σύμφωνα με τη σπανιότητα του και τη ζήτηση του. Για παράδειγμα η τιμή του πλαστικού είναι μικρότερη από αυτή του σιδήρου.
H δεύτερη πηγή εσόδων είναι η αποκατάσταση αντικειμένων. Το παιχνίδι μάς δίνει να επισκευάσουμε την μηχανή από το πρώτο αυτοκίνητο και ένα κομοδίνο. Το καθένα από αυτά χρειάζεται κάποια συγκεκριμένα εργαλεία, όπως σφουγγάρι για τρίψιμο και ξεσκόνισμα, αμμοβολή για να φύγει η σκουριά από το σίδερο, spray για βάψιμο. Όλα τα παραπάνω πρέπει να χρησιμοποιηθούν σε όλη την επιφάνεια του αντίστοιχου αντικειμένου. Η πρόοδος εμφανίζεται σε μια μπάρα γύρο από το crosshair. Αν τυχόν μας ξεφύγει κάποιο σημείο, υπάρχει η παροχή hint, που μας το εμφανίζει για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Όταν ολοκληρώσουμε την αποκατάσταση, μας καλούν στο τηλέφωνο οι υποψήφιοι αγοραστές. Σε αυτό το σημείο τελειώνει το tutorial και αντίστοιχα φτάνουμε ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση του προλόγου. Πριν γίνει όμως αυτό, έχουμε σαν πρώτο στόχο να φτάσουμε τα έσοδα της μάντρας μας στα $27.000. Εδώ αποκτούμε λίγη παραπάνω ελευθερία για να εξερευνήσουμε την περιοχή. Βέβαια, υπάρχουν όρια στο Prologue αλλά η έκτασή του είναι αρκετά μεγάλη έτσι ώστε να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε τα δύο από τα τέσσερα αμάξια που θα περιλαμβάνει το τελικό προϊόν. Το πρώτο όχημα είναι ένα αγροτικό Pickup, στο οποίο μπορούμε να προσθέσουμε παλιοσίδερα και αντικείμενα για αποκατάσταση και το δεύτερο είναι ένα tow-truck, το οποίο σηκώνει εώς δύο αυτοκίνητα. Η οδήγησή τους ήταν εύκολη, ωστόσο η περιστροφή της κάμερας ήταν πολύ αργή και κουραστική.
Να ξεκαθαρίσουμε πως ο τίτλος είναι ακόμα υπό ανάπτυξη, οπότε μερικά τεχνικά προβλήματα υπήρχαν καθ' όλη την διάρκεια του παιχνιδιού. Τα πιο αξιοσημείωτα ήταν η ευαισθησία του ποντικιού, που ανά στιγμές τρελαινόταν και με ένα μικρό κούνημα ο χαρακτήρας έκανε περιστροφή 180 μοιρών, και η γρήγορη εναλλαγή τοπίου, που οδηγούσε στην αδυναμία γρήγορης φόρτωσης αντικειμένων - χρειάστηκε να περιμένουμε λίγο έτσι ώστε να εμφανιστούν-. Παρ' όλα αυτά δεν ήταν προβλήματα που θα κατέστρεφαν το gameplay.
Εν κατακλείδι, μπορούμε να διακρίνουμε την τεράστια προσπάθεια της PlayWay να ικανοποιήσει την κοινότητα της με ένα νέο παιχνίδι simulation. Το Junkyard Simulator σίγουρα ανεβάζει τις προσδοκίες και ελπίζουμε πως η εταιρία θα καταφέρει να πετύχει τους στόχους της.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity