Οι κάρτες Mech επιστρέφουν μ’ έναν ιδιαίτερο τρόπο, αφού μαζί τους φέρνουν και ένα φρέσκο ability ονόματι magnetic. Ουσιαστικά πρόκειται για μια συνδυαστική ιδιότητα. Αν βρίσκεται κάρτα με την εν λόγω παθητική ιδιότητα στον «αγωνιστικό χώρο», τραβάει το αμέσως επόμενο Mech που θα ρίξει ο παίκτης στον αγώνα κοντά του, μεταμορφώνοντάς το σε κάρτα που έχει τις ιδιότητες και τα stats και των δύο καρτών σε μία. Από τη στιγμή που το magnetic μεταφέρεται στο νέο, σούπερ ρομπότ, εάν παιχτεί στον επόμενο γύρο κι άλλο ένα mech, ο συνδυασμός stackάρει και δημιουργείται ακόμη πιο δυνατή κάρτα με τα stats και τα abilities τριών καρτών (και πάει λέγοντας). Αυτό δημιουργεί ουσιαστικά συνθήκες για σούπερ ρομπότ που κουμπώνουν το ένα με το άλλο, κάτι που ο αντίπαλος μπορεί να το αντιμετωπίσει εφόσον είναι προετοιμασμένος με κάρτες που προσφέρουν Silence ή με καταστροφή καρτών με μεγάλη επίθεση. Αυτό μπορεί σε κάποιους να ακούγεται ως ξενερωτικό, αλλά στην πράξη λειτουργεί γιατί κρατάει ισορροπία. Ισορροπία που είναι απαραίτητη σ’ ένα περιβάλλον όπου μπορεί να δημιουργηθεί υπερκάρτα με επιθετικά και αμυντικά στατιστικά στο «θεό» και divine shield από τον πέμπτο γύρο.
Άλλη μια ενδιαφέρουσα αλλαγή είναι η είσοδος των Omega Cards. Πρόκειται για κάρτες, οι οποίες μπορεί να έχουν πολύ λογικό ή και χαμηλό κόστος σε mana, αλλά εάν ο παίκτης αποφασίσει να τις χρησιμοποιήσει αργότερα στο παιχνίδι, συγκεκριμένα όταν θα έχει συμπληρώσει δέκα κρυστάλλους, η επίδρασή τους αλλάζει. Για παράδειγμα, η Omega Medic αποτελεί κάρτα με κόστος 3 και ¾ σε stats, αλλά εάν ο παίκτης έχει δέκα κρυστάλλους mana, εμφανίζει heal effect +10 για τον ήρωα του παίκτη. Προσοχή, όχι 10 γεμάτους κρυστάλλους, απλά να παίζονται οι κάρτες από τον δέκατο γύρο και μετά. Αν μη τι άλλο μια ενδιαφέρουσα τροπή και επιλογή. Γενικότερα μας δόθηκε η εντύπωση ότι η είσοδος των Mech και κάποιων ιδιαίτερα ισχυρών θρυλικών καρτών εμπλούτισε τα decks και διαφοροποίησε λίγο τους μηχανισμούς σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό. Υπάρχουν κάρτες από εποχής Un’Goro που βρίσκουν και πάλι αξία και μας έμεινε γλυκιά αίσθηση ως προς τον πλουραλισμό των στρατηγικών που μπορούν να προκύψουν και με τα έξι classes. Το ότι θα υπάρχουν αγαπημένα παιδιά σ’ ότι αφορά τις κάρτες και τα decks είναι αναπόφευκτο σε αυτού του είδους τα παιχνίδια, αλλά σίγουρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα συγκριτικά με κάποια άλλα expansions του παρελθόντος.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο έχουν αλλάξει κάποια πράγματα σ’ ότι αφορά το ranked play σε σχέση με τις πρώτες μέρες του expansion. Από εκεί που όλος ο κόσμος προτιμούσε Paladin, Warrior και Hunter, τώρα έχει ανέβει αρκετά ο Mage. Εκεί που μας τα χάλασε η Blizzard ήταν σε άλλον τομέα. Όχι, δε θα αναφερθούμε ξανά στο κόστος και στις δυσκολίες των νέων παικτών στο να φτιάξουν decks και να ανοίξουν πακέτα. Το θέμα του paywall το έχουμε αναλύσει σε προηγούμενα reviews και αυτή η κατάσταση δεν αλλάζει ούτε εδώ. Είναι ένα παιχνίδι free-to-play το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε ακριβό χόμπι, εάν θέλει κανείς να προχωρήσει σε πιο σοβαρά decks και υψηλότερα ranks. Eκεί που απογοητεύει το «The Boomsday Project» είναι στο single player mode, το οποίο αυτήν τη φορά στηρίζεται σε απλοϊκή λογική με ελάχιστο replay value. To Puzzle Lab προσφέρει μάχες σε μορφή γρίφων, που άλλοι θα δουν με καλό μάτι, άλλοι όχι, μιας και δεν περιλαμβάνει deck building ή έτοιμα single player decks που θα ήταν πιο κοντά στην ευρύτερη λογική του παιχνιδιού.
Ο παίκτης λαμβάνει προκαθορισμένες κάρτες σε τέσσερα Dungeons που στηρίζονται σε τέσσερα διαφορετικά είδη γρίφων. Δεν υπάρχει λόγος να μπούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες, μιας και θα χαθεί έστω και αυτό το ελάχιστο στοιχείο της ίντριγκας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι μας έκανε να αναπολούμε τα προηγούμενα single player modes, όχι μόνο λόγω περιεχομένου, αλλά και λόγω επιβράβευσης η οποία αυτήν τη φορά κρίνεται ως ανεπαρκής. Σε συνδυασμό με το μηδενικό replay value, είναι δύσκολο να εκτιμήσει κανείς τα challenges του Dr. Boom, γιατί, εδώ που τα λέμε, παιχνίδια σαν το Hearthstone βασίζονται στην επιβράβευση (και στο ευ αγωνίζεσθαι βεβαίως βεβαίως).
Τι μας μένει από το «The Boomsday Project»; Ανάμικτα συναισθήματα, με βήματα προς τα μπρος αλλά και προς τα πίσω. Από τη μία η επάνοδος των Mechs με τους νέους μηχανισμούς φρεσκάρισαν αρκετά τον τίτλο, από την άλλη το single player έφτασε στο πιο αδιάφορο και μέτριο επίπεδο από τη χρονιά που βγήκε το Hearthstone. Το πρόβλημα της προσβασιμότητας και της προσέλκυσης νέου κοινού παραμένει, μιας και η Blizzard δε δείχνει διατεθειμένη να αλλάξει οτιδήποτε στο οικονομικό της πλάνο. Από την άλλη, κάποιοι πιο κυνικοί θα πουν ότι από τη στιγμή που πουλάει, καλά κάνει και δε το αλλάζει και, αν βασίσουμε την όλη κατάσταση στους αριθμούς, μάλλον έχουν δίκιο. Πρόκειται για ένα expansion που θα ικανοποιήσει τους έμπειρους παίκτες που έχουν ήδη επενδύσει στο Hearthstone, ενώ τους καινούριους θα τους αφήσει με την απορία για το εάν αξίζει να επενδύσουν χρήμα και χρόνο στις κατασκευές του Dr. Boom.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity