Στην εποχή του κορονοϊού και της καραντίνας, παιχνίδια όπως το Holfraine, η νέα δημιουργία του στούντιο Fluxart, έχουν όλες τις προϋποθέσεις για να είναι άκρως πετυχημένα. Ακολουθώντας την πετυχημένη συνταγή πολλών αντίστοιχων τίτλων, όπως του Fortnite, του Overwatch ή του PUBG, είναι δεδομένο πως οι πιθανότητες για επιτυχία ενός multiplayer shooter είναι ιδιαιτέρως αυξημένες. Εκ πρώτης όψεως το Holfraine μοιάζει να είναι μία πραγματικά νέα πρόταση στο χώρο, καθώς φαίνεται ότι προσπαθεί να συνδυάσει σύγχρονα αλλά και πιο παραδοσιακά υλικά για να δώσει ένα φρέσκο αποτέλεσμα. Ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τη σύντομη εισαγωγή προτού ξεκινήσει η δράση, στην οποία ευτυχώς εξηγούνται οι βασικοί μηχανισμοί του παιχνιδιού.
Πρακτικά, ο παίκτης καλείται να μπει σε μία αρένα όπου 2 ομάδες έως και 12 παικτών, καλούνται να μονομαχήσουν μέχρις εσχάτων. Όταν λέμε μέχρις εσχάτων, εννοούμε τον αριθμό των 50 kills, που είναι δεδομένος για κάθε μάχη. Για να φτάσουν σε αυτόν τον αριθμό, κάθε μέλος της ομάδας έχει να επιλέξει έναν από τους 6 διαθέσιμους χαρακτήρες. Ο κάθε ένας από αυτούς έχει τα δικά του όπλα, αλλά και αντίστοιχα objectives τα οποία πρέπει να επιτευχθούν κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης. Και μετά το τέλος του πρώτου αγώνα, οι εντυπώσεις είναι μάλλον θετικές. Η αίσθηση των όπλων είναι ικανοποιητική, η δράση είναι συνεχής και μαζί με τον υψηλό ανταγωνισμό καταφέρνουν να πετύχουν ένα μάλλον ενθαρρυντικό για τη συνέχεια αποτέλεσμα. Δυστυχώς όμως αυτό δεν εκφράζεται όσο περνούν τα πρώτα λεπτά ενασχόλησης και το κακό είναι ότι για αυτό δεν ευθύνονται τα μάλλον άσχημα γραφικά.
Ακόμη κι αν παραλείψουμε ένα φύσει αρνητικό του παιχνιδιού, καθώς η κακή ποιότητα στον οπτικό τομέα, με μέτρια γραφικά και άσχημα animations, αποτυπώνεται μάλλον στο πολύ μικρό του μέγεθος -λιγότερο από 900MB θα πιάσει στο σκληρό δίσκο της κονσόλας-, το Holfraine πάσχει σχεδόν σε όλους τους βασικούς τομείς που θα χαρακτήριζαν έναν αντίστοιχο τίτλο. Βασικό ατόπημα είναι το γεγονός ότι η αρένα όπου διεξάγονται οι αναμετρήσεις είναι η ίδια, χωρίς καμία ουσιαστική ή έστω πρακτική διαφορά. Τα χρώματα είναι μουντά και το γεγονός ότι το respawn όσων πεθαίνουν γίνεται στο ίδιο σημείο για κάθε ομάδα, μπορεί να γείρει άμεσα και ανεπιστρεπτί την πλάστιγγα υπέρ της μίας ομάδας. Είναι ελάχιστες οι φορές που θα αποφευχθεί το φαινόμενο η μάχη να συγκεντρώνεται εκεί που γίνεται το respawn της μίας από τις 2 ομάδες.
Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μέχρι να φτάσει ο αριθμός 50 δεν περνάει και ιδιαίτερα πολλή ώρα, ειδικά όσο οι παίκτες αυξάνονται, είναι δύσκολο κάποιος να μη βαρεθεί εντελώς από τη συνεχή επανάληψη των όσων γίνονται επί της οθόνη. Και μόνο το γεγονός ότι σε 5 ημέρες, που διήρκεσε η διαδικασία του review, ολοκληρώθηκαν σχεδόν 200 αγώνες καταδεικνύει το πόσο γρήγορα ολοκληρώνεται ο καθένας από αυτούς. Μάλιστα, δεν υπάρχει κανένα απολύτως κέρδος για τους παίκτες που κερδίζουν τον αγώνα, καθώς ούτε τα όπλα που έχει ο κάθε χαρακτήρας βελτιώνονται, ούτε υπάρχει κάποιο σύστημα με levels που να σημειώνει την πορεία ή την βελτίωση των παικτών, ούτε έστω κάποια εμφανισιακή αλλαγή. Έτσι, εκτός από βαρετή, η εμπειρία γίνεται και ασύμφορη, καθώς ο χρόνος που σπαταλά ο παίκτης δεν ανταμοίβεται με το παραμικρό.
To μόνο που σώζει κάπως την κατάσταση είναι το γεγονός πως οι servers του παιχνιδιού ανταποκρίνονται πολύ καλά, με ελάχιστες καθυστερήσεις και χωρίς το παραμικρό τεχνικό πρόβλημα. Και καθότι μιλάμε για ένα μικρό στούντιο, χωρίς ιδιαίτερες οικονομικές αντοχές, το γεγονός πως στις πρώτες ημέρες της διάθεσής του άντεξε και πέρασε το τεστ των πολλών ταυτόχρονων χρηστών είναι μάλλον κάτι το εντυπωσιακό.
Συνοπτικά, όμως, και μόνο ότι χρησιμοποιούμε σαν ένα από τα λίγα θετικά του παιχνιδιού το ότι άντεξαν οι servers δείχνει πολλά για την ποιότητα του παιχνιδιού. Μπορεί το μικρό του μέγεθος και η «μηδενική» του τιμή να πείσουν αρκετό κόσμο να το δοκιμάσει, όμως το μέτριο gameplay, τα κακά γραφικά και η έλλειψη οποιουδήποτε κέρδους, κάνουν το Holfraine μια κυκλοφορία που μάλλον θα ξεχαστεί όσο γρήγορα βρέθηκε στις κονσόλες των παικτών.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity