Εννοείται ότι η ομάδα ανάπτυξης έχει προσπαθήσει να πετύχει το στόχο της. Από την αρχή γίνεται φανερό ότι το βάρος έχει πέσει στο ίδιο το γεράκι. Το animation, το σύστημα ελέγχου μέσω απλών εντολών-κινήσεων, η δυνατότητα αναβάθμισης των ικανοτήτων του με τη χρήση διαφόρων αντικειμένων, αλλά και η ύπαρξη διακοσμητικών αντικειμένων/παιχνιδιών, όλα μαρτυρούν την προσπάθεια των προγραμματιστών για τη δημιουργία μιας έντονης σχέσης μεταξύ του παίκτη και γερακιού. Και υπάρχουν στιγμές που η προσπάθεια ευδοκιμεί. Ο παίκτης θα νιώσει σαν πραγματικός εκπαιδευτής την πρώτη φορά που θα στείλει το γεράκι να πιάσει το θήραμά του, να τραβήξει την προσοχή του όποιου αντιπάλου (που για κάποιο λόγο όλοι είναι κάποιου είδους ρομπότ) ή όταν το χαϊδέψει για να ενισχύσει τη φιλία τους. Το πρόβλημα αρχίζει να φαίνεται μετά από λίγο. Τη στιγμή που ο παίκτης συνειδητοποιεί ότι όλες οι αντιδράσεις του είναι μηχανικές, όταν συνειδητοποιεί ότι το γεράκι στερείται πραγματικής προσωπικότητας, εκτελεί τυφλά κάθε εντολή, χωρίς καμία αντίρρηση. Χάνεται άμεσα η έννοια ενός ζωντανού όντος, μετατρέπεται γρήγορα σε έναν ακόμα απλό μηχανισμό του gameplay, εξαφανίζεται η ιδιαίτερη ταυτότητα που θα μπορούσε να έχει. Αποτέλεσμα, η αίσθηση που αφήνει το γεράκι, η βασική ιδιαιτερότητα του τίτλου, να ξεθωριάζει γρήγορα.
Και με το ξεθώριασμα, το Falcon Age μένει γυμνό, καθώς το υπόλοιπο gameplay, αλλά και η ιστορία του, δεν είναι αρκετά για να κρατήσουν το ενδιαφέρον. Υπάρχει μεν ένας σχετικά ανοιχτός κόσμος, όμως είναι ουσιαστικά κενός. Υπάρχουν NPC, υπάρχουν οι βασικές περιοχές που πρέπει να επισκεφτεί ο παίκτης για ολοκληρώσει την κύρια αποστολή και το ανάμεσα είναι σχεδόν άδειο. Το ίδιο άδεια είναι και η ιστορία που, για άλλη μια φορά σε τίτλο VR, υπόσχεται πολλά, αλλά προσφέρει λίγα και βιαστικά. Φυσικά δεν είναι όλα αρνητικά. Αν και αναφέρθηκε ως τίτλος VR, το Falcon Age δεν είναι αποκλειστικά τίτλος VR. Στην πραγματικότητα, ο τίτλος προσφέρει πάρα πολλές επιλογές προσέγγισης, ο αριθμός των οποίων είναι και το δυνατότερο χαρακτηριστικό του. Ο παίκτης μπορεί να παίξει με συμβατικό τρόπο, με χειριστήριο, αλλά μπορεί να χρησιμοποιήσει το PSVR και τα Move (ή το χειριστήριο) για μια τελείως διαφορετική εμπειρία. Η αλήθεια είναι ότι ο συνδυασμός PSVR και Move είναι μάλλον ο ιδανικός για το Falcon Age, μιας και τα motion controls προσφέρουν ένα μεγαλύτερο επίπεδο αλληλεπίδρασης τόσο με τον κόσμο όσο και με το ίδιο το γεράκι. Αυτό, σε συνδυασμό με τις πολλές επιλογές κίνησης (για όσους ζαλίζονται), επιτρέπουν στο Falcon Age να είναι ένας από τους πλέον ευέλικτους τίτλους.
Ευελιξία που μεταφέρεται και στο επίπεδο της μάχης, όχι τόσο στο ίδιο το σύστημα (το οποίο ναι μεν δείχνει αρχικά κάποια σημάδια στρατηγικής και συνεργασίας μεταξύ παίκτη και γερακιού, αλλά καταλήγει να είναι βαρετό και επαναλαμβανόμενο), όσο στο ότι η Outerloop Games αποφάσισε να προσφέρει ένα ξεχωριστό mode στο οποίο οι μάχες είναι προαιρετικές, ώστε να μπορεί κανείς να απολαύσει τον τίτλο χωρίς ταλαιπωρία.
Παρά την προσπάθεια της ομάδας ανάπτυξης, το Falcon Age μάλλον μένει στη μέση. Η σχέση με το γεράκι παρουσιάζει αρχικά ενδιαφέρον, αλλά αυτό εξανεμίζεται γρήγορα όταν ο παίκτης συνειδητοποιήσει πόσο μηχανικές είναι οι αντιδράσεις του πτηνού. Και αυτή η συνειδητοποίηση τονίζει το κενό του κόσμου αλλά και του υπόλοιπου gameplay που αποδεικνύεται στην καλύτερη περίπτωση ρηχό. Κενό που δεν επιτρέπει στο Falcon Age να αναδειχθεί, κόβοντας ουσιαστικά τα φτερά του.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity