Το port φυσικά, όπως είναι αναμενόμενο, αρκείται απλά στην υποστήριξη υψηλότερων αναλύσεων. Το ιδιαίτερο εικαστικό κομμάτι και συγκεκριμένα οι πολύχρωμοι φωτισμοί προσδίδουν ένα πολύ ευχάριστο αποτέλεσμα στο μάτι, παρά την απλοϊκή, καρτουνίστικη καλλιτεχνική διεύθυνση - άλλωστε μιλάμε για casual game. Πέραν τούτου, το παιχνίδι είναι ακριβώς όπως το θυμάστε στην mobile εκδοχή του. O ήρωας του παιχνιδιού είναι μια ευφυής γλίτσα (Goo), που προέκυψε στους σωλήνες μιας πειραματικής, υποβρύχιας βάσης.
Παρά τον casual χαρακτήρα του παιχνιδιού, τα 20 επίπεδα έχουν κλιμακούμενη δυσκολία που θα σας ζορίσει αρκετά.
O Goo ξυπνά ξαφνικά με την ακαταμάχητη παρόρμηση να γνωρίσει τον επιστήμονα-δημιουργό του, ο οποίος είναι αδικαιολογήτως απών από το εργαστήριο του. Και κάπως έτσι ξεκινά την αναζήτηση του στους θαλάμους της βάσης, ταξίδι που θα τον φέρει αντιμέτωπο και με άλλα, παράξενα πειραματόζωα. Το gimmick που αποτελεί και το βασικό πυλώνα του gameplay έχει να κάνει με την on-the-fly αλλαγή της σύστασης της μπάλας Goo. Μέσω του d-pad και πατώντας το πάνω-κάτω, προσαρμόζετε την ελαστικότητά της σε τρεις διαφορετικές καταστάσεις: ένα ξεφούσκωτο Goo κινείται πιο αργά αλλά μπορεί να τρυπώσει σε στενούς διαδρόμους και σωληνώσεις, ενώ με τη φουσκωμένη μπάλα η κίνηση είναι πιο γρήγορη και τα άλματα ψηλότερα.Το ιδιαίτερο εικαστικό κομμάτι και συγκεκριμένα οι πολύχρωμοι φωτισμοί προσδίδουν ένα πολύ ευχάριστο αποτέλεσμα στο μάτι, παρά την απλοϊκή, καρτουνίστικη καλλιτεχνική διεύθυνση - άλλωστε μιλάμε για casual game.
Κρίμα που ο μηχανισμός αυτός μένει ανεκμετάλλευτος, κυρίως λόγω αδύναμου σχεδιασμού στα επίπεδα και στις περιορισμένες διαφορές που επιφέρουν οι τρεις καταστάσεις στην δυναμική της κίνηση. Σε αυτό δεν βοηθά και ο κάπως ασταθής χειρισμός του Goo: τα άλματα δεν προσφέρουν ιδιαίτερη αυτοπεποίθηση ως προς την ακρίβεια τους, ενώ η ορμή της χλαπάτσας κάνει τον έλεγχο της απρόβλεπτο. Με λίγη εξοικείωση συνηθίζεται η κατάσταση πάντως και δεν συντρέχει λόγος για περαιτέρω ανησυχία. Ολοκληρώνοντας ένα επίπεδο ξεκλειδώνονται ακόμα δύο τρόποι παιχνιδιού, Survival και Time Trial. Στο μεν πρώτο πρέπει να ολοκληρωθεί το επίπεδο με μια ζωή, στο δε έτερο παίζετε ενάντια στο χρόνο. Η ολοκλήρωση και των τριών ξεκλειδώνει τη νομισματική ποσότητα που απαιτείται για τις αναβαθμίσεις του Goo - το πλέον ανούσιο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού, αφού οι αναβαθμίσεις περιορίζονται στην αύξηση των καρδιών του χαρακτήρα ή σε μικρές βελτιώσεις στην ταχύτητα και τα άλματα.
Πάντως η όλη η εμπειρία είναι εξόχως απολαυστική, αν και ολίγον επαναλαμβανόμενη. Και παρά τον casual χαρακτήρα του παιχνιδιού, τα 20 επίπεδα έχουν κλιμακούμενη δυσκολία που θα σας ζορίσει αρκετά. Σε κάθε περίπτωση αποτελεί μια ελπιδοφόρο παραγωγή και ευελπιστούμε σύντομα να δούμε την καινούρια δουλειά της ομάδας.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity