Mε τα troll και τις αρένες στο προσκήνιο, δε γίνεται να μην υπάρχει και το κατάλληλο (single player) event το οποίο προσφέρει στους παίκτες δυνατές αναμετρήσεις με γνωστoύς ήρωες από το lore του παιχνιδιού. Το Rumble Run είναι ένα πετυχημένο mode το οποίο βάζει το παίκτη στο ρόλο του Rikkar, ενός νεαρού Troll champion που θέλει να αναδειχθεί ως ένας ικανός χαρακτήρας μέσω μαχών στη Gurubashi Arena. Σε αντίθεση με προηγούμενα single player modes, o παίκτης καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε 3 τυχαία shrines, με το κάθε shrine να αντιστοιχεί σ’ ένα συγκεκριμένο class και ένα random generated deck. Τα shrines έχουν ένα αρκετά ισχυρό passive effect, ενώ η παρουσία τους στο παιχνίδι θυμίζει τα totems του Shaman class. Έχουν 0 attack, συγκεκριμένο αριθμό health points και όταν καταστραφούν από τον αντίπαλο, επανέρχονται μετά από τρεις γύρους. Το κάθε boss έχει επίσης το δικό του shrine, με τις δικές του passive ικανότητες, oπότε καθ’ όλη τη διάρκεια της μάχης, υπάρχει πάντοτε στο μυαλό του παίκτη η προστασία του δικού του shrine, αλλά και η γρήγορη καταστροφή εκείνου του αντιπάλου.
Εάν συνδυάσει κανείς την ιδιαιτερότητα των shrines με τα τυχαία decks και την επιλογή νέων, τυχαίων καρτών από κάθε νίκη απέναντι στο εκάστοτε boss, καταλαβαίνει γρήγορα ότι το Rumble Run αποτελεί ένα άκρως διασκεδαστικό single player mode, Μα πάνω απ’ όλα, πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία να γνωρίσει κανείς καλύτερα τις νέες κάρτες που εισάγονται με το τελευταίο expansion της Blizzard. Γενικότερα έχει έναν ικανοποιητικό βαθμό πρόκλησης και απαραίτητη random λογική, ώστε να ωθήσει τον παίκτη να προσπαθήσει ξανά και ξανά για να ολοκληρώσει τα challenges της Gurubashi Arena. Οι 135 κάρτες δεν εισάγουν κάτι το φοβερό, απλώς καταφέρνουν και ανανεώνουν την καρδιά του Hearthstone. Aν εξαιρέσουμε το μηχανισμό του Overkill, δεν υπάρχουν άλλα effects ή μηχανισμοί που θα φέρουν τα πάνω κάτω στο παιχνίδι. Το Overkill αποτελεί skill συγκεκριμένων καρτών, το οποίο ενεργοποιείται με πολύ απλό τρόπο. Εφόσον ο παίκτης καταστρέψει κάρτα του αντιπάλου, προκαλώντας παραπάνω damage από τα health points που είχε το εκάστοτε minion, τότε ενεργοποιείται και το Overkill effect. Είναι μια χαριτωμένη κίνηση η οποία βάζει τον παίκτη να σκεφτεί λίγο παραπάνω με ποιο minion να επιτεθεί στον επόμενο αντίπαλο.
Γενικότερα όμως, το Rastakhan’s Rumble δεν έχει κάνει την παρουσία του αισθητή στο meta game, τουλάχιστον για την ώρα. Αυτό μπορεί να ξινίσει λίγο σε κάποιους που επένδυσαν στο νέο expansion, μιας και θα ευελπιστούσαν σε περισσότερες κάρτες οι οποίες θα επηρέαζαν το meta game και ενδεχομένως να δημιουργούσαν ολοκαίνουρια και πανίσχυρα decks. Από την άλλη, υπάρχει και κοινό (μεγάλο σε αριθμό) που δεν προχωράει σε συνεχή pre-orders νέων expansion και το οποίο θα χαίρεται που οι κάρτες από τις προηγούμενες αγορές συνεχίζουν και παίζουν σημαντικό ρόλο στον κόσμο του Hearthstone ακόμη και τώρα. Αυτό προσφέρει στον παίκτη την αίσθηση της αξίας αυτού που αγοράζει, χωρίς να νιώθει ότι πρέπει να επενδύσει σε ένα μεγάλο πακέτο καρτών, λίγους μήνες μετά την αγορά του προηγούμενου expansion. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι δεν υπάρχουν και game-changers. O αγαπημένος Zul’jin αποτελεί τρανταχτό παράδειγμα σούπερ κάρτας για τον Secret Hunter, η οποία προσφέρει την απαραίτητη δύναμη και ποιότητα που θα ήθελε κάποιος από μία ολοκαίνουρια κάρτα legendary.
Το Rastakhan’s Rumble εμπλουτίζει ουσιαστικά τις βάσεις που χτίστηκαν το προηγούμενο διάστημα, χωρίς την ύπαρξη “wow effect” που θα ταράξει τα θεμέλια του ρινγκ και της αρένας. Φυσικά είναι ακόμη σχετικά νωρίς για το εν λόγω expansion, σ’ ένα παιχνίδι όπου δύσκολα μπορεί να κάνει σοβαρές προβλέψεις κάποιος για την τελική μορφή του meta game. Για την ώρα πρόκειται για ένα αρκετά soft φρεσκάρισμα χωρίς πολλά πολλά, μ’ ένα σοβαρό και διασκεδαστικό single player mode και, μερικές φορές, τέτοιου είδους προσέγγιση δεν κάνει κακό. Ειδικότερα για εκείνους που συντηρούν τη λογική free-to-play χωρίς να δίνουν πολλά χρήματα, η συγκεκριμένη επέκταση προσφέρει μεμονωμένες ευκαιρίες να εμπλουτίσουν τα ήδη καλά τους decks με σοβαρές πινελιές που θα δώσουν το κάτι παραπάνω (και χωρίς να «ματώσουν» οικονομικά).
Όσοι περίμεναν τεράστιες αλλαγές οι οποίες θα έφερναν νέα άνοιξη στο Hearthstone μπορεί να απογοητευτούν. Όσοι πατούσαν στη γη και τα έβλεπαν τα πράγματα με παραπάνω ρεαλισμό, έχοντας παράλληλα στο μυαλό τους την πορεία του πετυχημένου τίτλου της Blizzard ως σήμερα, θα νιώσουν ότι έλαβαν ένα ικανοποιητικό, τίμιο expansion.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity