Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

#IDARB

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Other Ocean Interactive

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Other Ocean Interactive

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • IDARB
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://idarb.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
*
Ορισμένες φορές κάποιοι τίτλοι δημιουργούν ένα περίεργο, ανάμεικτο συναίσθημα. Ακόμη και ύστερα από αρκετές ώρες ενασχόλησης δεν έχει αποκρυσταλλωθεί ακόμη τι είναι τελικά αυτό που “βγάζει” ο εν λόγω τίτλος. Ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι το #IDARB. Ενώ στη βάση του είναι ένας απλός τίτλος με δύο τέρματα και δύο ομάδες να προσπαθούν να σκοράρουν, όλα αυτά που γίνονται στην οθόνη δημιουργούν πολυπλοκότητα και χάος που τις μισές φορές γοητεύει και τις άλλες μισές απογοητεύει. Στη βάση του λοιπόν το #IDARB είναι ένας τίτλος που φτιάχτηκε έχοντας στο μυαλό δύο παραμέτρους: τα eSports και το streaming, ούτε λίγο ούτε πολύ δηλαδή τα κοινωνικά χαρακτηριστικά. Εάν μάλιστα συνυπολογίσει κανείς πόσο μεγάλο ρόλο παίζει το Twitter στην όλη εμπειρία, τότε η ανωτέρω διαπίστωση περνά σε άλλο επίπεδο.


Οι παίκτες φεύγουν για να την πιάσουν και από εκεί και πέρα, είτε με περίτεχνους συνδυασμούς, είτε με μακρινά ή κοντινά σουτ, η μπάλα πρέπει να μπει στο πλεχτό.

Δύο ομάδες λοιπόν, δύο τέρματα και μια μπάλα. Αν ρωτήσουμε Αμερικανό θα πει ότι θυμίζει μπάσκετ, εάν ρωτήσουμε Ευρωπαίο, ποδόσφαιρο. Στην πράξη φυσικά δεν μοιάζει με τίποτα από όλα αυτά. Ο παίκτης ελέγχει το χαρακτήρα του την ώρα που οι ομάδες ενός έως τεσσάρων ατόμων προσπαθούν να επιτύχουν γκολ και να αποτρέψουν τον αντίπαλο από τον ίδιο στόχο. Αυτές είναι και οι μοναδικές ομοιότητες με οποιοδήποτε άθλημα μιας και μόλις πέσει η μπάλα στο κέντρο του γηπέδου, αρχίζει το χάος. Οι παίκτες φεύγουν για να την πιάσουν και από εκεί και πέρα, είτε με περίτεχνους συνδυασμούς, είτε με μακρινά ή κοντινά σουτ, η μπάλα πρέπει να μπει στο πλεχτό. Πραγματικά οι τρόποι να επιτευχθεί αυτό είναι πάρα πολλοί. Από τον ένα πόντο που δίνει το να μπείτε με τη μπάλα στο τέρμα, έως τους πέντε ενός μακρινού σουτ, ή τους συνδυασμούς και τα γκελ που μπορεί να κάνουν ένα γκολ να μετρήσει έως και 30 πόντους.



Η όλη αισθητική του τίτλου στηρίζεται σε pixelated graphics, κάτι που είναι ένα εκ των πιο δυνατών του σημείων, μιας και προσδίδει σε αυτό που θέλει να πετύχει ο τίτλος. Στα συν και οι άπειρες δυνατότητες customization που παρέχει, με τα αποτελέσματα να μπορούν να καλύψουν το οτιδήποτε. Και ως γνωστόν η φαντασία του μέσου σύγχρονου χρήστη δεν έχει όρια και ενίοτε και αιδώ. Στο ζουμί τώρα, ο τίτλος δεν μπορεί να υπερηφανευθεί ότι παρέχει τόνους περιεχομένου, αλλά μάλλον αντίθετα παρουσιάζεται φτωχός. Το single player είναι σχετικά απλό και ουσιαστικά ενέχει ρόλο tutorial για να προετοιμάσει τον παίκτη για το multiplayer που είναι το κυρίως και ίσως και μοναδικό πιάτο.
Αν ρωτήσουμε Αμερικανό θα πει ότι θυμίζει μπάσκετ, εάν ρωτήσουμε Ευρωπαίο, ποδόσφαιρο.
Ναι εκεί το #IDARB γίνεται ένα από τα πλέον διασκεδαστικά πράγματα που έχουμε κάνει τελευταία. Δυστυχώς όμως η διασκέδαση αυτή συνοδεύεται από μία πληθώρα «αλλά». Στο απόλυτα διασκεδαστικό κομμάτι, το πανηγύρι που λαμβάνει χώρα όταν η οθόνη γεμίζει με οκτώ μικρά sprites που ελέγχονται από έως οκτώ άτομα με χειριστήρια, ναι είναι εξωπραγματικό. Όπως πολύ ενδιαφέρον -και πιστό με τη λογική του eSport- είναι το ότι πολλές φορές είναι πιο διασκεδαστικό να παρακολουθεί κανείς #IDARB παρά να παίζει. Βέβαια σε videogame αυτό δεν είναι απαραίτητα και προσόν.



Το αντίστοιχο online multiplayer πάσχει σε πολλά επίπεδα, παρά την ύπαρξη της εξαιρετικής ιδέας που λέγεται #hashbomb. Πρόκειται για τη δυνατότητα παρέμβασης που έχουν οι χρήστες που παρακολουθούν ένα παιχνίδι, τη δυνατότητα δηλαδή να ρίχνουν βόμβες που προκαλούν διάφορα αποτελέσματα. Η παρέμβαση γίνεται με εντολές και hashtags, τόσο μέσω Twitch όσο και μέσω Twitter. Οι διαθέσιμες εντολές είναι δεκάδες και τα αποτελέσματα αυτών είναι σχεδόν όλα εμπνευσμένα και διασκεδαστικά. Κορυφαίο όλων όμως, και αξίζει να το φανταστείτε, είναι αυτό που καλεί τον Rick Ashley ο οποίος φυσικά κάνει rickroll. Όμως υπάρχει ένα πρόβλημα. Πάλι αυτό γίνεται προς χάριν των θεατών, δεν προσφέρει καμία έννοια στρατηγικής στο παιχνίδι και καταλήγει να εκνευρίζει και όχι να ευχαριστεί τους παίκτες. Από εκεί και πέρα το online multiplayer έχει και κάποια άλλα θέματα. Αφενός η ταχύτητα της δράσης προσαρμόζεται σε αυτή του πλέον αργού παίκτη με αποτέλεσμα πολλές φορές να είναι εκνευριστικά αργή, ενώ το βασικότερό του πρόβλημα είναι ότι δεν αφήνει μοναχικούς παίκτες να παίξουν σε παιχνίδια με πολλούς παίκτες. Τι εννοούμε; Ένα παίκτης μπορεί να συνδεθεί μόνο σε 1vs1 αγώνες, δύο μόνο σε 2vs2 και ούτω καθεξής.



Πόσες φορές αλήθεια είναι μαζεμένοι τόσοι πολλοί στο σπίτι, υπάρχουν τα απαραίτητα χειριστήρια και όρεξη για να συνδεθούν όλοι ώστε να απολαύσουν το καλύτερο κομμάτι του τίτλου; Το αυτό ισχύει φυσικά και για το τοπικό multiplayer, μιας και λίγα σπίτια έχουν τέσσερα, πόσο μάλλον οκτώ χειριστήρια σε πρώτη ζήτηση. Το #IDARB είναι ένας πολύ διασκεδαστικός τίτλος, όταν υπάρχουν οι παίκτες και τα χειριστήρια για να αναδείξουν την ουσία του. Εάν δεν υπάρχουν, είναι ένας φτωχός ψευδο-αθλητικός τίτλος με λίγο περιεχόμενο, πολύ χάος και hashtags.


 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Το pixel art που ταιριάζει στον παραλογισμό του παιχνιδιού
  • Με μεγάλη παρέα το χάος φέρνει διασκέδαση
  • Μηχανισμός #hashbombs
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Λίγοι παίκτες; Μικρές ομάδες
  • Τα #hashbombs είναι πιο κοσμητικά από όσο θα θέλαμε
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*